עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Guyn,

    שלומות חברים, ככל הנראה ההתבלטות שלי היא Nvidia 560 vs ATI 6870. קראתי ביקורות, השוואות וכמובן דיונים בפורום כדי להבין שה560 עדיף מעט בביצועים וצריכת חשמל. הכרטיס הולך להצטרף לQ6600 + 4GB Ram להפעלה ברזולוציה של 1920X1080. אז מה דעתכם, אני מתחדש לי עם 560gtx?

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  2. Started by shabo,

    האם לכרטיס יש Shader/Pixel Shader 2.0? support

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  3. Started by Ding Ding Dong,

    ורואים צבעים הזויים כאלה כל המסך מלא סגול כחול ריבועים ומשולשים בכל מיני צבעים מה עושים !?!?!?!?!? אני משתגע כבר חשבתי שאני יוכל סוף כל סוף לשחק בGTA IV אניח משתגעעעעע בבקשה תעזרו המפרט: I7 2.8Ghz(גם חדש) לוח אם GIGABYTE EP43 כרטיס מסך GTX 560 asus

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  4. היי, אני מחפש כרטיס מסך שהכי משתלם לתקציב שאמרתי והעיקר יהיה לשחק בשני המשחקים שציינתי בכותרת. המפרט של המחשב שלי כרגע הוא: Intel i5 760 4GB DD3 1333MHZ 2.5TB HDD (FEW HDDS) GIGABYTE 960GT כרטיס מסך ישן (יש לי אותו מ 2008) אני צריך את הכי משתלם לתקציב, ואני יודע שפה עוד 150שח יכול לתת כרטיס חבל"ז, אבל להוציא מעל 1000שח על כרטיס מסך זה בזבוז. תודה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by DeadHunt,

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  6. Started by Watchdogger,

    שלום, המאוור של הכרטיס מסך שלי הפסיק לעבוד ואני צריך להחליף אותו. הכרטיס מסך שלי הוא : MSI GEFORCE 5600xt 128 MB. אני רוצה להחליף אותו ואני לא יודע מה לעשות. אני לא רוצה להחליף את הכרטיס מסך רק את המאוור. והאם יש דרך להשיג מאוור דומה כמו שיש לי ואם זה להביא אותו מחו"ל אז זאת לא תהיה בעיה. תודה רבה על העזרה...

    • 5 תגובות
    • 760 צפיות
  7. היי, קניתי מחשב חדש לפני כמה שבועות למקסימום גיימינג במינימום מחיר: Intel Core i5 4590 3.3Ghz 6MB L3 Cache s1150 - Tray Arctic Cooling Alpine 11 GT Rev.2 CPU Fan For Intel s775,1156 Asus H81M-K LGA1150, Intel H81, DDR3 1600, PCI-E, VGA, DVI Antec Neo Eco 450C 450W Active e PFC 12cm PSU הכרטיס מסך הישן אחרי שבועיים של עבודה תקינה החל לקצר את המחשב. GeForce GTS450 Gainward 1GB GDDR5 Edition העלתי דיון בפורום תמיכה טכנית למי שיש רעיון מה ניתן לעשות: http://hwzone.co.il/community/threads/552731-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C-%D7%9C%D7%A7%D7%A6%D7%A8-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9#.VDkss_mS…

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. שלום, כמו שהכותרת אומרת, אני רוצה לקנות את הHD4870 1GB כבר השבוע, אבל בשביל הכרטיס שSapphire מייצרת אני צריך לחכות שבוע. האם יש הבדלים מהותיים בין החברות? אני יכול לקנות את של Club3D. האם יהיה חבל אם אני לא אחכה לSapphire או שבאמת אין הבדל? (בקירור או משהו) והאם הEnermax Liberty(400W יחזיק את הכרטיס? יש לו 2 יציאות PCI, אבל קראתי איפהשהו שצריך שיהיה 26A על ה12V, בעוד שלי יש 20. ובסטיקי כאן בפורום כתוב שהוא יכול להחזיק מערכות כבדות, אז אני לא בטוח. תודה, JFord נ.ב - שאלה אחרונה, האם נכון להגיד שכרגע אין יתרון ביציאת PCI-E 2.0, ואם אני שם את ה4870 על לוח עם PCI-E "רגיל" לא יהיה הבדל?

    • 5 תגובות
    • 836 צפיות
  9. Started by Moty_p,

    במה תומך הכרטיס TV של הכרטיס הזה? האם אני יכול לחבר עליו כבל HDMI IN ממיר של לווין\HOT\YES ולראות ערוצים ב HD? האם הטיונר שלו הוא אנלוגי או דיגיטלי? והאם יש לו אפשרות לחבר ממיר לא HD בחיבור RCA (אדום צהוב ולבן) אשמח למידע בנושא..

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות
  10. Started by RobiNooB,

    יש לי בעיה . 2 בעצם הראשונה היא שאני מדליק את ה TVOUT .....את הסרט בצג מחשב אני לא רואה אלא מסך שחור אבל בTVOUT רואים בעיה שניה היא שאתה הכתוביות אני רואה בג'יבריש למה זה ?

    • 6 תגובות
    • 904 צפיות
  11. עד היום כל מי שרצה לשלב 2 מאיצים גרפיים במחשב אחד נאלץ לבחור בפיתרון של נווידיה, ה SLI, אשר שולב בערכת השבבים למעבדי AMD 64BIT הנקראת NFORCE4-SLI. פיתרון נוסף, אך מוגבל למאיצי ה 6600GT, בא בדמותו של מוצר חדשני מבית ג'יגהבייט, ה 3D1 אשר שילב 2 ליבות גרפיות על כרטיס מסך אחד ובכך בעצם ביטל את הצורך בבקר ייחודי על לוח האם. אך מה יעשה מי שרוכש מערכת מבוססת מעבד אינטל ועדיין רוצה לשלב 2 כרטיסי מסך? נראה כי היום יש פיתרון, גם הוא מבית חברת ג'יגהבייט. החברה מכריזה על לוח אם בשם GA-8I915P Dual Graphic. לוח זה שרשום כפטנט מאפשר חיבור 2 כרטיסי מסך בתצורת PCI-EXPRESS על ערכת שבבים אינטל 915P המיועדת למעבדי אינטל בתושבת LGA775. הלוח הנ"ל יאפשר בנוסף חיבור של עד 4 מסכי מחשב בו זמנ…

    • 1 תגובה
    • 730 צפיות
  12. תראו מה אני מכוון אני רוצה לחבר ממיר של HOT לכרטיס טלויזיה שיש לי במחשב עכשיו בקרוב הולך להיות לי גם טלויזיה בחדר אז רציתי לדעת אם אני יוכל לחבר גם לטלויזיה ולכרטיס טלויזיה אולי לשים איזה מפצל כזה ואז לחבר שתי כבלים מה אתם אומרים אפשרי?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. שלום, אני מתכנן לקנות את הכרטיס מסך הנ"ל בקרוב ולפני שאני קונה אותו, אני רוצה לדעת האם הוא יעבוד וינוצל כמו שצריך במערכת שלי. המפרט שלי (לקוח מEverest): מעבד : Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) צ'יפ הלוח אם : Intel Grantsdale-G i915GL זיכרון : 1GB Samsung DDR PC3200/400 זה מעין מחשב מוכן של ASUS, אני מניח שלכן Everest לא מזהה את הלוח אם (רשום כUnknown), הנה מה שבכל זאת נתון: Field Value Motherboard Properties Motherboard ID 63-0202-000010-00101111-041805-I915$A0272001_BIOS DATE: 04/18/05 10:15:49 VER: 08.00.10 Motherboard Name Unknown Front Side Bus Properties Bus Type Intel GTL+ Bus Width 64-bit Real Clock 200 MHz (QDR) Effective Clock 800 MHz Bandwidth 6400 M…

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by NIRAN,

    אני יודע שהמסכים האלו עדינים מאוד אז אני שואל איך מנקים מסכים כאלו?

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  15. Started by Buck,

    זה נכון שאם מחברים כרטיסים ביחד אז הזכרון שכל אחד יכול להשתמש בו מתחלק ל2? זאת אומרת שאם קניתי שני כרטיסים עם 4GB לכל אחד אז כשמחברים אותם כל אחד יכול דה פקטו להשתמש ב2.

  16. Started by sma,

    אני מחפש כרטיס מסך במחיר של עד 1000 ש"ח. הבנתי מקריאה בפורום שהמועמדים הראשיים הם 6600GT או 1600 PRO. רציתי לדעת אם יש כרטיס של חברה ספציפית שעדיף על האחרים, מה החשיבות לכמות הזכרון על הכרטיס? (האם יש צורך ב-512 MB או מספיק 128 או 256, מה ההשפעה של הזכרון). כמו כן חשוב לציין שאני מחפש כרטיס AGPX8. תודה מראש, נ.ב אני אודה אם תוסיפו קישור לכרטיס שעליו אתם ממליצים (לחנות מומלצת).

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  17. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_732_707&products_id=9728 זה מיועד למסך 19 ספק של HEC 400 ומעבד של AMD 6000

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  18. שלום, קניתי מחשב חדש ללא כרטיס מסך ואני משתמש בין היתר בתוכנת powerDirector לעריכת וידאו. לצערי, התוכנה לא לגמרי סוחבת בלי, ולכן אני רוצה לקנות כרטיס מסך ואשמח להמלצה עד בערך 700-800 ש"ח. בנוסף, המחשב מחובר כרגע למסך עם חיבורי DisplayPort ולטלוויזיה עם HDMI. המליצו לי לקנות את GTX 750 Ti. מפרט המחשב: Socket LGA1150 cpu support- Intel H81 chipset - Dual channel DDR3 i5-4590 Quad core CPU 8GB DDR3 SSD 256GB MX100 Seasonic 450W תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. קניתי מחשב לא מזמן עם כרטיס מסך Leadtek Winfast Geforce 4 TI4200 MyVIVO AGPx8 128MB DDR Video Card בבית יש לנו עוד מחשב עם כרטיס מסך GEFORCE 2 64MBמשהו מלפני שנה וקצת. ביננו,אני ממש לא רואה שום אבל שום הבדלים בגרפיקה בניהם אז למה לעזאזל קניתי כרטיס ב-1000 שקל?! הרי יכולתי להסתפק באותו כרטיס מסך שבטח היה עולה חצי אם לא פחות . מה אתם אומרים?

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  20. והשאלה היא האם שווה הן מבחינה כספית והן לטווח הארוך והן מבחינת הכאב ראש והמורכבות שבחלקי מחשב להשקיע בכרטיס כמו ה-R600 או סידרת ה8000 שרק המחיר שלהם שווה לקנסולה מתקדמת כיום שנותנות תפוקה לפחות כמוהם אם לא יותר מה גם שבשביל כרטיסי מסך חזקים צריך מעבד חזק זיכרון מהיר וכו כלומר אין לדבר סוף לעומת קונסולה שהטווח שלה הרבה יותר ארוך ובנוסף הדבר הכי כואב הוא שלצערי הרב המשחקים למוחשב הולכים ומתמעטים ביחס לקנוסלה אז אני שואל מה הטעם להשקיע בכרטיס ששוה בין 3 ל4 + הוצאות חלקי מחשב שמחזיקים זמן קצר מאד ובנוסף אתה משקיע בכרטיס חזק אחרי הכל בשביל לשחק בו ואין לך למעשה משחקים, לעומת הקנוסלה שהשקעתה הרבה יותר מישתלמת כיום האם אני טועה???

    • 7 תגובות
    • 858 צפיות
  21. לאחרונה רכשתי מסך רחב 16:9 21 אינטש. אני הייתי רוצה להפוך את המסך מחשב גם לטלויזיה. איזה כרטיס מסך הייתים ממליצים לי? תקציב של כ250 שקל (עדיף שלא יותר) אבל שיהיה טוב ואיכותי, שיהיה אפשר לצפות בו גם בשידורי לווין (HOT סרטים וכאלה), מבלי לחבר אותו לממיר. אולי אתם מכירים כרטיס מסך כמו זה של נטוישיין שאפשר לצפות דרכו בערוצי HOT (הייתה פרסומת על זה). ח'ברה תייעצו...לא אכפת לי שלא יהיה שם תוכנות לעריכת וידאו אלא רק רב שידורי הלוין של HOT ושיהיה ניתן להקליט ולצפות בזה באיכות סבירה. נ.ב. יש לי מחשב חדש וחזק כך שאין בעיה בנושא הזה. תודה

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  22. אני קונה מחשב חדש AMD 939 3200 עם לוח NFORCE4 אני צריך כרטיס מסך טוב עד 1000 ש"ח ואם זה לא הגזמה במחיר הזה אז שיהיה גם VIVO תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  23. Started by neogod,

    האם אפשר להפעיל את המחשב רק בחיבור ה TV OUT מבלי צורך במסך מחשב על מנת לעבור למצב ה TV OUT ?

    • 7 תגובות
    • 722 צפיות
  24. אני מחפש טבלה ו/או אתר שמציג השוואה בין אותם דגמים אבל עם כמות זיכרון שונה. מישהו יכול להביא לי לינק בבקשה או לינקים ?

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  25. יש לי כרטיס מסך מובנה Intel GMA X4500(HD) רוצה לשדרג ל geforce 210 1gb שווה? מצאתי את הכרטיס ב best buy ב $65 .

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים