כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי את הasus gl752vw עם 960m בכללי מאוד מרוצה ממנו.. את הדרייבר האחרון ניסיתי להתקין דרך התוכנה (אקספיריינס) והייתה בעיה בהתקנה. הסרתי את הדרייבר עם ddu במצב בטוח. התקנתי מחדש ושוב אותה תקלה בהתקנה. ניסיתי עם 3 דרייברים אחורה ולא הצליח להתקין. שמתי לב טוב שאני מתקין את הדרייבר המתאים מבחינת המערכת שלי.. שום דבר לא עזר. יש לי windows 10 64bit מקורי. מה אפשר לעשות? תודה!
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
כאשר אני בסביבת חלונות RIVATUNER מראה ש המהירות של הCORE 299 ואילו כשאני משחק הוא מראה 502 למה זה כך האם המהירות האמיתית היא 500 או 300 . עוד שאלה שמתי לב שאני יכול לעלות בתוכנה את מהירות השעון האם כדאי וכמה? נ.ב סליחה על השאלות הטיפשיות
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?.. אז ככה יש לי עכשיו בעיה עם הכרטיס מסך אז אני משיג מחבר GeForce 4 עד שאני ארכוש כרטיס מסך חדש ... יש לי שתי שאלות שאני צריך שתענו לי עליהן בבקשה (אך ורק מי שמבין) . 1) יש GeForce 4 עם יציאת PCI-E או שכולם AGP ?.. 2) איך אני מזהה אם זה PCI-E או AGP ?.. אני צריך לדעת את זה כי הלוח אם שלי לא תומך ב - PCI-E ... תודה מראש, משה
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני צריך להחליט היום (יום ראשון) איזה מהם אני לוקח. אם אני אקח 8800 אני לא אחליף כרטיס כבר עד הגיוס (עוד שנה וחצי), אם אני אקח 1950XT אני אאלץ לחכות יותר מחצי שנה עד לדור הבא ואז לבזבז שוב 2000+- שקל על כרטיס חדש. אני גם לא רואה את עצמי עובר לויסטה בזמן הקרוב. אשמח לשמוע דעות. צריך לציין, שלא משנה איזה כרטיס אני אקח הוא יעבור OC עד קצה היכולת שלו. תודה רבה רבה מראש.
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום אני לומד קולנוע ומעוניין לקנות מחשב לשימוש בתוכנה הנ"ל ובתוכנות דומות לעריכה כמו אפטר אפקטס. המידע באתר ADOBE מאד לא ברור, ואשמח לעזרה בהבהרה מה לקנות (אינני מבין בחומרה..). האם המחשב הבא יתאים: I5 16GRAM DISK SSD 256 or 512G INVIDIA GTX 1070 צריך משהו נוסף? המעבד וכרטיס המסך יספיקו לתוכנה הנ"ל? המחשב נועד לעריכת סרטים, אפקטים וכדומה אבל לא לגיימרים או משחקים. תודה מראש אריה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ! רציתי לשאול אותכם לפני קניה של R9800PRO של ספייר , האם יש לו יציאה לשני מסכים ? (או אולי אפילו יותר) במקרה ולא וגם אם כן אשמח לשמוע המלצות לעוד כ.מסך שיאפשרו לי לראות את התמונה מפוצלת בכמה מסכים . תודה מראש !
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
אני יודע ששווה להעלות את התקציב אבל זה כבד עלי .אפשר לחרוג קצת אם זה ממש מומלץ.כרטיס מסך ברמה של x1950p מספיק לי אפילו.
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
חחח כיביתי לו את כל האפשרויות החשובות תמיכה ב-DX9 בכלל!! עכשיו הוא סתם כרטיס נחמד אם תמיכה ב-DX7 בלי אפשריות רבות ;D מה אתם אומרים אל התוצאה המדהימה 311 נקודות 8) 8) 8) 8) כמובן אני מדבר אל 3DMARK03 אני הולך לנסות עכשיו 2001SE וכמובן AQUAMARK מעניין חח לאיזה רמה הוא ירד ;D
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חשבתי על 7300gt או 7600gs תנו את חוות דעתכם.
-
- 8 תגובות
- 795 צפיות
-
-
Leadtek GeForce PX8800GTS 320MB TDH - PCX - retail מה ההבדל בין זה לבין GIGABYTE PCI-EX GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ומה יותר טוב?
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום... אני רוצה לקנות מסך LG 17 דגם T710PU במחיר 765 ש"ח. מסך טוב? ואיך המחיר? תודה L.A
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
מציעים לי Radeon X800 XL בזול מה אתם אומרים שווה את זה? אני לא יותר מדי גיימר (את האמת, כמעט ולא) היה לי 6800 שנהרס על ידי, ואני מריץ עכשיו X300SE יש לי עוד 6800 בצד אבל אני מעדיף שלא להשתמש בו, הוא מעצבן אותי בגלל האורך שלו 6800 VS X800XL על מי ללכת?
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי את הכרטיס ואני רוצה לראות סרטים ב 1080P איך אני יכול .. באיזה תוכנות ..אני עובד עם XP
-
- 5 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם לא יצא לי להגיב פה מאז שהתייעצתי לגבי המפרט של המחשב החדש שלי.( עובדים אתם יודעים איך זה ) לא משנה בכל אופן רציתי להגיד תודה לכל מי שטרח להגיב ועזר לי להגיע להחלטות על המחשב החדש. היה לי משעמם אז חשבתי שאני גם יגיד תודה וגם יפרסם קצת ביצועים 8) עשיתי OC קטן עד שיהיה לי כוח לשבת על זה ברצינות CPU RATIO 8X510 FSB DDR2 @ 1000 להלן המפרט של המחשב החדש: Asus P5E Deluxe Chipset intel X48 Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz Thermalright Ultra 120 Xtreme+Scythe 120mm S-Flex 1600RPM Sapphire Radeon 4850 512MB X2 Crossfire OCZ 4GB ReaperX DDR2-1066 (2x2GB) CL5 Seagate 500GB Sata II 32MB X2 Corsair 650TX 52A @ 12V Coolermaster CM 690 Black + 3 Scythe 120mm S-F…
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
עכשיו יש לי שריטה נחמדה עליו...המחשב מתפקד רגיל אבל האם זה יכול לגרום משהו? נראה לי שגם אחד ההלחמות התעקמו......הרצתי את כל הבאנצ'מארקים והכול עובד טוב...השריטה נוצרה על מעגל חשמלי היא לא גדולה כל כך אפילו דקה אבל קצת בולטת הינה תמונה של האזור שהשריטה נעשתה בריבוע המודגש...מצטער על איכות פשוט צילמתי בלי פלאש וקצת זזתי וגם לא היה אור....תודהל עוזרים...
-
- 10 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום, יש לי תמסך LG Flatron 795FT Plus ואני לא יודע אם כדאי להחליף למסך CRT אחר? :ם מה אתם אומרים? אני גיימר.
-
- 11 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך pci-express שמתאים ל - 8 ערוצים (x8) ולא 16
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי תביקורת ותבאנצ'מארק שלו ויכול להיות שלא הבנתי את זה נכון אבל הוא לא בהרבה יותר טוב מ7900 ולא יודע אם הוא שווה את העוד 275 שקל האלה, האם אני טועה???? http://techreport.com/reviews/2006q4/radeon-x1950-pro/index.x?pg=1
-
- 7 תגובות
- 870 צפיות
-
-
היי לכולם יש לי משחקים שתומכים בAGEIA® PhysXTM אבל אני לא יודע האם כדאי לי אוו מומלץ לי לקנות ת' הכרטיס פזיקיה או שהAGEIA® PhysXTM והאם הוא סתאם חרא שמוסיף למחשב ?אוו שכרטיס פיזיקה זה משיהו לעתיד אז חשבתי האם לקנות או לא בארה"ב ? בתודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
רדאון 9600 ? 9800 ? או ג'י פורס ? ואם גיפורס אז איזה ?
-
- 6 תגובות
- 793 צפיות
-
-
P4 1700 MHZ מעבד SINGER POWER 300W ספק RDRAM 512 MB זיכרון p4t-cm ASUS MOTHER BOARD לוח אם יש לי כניסות AGP ורוצה לקנות כרטיס 7600GT AGP האם הכוח שלו ינוצל ?! תודה מראש...
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 2 מסכי 21 אינץ' של איי בי אמ שנכבים ולא נדלקים ללא סיבה מיוחדת הנורות שלהם מהבהבות או משתנות לצבע כתום לפעמים משחק עם החיבורים אחרי ניתוק ממושך פותר את הבעיה , אך לא תמיד. האם יש פתרון לבעיה זו ? תודה
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
איזה כבל אני צריך? איזה תוכנה? תודה, אופיר
-
- 0 תגובות
- 689 צפיות
-


