עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by tal_be,

    שלום לכולם, יש לי את המסך L1760TR של LG מהסדרה החדשה וכ.מסך 8800GTS 640MB. לפני שקניתי את המחשב הזה השתמשתי במסך הזה במחשב הקודם שלי בחיבור VGA והקצב רענון היה 75HZ גם בויסטה. ועכשיו אני מחובר ב DVI והקצב רענון הוא 60HZ בויסטה... והתיבה של לא להציג מצבים שאי אפשר באפשרויות הקצב רענון היא מסומנת בשני המחשבים... מה לעשות כדי להשתמש שוב ב 75HZ??

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  2. Started by O.G.D 2k5,

    יש לי לוח אם asus P4P800 עם סוקט AGP והכרטיס מסך שלי זה x800XT PE עשיתי אובק קלוק לפני כמה ימים והכל עבד סבבה עד שפתאום היום בבוקר המחשב נתקע עשיתי ריסט ואז הוא אמר לי על המסך את ההודעה: "X800XT Platinum Edition Bios Checksum Faild" "Please Recover Bios" לא יכולתי לעשות את זה אז עשיתי ריסט שוב פעם ואז הכל עלה סבבה עד שפתאום שוב פעם המחשב נתקע ומאז אין לי תצוגה בכלל המסך מראה no signal מה שמוזר הוא שהחלפתי כרגע לכרטיס מסך אחר ה1950XT וגם אין תצוגה אני לא יודע מה לעשות בבקשה עזרה מפרט המחשב: מעבד אינטל פנטיום 4 2.66@3.0 בoc לוח אם ASUS P4P800 זכרונות 2X256 של nanya 2X512 של ocz כוננים קשיחים: maxtor 80GB WD 350GB ספק של ocz 650W

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  3. Started by pilotkevin,

    שלום כולם, יש לי מחשב לא יודע מה אבל אני מסתדר, העניין שהמסך כבר לא כמו שהיה פעם --- הוא כהה (אך כבר מצאתי פתרון לזה), מפיק איזה קול גבוה כמו שלפעמים יש באוזניים ולעתים קרובות (שבעבר לא היה) הוא מרצד בצורה מפחידה, כלומר התצוגה מתנהגת כמו ערוץ בלי קליטה בטלויזיה. אני מפחד בגלל שבמחשב אחר היה לי מסך שהתנהג באותה צורה ופתאום מת. עכשיו, חשבתי לקנות מסך חדש, לאו דווקא למשחקים, העיקר שיחזיק הרבה זמן ויהיה נורמאלי+. קודם כל יש את השאלה של איזו חברה, כי אני באמת לא מבין בזה בכלל. ושנית, יש את הדילמה של איזה סוג, CRT או LCD: מצד אחד, 19'' גדול יותר ויש יותר מקום לתוכן בכלל (יתרון שבא עם כל מסך גדול) אבל מסך CRT שכזה ייקח לי יותר מדי מקום על השולחן, שאין לי (עכשיו זה בערך אפס…

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  4. כרטיס מסך שעולה היום 1500 שקל יש לו יתרון כלשהו על כרטיס מסך שעלה לפני שנתיים 1500 שקל? במשחקים אני מתאר לעצמי שהיתרון עצום השאלה אם גם בתוכן HD זה ככה?

    • 5 תגובות
    • 733 צפיות
  5. Started by gameplan,

    בעתיד הקרוב/רחוק (חצי שנה+) אתם חושבים שכרטיסי הdx10 יצאו במהדורות יותר נוחות מבחינת גודל? (לעומת ה 8800 הענקי שמגביל את בחירת המארז) והאם אתם חושבים שתהיה צריכה נורמלית? ככה שלא כל כרטיס כזה עם מערכת נורמאלית יצטרך ספק 500w? יש מחשבות? כתבות?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  6. http://www.pcchipsusa.com/prod-m920lr.asp זה הלוח אם . כרגע יש לחבר שלי geforce2 mx440 הלוח האם שלו תומך ב Provides an 4x AGP slot and 4 PCI slots; fully compliant AGP2.0 and PCI 2.2 specification. קראתי פה שכולם ממליצים על ה 6600 . מצאתי חנות בתל-אביב בדרך שלי ללימודים http://www.memorypc.co.il/?catid={A83A470F-8943-4E2F-9FAA-A04BDF5A2DDB}&itemid={6DF88D79-5423-4368-BEC3-7408C2EA0A73} מחיר : 720 ש"ח רציתי להיות בטוח מאה אחוז שזה יעבוד אצלו בעיות כי מחר אני הולך לרכוש את הכרטיס הזה . תודה לעונים

    • 11 תגובות
    • 866 צפיות
  7. Started by GAL SHAMIS,

    מה דרייברים יותר טובים ? [למרות שאומגה מבוססת על קטלייסט] אבל איזה דרייברים אתם מעדיפים ומשתמשים? כמובן לכרטיסי רדאון של ATI

  8. שלום חברים יקרים, הבוקר קניתי את הכרטיס שהמלצתם פה הפורום: http://tms.co.il/product/10389 הגעתי הביתה כולי התרגשות ומוכן להרכיב .... כאשר פתחתי את הקופסא והוצאתי את הכרטיס מהשקית שלו גליתי שבגב הכרטיס יש מקומות שהיו מודבקות מדבקות ונשאר סימן דביק (צרפתי תמונה המחשה בשני מקומות שבהם יש דבק) מיד הרמתי טלפון לחנות והסברתי להם יפה שאין לי מושג אבל בכרטיס הנ"ל היו מודבקות מדבקות וכרגע נשאר רק סימנים של דבק. נאמר לי שאין לי מה לדאוג ויש לי אחריות 3 שנים. כמו כן אמרתי להם שאני יודע שיש כרטיסים שבגב שלהם יש מדבקה שכתוב במקרה שמורידים אותה האחריות בטלה ובכרטיס שלי אין מדבקה שכזאת. הוא אמר לי לדאוג אך אני מאד מאד דואג. בקיצור התקנתי את הכרטיס הנ"ל, שחקתי כמה משחקים כמו battlefield…

    • 59 תגובות
    • 8.6k צפיות
  9. Started by wares2002,

    תסבירו בבקשה

    • 17 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. Started by SpiritKnight,

    האם המסך שווה עוגיה? אם מישהו יוכל להשיג את המפרט, אני אודה לו מאוד, כי שבוע הבא אני קונה ת'מחשב.

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by dorb2006,

    אם יש לי לוח אם של MSI אז אני חייב לקנות כרטיס מסך של MSI? תודה

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות
  12. Started by marking,

    במה הם טובים חוץ מזה שהם זולים דפוקים ומתפרקים תוך חצי שניה?

    • 34 תגובות
    • 3.6k צפיות
  13. שלום לכולם יש לי מסך 19 אינטצ' של LG מדגם F900B הוא נמצא אצלי קרוב לשנתיים ואני מאוד מרוצה ממנו. יש לי אפשרות למכור אותו (כלומר כבר יש לי קונה שמעוניין) ב 850 שקלים. אני רוצה לקנות מסך 19 של VIEWSONIC מדגם VP930B שעולה בערך 3700 שקלים זה אומר שלהחליף מסך יעלה ל קצת פחות מ 3000 שקלים. הסיבות שאני רוצה להחליף מסך הן די פשוטות : - אני רוצה LCD (כי זה חדש ונוצץ ודק ויפה וסקסי) - בכללי צריכת החשמל נמוכה יותר ב LCD אז יהיה פה חסכון שנתי של כמה שקלים בחשמל אני חושב שכמה שאני אתמהמה עם מכירת ה CRT, המחיר שאקבל עבורו בעתיד (אם בכלל) יהיה נמוך משמעותית. אני אשמח אם תגידו לי מה הייתם עושים אתם במצב כזה, וגם, מה אורך החיים הממוצע של מסכי LCD מהסוג שאני רוצה לקנות ? ומה …

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  14. ממ אז ככה, רכשתי את המוצר התקנתי והכל טוב ויפה אבל שאני מחבר את הרסיבר של השלט של המדיה סנטר הוא פשוט לא מתקין לי אותו.. לא הגיע איזה דיסק התקנה כלשהו והוא לא מתקין אותו אוטומטית.. הוא רשום בתור : eHome Ifrared Transceiver בDevice Manager ואני פשוט לא מצליח להתקין אותו.. מישהו נתקל בזה ? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  15. אהלן , אח שלי רוצה לקנות כרטיס מסך והוא מתלבט בין הX1650PRO: http://tms.co.il/product/3648 לHD 3650 : http://www.wellcom.co.il/catalog/product_info.php?language=he&products_id=7465 במה כדי לו לבחור?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום, הזמנתי מחשב חדש היום, עם הכרטיס מסך ATI HD5770 עכשיו ההתלבטות שלי היא האם להשאיר אותו או עדיף לקחת את ה GTX260? ה 5770 תומך ב DIRECTX 11 לעומת ה GTX260 שלא. לטווח הארוך מה כדאי? ואיך הכרטיסים של ATI לעומת של NVIDIA? (פשוט אין לי ניסיון עם כרטיסים של ATI כי תמיד קניתי של NVIDIA). עוד שאלה - במה עוזרים מנועי ה CUBA ו PHYSX ש ATI לא תומכים בהם? האם הם עד כדי כך משמעותיים? תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  17. יש לי מאג FD2 מאיפה אני יכול להוריד את הדריברים שלו?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  18. Started by roes,

    GDDR= סוג המהירות?

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by סטודנט,

    הוא תומך בטכנולוגיה החדשה או שאין לו מה לחפש בקרב המחשבים החדשים שיוצאים? עריכה: האם הדרייבר החדש שלו 7-11 הוא בסדר וכדאי להתקין אותו? היה עליו דיון שהוא כול כמה באגים ולא מסודר ולכן אני שואל. תודה רבה!

  20. מבחינת קול התקנתי את כל הקודקים בעיקר את NIMO PACK והוא מזהה (ראה תמונה) אבל לא שומעים.. אולי זה בעיה בסאונד בלאסטר? אבל שירים וכל השאר אני כן שומע.. אני נואש.. http://news.hydepark.co.il/hydepark/uploaded/020912_222553-317/Setting.jpg והאיכות על הפנים... אצל חבר שלי רואים טוב... מה גורם לזה להיראות ככה? יש לי GFORCE 2 MX 200 64MB (ראו תמונה) יש פתרון? אגב הדרייברים הם 23.11 http://news.hydepark.co.il/hydepark/uploaded/020912_223003-324/Movie.jpg

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  21. Started by lmlm,

    http://www.techpowerup.com/?24832 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2DA43D38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en&Hash=UPPtyORnXDcfZXqx405R3Gii2DPEUacLjQbz1A0bJUe%2bv5ieXyV7pnNsLV8canaG%2bLmqhNyhloTX1DnIGiWdgQ%3d%3d רק רציתי לעדכן אתכם שיצא עידכון

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  22. הכירו את אחיו של ה-GeForce RTX 3050 הנייד שצפוי להחליף את ה-MX450 עם תוספת ביצועים קלהלכתבה

  23. Started by dorlt,

    שלום אני זקוק לחוות דעות על הכרטיס מסך הבא: חשבתי על אופציה חדשה אבל כמה דברים מסקרנים אותי לגבי הכרטיס הזה. http://skypc.co.il/pl_product~954000~8~0.htm השאלות שלי לגביו: 1. מה יחס הביצועים שלו לעומת HD4850, זאתמרת מי יותר חזק. 2. כמובן מה הטמפ' שלו והאם הקירור הנ"ל אפקטיבי. 3. האם תווצר בעיה כאשר יש לי לוח אם שהוא DDR3/2 וכך גם הזכרונות. והאם כמובן הוא יתאים למפרט הבא Q6700 2.66GHz 1066MHz|GB P43 DDR2|G.skill 4G 800MHZ CL4 GeCube HD4850 512MB WD 320GB AAKS SATA2| ASUS DVD-RW X20 NZXT APOLLO+SeaSonic 500W

    • 8 תגובות
    • 936 צפיות
  24. Started by MightYaad,

    מעבד -core 2 due E6750 לוח- Gigabyte GA-P35-DS3L זיכרון- 2GB 800MHZ ספק -אין לי ממש מושג אבל משהו חזק ולא ג'נרי זה לא ממש בטוח כי זה המפרט של מה שאני הולך לקנות ובגלל זה אני צריך המלצה לכרטיס מסך. אני רוצה לקנות כרטיס מסך עד 1000 ש"ח הוא צריך להריץ משחקים כבדים פחות או יותר... תעזרו לי לבחור אחד טוב... ****אקבל גם את התשובה: "תחכה עוד חצי שנה לכרטיסי מסך טובים יותר"**** אני לא רוצה לרנות סתם אחד ותוך שנה שהוא יהיה סתם עלוב.... אני רוצה אחד שיחזיק 3 שנים ככה.

    • 11 תגובות
    • 772 צפיות
  25. Started by arkadur,

    יש לי מערך CF של 4850, אני מעוניין בריבוי מסכים, אך כרגע אני לא יכול להוציא יותר מידי על ה MATROX TRIPLEHEAD2GO DIGITAL יש לי 4 יציאות DVI, האם אני אוכל לחבר 4 מסכים , לבטל את אפשרות הCF בדרייבר, ולהנות מריבוי מסכים? האם כאשר אני אפעיל משחק, ואני אפעיל את אופציית הCF, הדרייבר למעשה ינתק לי 2 מסכים, ואני יהנה מיתרון הביצועים? נשמע הגיוני? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות

דיונים חדשים בפורומים