עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by LandRover,

    מחפש בעלי ASUS V8200 (כל סוג) רציניים מאזור המרכז למטרה הבאה : ברשותי כרטיס V8200 אשר נישרף , הכרטיס עדין תקף תחת האחריות , הבעיה היחידה היא - בשביל להחליף את הכרטיס הנ"ל בכרטיס תקין , הכרטיס חייב להמסר בדיוק באותו מצב בו נקנה , כאן ישנה בעיה קלה , את גוף הקרור המקורי החלפתי (בתחילה למאוורר TT ולאחר מכן בפרויקט "קומבינה" של HSF של AMD) תלאות הזמן גרמו לאבידת גוף הקרור המקורי , לכן רציתי מאחד מכם לעזור לי , "להלוואות" לי את גוף הקרור (לא משנה באיזה מצב) בכדי שאוכל להחליף את הכרטיס , כאשר אקבל הת הכרטיס החדש , גוף הקרור החדש יוחזר לבעליו (יום , יומיים - תהליך של החלפה , אני מוכן להביא תחלופה לזמן זה - מאוורר TT) אם תגמול כספי ממני.... בתודה , אריאל.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by TMDil,

    בעיקר להריץ משחקים חזקים... מסך 19" (מלבני) כרגע יש לי x1950gt חשבתי על HD4770 הנה המפרט שלי תגידו לי מה כדאי לי במסגרת התקציב (לא משנה אם זה RADEON אם GFORCE) ספק: (מה שהיה רשום על המדבקה) L&C B500E MAX 400W real total output 500W MAX מעבד: core 2 duo E4300 זכרון: (4 GB בכללי) kingstone 1GBx2 2GB לוח: Intel Bad Axe D975XBX (זה מפרט שבנוי גם בשביל להריץ MAC מה שהתברר לי כטעות כי אני לא השתמשתי בMAC פעם אחת) תודה רבה נ.ב הלוח שלי יכול להריץ CF?

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  3. Started by Mayan_S,

    אני רוצה כרטיס מסך עם יציאת HDMI שיילך עם הטלויזיה החדשה. הכרטיס הנוכחי שלי הוא 260GTX, כרגע הוא מספק אותי מבחינת ביצועים, אבל אין לו HDMI. אז החלטתי לעשות מיני שידרוג (לרוב אני מוציא בסביבות 1000 פעם ב2-3 שנים על כרטיס) ההגבלות הם כמובן שתהיה יציאת HDMI. מחיר בסביבות 500. שלא אצטרך לשדרג גם ספק (הנוכחי Enermax 430 TRUE POWER). עדיף NVIDIA (היו לי גם ATI , אבל עם הזמן נהייתי מקובע ל NVIDA). מידע נוסף לוח אם ASUS P8H61M תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 788 צפיות
  4. Started by erap129,

    מישהו רוצה למכור לי את הכרטיס הזה בדיוק- http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3289 יד שניה באיכות טובה לפי דבריו ב650 ש"ח והוא לא מוכן להתפשר על פחות. זה משתלם לי? כי אני לא בטוח שכדאי לי להוציא את כל הכסף עכשיו על 6800GS במקום לחסוך למערכת PCI-X.

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Anas-Nanas,

    שלום לכולם. אני מחפש מסך דק לאחותי...שימושייה העיקריים הם אינטרנט ועבודה משרדית. אני מחפש מסך "17 כמה שיותר זול שיתן את יחס המחיר\איכות הכי טוב . ראיתי את המסך הבא : http://zap.co.il/model.asp?model_id=34484 הוא מאוד זול וגם נשמע טוב...הייתי שמח אם תוכלו לתת את דעתכם עליו, או לתת הצעות אחרות עד סכום של 2000 שקלים. כפי שכבר אמרתי המסך לא צריך להיות טוב במיוחד. אין צורך ב DVI ובטכנולוגיות מתקדמות. פשוט שיהיה טוב ואיכותי. בתודה ניר.

  6. שלום. אני מעוניין להחליף את הכרטיס הנוכחי שלי MSI 4670 ולקנות כרטיס מסך חדש. היעוד הוא למשחקים. התקציב הינו עד 800 ש"ח, כאשר העדיפות היא ליחס תמורה/עלות מקסימלי. לא מתוכנן CF/SLI, מתוכנן OC וישנה חשיבות גדולה לשקט. המפרט שלי: DELL E228WFP, רזולוציה - 1680x1050 Corsair VX450 ראיתי את המבצע של TMS לגבי ה6850OC ב680 ש"ח. התלבטות לגבי הכרטיס הינה שגרסת הOC משתמשת בvoltage regulator לא סטנדרטי ולכן אי אפשר להעלות לו מתחים. האם זה נכון? אשמח להמלצות נוספות, תודה.

  7. Started by COLIO,

    שווה לי לקנות: msi geforce 4 4600 128 mb ddr video in/out tv out dvi ב:2147 ש"ח?

    • 20 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. אוקי ככה זה המפרט.. מעבד:e2180 @ 2.0 לוח:p5gc-mx\1333 (תומך pci-e) זיכרון: 2 ג'יגה הארדיסק:סמסונג 250 סטה 2 כ.מסך:מובנה 950 של אינטל ספק:500 של antec מארז:של space (אל דאגה הוא קריר) מערכת הפעלה:windows xp sp2 אוקיי הצרכים שלי הם כאלו.. פיפא,gta sa,pes 2009 ו-cod4 ! למרות שאת כולם חוץ מהקולאופדיוטי אני מריץ בצורה נחמד הייתי רוצה על המקס'.. אז מה מתאים.. תקציב לא מוגבל פשוט לא רוצה צוואר בקבוק.. תודה!

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  9. בזמן האחרון יש לי תופעה מוזרה אני חושב שזה קשור לדרייבר האחרון של נווידיה אבל עוד לא ניסיתי להסיר אותו להחזיר גרסא קודמת מה שקורה זה שפה ושם התמונה תתנהג מוזר זה קורה מאוד מהר ובקושי אני בכלל שם לב שקרה משהו אבל אני חושב שכל התמונה המוצגת זזה מעט שמאלה ואז חוזרת למקום זה קורה גם במשחקים וגם בדסקטופ מישהו חווה דבר דומה ? למה נראה לכם זה קשור

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  10. Started by Radeon-man,

    חבר שלי קנה PowerMagic ATI REDEON8500 החברה טובה? מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 973 צפיות
  11. Started by asili,

    בשעה טובה אני רוצה להחליף את המסך הישן שלי מאג DJ707 17 אינץ שכנראה הגיע זמנו ללכת מהעולם למסך 19 אינץ איכותי ככל הניתן עד 2000 שקל אני מתעניין במסך סמסונג 19 אינץ 959NF ורציתי לשמוע מאנשים שיש להם אותי מה הם חושבים עליו? באיזו רזולוציה הם עובדים? איך קצב הרענון? ואיך הוא במשחקים?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by shahar0592,

    חוץ מבמערך של ה-" Sapphire ATI Radeon HD 6850 1GB X2 מחיר - 1280 ש"ח" יש לכולם אופק שדרוגי מבחינת המחיר והביצועים מה הכי טוב לFULL HD בגיימינג כבד???

    • 4 תגובות
    • 770 צפיות
  13. אני מחפש ביקורות על הכרטיס asus ti 4400 שימו לב הדלוקס אז תודה מראש גיא

    • 4 תגובות
    • 995 צפיות
  14. טוב הזמנתי לפני 20 יום + - כרטיס asus 7800gtx והוא עדיין לא הגיע.. היום הלכתי לחנות ו"קצת" השתוללתי ואחרי טלפונים ובאלגן יקח עוד זמן לא צפוי... אני חשבתי לקחת כרטיס כזה ועוד חודש וחצי להביא עוד אחד... אבל בסוף נראה לי שאני יתפשר על 7800GT X 2 וזהו...... מה אתם אומרים.. שווה לחכות? לקחת 2 GT וזהו? ועוד שנה + - להזמין כרטיס חזק אחר ,או שניים... להזמין אחד ולהחליף עוד חצי שנה למשהו חזק אחר?? יש לכם רעיון אחר? (NVIDIA בלבד).... של איזה חברות? מה הייתם עושים במקומי? בעיניין התקציב..... אין בעיה! רוצה איכות.... TNX....

    • 76 תגובות
    • 4.3k צפיות
  15. Started by boogie,

    קניתי את ה IPOD החדש של 80GB שאפשר לחבר אותו לטלויזיה קיבלתי כבלים איתו והכל אני מנסה לחבר אותו לטלויזיה ואי אפשר אני חיברתי הכל עשיתי TV OUT : ON וניסיתי לשחק גם אם PAL ו NTSC בתוך ה IPOD ועדיין אני לא רואה כלום בטלויזיה מה יכולה להיות הבעיה ??

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  16. או שיש משהו באותו מחיר יותר טוב? כי אני רוצה בערך כרטיס עד 1000 שקל.. memory 2 giga... intel conroe e6300 160 giga.. לוח אם משהו שך ASUS לא זוכר.. משחק ברזולוציה של 1024 על 768 מסך 19 אינץ'.. ורוצה לדעת גם אם הכרטיס הזה טוב..? http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4526 אם לא אז מה כן..? תודה מראש

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Moon-Mage,

    מישהו יודע איפה אפשר להשיג? ולמה לעזאזל רוב כרטיסי המסך מגיעים עם 3 DP ורק HDMI אחד

  18. המפרט לא חשוב כרגע, אני מעוניין רק בכרטיס מסך. מה הגרסה הכי שקטה כי הוא יהיה מיועד גם לקולנוע ביתי. מתלבט בין: Sapphire Radeon R9 270X DUAL-X http://ksp.co.il/?select=.1044..35..202.&list=1&sort=2&glist=1&uin=21632&txt_search=&buy=&minprice=930&maxprice=1627 MSI Radeon R9 270X GAMING 4G http://ksp.co.il/?select=.1044..35..202.&list=1&sort=2&glist=1&uin=22047&txt_search=&buy=&minprice=930&maxprice=1627 או שפשוט ללכת על הזול ביותר לעשות לו OC. ממה שקראתי הקירור של ה-MSI שקט ומקרר טוב יותר משאר הגרסאות.

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by INFERNO,

    מבחינת ביצועים (אני יודע שזה כרטיס ישן )

    • 21 תגובות
    • 2.8k צפיות
  20. שלום לכולם יש לי מחשב חדש עם הנתונים הבאים: ספק כח real 500w מעבד 3.20Ghz i5 4570 זיכרון 8GB דיסק קשיח 500gb (זמני).. והכרטיס מסך כרגע הוא GT630 Nvidia המחשב מיועד לעבודות גרפיקה חזקות (אפטר אפקט) שאלתי היא, האם כרטיס מסך מסוג GTX560 יכול להתאים לי לצרכים של הגרפיקה (כולל עריכה בתלת מימד)? אני יודע שהכרטיס לא הכי חדש אבל הבנתי שיש לו נתונים שלא מביישים כרטיסים שעולים פי 2 ויותר ממנו. תודה לכל מי שיכול לעזור.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. הרזולוציה המקסימלית 1680X1050 אני רוצה כרטיס מסך שינצל את הרזולוציה הזאת הכי טוב ובהכי פחות כסף. תודה

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  22. Started by Ashand,

    שלום אני מנסה להתקין כרטיס מסך HD 4670 על ויסטה והוא נותן לי ERROR 43 הלוח שלי הוא של גיגהבייט עם NVIDIA מובנה NFORCE 6 אני לא מצליח להעלות את המחשב מהכרטיס בכלל ומה-OB כשאני מתקין דרייברים אז הוא נותן לי את הERROR 43 ומבטל לי את הכרטיס! יש למישהו מושג!?!?!

    • 4 תגובות
    • 608 צפיות
  23. Started by A-10,

    כך על פי ההדלפות ברשת. מדובר בשבעה כרטיסי מסך לנייחים ברמות שונות. https://www.pcgamer.com/uk/intel-could-flood-retailers-with-up-to-eight-different-arc-graphics-cards/ מן הסתם, לתמחור תהיה השפעה לא מעטה ....

  24. Started by id2711,

    שלום לכולם זאת המערכת שלי: מעבד: intel core duo cpu E4600 2.4 GHZ זכרון: 4GB Ram מערכת הפעלה: windows 7 64 bit כרטיס מסך נוכחי: nvidia GEFORCE 8600 GT הבעיה שלי היא שלמשל בGTA החדש (יחסית) התמונה מקרטעת צריך המלצה לכרטיס מסך סביב ה-500 ש"ח תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  25. Started by WizMaster,

    שלום לכולם, אז ככה, הכרטיס מסך על המחשב של אחי הקטן כבר דיי מיצה את עצמו(Riva tnt 2) ובהעדר תמיכה ב-T&L הוא כבר לא יכול להריץ משחקים מסויימים. אז השאלה שלי היא כך: מה יתאים יותר, בהתחשב ביחס של עלות/ביצועים, ל-P3 733?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים