כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי, כבר הרבה זמן שאני חושב להחליף כרטיס מסך, המשחקים האחרונים דורשים להוריד הגדרות בצורה די משמעותית. קראתי לא מעט שרשורים בפורמים בארץ ובחו"ל וכמובן שבסופו של דבר תמיד הדעות חלוקות אם לחכות לדוגמא לAMD או לשדרג. אני משחק הרבה BF1, GTA, deus ex, Sniper Elite 4, וכ'ו. המחשב מחובר לTV SONY W905 "55 זאת אומרת מוגבל ל1080P בלבד. זה המפרט שלי : מעבד intel 4790 לוח אם gigabyte z97x-gaming gt זכרון kingston hyperx beast 16G כרטיס מסך Sapphire Radeon HD 7970 Dual-X 3GB ספק כח seasonic 520w כונן SSD intel 128G מה אתם ממליצים לעשות לשדרג עכשיו ? ל1080 TI ? אם כן איזה ואיזה חנות אתם ממליצים ? אנ…
-
- 17 תגובות
- 4.1k צפיות
- 2 followers
-
-
אין לי כ"כ מושג בכרטיסי מסך והרבה זמן לא התעדכנתי בנושא... אשמח לשמוע איזה כרטיס מסך "מספק את הסחורה" בסכום של 350-400 ש"ח. תודה לכם. *עריכה#1 (12:21) כרגע ראיתי ב-NetAction בב-400 ש"ח כרטיס GeForceFX 5200 , רציתי לשמוע את דעתכם לגבי הכרטיס ולגבי המחיר. *עריכה #2 (12:25) כרגע ראיתי את אותו כרטיס, רק של חברת Asus , באתר אחר ובמחיר 407 שקלים, כאשר ההבדל שאני רואה ביניהם הוא 50MHZ בזיכרון DAC לטובת ה-ASUS. רציתי לדעת אם התוספת הזו של 50MHZ באמת משמעותית?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
איך כרטיס מסך הזה : Nvidia GeForce NX8400GS ו 390 ש"ח כולל מע"מ זה מחיר טוב? יש לי עוד שאלה אני רואה כרטיסים gs וכרטיסי gt מה הבדל בינהם?
-
- 6 תגובות
- 570 צפיות
-
-
כותרת.........הזמנתי היום ואין לי אפשרות לשנות כי זה התקציב שלי עם חריגה....
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי נייד. חיברתי אותו לLCD שלי (37 אינץ') וחשבתי שאני אראה את התצוגה על כל המסך. אך מה שקרה בפועל הוא שראיתי את מה שמציג המחשב על החלק האמצעי של הLCD. נכנסתי להגדרות תצוגה -> רזולוציית מסך, ולא משנה כמה שניתי שם, בLCD זה נראה כאילו יש גבולות בתוכה. ז"א נגיד ושיניתי ל רזולוציה 768X1024 החלק התחתון של התצוגה לא נראה בLCD. מה גם שברגע שלחצתי זהה, על הLCD הופיע 1, אך המסך של הנייד היה כאילו כבוי (שחור). בתצוגה יש לי לבחור ב"ריבוי צגים" 2 אופציות (שרשומות אותו הדבר), הראשונה משפיעה על ה"תצוגה הראשית" והשנייה על התוצגה המשנית (שמסומנת באפור - קרי לא פעילה). בעצם איך אני יכול לראות בLCD שלי כמו בתוצגה הטבעית שלה (16X9)??? מה אני צריך לעשות?
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
אני לא מבין איך כרטיסי מסך מגיעים למחירים כמו 5K לדוגמא:http://www.zap.co.il/fs.aspx?pid=380161993&sog=C-GraphicCard איך הכרטיס הזה טוב יותר מזה:http://www.zap.co.il/fs.aspx?pid=371236100&sog=C-GraphicCard
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
התוכלו להמליץ לי על כרטיס מסך סביר עד 400 ש"ח? חשוב לי שיהיה בו יציאה לשני מסכים... כרגע יש לי מסך CRT אבל בקרוב אני מתכנן להביא שני LCD ולכן אני צריך תמיכה בשניהם. ביצועים לא כל כך חשוב לי מכיוון שהמחשב עצמו מיועד לעבודה עם אודיו, אך מידי פעם ארצה לשחק בTiberium wars. כרגע אני מתלבט בעיקר בין כרטיס של Sapphire HD2400 pro 256mb לבין 7300gt של חברת POV. מה מביניהם עדיף? או האם יש כרטיס אחר שתוכלו להמליץ? כמו כן, האם קרור פסיבי זה דבר הגיוני? אני מעדיף כי זה שקט אך אני מפחד מעצם העובדה שאין קירור ממשי שמקרר את הכרטיס? הרבה שאלות אני יודע אבל זה מאוד חשוב ואשמח אם תענו לי. תודה מראש - יוסי.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, קיבלתי מחשב לפרמט בשבל חבר, והוא אמר לי שהוא רוצה אותו לתת לילדה שלו שהיא משחקת סימס2 בעיקר, עכשיוו, זה מחשב ישן , דורון, עם כרטיס מסך מובנה, שאפילו בשבל סימס 2 לא יספיק, מאחר ואני לא מכיר את המשחק אני לא ממש יודע איזה כרטיס מסך צריך בשבלו בגלל זה אני צריך המלצה לכרטיס הכי זול שמריץ במינימום סימס 2. חשוב לציין שזהו מחשב בייניים ככה שאין טעם להקיע, יקנה חדש בעתיד המאוד קרוב. תודה רבה!!!.
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך nvidia quadro fx 3500 והמתח שלו נשבר אני חושב אני קניתי אותו ביד שתים ועוד לא חברתי אותו עם אני יחבר וזה יעבוד הדרבירים יעבוד כמו שחייב לעבוד? במשחקים כמו מיינקרפאט תודה לכול עוזרים 3>
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי שנתקלתי בערימת הבנצ'ים הבאים זה קצת גרם לי לשקול מחדש (לטובה) את הרכישה של RX 64: http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_radeon_rx_vega_64_8gb_review,13.html חישוב קצר העלה ש-RX 64 איטי יותר מה-1080 ב-6 אחוז ב-DX11 ומהיר ממנו ב-5 אחוז ב-LOW LEVEL API כמו DX12 ו-VULKAN. כפי שכולנו מכירים את AMD הפער הזה רק יוסיף ויגדל עם הזמן. נכון להיום הצריכה של כרטיס אחד כזה היא פחות מה-7970 לייטנינג שלי וזה בטח נתון לשינוי עם כרטיסי ה-AIB שיצאו במהלך חודש הבא. סך הכל לא נראה כזה רע. בייחוד לא אם אקנה שניים.
-
- 34 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
האם שלושת הנ"ל הם כרטיסים נפרדים ? האם יש כרטיסים שמאחדים חלק מהם, או את כולם לכרטיס אחד ?
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
מצורף קישור : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=280730.0 שלפי דעתי זה גם מאוד קשור לפורום הזה.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחר הרבה תראדים שפתחתי ואף אחד לא ענה לי גיליתי את התשובה לבעיה שלי לבד אך הפתרון הוא יקר מאוד, השאלה שלי איך בנוי ממיר ממחשב לטלויזה (http://solo.starwebz.com/product-1.html) ואיך אפשר לבנות אותו ??. והאם אני יכול להעלות את הHZ של המסך ל100??
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם כבר ציינו את זה, אבל בדרייברים של אומגה catalyst 4.4 יש באג (לפחות אני חושב שזה) שאם משנים את ההגדרות של v-sync ל always off אז יש ירידה חדה בביצועים עד להתקנה מחודשת של הדרייברים. מי שרוצה שינסה ויבדוק, אבל אני לא ממליץ.
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אוקיי , משך את עיני מסך LG F700B ב984שקל ב24תשלומים = 41 שקל כל תשלום... , עכשיו ,אני רוצה לדעת , האם בטווח המחירים הזה(עם תשלומים כמובן) , יש מסך יותר טוב?
-
- 10 תגובות
- 824 צפיות
-
-
http://www.abtouch.com/1911.asp
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
רציתי לחבר 2 מסכים ל GEFORCE 7600 שלי (בלפטופ). מסך מחשב אחד חיברתי בלי בעיה. כשהוספתי את הטלוויזיה דרך ה SVIDEO הוא זיהה אותה אבל נתן לי לחבר רק שני מסכים בו זמנית(המסך של הלפטופ + מסך אחד נוסף). מישהו יודע איך אני רואה בו זמנית גם על הלפטופ, גם על מסך המחשב וגם בטלוויזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
מי שיודע על מסכים של ויוסניק לגימרים ב19 אינץ' בקונטרסט 1600 ומעלה ו8 MS ומטה שימליץ לי תודה רבה רבה רבה ....
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
לכמה מעלות מקסימום יכול להתחמם הכרטיס הזה? שלי מתחמם ל105 מעלות
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם ... ניסיתי להתקין משחק חדש ש"קניתי" , ושבאתי להפעיל את המשחק יצאה לי הודעת שגיאה שהכרטיס אינו תומך ב-"PIXEL SHADERS V.1.1". הורדתי את הדרייבר הכי מעודכן נדמה לי שזו גרסה 163 ועדיין יוצאת לי אותה הודעת שגיאה. 1. מישהוא מוכן להסביר לי מה זו השטות הזו ? 2. ומהיכן אני אוכל להוריד דרייבר שתומך בפונקציה הזו? אני קצת מיואש אז עזרה מהירה תתקבל בהכרת תודה ענקית........
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איך אני מוודא שהכל טוב עם הכרטיס מסך שלי ואיזה ציון הוא אמור לקבל ב3dmark 05 ועל איזה הגדרות תודה..
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
משחק על 1680X1050. מעדיף להשאיר את הכרטיס במצב סטוק מבלי לעשות OC. משחק כל משחק אפשרי.. לפעמים זה FPS לפעמים מרוצים לפעמים PES.. או פוקר בפייסבוק מה שיוצא בתודה עמרי
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראשי Nvidia יוצאים בהצהרות נחרצות, אפילו קצת שחצניות, אל מול האיומים הקיימים והמתקרבים לעברם בשוק כרטיסי המסך, מצד Intel וATI. http://www.pcpro.co.uk/news/220947/nvision-larrabee-like-a-gpu-from-2006.html הם טוענים שהרעיון של אינטל לריבוי ליבות רב-משימתיות בכרטיסי מסך כבר נבדק על ידם ממזמן, ונמצא לא יעיל, ומטיחים האשמות שההצהרות של אינטל לא ריאליסטיות ומבוססות על הנחות שגויות. כמו כן, עולות טענות שהכרטיסי ה Larrabee שיצאו ב2010, יתנו ביצועים שזהים בערך לביצועים שנתנו כרטיסים של Nvidia וATI מ2006. כמו כן, אחרי שסגרו את הפינה עם אינטל, עברו להתעסק עם ATI. הם מודים שהם לא העריכו מספיק את ATI, ושהם עשו כמה טעויות, אבל הם למדו, עושים שינויים, וכבר בעתיד הקרוב המצב ישתפר. כ…
-
- 71 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
האם אני יכול להרכיב שתי כרטיסי מסך למטרות שונות על אותו מחשב הכרטיסים הם:NVIDIA Quadro FX 500 ו NVIDIA 8800 gts
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-


