עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. קניתי לא מזמן X800XT ב2850 ש"ח וחבר שלי קנה GEORCE 6800GT A400 ב1812 ש"ח... עכשיו, מבחינת ביצועים, אפשרויות אובר קלוק, משתלם או לא משתלם, מה כדאי יותר מבין שני אלה? כי אני חושב שעשיתי טעות שקניתי את הכרטיס הזה ואין לי מושג למה, או שאני טועה כי חבר שלי מגיע עם הכרטיס שלו לאותם ביצועים תוכלו לעזור לי? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 626 צפיות
  2. אני לא כזה מבין, מה הכתבה הזאת אומרת: http://hwzone.co.il/news/1215031770/29586/ האם ה-4870 שאני קונה, גם אם יהיה מקורר היטב, לא יוכל להגיע לאוברקלוקינג מקסימלי בגלל שהוא נעול? אין שום דרך לעבור את הנעילה הזאת? תודה רבה מראש על העזרה.

    • 11 תגובות
    • 974 צפיות
  3. Started by a_beilis,

    intel core 2 duo e6300 gigabyte ga-945-s3 twinmos 667 512*2 segate 80 gb 7200 rpm sata2 fsp 400thn COMPUCASE CI-6A19 BLACK NO PSU big typhoon LG GSA-H10A 16x Black Bulk DVD-R/RW+-R/RW זה המחשב שאני קונה...עכשיו אני מתלבט בבחירת כרטיס מסך או x1950 pro 512 1650 nis x1900xt 256 1650 nis x1950 pro 256 1350 nis מה הכי שווה ומשתלם?

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  4. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.. יש ברשותי כרטיס מסך מדגם 7970 עם קירור צד שלישי, לכרטיס יש חיבורים של 6+8 pin. יש לי כבל שיוצא מהספק והוא מתפצל בסופו ל-6 ול-8 פינים, חיברתי ואמרתי תודה, הכל עובד. גם ב-OC כבד הכל נראה יציב, משחקים ובדיקות. אבל אז ראיתי את זה: http://www.overclock.net/t/1204690/8-pin-power-connector-neccessary-for-7970 ולפי מה שאני מבין הכרטיס שלי צריך לפחות 250W ואני נותן לו בערך 225W ,לפי מה שהבנתי? אם זה ככה אז איך זה לא קורס? הסלוט של ה-pci-e נותן 75W והכבל שהולך מהספק לכרטיס, זה לא משנה שהוא מתפצל, הוא עדיין נותן רק 150W.

    • 31 תגובות
    • 7.3k צפיות
  5. Started by miki20008,

    מישהו יודע כמה יעשלה כרטיס משהו פצצה ב 2000 שקל בערך ב 1.2.2006 כי יש לי יום הולדת יומים ליפני תגידו לי מה יהיה 2000 שקל בערך

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  6. http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=28082&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE המפרט של המחשב שלי: 2800+ 1.5gb זיכרון פנימי אני רוצה כרטיס למשחקים, לא צריך שיעבדו באיכות הכי מקסימלית...סתם משהו להשתעשע איתו קצת... תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 553 צפיות
  7. Started by n0stredamus,

    אני מנסה למצוא תשובה לנושא הזה מאחר שאני בונה לעצמי מכונת מולטימדיה במקום DVD וכל שאר הקשקושים והאביזר האחרון שחסר לי כרגע זה כרטיס טלוויזיה שתומך ב- HDTV , בעצם מה שאני רוצה להפיק מהמכונה זה שתי דברים - כשאני אשים בכונן DVD סרט מקורי שקודד בHDTV אני רוצה אפשרות לראות את זה על המסך שמן הסתאם תומך בזה וכרטיס מסך שרכשתי בהתאם - 7800gs עם המקודדים המתאימים של nvidia - pure magic ? זה אמור לעשות את העבודה כמדומני, וכאן יש לי נעלם - אני רוצה כרטיס טלוויזיה שייתן לי את האפשרות לחבר לו אינפוט HDTV כגון מכשיר די וי די (לטושיבה יש כזה) או בזמן הלא רחוק יהיה ממיר כבלים כזה (יש כרגע בניסוי בהוט) הדבר שנראה לי הכי קרוב עד עכשיו זה כרטיס מסויים של ATI (HDTV wonder) שאני לא בטוח שהוא מ…

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  8. Started by lipa,

    האם חייבים חיבור 8 פין לכרטיס הזה ? אין לי חיבור כזה בספק כח האם בגלל זה אני לא יכול להשתמש בכרטיס ? עם הכרטיס מגיע מתאם ל-6 פין אבל אין לי צורך בו , יש לי בספק 2 יציאות 6 פין הספק הוא ליברטי 500W בקיצור מה עושים ? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. תישמעו מה עדיף ?? R-X1950XTX or G-8800GTX יש הוכחות שgifa יותר חזק? למה בתקופה שהיה תראדונים r9800 אני זוכר שהגיפות פירסמו כמה שהם טובים וכולם קפצו ליקנות ביגלל השם והכסף ובסוף כולם אכלו אותה אחרי שגילו תשקרים שלהם ואת היתרונות של radeon יש לכם הוכחות למה בתקופה של פעם לקח זמן עד שהבנצמארקרים היתדעכנו לשקרים שלהם ולזיופים

    • 6 תגובות
    • 670 צפיות
  10. שלום לכולם! בא לי לשדרג כרטיס מסך! עכשיו עקב בעיות כלכליות (חייל משוחרר) הקצבתי לעצמי עד 500 ש"ח ויש 2 כרטיסיס מסך שאני לא מבין מה עדיף מביניהם.. ולמה צריך לתת יותר חשיבות לכמות הזיכרון (1GB מול 2gb) או המהירות ליבה או מהירות זיכרון. תודה רבה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by shlomishlomi,

    ראיתי שבפורום הרבה אנשים קוטלים את הכרטיס הזה ורציתי לדעת למה מה כל כך רע בו?? ד"א אני מתלבט לגבי קנייה שלו למשחקים כמו unreal 3 וכו'.... הוא יריץ אותם חלק על הגדרות מקסימאליות?? יש לי 2 GB ראם מעבד E6750 ולוח אם GIGBAYTE GA965P S3

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by Access Denied,

    אני מחפש מסך 19 אינצ' TFT (דק) למשחקים, כלומר עם זמן תגובה נמוך (רצוי 8MS או פחות) בינתיים אני מתלבט בין 2 אלו: VIEWSONIC VX912 Samsung SyncMaster 930B מי מהם עדיף? האם יש המלצות למסך יותר טוב בתקציב הזה בגודל שאני מחפש? ערכתי.. החלפתי את המסך של סמסונג לאחד עם DVI

    • 8 תגובות
    • 757 צפיות
  13. Started by dd7,

    האם ל-gforce 8800 gt יש hdr כמו ati redone

  14. Started by YairZ,

    האלן, לאחר שעשיתי OC ל7800GS שלי (מפרט בצד) הוא נתן תוספת של 30% בערך ב3DMARK06 יציב. בכרטיס שלי יש שאומרים שניתן לפתוח מספר צינורות, האם זה אפשרי? תמונות מצורפות- אם ניתן לפי דעתכם, האם זה מסוכן ויכול לדפוק ת'כרטיס? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  15. יש בבעלותי מחשב חזק מאוד. אני מרבה לשחק ולכן רכשתי כרטיס מסך נוסף בנוסף לקיים ושניהם AMD RADEON HD 7970 אחד קצת יותר מהיר מהשני. לאחר שבמבצע מסובך של יומיים ללא שינה הצלחתי לדחוף למארז ספק נוסף של 1200W בנוסף לספק הקיים של 1200W שלבד לא הצליח להחזיק מעמד עם כרטיס אחד. לאחר מכן השוואתי בין התדרים של הכרטיסים וניסיתי לשחק. להפתעתי גיליתי כי כל המשחקים החדשים (battlefield 3,assasins's creed 3 , crisis 3) ועוד... בכולם אני מקבל ביצועים ירודים יותר מכרטיס יחיד פי 6 ולרוב עצם הכניסה למשחק מפילה את המחשב וגורמת לאתחול. לכן הורדתי את driver של AMD 13.2 בגרסאת בטא במקום הdriver הרשמי שהוא 13.1 שהיה מותקן. זה פתר את הבעיות לחלק מן המשחקים וחלק לא. האם יש למישהו רעיון כיצד לפ…

    • 24 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. Started by user-69225,

    שלום, רכשתי בקניה הקבוצתית הקודמת כרטיס מסך HD7970 dual x. בטעות הגיעה הגרסה הרגילה, ולכן החליפו לי את הכרטיס לאחד חדש + גרסת OC. אני חושב שהביצועים של הכרטיס לא טובים, ואשמח אם משהו יוכל לעזור לי... למשל בHitman Absolution כאשר ההגדרות הן על High אני מקבל בממוצע 30 FPS. צרפתי תמונה של הכרטיס מסך + מפרט של המחשב. תודה רבה לעוזרים! *הספק הוא SeaSonic eco W500 *אני משתמש בדרייבר Catalyst 13.1

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by hmimo,

    יש לי כרטיס מסך 7800GTX EXTREME 256 של LEADTEK האם אני יכול להוסיף לו איכשהו ל512? תודה

    • 6 תגובות
    • 720 צפיות
  18. איזה כרטיס מתאים לעיצוב גרפי בD3? האם מספיק כרטיס למשחקים כמו GTX460 756MB או שצריך כרטיס מקצועי כמו PNY Quadro FX 580 512MB GDDR3? הכוונה בעיצוב D3 היא עיצוב בתוכנות Autodesk Maya, Adobe Photoshop, Adobi Illustrator, Studio Max 3D, Softimage. הערה: אני לא קונה כרטיס אלה שואל רק לידע כללי. אם עשיתי משהו לא בסדר אז תגידו ואני יערוך

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by arkzai,

    היי, החלפתי את הכרטיס מסך הישן שלי (EAH 3650) בכרטיס מסך חדש nvidia geforce 9600gt שאמור להיות טוב בהרבה אבל משחקים רצים עליו בצורה גרוע יותר אני ב-FPS נמוך. יש לי מחשב Intel quad 9300 2.5MHZ 4gb זיכרון ואני על וינדוס 7 32 ביט. יש דרך לגלות למה המאיץ הגרפי מתפקד כל כך גרוע? ואיך אפשר לשפר אותו תודה

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by yuraxp,

    שלום,יש לי את הכרטיס של חברת SPARKLE FX5700,התקנתי את ה דרייבים 56.72, ומשחקים כמו הנסיך הפרסי וNFS7 יש בהם עיוותים, זה קרה גם ב FAR CRY אולם כשהעלתי את סינון אניזוטרופי בהגדות ל *4 הכול היפה יפה ומשחק עבד בצורה ממש חלקה, אולם במשחקים הללו זה לא פועל, ניסיתי להתקים גם דרייבים אחרים ,53.03,56.55 מהאתר של SPARKLE ושום דבר לא עזר, מה יכולה להיות הבעיה??

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  21. שלום, ערכתי ביוס לכרטיס מסך שלי (4830), כעת המחשב לא עולה (באמצע טעינת חלונות יש מסך כחול). יש ברשותי כרטיס מסך נוסף, ולוח תומך CF. יש לי גם את הביוס המקורי. איך אני מחזיר את הביוס המקורי? תודה.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by Yossi Cochen,

    היי, מחשב נייד לנובו - בצד שמאל יש רקע שחור. המחשב לאחר פירמוט והתקנת דרייברים. מה הבעיה כאן ואך מתקנים ?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. Started by elik50,

    הוצע כרטיס של +3 שנים אחריות-Gainword , במקור הייתי נעול של ASUS אבל אין כרגע במלאי. 1.האם למישהו יש את הכרטיס ויכול לתת חוות דעת ? 2.האם לחכות ל ASUS ? 3.מבחינת הבאנדל, מלמד ה 3 שנים אחריות , איזה פרמטרים נוספים להשוואה קיימים ? תודה !

    • 13 תגובות
    • 880 צפיות
  24. Started by 0xIDE,

    מה ההבדלים בין 4850 ל4870? כי במחיר אני רואה שזה כ200 ש"ח HD4850: HD4870: זה מה שכתוב באייבורי בדגם כתוב Vapor-X (מזה? ם_O) וכתוב בשניהם שהתמיכה היא לDirectX 10.1 אז זה לא תומך בDirectX 11? זה מיועד לQ8200, MSI P43, 2GB R למשחקים בעיקר תודה (:

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  25. Started by Idanp,

    ATI התעלו על עצמם הפעם.. http://www.driverheaven.net/reviews/r520reviewxvxv/

    • 59 תגובות
    • 6.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים