כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי מעבד אינטל 1.8 ו 512 rdram היה לי geforce 3 ti 500 שנדפק אז כרגע אני עובד עם geforce 2 mx... חושב לקנות את הכרטיס xfx geforce 6600gt, agp, האם שווה לי? ואיזו חברה עדיף? xfx, gigabyte, leadtek או שבכלל עדיף סתם את מי שזול יותר?
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
יש לי LG flatron 915FT (מסך CRT 19אינטש), ויש לו בעיה: מדי פעם התמונה קופצת/מרצדת, או נמתחת ומתכווצת. לאחרונה הדבר אף החמיר ומופעים פסים על התמונה תוך כדי עיוותים שלה וריצוד. מכה חזקה על המסך לרוב מסיימת את ההתקף והוא יכול להמשיך לפעול רגיל לפרק זמן כלשהו בין מספר דקות לשעתיים. האם זה קרה למישהו? כיצד פתרתם את התקלה? (אם הפתרון פשוט, כגון החלפת קבלים, אני שוקל לתקן בעצמי במקום לקחת למעבדה ולהוציא כסף מיותר) תודה!
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אוריפ, אני מצטער אבל אני ממש לא מבין למה אי אפשר לשאול שאלה על מסך LCD בלי שאתה תנעל את הדיון ותפנה את כולם ללינק של הדיון על מסכי LCD מומלצים? זה פשוט לא נראה לי הגיוני, לא ברור לי למה כל שאלה לגבי LCD צריכה להתנהל בת'רד אחד בלבד? הגודל שלו כבר יצא מכל פרופורציה ואם מישהו מתעניין ליגבי דגם ספציפי אין מצב שהוא יקבל שם תשובה כי אף אחד הרי לא יטרח לעבור על 20 דפים על נושא ערטילאי שכזה ואז במקרה יגיב על השאלה שנשאלה שם. אולי תפתח גם ת'רד אחד בלבד לשאלות על כרטיסי מסך? או שבמקום פורום על מפרטי מחשב ניצור גם לנושא הזה רק ת'רד אחד? מקווה שתקבל את זה בהבנה (מעניין אם ש עוד אנשים שחושבים כמוני או שאני היחידי??)
-
- 3 תגובות
- 638 צפיות
-
-
עד היום יצא לי להשתמש רק בכרטיסי מסך של Nvidia ואת ממשק ההגדרות (הדרייבר והתפריט שלו) יצא לי להכיר די טוב. אני מניח שהוא די נוח וחסר באגים מעצבנים. ופעם בכמה זמן יוצא לי להשתמש במחשב שיש עליו כרטיס של Ati ואז נראה שכל ההגדרות שם יותר מסובכות , ולוקח שעה למצוא שם משהו , אבל זה נראה כאילו הם נותנים יותר אופציות להגדרות ושליטה. אז רציתי שאנשים יגידו לאיזה מהחברות יש דרייבר יותר יציב ונוח לשימוש (בלי קשר ליכולות הכרטיס כי על זה כבר יש הרבה דיונים). למשל בשביל אנשים שמחברים את המחשב לטלויזיה אז האם זה מספק את כל ההגדרות הנדרשות וכו'. נ.ב. - ברור שזה לא הסיבה שבגללה בוחרים כרטיס מסך למחשב , אבל מעניין אותי לדעת גם לגבי זה , כי השוואה בין כרטיסי מסך יש בהרבה אתרים , אבל דווקא הפ…
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם הכרטיס הזה טוב עדיין? וכמה הוא אמור לעלות? שווה 1500 שקל? ובכמה הוא יותר טוב מה x800gto? מישו יכול לתת לי קצת מידע על הכרטיס הזה ועל ביצועיו כי אני לא מכיר אותו ל AGP
-
- 10 תגובות
- 780 צפיות
-
-
יש לי GF 7900 ואני היית רוצה לדעת איזה מישחקים יש שמנצלים את כל כוחו של ה GF 7900
-
- 10 תגובות
- 897 צפיות
-
-
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293 לא יודע מה השיפורים. אם משהו יודע.שיביא כדי שכולם נידע
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
יש מלא 7600 אבל איזה מהם יותר טוב מבחינת קירור ומהירויות שעון.
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום כולם ! הבעיה היא כזאת, קניתי את המסך הנ'ל חיברתי אותו והיתקנתי את כל הדרייברים, עכשיו שאני מדליק את המחשב רואים שהמסך נדלק, לאחר מכן שעולה הווינדוס הוא נכבה, הקטע המוזר זה שאם לוחצים על הכפתור של ההפעלה (זה שנמצא במסך עצמו), הוא נדלק לחצי שניה ומראה תמונה הוא לא נכנס לשום מצב סטנד ביי או משהו כזה,הוא פשוט מראה שהוא דלוק ואין תמונה בעיקרון יש לי כרטיס מסך רדון 9700, אם תצטרכו עוד פרטים שיסיעו לכם, אשמח לתת! בתודה מראש, לירן
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
איך כדאי לי לחבר ??? יש לי כרטיס מסך POWERCOLOR X800GT 256MB
-
- 6 תגובות
- 587 צפיות
-
-
בפורום XS מצאתי את הכתבה הזאתי: http://www.cooltechzone.com/Departments/Featured_Story/NVIDIA_G80_Delayed_200604092276/ כשקראתי את זה יש לי חששות שG80 יהיה FX הבא. ועוד הוא אמור לצאת אחרי ה R600 ולפי הכתבה יהיה גם במחיר נמוך ממנו. מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אז ככה, אבא שלי רוצה לבנות משרד בבית וזה אומר חדר "ממוחשב" : אז צריך מחשב נייד עם הדגשים הבאים: א) מעבד SONOMA (דותן נראה לי)-לא סלרון למיניהם... ב) זכרון מינימום 512MB ג) כרטיס מסך עם יציאה לטלויזיה (לא למשחקים-אבל שיציג סרטים וידע לטפל בעריכת תמונות) ד)הארדיסק על הנייד-40GB(מינימום), אבל: וזה קריטי-בנוסף -הארדיסק חיצוני גדול יותר (לא מחייב מהיר- יותר לאחסון) -רצוי בFIREWIRE אבל לא מחייב, (כדי שאוכל לחבר גם מחשב מחדר אחר לכונן)- נפח 120-200GB ה)כמובן אפליקציות תקשורת (FIREWIRE וכו'...) ו) כ.קול נורמלי (שאפיל ויהיה ONBOARD אבל שיביא צליל 5.1 סביר) ז) צורב DVD (חובה) ח) רצוי קורא כרטיסי זכרון מובנה (לא מחייב אבל מאוד רצוי) מבחינת ציוד היקפי: א) מסך דק 17" - שיה…
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
אני צריך שתביאו לי את ההצעות הכי טובות לכרטיס מסך ל-agp בתקציב של 500 ש"ח בלי חריגות גדולות מדי... הקטע הוא שיש לי כרגע fx5200 ולכן אני רוצה כרטיס שיביא לי שיפור שאני אוכל לראות במשחקים... דרך אגב...ראיתי את הכרטיס הזה: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=XV-X700&cart=11445143064722293〈=heb וזה:http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_1943_1945&products_id=12189 וזה:http://www.memorypc.co.il/?catid={3221E42F-0AB9-44A7-BCD0-24203EDF4846}&itemid={7D8214B6-33D1-4177-BF3A-DE0400321746} וזה:http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4935 איך הם ומה עדיף מבינהם(ותנו הצעות אם אתם מוצעים דברים טובים יותר שמתאימים לתקציב)?
-
- 12 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום,הרבה זמן רציתי לראות טלויזיה במחשב ושאני גם אוכל להקליט תוכניות טלויזיה על המחשב. ולא יצא לי לבדוק איך עושים את זה כמה זה עולה וכו'. היום הסתכלתי באריג'נט (arigent.co.il) אם מישהו מכיר וראיתי במבצעים שלהם כרטיס טלויזיה שמאפשר לחבר את הממיר למחשב ומגיע עם כל הכבלים התוכנה הדרושה לשם ראיה והקלטה של תוכניות טלויזיה. עכשיו התיאור של המוצר לא מדויק לגמרי ואני לא בטוח שזה באמת מה שאני צריך כדי לראות והקליט מהממיר תוכניות טלויזיה אז רציתי שתגידו לי אם הכרטיס יעשה את מה שאני צריך. וגם בלוח אם שלי אין יציאת פי סי אי אקספרס ורשום שהכרטיס צריך יציאת פי סי אי אבל אני לא בטוח לגמרי אם הם לא מתכוונים לפי סי איי אקספרס. בכל מקרה אני צריך שמי שמכיר את הכרטיס או מבין בדברים האלה יגיד…
-
- 5 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מסך LCD 7" שעמיד בפני לחות ועוד דברים.. בגלל שאני הולך לשים אותו בשירותים אצלי (איזשהו פרוייקט שלי....) כמובן שכמה שיותר זול...... תודה רבה לכם!!
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
היי, יש לי geforce 2 mx400 64mb מעונין בהמלצה לכרטיס שיתן תמונה חדה וחיה יותר-תקציב 300 ש"ח גם יד שניה אבל עדיף חדש אם הוא יותר טוב p4 2.4c 533 fsb asus p4sdx agpx8 memory 768mb מסך iiyama 17 תודה.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
הכותרת אומרת הכל. איזה כרטיס הכי חזק בתקציב הנ"ל ? ללא OC..רק AGP תודה
-
- 16 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
אהלן. אני זקוק להמלצה מכם. יש לי מחשב עם פרסקוט 3 GH עם 512 זיכרון ואני מתעתד להתקין בו AVID וגם FLASH לצרכי עבודה ולימודים. אני צריך כרטיס שיאפשר לי עבודה חלקה כשאני מפעיל כמה יישומים בבת אחת ורצוי כמובן שלא יהיה יקר. עוד שאלה קטנה...יש לי אפשרות להגדיל את הזיכרון ל-1 GB (עוד 512 ללא תשלום) האם זה יאפשר לי לחסוך מעט בקניית כרטיס המסך ? תודה רבה וחג שמח.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף וידאו אין למחשב ושמעתי שמוכרים אותו בנפרד גם בלי כרטיס מסך. אז רציתי לשאול איך זה נקרא וכמה דבר כזה עולה. תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 588 צפיות
-
-
-
-
אני מחפש כרטיס מסך במחיר של עד 1000 ש"ח. הבנתי מקריאה בפורום שהמועמדים הראשיים הם 6600GT או 1600 PRO. רציתי לדעת אם יש כרטיס של חברה ספציפית שעדיף על האחרים, מה החשיבות לכמות הזכרון על הכרטיס? (האם יש צורך ב-512 MB או מספיק 128 או 256, מה ההשפעה של הזכרון). כמו כן חשוב לציין שאני מחפש כרטיס AGPX8. תודה מראש, נ.ב אני אודה אם תוסיפו קישור לכרטיס שעליו אתם ממליצים (לחנות מומלצת).
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-


