עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. הייתי שמח לקבל עזרה בנושא. ברצוני לקנות מחשב שיחזיק מעמד מספר שנים ושיהיה מיעוד למשחקי מחשב, יש לי מספר שאלות בנושא. חיפשתי ומצאתי שהכרטיס ATI Radeon HD 4870X2 CF הוא אחד המובילים. עכשיו.... מה זה אומר X2 ו-CF? המסך שלי הוא 17 אינץ', תקציב בסביבות ה-1500 ש"ח.

    • 38 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by frogface,

    האם כדאי לקנות עוד כרטיס 8800GT ב350 ש'ח כדי לעשות לו SLI כך שיצא 8800GT X2 כמה תוספת לביצועים זה ייתן למשחקים אני מבקש שתגידו ברמות של אחוזים ? האם כדאי לוותר על הרעיון כי אולי זה לא שווה את ההשקעה וכדאי ללכת על כרטיס חדש ? המפרט שלי בצד המעבד עבר המהרה ל 3GH מסך 19 של LG L1952TQ רזולוציה 1280*1024 מתוכנן להחליף מסך בעוד כמה חודשים משחק במשחקי FPS למינהם ולדורותיהם בברכה ארז

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by srulikg,

    שלום. כבר שנתיים שמסך הטלוויזיה שלי מחובר למחשב בחיבור HDMI ולאחרונה הוא מרצד לפעמים. יש לי כרטיס מסך Geforce GTX 670. ניסיתי להתקין דרייבר מחדש, אבל ללא הועיל. יכול להיות שכבל ה-HDMI כבר לא טוב? זה דבר ידוע שכבל HDMI עושה בעיות אחרי זמן ממושך כזה?

    • 7 תגובות
    • 10.5k צפיות
  4. שלום! אני משחק בזמן האחרון FSX ואני מאוד רוצה לקנות מחשב חדש בגלל שהישן התקלקל. אני רוצה להתייעץ איתכם לגביי כרטיס המסך - כרגע יש לי מסך 19 אינץ'/17' אני לא בטוח, אבל הוא מעולה ואין סיבה להחליף. אני רוצה שהמשחק ירוץ על ההגדרות הגבוהות ביותר בצורה חלקה. אשמח לדעת אם יש כרטיס שיסחוב לי תוספות כגון REX: http://www.realenvironmentxtreme.com/ או חבילות של שדות תעופה ברמה גבוהה. משהו חשוב: האם עדיף NVIDIA על גביי ATI? שמעתי שהFSX עובד טוב יותר עם NVIDIA. ועוד משהו: עד כמה משפיע המקום שיש לי על הכרטיס מסך - 128/256/512/1024 מגה...?? בקיצור אני מקציב 1500 שקל לפרוייקט מקסימום, אשמח לקבל ייעוץ וחוות דעת, והאם כדאי SLI או CF. תודה רבה ויום טוב!

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  5. מבחינה פיזית ומבחינת ההספק? (מגיע ספק מקורי עם המארז של 380W). אין בעיה לחרוג מעט אם זה משתלם. תודה ((:

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  6. Started by nadav275,

    שלום ברשותי כרטיס x800pro VIVO 16 צינורות עיבוד תקינים. בזמנו צרבו בעבורי ביוס של x800xt pe על הכרטיס הנ"ל ועד היום עבדתי ככה עם atitool במהירויות נמוכות יותר. (במהירות xtpe הכרטיס נתקע בהרצת 3dmrak...) אני רוצה לנסות לצרוב לכרטיס גרסאות ביוס אחרות של xt pe מה שעשוי לפתור את הבעיה, ואני לא יודע בדיוק איך לעשות זאת. מודה לעזרתכם, נדב

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות
  7. Started by iPsych,

    אני בתכנון לקנות כרטיס מסך GeForce 4 Ti 4200 128Mb ומתלבטא בין החברות השונות המייצרות אותו... אז רציתי לדעת איזו חברה מייצרת את הכרטיס הכי טוב (לא המשתלם, המחיר לא חשוב) מהדגם הנ"ל? ואם כבר המחיר (שלא ממש חשוב) אז כמה הוא יעלה? ושאלונת אחרונה- אתם חושבים שכדאי לחכות עוד חודש חודשים שהמחירים ירדו או שהמחירים לא ישתנו בצורה דרסטית? תודה מראש, :saint:

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. אני מתעניין ברכישת מחשב HTPC. המחשב הזה אמור להריץ כל תוכן וידאו ואודיו שקיים היום בעלות הכי נמוכה שניתן. לאחר שעות של התעדכנות בחומר הרלוונטי (שנים שלא התעדכנתי בעולם החומרה) הבנתי שעל מנת לקבל אודיו HD אני צריך כרטיס מסך שתומך בbitstreaming. כך שאני כבר לא יודע אם המחשב שתכננתי לקנות יספק אותי (לוח אם AMD מבוסס 880 כמו במפרטים המומלצים לHTPC זול). ממה שקראתי, אני חייב לקנות כרטיס מסך חיצוני. מה שאני לא מבין, איך בעצם כרטיס מסך שתומך באודיו HD, מקבל את הסאונד? האם אני צריך לרכוש גם כרטיס סאונד בנפרד? במידה ויש לי כרטיס מסך עם HDMI (שתומך בTRUEHD ) וגם כרטיס קול עם יציאת HDMI, איך ילך החיבור לרסיבר? קצת נהיה לי סלט בראש בנושא הזה ואשמח לאבהרות בדרך להשגת מטרתי (המצוינת ב…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by harur,

    כיום אני משחק בסינגל פלייר של המשחק CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2 ואני משחק את המשחק עם ההגדרות הכי גבוהות שיש. אבל אני שם לב שכל חצי דקה, המשחק מעט לי לכמה שניות, ואז חוזר לעבוד כמו שצריך. שאלתי היא, איזה רכיב או רכיבים מתוך מפרט המחשב שהוספתי לאשכול זה, אני צריך לקנות בשביל שהמשחקים החדשים כיום יעבדו לי בצורה הכי חלקה, תחת ההגדרות הכי גבוהות? תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by roeiw,

    הבנתי שיש כל מיני דברים קטנים שאפשר לשפר בשביל לסחוט עוד קצת ביצועים מהכרטיס מסך כמו לבטל כל מיני אפשרויות בדרייבר של הכרטיס.. מי שיודע משהו על זה בבקשה שיתן לי הסבר תודה. *הכרטיס שיש לי בחתימה. שכחתי לשאול ש בהגדרות של הכרטיס בחלק של ביצועים ואיכות יש אפשרות של שליטה ע"י תוכנה או לשנות ל 2X וכו' מה עדיף?

    • 8 תגובות
    • 619 צפיות
  11. Started by dan_dekel,

    כמו שכתוב בכותרת... אני ממש ממש רוצה לשדרג, אבל יש לי 2 דילמות.. 1. המערכת שלי לא תומכת ב64 ביט (המעבד)... שאוטוטו יוצא vista וכו' וכו'... 2. AGP...... ממ למחשב החדש שאני יקנה מתישהו בעתיד, זה לא יתאים בהכרח ולא יהיה מספיק חזק כביכול (רואים לפי ה3dmark06)... אז השאלה שלי היא כזאת... האם כדאי לי לשדרג לכרטיס הזה? (xfx 6800GS) שכמובן מה שגרם לי עוד יותר להתלהב מזה זה שניתן בחלק מהכרטיסים לפתוח צינורות ל16... ד"א, יש לי מזל עם זה.. יש לי כרגע 6200 פתוח ל8 צינורות + אוברקלוק.... (1322 3dmark06). או לחילופין, לחסוך ולסבול, ואני מדגיש אני סובל, זה לא מריץ לי על גבוה כמעט כלום חוץ מדום3 וקוויק... ולקנות עוד חצי שנה ככה מערכת שלמה חדשה... אשמח לתגובתכם הכנה, ד…

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  12. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    יש לי חבר שקנה בידיוק 9550 אבל את ה 64 ביט אני חושב להחליף לזה זה כדאי? אגב זה מקיי אס פי

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות
  13. Started by oudyeh,

    יש כל מיני חברות ואני יודע שיש כאלה שבאות עם באנדלים יותר טובים וכאלה שהדרייברים שלהם מאפשרים אובר קלוקינג לא רע. מה לקחת? INNO3D MSI ASUS PALIT? אני לא נעול על שום חברה ואשמח לשמוע חוות דעת או לקבל הפניה לאיזשהו מבחן כי אני לא מצאתי.. לקחת רק 512 נכון? אגב אולי בכלל עדיף לחבר שני כרטיסי מסך 8400 או 8500 בSLI? תודה

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. שלום רב לכם. אני קניתי את הכרטיס הנ"ל ואני מעוניין לעשות לו OC. 2 שאלות: 1)באיזה תוכנה מומלץ לעשות את האובר קלוקינג? 2)באיזה שיטה להעלות את המהירויות? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by RadeonXt,

    היי , מה דעתך על ה-9250? היכן ניתן להשיג ומהו מחירו? יש הבדל רציני בין ה-9200 ל-9250? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  16. עד היום הייתי עם gtx 275 והגיע הזמן להשתדרג... אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של 1000 עד 2000 שכמובן יריץ את כל המשחקים המובילים היום על הגדרות מקסימליות. אז על איזה כרטיס אתם הייתם הולכים? נ.ב אני משחק ברזולוציה של 1080 ספק כוח כבר שדרגתי ל 650W

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by Aviram,

    ראיתי את הדיון למעלה של מסכי CRT, אבל אני לא בטוח מה טוב כיום, אז החלטתי לפתוח דיון חדש. אני מחפש מסך שטוח 17" בצבע שחור. תקציב - עד 1200. רק אל תביאו לי בבקשה משהו שהוא 1300 וכדומה, 1200 זה ממש הגג. תודה.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  18. שלומות, בעקבות הדיון הקודם בו ביקשתי שילוש חדש והבנתי שהכרטיס AGP(ג'יפורס 7600GT) שלי תוקע אותי, הצלחתי לקבל עליו זיכוי חלקי(350 ש"ח) מנעה מחשבים(כל הכבוד להם, לא הרבה חנויות היו מסכימות בכלל לתת זיכוי!). לכן, יחד עם השילוש החדש, אני צריך גם כרטיס מסך חדש, עד 700 ש"ח, מנעה מחשבים. בהתחלה חשבתי לקחת 7600GT לPCI-E, אבל לאחר שיטוט די מעמיק בפורום הבנתי שהוא כבר כרטיס מתיישן, לא תומך dx 10(גימיק לא גימיק, אמרתם אותו דבר על 9.0C, ומלא אנשים נדפקו) ולפי מבחנים שראיתי(בעיקר טבלת ההשוואות של טום:http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=858&model2=855&chart=318) ה8600GTטוב ממנו, והוא גם תומך dx 10, אז למה לא? ואז ראיתי כל מיני המלצות על הHD2…

  19. Started by Obi-Wan,

    קניתי היום את ה-8800GT של GAINWARD, יש לי מסך CRT ומשום מה כשאני מחבר את הכרטיס עם המתאם לא רואים שום דבר על המסך... למישהו יש רעיון??

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by kobi_af,

    שהיה לי קריסטל 4.10 אז המחשב שלי עבד פיקס ושהתקנתי את קריסטל 4.11 נהיו לי בעיות(משחקים קופאים,צג שחור שעולה הווינדוס וכל זה) אז רציתי לשאול אם אני יקח תדריביירים של אומגה הם יהו טובים לי? תביאו בבקשה גם קשיור(יש לי רדאון 9600 אקס טי)

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  21. שלומות, לפני כמה ימים שידרגתי את המחשב שלי למעבד Dual Core Duo 4500, לוח אם לא משהו של גיגהבייט(צ'יפסט G31(שמסיבה כלשהי הChipset Identifier של אינטל מזהה כG33), אני מחליף בימים הקרובים ב"ה, לא כ"כ ידעתי פשוט מה קניתי אז), 2 ג'יגה ראם DDR2, וPalit 8600GT 256Mb. היום סוף סוף התקנתי את הווינדוס מחדש(על הארד דיסק חדש דנדש של 160 ג'יגה), ולאחר מכן התקנתי את כל הדרייברים שבאו עם הלוח ולאחר מכן את הדרייבר החדש ביותר לכרטיס מסך מן האתר של nvidia(פורסוור 163.75 שבניסיון לפתור את הבעיה שאני מתאר בפיסקה הבאה הוחלפו ל163.71 מן האתר של Palit). וכמובן - בעיות. כל פעם שאני "מריץ" משהו "עתיר גראפיקה", כמו משחק מחשב, באנצ'מארק גרפי(כמו 3d mark) או אפילו פרסומות שונות באתרים שונים(למשל עכש…

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by oren99,

    יש לי מדיה סנטר מבוסס ION 330 של NVIDIA עם כרטיס 9400 האם המחשב אמור להריץ משחקים בצורה סבירה? או בכלל? ניסיתי אתמול פעם ראשונה והתקנתי את הבאטמן האחרון. המחשק זז באיטיות מחרידה. יש לי ווינדוס 7 והתקנתי את הדרייבר האחרון של NVIDIA. יכול ל היות ששכחתי איזה הגדרה או התקנה של משהו?

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  23. Started by digitalseeker,

    שלום רב, בעבר רכשתי GF 7950GT 512MB AGP של חברת BFG , זה מה שיש לי היום ואני דווקא מרוצה מאוד , הוזמן מEBAY וממש בזיל וזול. עכשיו שוטטתי בEBAY שוב על מנת להשוות מחירים ל280 , והופה יש לBFG כרטיס 280 ב1500 ש"ח (פלוס מינוס) שאפשר לומר ממש במחיר של 260. השאלה היא , מדוע לא לקנות ? אני העלתי לבד לראש את נושא האחריות , פרט לזה יש למישהו עוד רעיון ?

    • 6 תגובות
    • 797 צפיות
  24. המפרט שלי: intel pentium 4 2.66GHZ OC 3.6GHZ 512MB DDR [ישודרג ל1GB עם שדרוג הכרטיס] JSP Tech EZCool 420w intel GMA900 [בגלל זה אני זקוק לכרטיס מסך נואשות.. חח] Hitachi 160GB כנראה שאני ילך על X1950GT או X1950PRO. עכשיו הספק שלי הוא: JSP Tech EZCool 420w הוא יחזיק את אחד מהכרטיסים האלה? ושאלה שניה. יש את הX1950PRO של CLUB3D המקורר פסיבית. עכשיו ראיתי אותו ב2 מקומות. בסקאי פיסי: http://skypc.co.il/pl_product~CLU1102~8~0.htm פה הוא עולה 921. וראיתי גם בIQPC: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3642 פה הוא עולה 650. כאילו איך זה הגיוני כאלה הבדלים? אני מבין ששתי החנויות האלה טובות. אבל כאלה הבדלים גורמים לי לפקפק... לפני קניה... ובנוסף.. אותו דב…

    • 7 תגובות
    • 761 צפיות
  25. המעבד שלי AMD ATHLON X2 250 4 GB זכרון לוח אם : M68MT-S2 רזולוציית מסך : 1680X1050 כרגע אני עם הכרטיס המובנה של הלוח אם, הייתי רוצה כרטיס מסך שיריץ WOW וDOTA 2, לא מתכוון לשחק משחקים חדשים ומטורפים. יש הצעות? אפילו יד 2, עדיף.

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות

דיונים חדשים בפורומים