עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by noambason,

    בשבוע הקרוב אני קונה מחשב ופתאום עלו בי דילמות לגבי הכרטיס מסך. אני הייתי סגור על ה-9800GX2 עד היום. אני כבר יודע שמבחינה תקציבית מערך ה-SLI של 9800GTX יעלה לי יותר באיזה 100 או 200 שקל, זניח לגמרי מבחינתי. למיטב הבנתי מערך ה-SLI גם ייתן תוצאות יותר חזקות. החיסרון ב-SLI הוא שלהתקדם מפה זה כבר להחליף מחשב או כרטיסי מסך, לעומת הGX2 שאני אוכל להוסיף לו עוד אחד בעתיד. יש עוד היבטים ששכחתי לבדוק? והאם באמת מערך ה-SLI של ה-9800GTX חזק משמעותית, או שאולי יש מערך יותר חזק שאני אוכל לבנות במסגרת התקציבית של 2800 שקל נגיד?, קחו בחשבון שהמשחקים יעבדו על הרזולוציה האופטימלית של מסך DELL 2408WFS שאני כרגע לא זוכר מהי.

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  2. ברשותי GeForce 7600Gt לאחרונה שיחקתי ב C&C3 שעד לפני שבוע עבד מצוין , ובזמן האחרון המשחק היה נופל והווינדוס היה משנה רזולוציה צבעים וכו', ורשם שיש בעיה עם הדרייברים. נכנסתי לאתר של נוידיה והורדתי את הדריברים האחרונים. נראה שהכל עובד מצוין עד עכשיו, נכנסתי למשחק שיחקתי שוב ושוב המשחק נפל. אבל לאחר זמן ממושך יותר. והפעם המסך נכבה לגמרי ומסרב להראות מה הולך עם המחשב, המוזיקה עצמה ממשיכה. האם הבעיה במשחק, או שמה בכ. מסך - התחממות אוליי?

  3. אהלן. אני על סף קניה של GTX1080 פה בארץ (יש לי מחיר טוב כי אני עושה את זה דרך העבודה). חשבתי ללכת על EVGA בגלל האחריות הבינלאומית. כשהסתכלתי באתר שלהם ראיתי שיש כמה דגמים של 1080 עם 2x8Pin לחשמל וכמה עם חיבור אחד בלבד. מישהו יודע לומר אם יש הבדל? כאילו, ברור שיש הבדל אבל מה המשמעות שלו? זה רלוונטי רק אם רוצים לעשות אוברקלוק? הביצועים פחות טובים מכרטיס שדורש 2x8Pin? זה הדגם בו אני מתעניין, על פניו נראה טוב מאוד, מהירות הבסיס מרמזת שאלו צ'יפים לא רעים: מה דעתכם? http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6183-KR תודה מראש לכל העוזרים.

  4. Started by Cyanide,

    הם ממש באותו מחיר ואני מתלבט מה לקנות.. המשחקים ישוחקו על רזולוציה של 1280X1024

    • 6 תגובות
    • 849 צפיות
  5. Started by elkriefy,

    אהלן, ברצוני לקנות מתנה לילד בן 12 כרטיס מסך . אפשרויות הבחירה הן: ATI RADEON X1650PRO 512 mb DDR2 PCI-E Retail מחיר - 400 שקלים בערך. Geforce 8600GT 512 mb DDR2 DUAL DVI Retail HDMI PASSIVE COOLING מחיר - 440 שקלים בערך. ATI RADEON 2600XT 512 mb DDR3 HDMI PCI-E Retail מחיר - 440 שקלים בערך. בעיקר משחק משחקים כגון counter strike, garry's mod וכן עוד משחקים דרך שירות STEAM... איזה מהם עדיף?

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  6. Started by club_501,

    אז ככה: חבר הביא לי כרטיס של דימונד כדי לבדוק האם הוא עובד, בקיצור הכנסתי לחריץ הPCI (כן, לPCI) העלתי את המחשב כשעדיין המסך מחובר לכרטיס שלי, הווינדוס מזהה שיש כרטיס מולטימדיה אבל לא מזהה איזה. הפעלתי את המחשב מחדש כשהמסך מחובר לדיימונד אבל לא רואים כלום על המסך (אצל חבר שלי הופיע שאין בכלל אות). מה שרשום על הכרטיס זה: Monster 3D PCI s/n 3370100005911 p/n 23150002-402 הכרטיס ממש ישן, 1997 מה לעשות?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by zahi,

    מה אתם חושבים על inno3d 470gtx hawk האם הוא כרטיס טוב , והאם ספק כוח 610 וואט של pc power&coolig יספיק

    • 1 תגובה
    • 726 צפיות
  8. אם כן, מה הבדלי המחירים 1950pro vs 1800XT ואיזה כרטיס יותר טוב(משחקים. לא סרטים ולא שום דבר אחר)

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  9. תערוכת CES 2017 מסתמנת כשדה הקרב החדש בין יצרניות הליבות הגראפיות לכתבה

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות
  10. יש לי מפרט: מעבד I5 4570 לוח אם גיגה בייט סוקט 1150 זיכרון 6GB DDR3 1333 מארז מדיה סנטר (שוכב) קשיח 1TB קירור סטוק ספק טרמינלטק 550W ככה שזה יסחב לדעתי... ראיתי כמה דגמים יד שנייה במחירים סבירים כמו למשל GTX950 GTX680 GTX760 לעומת זאת הרוב תמיד כותבים RX480 או HD 7970 מבחינת עלות מחיר מצאתי תכרטיסים שכתבתי לכם ב-300-400 שקל יד שנייה עם אחריות יש קבלה... השאלה מבחינה מקצועית שלא כל כך הבנתי מה עדיף ממה כי קראתי ב-2 אתרים שונים שאחד ממליץ על GTX950 GTX770 יותר מGTX470 מאוד הסתבכתי עם זה.... איזה דגם מתוך סידרת GTX מבחינת עלות מחיר טוב?

  11. בהתבסס על המפרט הנוכחי שלי, אני רוצה לדעת אם החלפת כרטיס המסך שלי ב7800GS ישפר את הביצועים שלי בצורה משמעותית?

    • 6 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by choochoo,

    שלום, יחד עם המחשב החדש שקניתי הגיע 8600GT שנבחר בעקבות יחס עלות / תועלת. הבעיה הגדולה עם הכרטיס היא דווקא בצפייה בטלויזיה. ראשית - אין מצב של "theater mode" בדומה ל-ATI - כלומר, אין אפשרות לקנפג את המסכים ב-Clone ואז לראות וידאו ב-overlay (כלומר וידאו מוצג בחלון קטן במסך מחשב ובמסך מלא בטלויזיה). בנוסף, משום שאני עדיין צופה בטלויזית CRT (גדולה אבל CRT...) התמונה עקומה מעט והכרטיס לא ממלא את כל המסך גם לאחר מתיחה מירבית של התמונה .... ד"א - NVIDIA מפרסמים ב-REL NOTES של הדרייברים שסדרה 8XXX לא תומכת בתכונות האילו !!! בקיצור - למי שמחפש צפייה בטלויזיה - רק ATI. אני שוקל להחזיר את ה-Radeon 9200 מלפני 3 שנים שמספק צפייה איכותית יותר (וכן, לא צריך שום האצת חומרה ל-HD בכרטיס ה…

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  13. שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך חדש וצריך המלצות מהמומחים. לאחרונה קניתי מסך 22 אינצ' 1920X1080. הרצתי את Call of duty 5 על הרזולוציה הגבוהה ביותר וכרטיס המסך שלי לא הצליח להתמודד עם הרזולוציה הזו (Geforce 8500GT) מפרט המחשב שלי הוא : מערכת הפעלה Vista Ultimate 64BIT מעבד Core 2 Quad לוח אם Intel DQ35MP 4 ג'יגה RAM תקציב עד 800 שקלים (ניתן למתוח קצת) תודה! דניאל

    • 6 תגובות
    • 709 צפיות
  14. Started by tphss,

    בקרוב אני קונה כרטיס ATI Radeon 9800PRO All In Wonder למחשב המרכזי שלי (מחו"ל, 350 דולר). ;D עכשיו, למחשב אחר (בבית של אבא שלי), שאני צריך את האפשרויות של הAll In Wonder עליו יש לי 2 אפשרויות: -ATI Radeon 9600PRO AIW -Hercules Radeon 9800SE AIW שני אלה עולים בסביבות ה1500 ש"ח בPANDAS. איזה הייתם בוחרים? אני יכול לנסות בHERCULES לשים את הOMEGA ולהפוך את ה9800SE לPRO. אבל ככה בלי שינויים, איזה יותר טוב? כי יש רק איזה 40% שהOMEGA יפעלו וזה יהפוך לPRO. תודה

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  15. מה אתם אומרים הכרטיס הזה מבחינה בגראפית יפעיל ויסטה חלק Leadtek PX7600GT?

    • 11 תגובות
    • 679 צפיות
  16. בדיון הזה רציתי שנמליץ לאנשים שלא בטוחים איזה כרטיס מסך כדאי לקנות איזה כרטיס כדאי לקנות וגם שיהיה חזק למשחקים. תקציב: 600 ש"ח +- כרטיסי המסך הפשוטים לאלה שרוצים קצת משחקים אבל שיעבדו די בסדר לפחות רובם. הכרטיסים הפשוטים: Radeon 9200 128MB Radeon 9600SE 128MB GF FX 5200 ULTRA 128MB תקציב: 1200 ש"ח +- כרטיס המסך החזקים שיכולים בכיף להפעיל משחקים של היום אבל עלולים להיקטע במקרים נדירים יחסית. הכרטיסים היותר ממוצעים: Radeon 9600XT 128MB GF FX5900XT תקציב: 1900 ש"ח +- כרטיסי המסך הממש חזקים ששווה לקנות שהם בעצם ישחררו כל דאגה מליבכם לגבי קטיעות במשחקים. הכרטיסים החזקים: Radeon 9800 Pro עריכה: אלה ההמלצות שלי ואני לא אומר שהכרטיסים הממוצעים הם עם ביצועים נמוכים אבל בהשוואה להכ…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by eli.elfasi,

    אני צריך המלצה לכרטיס מסך דחוף למשחקים כבדים עד 1000 ש"ח מה הכרטיס הכי טוב בתמורה לכסף שלי????

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by ET,

    GTS 2 או GF4mx440se שניהם עם 64 מגה זכרון. אני יודע ששניהם על הפנים אבל יש לי את האפשרות לבחור מבין שניהם ולהחליף את הGF2MX200... אז מה טוב יותר?

    • 6 תגובות
    • 686 צפיות
  19. מחפש להחליף גם בשביל התמיכה בTRUEHD, הרבה יותר כוח עיבוד, למרות הגיימינג הקל שלי וכמובן תמיכה בריבוי מסכים בסרטי בלוריי וריפים ב1080P. הסיבה האחרונה היא בגלל התנועת הSLOW MOTION מדי פעם מופיע בסרטים כשהמסך מחשב 24" והמסך טלויזיה 46" במצב CLONE. כיום יש לי BFG 260 עם OC מהמפעל וכל הרעיון הוא למצוא כרטיס PLUG&PLAY ללא החלפת פיטינגים ושאר הכאב ראש. או במקרה הפחות כיפי לקחת כרטיס רגיל ולהלביש לו פלטת קירור יעודית, שאני לא יודע איפה לקנות. תקציב של כ2K. כמובן פתוח להצעות שאני עדיין לא חשבתי.[br]פורסם בתאריך: 13.12.2010 בשעה 00:48:25 אני הראשון שמחליף כרטיס יעודי עם קירור מים?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. מדי כמה שניות יש האטות וזמני תגובה "גבוהים" אני מדבר על משחק ב single player רזולוצית המסך של 1680X1050 HD78500 i5-3450 8GB התופעה הזאות לא קוראת לי במשחקים אחרים ניסיתי לשים את כל ההגדרות על LOW וחלקם לבטל כלל אבל התופעה עדיין קימת הדריברים של הכרטיס מסך עדכנים 12.10 מה עוד אפשר לבדוק ולעשות?

    • 5 תגובות
    • 990 צפיות
  21. Started by nas,

    היתה באתר כתבה על מלחמת מחירים בין ATI ל NVIDIA ושהמחיר של ה רדאון 9800פרו של ספייר ירד ל 230$ , רציתי לדעת למה החנויות לא שינו את המחירים ואם זה בכלל עומד לקרות כי אני קונה כרטיס מסך חדש ואם אני יכול להשיג אותו בכזה מחיר אז אני ישקיע עוד מעט במקום ה9600XT

    • 35 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by Amit BL,

    היי, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך למחשב שלי. המחשב שלי חזק למדי ולא מנוצל היטב. אז זה המפרט של המחשב שלי: AMD Athlon II Box 635 4GB DDR3 RAM Tomahwak 405W Enermax אני מעוניין בכרטיס מסך שיחזיק כמה שנים טובות, ויתן לי ביצועים ראויים לכסף שאני מוכן להשקיע. פתוח גם לATI וNVIDIA רק שלא יכלול החלפת ספק. חשבתי ללכת על הכרטיס הבא: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4920&CatCode=531 אבל אמרו לי שGTX460 768MB טוב בהרבה קיצר פתוח להצעות, אפשר לגלוש טיפה במחיר, אבל לא להקצין. עיקר השימוש בו הוא למשחקים דרך הSTEAM, אבל יהיה נחמד אם אני אקבל תמורות נוספות, כמו עריכת תמונות, וסרטים. אבל משחקים זה השימוש העיקרי, כמובן שאני רואה גם הרבה סדרות, אבל אני חושב שכל כרטיס יעשה את…

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. היי לכולם האם מישהו יודע היכן ניתן לקנות את המסך הבא: http://www.sony.co.uk/PageView.do?section=en_GB_Products&productcategory=%2FComputing%2FComputer+Displays%2FMultifunction+Displays&productmodel=%2FComputing%2FComputer+Displays%2FMultifunction+Displays%2FMFM-HT95&productsku=MFMHT95S&site=odw_en_GB&page=ProductHome בישפאר אין להן מושג, לא ולא יודעים אם בכלל יגיע מתישהו גם בלייף לא מביאים אותו. תודה

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  24. Started by itaim,

    איזה כרטיס נותן הכי הרבה ביצועים בתקציב של 700 שקל?? (נ.ב גם פיצ'רים יכול להיות נחמד) ועוד שאלה איזה כרטיס יותר טוב? R9600np vs GF4TI4200 הבנתי של GF אין תמיכה של דיירקטX9 אז הוא פחות טוב... איזה עוד כרטיס משתווה בביצועים ל9600 ובאותו מחיר? ואם אני קונה R9600 איזה חברה עדיף? פיק או ספיר??

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  25. אוקי אז ככה אני ממש לא בעניינים ודוד שלי בא מח"ול אז הוא שאל אותי אם יש משהו למחשב שאני צריך ואני רוצה כרטיס מסך שיהיה לו גם יציאת HDMI שאני יראה יותר טוב שאני מחבר לטלוויזיה [אני חושב לפחות שזה מה שיפתור את זה תגידו לי אם אני טועה יש לי פלזמה 40 אינ'ץ] אז בעקרון המפרט שלי הוא זה Intel Core 2 Quad Q6600 2GB RAN DDR2 ENERMAX LIBERTY 500W gigabyte P35-DS3L ואלה הדברים החשובים נראה לי אז מה הכרטיס מסך הכי טוב שאני יכול לשים על המחשב?בעקרון אין לי תקציב מוגדר אז בבקשה תביאו לי כמה אופציות מהיקר לזול שאם יהיה לו יותר מידי יקר יהיה לאן לרדת תודה לעוזרים ;D

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים