כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני יודע שיש 720p, האם יש גם 720i ואם כן מה ההבדל? ומה ההבדל בין 1080i ו- 1080p (פה אני בטוח ששניהם קיימים). תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום התקנתי את הדרייבר החדש של NVIDIA וכול פעם שאני מעלה את הWIN הוא אומר לי שבוצע שינוי ואני לא משתמש בSLI אלה בטכנולוגיה של כרטיס מסך אחד עכשיו זה מעצבן אותו כי אני יודע את זה וכול פעם זה אומר לי את זה יש אפשרות להגדיר לו להפסיק עם זה? ועד משהו מתי שאני עובר לפאנל ניהול הישן הוא אומר לי שדברים חדשים לא יעבדו בו הדברים האלה הם קשורים לטכנולוגיה של SLI או גם לטכנולוגיה של כרטיס מסך אחד
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
ברשותי מעבד E8400 כרטיס של NVIDIA 9800GT מה ההבדל בבחירת ה PHYSX PROCESSOR במעבד או בכרטיס מסך? אני מעוניין במהירות, אז מה עליי לבחור? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
כשרוצים לבדוק ציון של כרטיס מסך אז מריצים את התוכנה על איזה הגדרות? יש שם בחירת רזולוציה ופילטרים אז מה הם ההגדרות הסטנדרטיות שכולם בודקים איתם? ולמה צריך לבדוק עם פילטרים ועם רזולוציה גבוהה יותר?
-
- 7 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום אז כמו שרשום בכותרת אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך ל HTPC שבניתי עכשיו אני לא מעוניין בחיית ביצועים אני רוצה כרטיס שיציג סרטים באיכות יחסית מצוינת בתקציב נמוך גג 350 לא מעניין אותי של מי הכרטיס ATI או NVIDIA העיקר שיראו מצוין בטלוויזיה עכשיו חשבתי על הכרטיס הבא http://www.omc.co.il/view.product.php3?ProdID=11033&Count=0508203256 יש דעות הצעות הערות בקשר לכרטיס? תודה.
-
- 7 תגובות
- 779 צפיות
-
-
קניתי מסך TFT חדש (172T) ואני מעוניין לחבר אותו למחשב שלי דרך היציאה הדיגיטלית (DVI) אך מה שקרה שאתמול חבר שלי קנה מסך TFT נוסף לזה שיש לו וחיבר אותו עם DVI, עכשיו מה שראו על המסך הישן שלו (חיבור אנלוגי) זה את ההפעלה של המחשב (הרצת הזיכרון וכו...) והמסך הדיגיטלי התחיל לפעול רק כאשר ה XP עלה . האם כשמחברים מסך אך ורק לחיבור הדיגיטלי שלו כלומר ל DVI רואים את ההפעלה של ה BIOS? יש לי כרטיס מסך ATI RADEON 9000 PRO תודה. ;D
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אהלן, לאחי היתה היום בבית הפסקת חשמל, וכאשר הוא הדליק מחדש את המחשב, המחשב עלה עם תצוגת צבעים של 8 ביט (מקודם היה לו 32) מה שעוד יותר מוזר, זה כשהוא מפעיל משחקים, המשחקים עולים בצבעים מלאים ועשירים, הבעיה היא רק בתצוגה של וינדוס (יש לו וינדוס ויסטה) כמו כן, יש לו כרטיס מסך nVidia 9800GT. ניסינו לשנות בהגדרות התצוגה של וינדוס (Display Settings) את ה- Color Depth אבל אי אפשר לבחור כלום מלבד 8 ביט... אם למישהו יש מושג למה זה, אני אשמח לשמוע! ;D
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
יש לי geforce 4 TI 4600 ובזמן האחרון כל משחק שאני משחק הוא נתקע לכמה שניות (הקול ממשיך) ואז ממשיך...ועוד פעם ועוד פעם כל כמה שניות הוא נתקע. ואז ממשיך ..למה זה? התקנתי מחדש דרייברים ומחדש DIRECTX מה זה יכול להיות? זה מעצבן חבל על הזמן
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
לא הבנתי בדיוק מהי איכות תמונה , האם זה כשרואים תמונות[jpg,gif...] או במשחקים ? או שניהם ביחד? מישהו יכול להסביר לי טיפה ולפרט קצת?
-
- 5 תגובות
- 649 צפיות
-
-
-
לעניין צוואר הבקבוק התחלתי לדאוג ממש לפני רגעים עד עכשיו חשבתי שאני עושה מה שבא לי והמחשב מריץ אבל לפי מה שהבנתי תהיה הגבלה עם המעבד הזבל שלי... השאלה היא: כמה זה יהיה חמור אם אני אכניס 8800GTS למערכת איך הוא יתפקד עם הזכרונות והמעבד המעפנים שלי? המעבד:P4 3.06GHz HT 524 1M Cache תהיה ירידה חדה של FPS? אני אקבל FPS רחוק ממה שאני אמור לקבל?
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לפי מאמרי ה-web הבנתי ש 8800gt יותר טוב למשחקים אבל ה hd3870 יותר טוב לקידוד ועריכה. השאלה שלי היא איזה כרטיס מבין השניים הוא יותר אמין. האם זה נכון שבכללי ati radeon יותר אמינים מ-nvidia? ואיך ה-hd3870 בהשוואה ל 8500gt, ואיך הוא בהשוואה ל-8600gt? והאם hd3870 תומך בכל המשחקים?
-
- 9 תגובות
- 725 צפיות
-
-
יש לי GEFORCE או RADEON לקבל מחבר, מה עדיף? יותר בפירוט: Gigabyte RADEON 7000 64MB TV-Out Retail VideoCard או Innovision Geforce 4 MX440-8X 64MB DDR TV-Out VideoCard
-
- 11 תגובות
- 947 צפיות
-
-
Radeon X1950 PRO ASUS X1600 CROSSFIRE -ASUS X1600 חוות דעת וקצת מידע על שניהם ואיזה היתם מעדיפים. תדה.
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
אהלן, לא מזמן יצאו בנצ'ים של הHD4870, ע"י וע"י מספר לא מבוטל של אנשים הבנצ'ים נראו מזויפים ולא אמינים. הבנצ'ים אמיתיים או בדיה?
-
- 5 תגובות
- 840 צפיות
-
-
היי סתם נכנסתי לnewegg ופתאום אני רואה את המסך הזה: ViewSonic VX924 Black/Silver 19" 4ms (gray-to-gray); 5ms (typ) LCD Monitor 270 cd/m2 550:1 - Retail http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16824116355 וסתם בשביל הידע הכללי....יש הבדל מורגש בינו לבין 8ms? והאמת שלא ראיתי באף אתר על מסך lcd עם 5ms....אז רציתי ליידע אותכם..
-
- 7 תגובות
- 702 צפיות
-
-
NVIDIA שיחררה דריברים בגרסה 52. קראתי פה הרבה שהדרייברים החדשים מורידים נקודות ב 3D MARK AQUAMARK ומה לא, ומורידים בביצועים?!? אני לא משתמש לא ב 3D ולא ב AQUA (לא מאמין שכמה נקודות יתנו לי להרגיש יותר טוב עם המחשב שלי או פחות טוב) אז לא מעניין אותי שזה פחות נקודות, אבל האם זה נכון שהם פוגעים בביצועים? אני משתמש ב GEFORCE 3 ואני מצפה להעלאה בביצועים ועדכון הדרייברים. האם זה מה שאני אקבל?
-
- 5 תגובות
- 696 צפיות
-
-
יש לי בעיה בהגדרות של הכרטיס מסך שלי הוא משדר בשיטה שלא מתאימה לטלוויזיה או ההפך הטלוויזה מופיעה ב שחור לבן איני יודע בדיוק עשיתי חיפוש בפורם אך רק לי יש בעיה שאיני יכול לשנות את שיטת השידור הנה תמונה שממחישה .. בבקשה עזרו לי אני כבר לא יודע מה לעשות . הייתי בפורמים של NIVIDIA ולא מצאתי תשובה אם אפשרי המלצה לTV TOOL שתומך בכרטים מסך FX 5200 של GYGABITE זה יהיה מעולה תודה
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
האם נפתרה בעיית ההתחממות בקאטאליסט 3.9, או נשארה אותה בעיה כמו עם ה-3.8? פשוט יש לי 9800 פרו ואני די מפחד לשרוף אותו...
-
- 8 תגובות
- 818 צפיות
-
-
ערב זך, אם מישהו עונה על הקרטריון הנ"ל, ATI Radeon 9500 Pro with 128 MB Infineon 3.0ns RAM או Connect3D Radeon 9500 Pro 128 MB Infineon 3.0ns RAM שיעשה לי טובה ויגבה את הביוס של הכרטיס וישלח אלי בבקשה המייל שלי זה : nirshoval1@bezeqint.net קרתה לי תקלה מעצבנת ביותר והגיבוי שלי לא טוב :'( תודה
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול ולהתייעץ אני שוקל לקנות כרטיס מסך למחשב החדש בעזרת השם מה כדאי לקנות כרטיס מסך GTX680 או Vapor-X HD 7970 OC 6GB ? היה לי בעבר HD6970 2GB , לא שבעתי רצון מ AMD מצד ביצועים גבוהים , איכות ותמונה הרבה יותר איכותית במשחקי המחשב בעיות מנהל התקן וכו' , אשמח לשמוע תגובות עם סיבות בבקשה , והאם בכלל ATI טובה יותר או NVIDIA ?
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
Leadtek WinFast GeForce 6600GT 128MB Retail AGP vs Gigabyte Nvidia GeForce 6600GT AGP 128MB GV-N66T128VP ViVo Bulkגרסא מומהרת.
-
- 9 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מבקש עזרה בקשר החלטה לקניית כרטיס מסך. היפרט התכני של המחשב שלי האו: 1)i3 6100 2)לוח אם asus 110m-a 3)kingstorm hyperX 8gb 4) ספק seasonic 520w אני רוצה להוסיף כרטיס מסך asus gtx 970 strix. האם הכרטיס מסך הזה מתאים למחשב שלי? בבקשה עזרה.
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
איך הכרטיס מסך הזה הוא מוצלח? יש לו בעיית התחממות?? |(הדגם הזה ספציפית) יש אותו פה באתר בלוח יד שניה http://hwzone.co.il/tradezone/showproduct.php/product/12161/cat/8 שווה?? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-


