עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by zomb,

    חשבתי לשדרג את הכרטיס מסך שלי כי הוא כבר מיושן ומרגישים את זה. בגדול אני משחק FIFA 15 ולפעמים קצת משחקי פעולה שונים ( כל פעם מנסה משהו אחר הכל בסגנון COD) תקציב: מקסימום 600 - אין לי בעיה עם משומש העיקר שיהיה תקין. ד"א ראיתי את ה7950 בפלונטר שכרגע נמצא באופציה אחת ואשמח לשמוע עוד. המפרט שלי: מעבד: i7-4790 לוח אם: Fatal1ty B85 Killer זיכרון: 8GB DDR3 1600MHz מארז: Thermaltake Versa G2 ספק: seasonic 650w כרטיס מסך: hd4870 - כן אני יודע.. כרטיס על הפנים. האם אני יכול למכור את הכרטיס שלי? ואם כן בכמה? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. היי יש לי מחשב נייד כמו שכתוב בכותרת עם כרטיס מסך מובנה Intel Xtreme. למחשב נייד יש יציאת S.video. חיברתי את הכבל S.video לטלויזיה והתמונה יצאה ללא שום בעיה. אבל הבעיה היא שלא לכל טלויזיה יש S.video רק לאחוז קטן מהם. אז לקחתי מהכרטיס מסך שלי את המפצל S.video-Rca (יש לי 2 אחד גירסאת 7 פין ושניה 4 פין) וחיברתי את זה לנייד ואת הRCA הצהוב לטלויזיה (אני רואה את כל הסרטים שלי בטלויזיה עם המחשב הנייח שלי אז אני יודע מה אני עושה אז זה לא בעיה בחיבור כבל במקום לא נכון) . שזה מחובר רק בS.video שאני ניכנס למאפינים בדריבר מופיע הסימן של הטלויזיה. אבל שזה מחובר עם המפצל S.video (4pin and 7 pin)to rca הטלויזיה נעלמת. יש למישהו רעיון מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  3. Started by gafirmo,

    תודה

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. ברשותי כרטיס מסוג Video AdapterRADEON 9550 מצאתי שיש DRIVER חדש שאלתי מהו סדר הפעולות הנכון להתקנה האם קודם להסיר את הDRIVER הקודם או פשוט להתקין את החדש תודה

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  5. איך ניתן לבדוק האם יש לי סלוט AGP או PCI וכמה כאלה יש לי במחשב וכמה פנויים בלי לפתוח את המחשב? בבקשה צריך תשובה דחוף!!!

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום, שידרגתי (במזל טוב?!) את מע' ההפעלה ל7. איני מצליח לראות את המחשב בTV. התקנתי דרייבר אחרון מבית NVIDIA. version 196.21 כשהיה לי XP , הייתי לוחץ קליק ימני על הDESKTOP ומשם נכנס להגדרות תצוגה. הייתי בוחר CLONE או DUPLICATE (לא זוכר את המילה המדוויקת) ואז נהנה מצפייה של המחשב על הטלוויזיה. מה אני עושה בחלונות 7? כרטיס גרפי של NVIDIA, GFORCE 9500 GT בזמנו גם ניתן לי קישור http://www.thothie.com/4jiggly6/nvidia_panel_classic.zip לסקריפט שממיר את הcontrol panel של הכרטיס הגרפי לתצוגה "בסיסית". האם הדבר דומה גם פה? כלומר אפשר לעבוד רק עם התצוגה הישנה והבסיסית של הכרטיס? עוד דבר, עם הXP הייתי בוחר יציאה של S-VIDEO לאחר שהמערכת תמיד היתה בוחרת AUTO כברירת מחדל. עם AUTO מע…

    • 0 תגובות
    • 763 צפיות
  7. יש לי מסך LG Flatron 775ft לאחרונה המסך משמיע כזה ביפ מוזר.. אין הפרעה בתמונה וזה לא קורה בזמן מסויים או שמפעילים תוכנה או משחק מסויים לא קורא כלום מבחינת התמונה שנותנים לסמך מכה זה מפסיק אבל זה לא פיתרון אם יש למישהו רעיונות הצעות או את הסיבה שזה קורה אנא עיזרו ליייייי !@! כי אני שובר פה ת'ראש ??? ??? בתוה מראש LIR@N

    • 1 תגובה
    • 6.7k צפיות
  8. שיתוף פעולה היסטורי משנה את שוק המחשבים האישיים ומטלטל את AMD וקוואלקוםלכתבה

  9. הי השבוע רכשתי bfg 8800gts OC320 מנועה, המיפרט מחשב שלי הוא חדש לגמרי. :e6600 xpe :antec truepower trio 550v 2gb of ram וכו' הרכבתי את הכרטיס מסך , הכל נראה עובד יפה , עד שפוף , המסך שלי נצבע בצבע אחד (אדום, אפור, כחול....( נראה כמו blue screen ,אבלל ללא כיתוב. ואז אני חייב restart עד לפעם הבאה. מה לא עשיתי , התקנתי מחדש את ווינדוס , ניסיתי את כל הדרייברים האפשריים , ועוד מליון ןאחד נסיונות, הדבר קורה בעיקר שאני עוזב את המחשב לשעה ויותר , חוזר ואז רואה את התופעה. שאלתי : האם הספק שלי אמור לעמוד בעומס? אני יכול לדרוש החזר כספי? אני בעצמי צריך לשלוח חזרה לנועה?

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  10. שלום חברים , השאלה שבכותרת . שאר המפרט : מעבד i5 ו-4 ג'יגה זכרון ו-ספק כוח 550 WAT איכותי . מסך : LCD 19 אינץ' רזולוציה 1280X1024 וגם מסך LCD טלוויזיה 32 אינץ . תודה לעוזרים .

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. לפני שחצי מהפורום יקפוץ עליי , עשיתי חיפוש וראיתי שיש המון נושאים דומים, רק שהבעיה היא שברובם לא הייתה תשובה סופית. בהודעה הזאת: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=174649.0 המליצו על ה-6800GT, אבל יצא שהוא מסורס בסוף :-X. כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=174870.0 המליצו על 6800LE ו-X1600P הסתכלתי גם כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=172712.0 אבל מדובר לרוב על כרטיסי PCIE :-\. המפרט: AMD AXP 2500 ABIT NF7 RADEON 9200 128MB 128BIT 768MB PC3200 WD 80GB 7200RPM JB WD 160GB 7200RPM JB LG 4167B DVD-RW COMPUCASE 6A19 בנוגע לוויכוחים על כדאיות ההשקעה ב-AGP, תקראו פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=17…

    • 40 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by urich,

    נו מה יש בחבילה של הretial שעושה אותה יקרה יותרב200 שקל האם החבילה שווה את זה או לא

  13. המלצה לכרטיס מסך של NVIDIA בלבד תקציב עד 350 שח חריגה מאוד קטנה עם אפשר שימושים משחקים בינונים בעיקר סרטים .. גלישה מפרט לוח אם [table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td]‏M68MT-S2P AM3, nForce 630a, DDR3 1333, GeForce 7025‎ [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]מעבד [Athlon II x4 Quad Core 645 [/ספק 500W SS ] [/]RAM 4G[] לוח[/td][/tr][/table]

  14. היי, יש לי geforce 2 mx400 64mb מעונין בהמלצה לכרטיס שיתן תמונה חדה וחיה יותר-תקציב 300 ש"ח גם יד שניה אבל עדיף חדש אם הוא יותר טוב p4 2.4c 533 fsb asus p4sdx agpx8 memory 768mb מסך iiyama 17 תודה.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by tophet,

    קודם כל אני מתנצלת על הבורות, אני לא הכי מבינה במחשבים.. אני רוצה לקנות מחשב חדש..כבר קבעתי מפרט טכני אני רק רוצה לקבל דעה אובייקטיבית לגבי המחשב. המחשב הוא Intel dual core מסדרת 7400. 2.6 ג'יגה הרץ. לוח אם של GIGABYTE EP45 זכרון 4 ג'יגה ספק כח 600W וכרטיס מסך של geforce 9800gt super 1GB אני עובדת עם תוכנת cubase לעריכת מוסיקה כך שאצטרך מחשב חזק. אני משתמשת באופן חובבני גם בפוטושופ. ואני אוהבת סרטים..המחשב יחובר ישירות לטלוויזיה בHD כך שהמחשב הוא גם למטרת קולנוע ביתי. בנוסף אני רוצה מחשב שיתאים למשחקים כדי שאחי יוכל לשחק בו במשחקים החדשים שיצאו גם בשנים הקרובות בלי בעיה. אז יש לי 2 שאלות. האם עליי להסתפק בדואל קור או שכדאי לי להשקיע יותר ולשדרג אותו לquad.. ה…

    • 4 תגובות
    • 584 צפיות
  16. Started by rani,

    300W ספק כוח מעבד C2D 2.93 ו3GB RAM דרוש כרטיס מסך שיריץ משחקים כמו CODMW2 אבל לא יזלול חשמל (אני יודע שזה כמעט לא אפשרי..)

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by dhdhdghd,

    ומ הערך הזה נותן לי ? 256 BIT מול 512 ?

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  18. טוב אז עשיתי עם הNView את ההגדרות ורואים בטלוויזיה רק הבעייה שרואים בלי צבע!! רק שחור לבן!!! אני לא יודע מה לעשות!!! :'( :'( :'(

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  19. Started by iyehuda,

    מה ההבדל בין ATI RADEON 9000 PRO לבין ATI RADEON 9000?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. ComputeMark 1.2 בחנו את הכרטיס הDX11 שלכם, אפשר להכין מאגר תוצאות. ככה לסדר פרופורציות. http://www.friendsea.com/ComputeMark/ HD5850 בסטוק יקבל בין 1900 ל1950 נקודות במבחן. (סתם לצורך השוואה)

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by avihai007,

    הוא פועל טוב כשהו על AGP X2 וכשאני מעלה ל-X4 הוא פועל טוב ב-Win ME אבל ב-XP הוא תוקע את המחשב באמצע משחקים הוא פשוט נתקע מפרט: AXP 2000+ Gigabyte GA-7VAXP Samsung 256 MB 2100 Inoo3d Ge Force 4 ti 4200 128 MB תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  22. Started by -twelve,

    פרטים על המחשב שלי: intel D920 2.8 GF7800 GT 1024 RAM אם צריך עוד תגידו לי. התוצאה שקיבלתי היא 6112 על כל המבחנים ועל ההגדרות הרגילות (דיפולט) האם זה בסדר?

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  23. Started by eliXir,

    אני חייב לקנות מחשב חדש דחוף אבל אני רוצה לחכות לסידרה החדשה של ה-DX10. לדעתכם זה יהיה בסדר לבינתיים לקנות את המחשב ולשים בו את הכרטיס הנוכחי שיש לי (RADEON 9700) עד שתצא הסידרה החדשה?

    • 6 תגובות
    • 659 צפיות
  24. Started by Oranili,

    אני קונה כרטיס מסך ורציתי לשאול.... אם כרטיס מסך זה מה שהוא קובע איך רואים במחשב ... אמרו לי זיכרון ומעבד וקצת כרטיס מסך קובע ... תודה ..

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  25. האם צריך תוכנות או קודקים מיוחדים כדי לצפות בסרטים מגירסאות VCD, SVCD, DVD-R ו- DVDRip?

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות

דיונים חדשים בפורומים