כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם וחג שמח. אני מזמין בעוד כמה ימים מחשב לחבר והוא מעוניין שהמחשב יכיל כ"מ שיאפשר חיבור של ממיר למחשב, ע"מ לצפות בכבלים. גיימינג ממש לא מעניין אותו, אז התקציב הוא בערך 400 ש"ח. תודה רבה ,דוד.
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה שלפי דעתי תעזור להרבה אנשים... קניתי לא מזמן מסך חדש lg 1750hq ( אחלה מסך דרך אגב) השאלה שלי היא איך אוכל לשמור על המסך בצורה הטובה ביותר? הכוונה האם לעשות שהוא יתכבה לבד אחרי 20 דקות או שמהו כזה? האם לכבות אותו ידנית דרך המסך ? או האם יש דברים אחרים שמומלץ לעשות בתודה, לירן,
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אם אני מחבר כרטיס טלויזיה למחשב ומהיציאה של הכרטיס טלויזיה מחבר את זה לכרטיס מסך (X1800GTO עם VIVO) אז אפשר לקלוט שידורי טלויזיה? יש אנשים שמשתמשים בכרטיס טלויזיה ע"מ ממש לצפות בשידורים? תודה לעוזרים... :
-
- 4 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
לפי הכתבה בשער הראשי רשום ש- Radeon X1950XTX יצא ב- 4 לספטמבר... מתי תהיה ירידת מחירי הכרטיסים בארץ ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מתי לדעתכם מגיעים כרטיסי מסך חדשים כמו 8900gtx או משהו אחר חדש אוליי של ati?
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי אני כרגע אצל חבר בבית,יש לו בעיה במסך,המסך כול הזמן כבה ונדלק אחרי שמפעילי ם תוכנה או שסתם אני מזיז את העכבר... יש פיתרון לזה? הבעיה נפתרה,הכרטיס מסך שלו כבר קשיש ועומד למות אז המלצתי לו לקנות כרטיס אחר
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך ואני לא יודע מה... תמליצו לי בבקשה על כרטיס מסך נחמד וטוב בתקציב של בערך 1000 שקל ככה אפשר קצת יותר אני משחק במחשב אז הכרטיס צריך להיות בעיקר למשחקים ו... יש לי עכשיו ריידון 9100 אז אני רוצה לקנות כרטיס טוב ולהרגיש בהדל ובכל זה אפשר המלצה בבקשה תודה רבה.
-
- 10 תגובות
- 844 צפיות
-
-
1920*1200 2560*1600 קרייסיס - 1920*1200 מאכזב קצת לא? אבל מי יודע אם זה נכון. מי שבונה על רזולוציה קטנה יותר יכול להסתפק לדעתי בSLI נחמד של 88GT (מקור: http://www.tomshardware.co.uk/nvidia-gtx-280,review-30971.html)
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי חלונות 7 7100 לאחר עדכון הדרייבר החדש של ATI על ה 4870 אני לא יכול לנהל דרך ה CCC את המסך הנוסף שמחובר עם HDMI לא היתה לי בעיה כזאת לפני למרות שניתן לנהל את המסכים ללא בעיה דרך חלונות מה יכולה להיות הבעיה??? סליחה טעות בפורום אם אפשר להעביר....
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
מהכרטיס יש לי S-Video יש לי כבלים: S-video to S- video ומין כבל בצד אחד S-Video זכר ובצד השני כחול, ירוק, אדום וs-video נקבות בטלוויזיה יש לי כניסות צהוב אדום לבן וS-Video
-
- 14 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום, התחדשתי בכרטיס HD4850 עם קירור של Accelero TWIN TURBO. כרגע הטמפ במנוחה של הכרטיס הוא 50 מעלות. הבעיה היא שהקירור עובד על חלש תמיד, וגם במאמץ המאווררים לא מגבירים עצמם. עכשיו הפעלתי תוכנת מאמץ לרטיס, והמעלות קפצו ל 85, ונשארו שם לאורך זמן. גם פה, האיורור לא עלה, והמאוררים נשארים תמיד בלס"ד ממש נמוך, אני יכול לגעת בהם חלש והם יעצרו. ניסתי לשנות את מהירות המאוררים בצורה ידנית, גם דרך עריכת הפרופיל ושינוי המהירות בשיטה של עריכת המסמך, וגם ניסתי דרך riva tuner , אבל כלום לא עובד, ואם אני מעלה את העוצמה, לא קורה כלום, והטמפ נשארת אותו דבר. ניסתי גם דרך Expertool, אך גם היא לא פעלה, ובכל התוכנות כשאני מנסה להעלות ל 100 אחוז כדי להקשיב לקול המאווררים, המאוררים לא עולים,…
-
- 0 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום, פתחתי ת'רד שלם על ההחלפה שלי מ 8600 ל 8800 חזק של EVGA ניתן לקרוא כאן - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=273532.0 הרבה אנשים ציינו כי חבל שלא הלכתי על כרטיס עם 640 MB אם כבר החלפתי. התחלתי להרהר האם באמת לא כדאי לי להחליף היות ויש לי את האופציה. אשמח לשמוע מאנשים את דעתם (מנומקת ככל האפשר בבקשה) למה עדיף לי להחליף ולמה כדאי. האם כדאי להוסיף עוד 100 דולר +- וללכת על EVGA עם 640 או שאפשר להישאר עם בראנד זול יותר ואף לחסוך מעט כסף כפי שדניס ציין בת'רד הקודם. אני כעקרון מאסתי בשטויות ואני רוצה כרטיס הכי מתאים לסט אפ שלי ולציפיות שלי, לא רוצה תקיעות בכלום ! (עד כמה שהגיוני) שאלתי על SPARKLE ואמרו לי שאין מה להשוות ל EVGA ברמת רעש המאוורר ואיכות הכרטיס…
-
- 13 תגובות
- 784 צפיות
-
-
אהלן , אני מעוניין לשדרג את ה.מסך הנוכחי שלי (AMD HD 7770 Series) למשהו חדש יותר ועדכני בגלל שהנוכחי כבר לא מתפקד במשחקים. המחשב שלי כרגע הוא: CPU - I5 4430 Haswell Motherboard - Gigabyte B85M-HD3 ספק כוח - קישור כאן ( https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/14787453_1532578666767435_895459935_o.jpg?oh=3a5c21de0ba55617b9edc568c3b5fdb5&oe=583A7452 ) התקציב שלי הוא בין 120 ל 140$ ואני מעוניין להזמין מחו''ל. עיקר השימוש הוא משחקים בלבד. לא פריק של גרפיקה אבל מעוניין להריץ על MED-HIGH עד כמה שאפשר.. ההתלבטות שלי הייתה לקנות את RX 460 שב 120$ אך הוא מוגבל רק למשתמשי פרמיום באמזון מה שאילץ אותי לבחור בין 2 אלו https://www…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שבת שלום.
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אהלן, קניתי מערכת חדשה ועכשיו צריך להוסיף כרטיס. מה המינימום שיריץ GTAIV ו TOTAL WAR-EMPIRE? הספק הוא seasonic 430 עם 445 ו2 גיגה RAM. מה הכרטיס המקסימלי שהמערכת תחזיק? גם יד שניה הולך... Danke
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
חברה שאלה קטנה כרטיס מסך Gigabyte ATI RADEON 4850 512 GDDR3 HDMI ירוץ טוב על מסך ASUS LCD 22´ MW221C WIDE DVI או בכל מסך 22' אחר שקיים כיום במשחקים כמו cod4 ו-cryss או שמא המסך גדול מידי (כפי שנאמר לי בחנות) ולכן אני אצטרך כרטיס מסך אחר או להחליף למסך 20'
-
- 9 תגובות
- 962 צפיות
-
-
היי, האם בכרטיס GIGABYTE 9600GT 512MB 256BIT PCI-E יש יציאת VGA? במפרט רשום 2 יציאות DVI ולא רשום כלום על VGA. כרגע יש לי מסך ישן "17 LCD של LG בלי DVI, שאני מתכנן לשדרג בעתיד (שהוא יתקלקל).
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יותר מחצי שנה אחרי שראינו אותה מככבת בתור דגמים ממשפחת ה-Tesla - ליבת ה-GP100 המתקדמת הופכת לזמינה גם בכרטיסי Quadro יקרים ויוקרתיים לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
לאיזה כרטיסים של ATI וNVIDIA מקביל ה950 המובנה של אינטל? מבחינת יכולת להריץ משחקים, לאיזה G-FORCE או RADEON הוא מקביל? ברור לי שהוא חלש מכרטיסים כמו 8400GS לדוגמא. אבל למה הוא כן משתוה? לFX5200? לG-FORCE 4?
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
מה לקנות??? 6600GT 1120 ש"ח X800GT ב-1050 ש"ח
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום איזה כרטיס מסך יותר טוב ולמה? 1. Gigabyte GeForce 8600GT 256ddr3 2. Gigabyte HD 3650 512ddr2 3. Sapphire Radeon HD 3650 512 ddr2 או שיש כרטיס מסך אחר שעדיף על ה8600gt עד 400 שח בערך.... ולמה אומרים שati יותר טובים מnvidia?? תודה רבה!!
-
- 5 תגובות
- 730 צפיות
-
-
ראיתי את הכרטיס הנ"ל ב 770 שקל בKSP, למה הוא כזה זול? והאם הוא עדיף על ה FX5700?
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אהלן חברים! טוב אז השאלה שלי היא כזאת: יש לי כרגע כרטיס מסך GEFORCE FX5700LE וקניתי כרטיס חדש LEADTEK WINFAST 6600GT 128MB עכשיו, כשאני מוציא את הכרטיס הישן ושם את החדש אני צריך להחליף את הדרייברים? או שהדרייברים של NVIDIA יזהו את השינוי בכרטיס לבד?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-


