כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני כבר כמה זמן שוקל שדרוג של כרטיס מסך.אבל עם המבול שיש היום זה דיי קשה נכון לעכשיו אני לא כל כך משחק אבל אני מעדיף רכישה לטווח רחוק.אז מן הסתם לקחת כרטיס חזק יהיה דבר חכם. ראיתי את הטוקסיק של ספיר עם ה 1 גיגה(מבוסס 4870) והוא דיי מצא חן בעיני.השאלה האם ה 4850 יכול להוות תשובה מולו. אחד השיקולים היא מערכת הקירור המוצלחת שבאה איתו (ראיתי ביקורות שמפרקים את הכרטיס לגורמים...) זה ניראה כמו קירור פסיבי עם מאוורר באמצע בתוך עטיפת פלסטיק יפה עם לוגויים.. מיפרט מחשב יש פה בצד למי שרוצה לדעת. <-----------
-
- 9 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אשמח אם תגידו לי איזה דגם של hd5770 כדאי לי לקחת
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה גיליתי שהכרטיס החדש שקניתי לפני פחות מחודש מתחמת מאוד, זה מתבטא בחום של 64 מעלות במנוחה ולא יודע כמה במאמץ אבל מספיק בשביל שהכרטיס יכבה את עצמו והמחשב גם כן, ואז צריך להפעיל מחדש את המערכת. המאוורר עובד ב-100% ואני עדיין לא מבין למה זה ככה? המאוורר שעל הכרטיס מסתובב (נבדק). מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 893 צפיות
-
-
UPP..
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם אתם משארים שמעבד4HT 10Ghz בנוי בליטוגרפיה 0.65 מיקרון עם כרטיס מסך המכיל 512M טרנזיסטורים בליטוגרפיה של 0.09 מיקרון וזיכרון 4GB במהירות 2GHZ (כלומר רוחב פס של 20GB\SEC ) יכול להריץ סצנה מרונדרת בזמן אמת של FINAL FANTASY? יאיר.
-
- 20 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קניתי השבוע GF4 TI 4200 8X איך אני יכול לבדוק שהוא עושה תמקסימום שלו?
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
האם ספק 380W של ANTEC יוכל לסחוב כרטיסים כמו 8800 ו7800 ו- 1950XT תודה לכל העונים
-
- 7 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום, קודם כל מפרט בצד. דבר שני יש לי מסך מהדגם הבא: LG FLATRON L1710M (מסך LCD - 17 אינץ') אוקיי אז ככה:יש לי בעיה מוזרה עם הרזולוציות שלי:למשל ב FEAR אני מגיע אך ורק עד 1280x960x32 וב FIFA או FARCRY אני מגיע עד 1280x1024x32. השאלה שלי היא מדוע ישנם משחקים שאיני יכול להגיע איתם ל 1280x1024x32? אני חושב שזה לא המסך ולא הכ.מ מכיוון שישנם משחקים שאני אכן יכול להריץ על הרזולוציה הזאת.(1280x1024x32). אז..מה הבעיה?(ד"א כמובן שהרזולוציה קיימת במשחק-למשל ב FEAR יש עליו מלא בנצ'מארקים באינטרנט שמראים פריימים פר שניה על הרזולוציה הזאת). תודה מראש. ד"א אם זה לא הפורום הנכון אנא העבירו.
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
בכדי להקליט תוכניות מחפש תוכנה שמאפשרת כיווץ ל DIVX תודה הכרטיס הינו ST LAB ןהתוכנה המצורפת אינה מאפשרת כיווץ DIVX גם התוכנה INTERVIDEO WINDVR אינה מאפשרת כיווץ בפורמט זה 2)מה זה PAL-B תודה
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
עשיתי את הבדיקה ב- 3D MARK וקיבלתי את התוצאה הזאת 4960 עכשיו אני לא יודע אם היא טובה או לא.... מי שמבין בזה שיגיד לי בבקשה... אהה הכרטיס מסך שלי הוא GEFORCE 6800GT מעבד - AMD3400+
-
- 9 תגובות
- 747 צפיות
-
-
ASUS GF 4 V8460 ULTRA/TD 128MB GeForce 4 Ti 4600 300Mhz core/650Mhz memory 128MB DDR אני יודע שהוא לא הכי "חדש" אבל עדיין אני מעוניין לדעת איך הוא? *כאן יש יותר פרטים עליו... דרך אגב יש לו מהירויות שעון יותר טובות משל RADEON 9700 ! http://www.asus.com/vga/agpv8460/overview.htm תודה מראש לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום רב, אני בתהליכי רכישה של מחשב חדש, כנראה במפרט הבא בערך: Intel core 2 duo e7200 Gigabyte GA-EP43-S3L זכרון 2 סטיקים, 4GB סה"כ ברשותי מסך יחסית ישן 5 שנים, של proview 19", שאני מבסוט עליו.. אני מתלבט מאוד בנוגע לכרטיס המסך, אני רוצה אחד שיריץ טוב את ויסטה, גלישה באינטרנט וסרטים, והייתי מעוניין שיוכל להתמודד עם משחקים, לא כבדים מאוד ולא באיכות הכי גבוה. אשמח לקבל גם התייחסות לעניין של החברה, אם זה משנה את איכות הכרטיס... ומשום מה יש לי העדפה ל Nvidia תודה רבה מראש!
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
האם כרטיס מסך 260 יכול להוציא לטלויזיה חדשה תומכת 100 HZ 100 HZ?
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני שאלתי בפורום לפני כמה זמן העם שווה לקנות את 8600GT ואמרו לי שעדיף לקחת את X1900GT ואני רואה בפורום שאומרים שהוא חם מידי ולא טוב... אנא עזרו לי .... תקציב עד 800 תודה מראש אדיר
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איזה מבין הכרטיסים הבאים עדיף לדעתכם LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8600GTS או GIGABYTE PCI-EX GeForce 8600GTS 256MB GDDR3 128 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL תודה
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
http://pcnow.co.il/product.asp?productid=6772&CatCode= http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=-1_1797_2051_2052&products_id=13089 זה אותו כרטיס?????????!!!!?? יש הבדל של 700 שקל נראה לי חשוב ואיך החברה הזאת בכלל? ןלא עדיף הכרטיס הזה? http://www.pcdiscount.co.il/Product.asp?productid=274 ושווה לי בכלל להשקיע בכזה כ.מסך כשיש לי מעבד 2.4פנטיום? חשבתי על הכרטיסים האלה בגלל ש6600GT עולה 900 שקל בערך ובעוד 200 שקל אני משיג משהו בסט..
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי דריברים של nvidia 40.72 , והתקנתי את המשחק מטריקס והוא רושם לי device error 2 מהאתר הרשמי התברר לי שהודעת שגיאה זו נגרמת גתוצאה משימוש ב nvidia refresh tool(מה שהתברר כנכון לאחר הסרתה של תוכנה זו) איך אני יוכל להפעיל את המשחק - אך עדיין לעבוד עם 85 hz?
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום לכם קניתי היום כרטיס מסך מסוג של RADEON 9600 256 DDR ב395 שקל [ד"א מחיר יבוא של הכרטיס] בכל מקרה רציתי לדעת מה אתם אומרים עליו?ואם אתם משווים אותו לFX אז לאיזו סדרה זה מגיע?[5600 או 6200 או 6600]תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
היצרנית האדומה מכינה כרטיס מסך מעודכן שכנראה יתחרה ראש בראש מול כרטיס ה-Maxwell 2.0 הזול ביותר שאמור להיות בעוד כשבועיים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ה-radeon-r9-370x-יהיה-המתחרה-הישיר-ל-geforce-gtx-950/
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי... אני צריך עזרה ממי שמבין טוב במסכי LCD... הזמנתי P90F 19" שהתגלת בו בעיה... בקיצר אני יוכל לקבל מסך 19" P95F+ רק בעוד חודש... ואין מצב... אני לא בא לעשות השוואה בין המסכים אני רק רוצה לדעת אם שווה לי לקחת ViewSonic VG500 Cotrast 400:1 Response Time: 16ms. Pancel Surface: Anti-glare Frequency Fh:30~62kHz, Fv:50~75 Hz VGA up to 1024x768 non-interlaced Consumption 30W (max) Brightness 250 cd/m² (typ) Humidity 1090% (non-condensing) Meets TCO'99 and ENERGY STAR® standards. Three-year limited warranty on parts, labor and backlight. Auto image adjust, contrast, brightness, color adjust (9300K, 6500K-default, user color), information (mode, model number, serial number)…
-
- 6 תגובות
- 812 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב עם GTX 760 2GB 8GB RAM ומעבד I5 2500 כשאני מריץ משחקים כמו GTA V ברשת, פה ושם יש נפילות FPS שקצת מעצבנות. יש טעם לשרדג את הכרטיס באיזור ה900-1000 ש"ח?
-
- 13 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מוכרים היום 280GTX ב 1600 שח ואני שואל , מה הטעם לקנות 260 ב 1300-1500 שח או 4870 1GB במחיר כזה שהם לא קרובים בכלל בביצועים ? בקיצור , אני מחפש כרטיס ב 1500 שח. 280 GTX הוא החזק ביותר שאפשר לקנות נכון ? אשמח להמלצות.
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום שמתי שהכרטיסים 6600GT של fxf הם רועשים רציתי לדעת אם משהו יצא לו להישתמש בהם ויכול להגיד לי אם הרעש שלהם ניסבל הוא שהוא ממש חזק תודה לכול העונים
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום לכולם, פונה בעיקר לשועלי הפורום הוותיקים. בעבר היה פה דיון על תמכור נכון של כרטיסי מסך יד שנייה, היה אליו אפילו קישור מהטריידזון הישן של HWZ... אני לא מוצא אותו. אשמח אם מישהו יוכל לתת לי קישור. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש והתלבטתי בין שני הדגמים הנ"ל מה המלצתכם? ואם למישהו יש בנצמרק אז אשמח ללינק תודה מראש....
-
- 9 תגובות
- 702 צפיות
-


