אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום סוף סוף ואחרי שבילבלתי לרוב הפורום את המוח החלטתי לקנות את ה GMINI -כמה שאלות : 1. תנו אתר שכדי לקנות ממנו את ה GIMINI400 בישראל ??? 2. שאני מוריד משהו מהמחשב לGIMINI400 כל כמה זה מוריד (כמה מגה לשנייה )??? 3. תראו את התמונה הזאת ותומרו לי אם אפשר לצפות בסרט הזה בנגן בלי קידוד : ??? http://img95.exs.cx/my.php?loc=img95ℑ=vgbt7ab.jpg תודה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום חברים,הבעיה שלי היא כזאת,יש לנו ברכב רדיו טייפ מקורי ובגלל שזה רכב אמריקאי זה בגודל לא סטנדרטי,אנחנו לא רוצים להחליף אותו,ניסינו לבדוק משדר FM לרכב וזה וזה פשוט על הפנים,יש רעשים,ואיכות לא טובה. מצד שני הרמקולים גם לא באיכות טובה וגם די ישנים הרכב שנת 96 ומאחור לפחות יש חלקים שבהם הרמקול קרוע.אין לי תקציב גדול להחליף את הרמקולים האחוריים מה גם שאין מקור איכותי למוסיקה. לכן חשבתי לשים באוטו אם זה בכלל שווה,רמקולים שמתחברים לנגן MP3,חשבתי על זה: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6878&perur=2&t=12&c=329 אני מבין שבס גדול לא יהיה פה,אבל האם יש למשהו ניסיון כללי איתם? ויש גם את אלו http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=7723&perur=2&t=12&c=329 מה ע…
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
שלוםלכולם רכשתי מחשב חדש עם יציאות בכרטיס מסך של hdmi /dvi/vga אבל הטלויזיה שלי ישנה ולכן יש לה יציאות רק של בננות רגילות אדום לבן וצהוב ןכניסת s video פינים כאלה.. איך לחבר???
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
[ltr]first off all I got an MZ-N505. I know of the sony's crap known as SonicStage and Open MG joke box, both leaves the converted files and have limited checkout. both can be bypassed by burning the music as an Image (using Nero) and then mounting it on a virtual device (using daemon tools) and burning using the Simple Burner, but this is very annoying, time consuming and if it isn't found in CDDB you lose the titles. you can use a plug in for RealOne player, but that requires using... well... RealOne player. we seriously need a better NetMD burner program, cause this shit won't do. anybody knows one? don't even bother offering analog recording. General Stuff: is there…
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
אם למשל שאני קונה דיסקמן מחברת מכירות באינטרנט, רק אם כתוב עליו קורא wma, הוא ייקרא את הפורמט הזה? או אם למשל כתוב עליו "קורא דיסקים צרובים" זאת אומרת שהוא יודע לקרוא גם את פורמט wma?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש כרטיס קול חדש , עד 500-600 ש"ח. כרטיס למערכת Z-5500, רצוי 7.1 ערוצים. חשוב מאוד שיתמוך בהרחבת סטאריו, שבעצם ברגע שלא משודר כלום ברמקולים האחוריים (כמו מוזיקה) זה ירחיב לבד. אשמח לעזרה!
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום רב בעקבות הידיעה שפרסמתם באתר[על הלוגיטק החדשים] התחלתי לחשוב על איזה משטח הכי מומלץ לשים את הסאבוופר? עד כמה זה משנה? מה עדיף - משטח פרקט, רצפות, או מתכת בכלל? תודה מראש, אבי.
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שימוש בעיקר למשחקים כמו CS, ראיתי את ה- Icemat Audio - Siberia אבל אני לא בטוח שהמיקרופון בהן טוב.
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
שלום, פירסמתי פה בקשה לייעוץ על אוזניות לאייפוד וקיבלתי המלצה לקנות את ה-CX300. אחרי שיטוטים ברשת נתקלתי גם ב-CX500 וגם בCX55. מאחר וה-CX500 קצת מעל התקציב שלי ,רציתי לדעת אם מישהו התנסה ב-CX55 ויכול לתת לי חוות דעת עליהם (אם זה יכול להיות בהשוואה לCX500 ו/או CX300 זה יהיה נהדר). בנוסף, בגלל המחיר הקצת מעל הממוצע של האוזניות (פעם ראשונה שאני משקיע בקניית אוזניות) , האם יש "טעם" לחרוג עוד קצת מהתקציב וללכת על ה-CX500 ? חשוב לי להדגיש שאני רק שומע מוזיקה ורואה לפעמים סרטים במחשב נייד ולא מתעסק במוזיקה באופן מקצועי. תודה רבה למי שייענה!
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
איך קובעים את גודל הכתוביות ב-mpc-hc
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום גולשי HWZONE, אני מחפש דרכים ליצירת קשר עם פוליפון (יבואנית iAudio ) אשמח אם תעזרו לי, חרשתי על כל האינרנט . תודה לעוזרים. , בברכה, ניקו \ dYNamiC
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם! מישהו התנסה בשילוב כזה? מהדעתכם על הלוחות ABIT Fatal1ty F-I90HD או ASUS M2A-VM HDMI לשילוב עם הטלוויזיה הזו? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אוזניות אלחוטיות למחשב נייד (רצוי ניידות). במחיר של עד 300 ש"ח. רצוי איכות שמע גבוהה. אני יכול לקנות בחו"ל גם, הבנתי ששם יותר זול. האם תוכלו להמליץ לי על מוצר/ים (אני לא ממש מבין בנושא). בציפייה לתשובה, אוריין
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם!! לא מזמן(לפני חצי שעה) התחדשתי בiAudio7, ועכשיו הגיע הזמן לדאוג לאוזניות. מה כדאי לקנות בתקציב המדובר ואיפה(באשדוד יש רק BigBox Bug וIVORY)?
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
לפי ההמצלה שלכם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=207866.0 קניתי את ה- Audigy4 7.1 ובקושי שומעים בסנטר בסרטי סראונד. הוא מתפקד אבל בסרטי 5.1 משום מה אני לא שומע דיבורים אלא אם כן אני ממש מצמיד את האוזן לרמקול. מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
יש לי טלויזית LCD של סמסונג. מחוברים אליה רמקולים של מחשב שיותר טובים מהרמקולים של הטלויזיה עצמה. הרמקולים עובדים בסדר גמור אך כשאני מעביר את הטלויזיה למצב מחשב (כדי לראות סרטים עליה) שומעים עם הרמקולים רק בצד שמאל. הרמקולים מחוברים לטלויזיה דרך יציאה בשביל אוזניות/רמקולים והמחשב מחובר לטלויזיה דרך יציאה שנקראת PC IN (עם כבל PL). בשידורי טלויזיה, וXBOX שומעים מצויין אך כשמעבירים למחשב שומעים רק בצד שמאל. מישהו יודע להצביע על הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
הי, אני מנסה לעזור לחבר עם תכנון נקודות הרשת, טלפון, TV בקניית דירה חדשה ואשמח לעזרתכם. להבנתי צינורות 16 בכל הדירה יספיקו + להוסיף בסלון בנקודה של ה- TV קוברה 50 ל- TV עצמה בנקודה של ה- TV - לא הצלחתי להבין האם צריך טלפון או לא. YES (או HOT?) דורשים טלפון? הקבלן נותן במקום של ה- TV נקודת טלפון. האם להמיר אותה לרשת או שצריך אותה ולכן לבקש טלפון + 2 רשת (סרימר וTV) בכל חדר נקודת TV + שתי נקודות רשת - ואז או שיהיו שתי נקודות רשת או שעל אחת הנקודות יעבור טלפון במקום רשת. תודה
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
מה זה התקע חשמל הזה שיש לסאב?? איך אני אמור לחבר דבר כזה לחשמל? צריך לקנות איזה מתאים? אף פעם לא ראיתי כזה תקע....
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את הרמקולים Z5500 ורציתי המלצות לכרטיס קול עד 500 שקל שיביא את הנצילות הטובה ביותר לרמקולים. השימושים שלי יהיו בערך ככה משחקים>סרטים ומוזיקה (אותו רמה של שימוש בינהם). אם עברתי על איזה חוק תגידו ואני אערוך. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי תוכנה שמקודד דיסקים מקוריים לקבצי flac וגם הסבר קטן איך עושים את זה, ואיך אני יודע שהקידוד היה מוצלח? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום באתר של KSP יש שם את הרמקולים האלה KSP 500W sub + 2sp אין להם תמונה שלהם אז בגלל זה אני רוצה לדעת אם משהו יודע אם הם טובים או כדי להשקיע עוד קצת לCREATIVE SBS 370 sub + 2sp הרמקולים הם רק למשחקים לא למוזיקה
-
- 6 תגובות
- 754 צפיות
-
-
היי, מחבר את הסאונד של ממיר YES MAX HD ומחשב עם כרטיס קול ASUS HD 1.3 למגבר DENON 1912. אפשרות החיבורים היא מגוונת האם האכותי ביותר יהיה SPDIF מהממיר וHDMI מהכרטיס סאונד? תודה.
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
עם נגן D2. באיזו עצמת ווליום להשאיר את הנגן וכמה זמן בערך? ועל איזה סגנון מוזיקה עדיף להשאיר אותן כדי לקצר תהליכים? (יש לי בערך הכל). תודה.
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש משדר FM לנגן IRIVER HP140. הייתי רוצה שיהיה לו גם מטען (שימו לב שהנגן לא נטען מה-USB אלא דרך חיבור חשמל). המשדר צריך כמובן להתחבר לשקע המצת של הרכב. האם יש למישהו המלצה על משדר מתאים, או לפחות לתת הנחיות מה לחפש כדי לוודא שקונים משדר איכותי שלא יפגום קשות באיכות הקול? תודה
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
יש לי מערכת קולנוע ביתית (5.1), רמקולים PEERLESS MAGIC 8 ורסיבר PROSOUND SX-4001AM. (זה מחובר למחשב) 1. בעיה אחת היא שכשהמערכת דלוקה(הרסיבר), הרמקולים עושים רעש מוזר כזה (כמו שבטלוויזיה יש שלג). כשהמוזיקה לא פועלת, שומעים את הרעש בבירור וכשיש מוזירה עדיין שומעים אותו אבל חלש בגלל שהמוזיקה חזקה ממנו. למה זה ומה אפשר לעשות? 2. רציתי לשאול אם יש אפשרות שה-Master Volume ישלוט גם על הסנטר הסראונד ולא רק על ה-2 רמקולים של הפרונט? כי המאסטר ווליום שולט רק על הפרונט וכדי להנמיך/להגביר את הסראונד/סנטר, אני צריך לעשות את זה בנפרד מהווליומים שלהם(כמו הבאס, טרבל). 3. ועוד שאלה זאת שלאה כללית יותר, אם זה משנה אם אני מחבר את המחשב ל-VCD או לAC3 ומה עדיף, למה כדאי את הטלוויזיה/DVD נגיד.…
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-


