עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אין לי מושג עם זה מתאים לפורם הזה עם לא פשוט תפנו אותי לאן שזה כן מתאים תודה שלום חבר'ה אני מקווה שתעזור לי ( : קניתי DVD נחמד די בזול של SANSUI דגם divx9900 USB הDVD היה מושלם עם הHD של 40 GIGA שהיה לי ( : שהיה מריץ אותו בלי שום בעיה ! אבל לצערי משבת האחרונה הוא לא מצליח לטוען לי שום דבר מהUSB הוא פשוט מריץ read usb אמור לטעון מ0-100 % אבל איך שהוא מראה 0% הוא ישר מפסיק לצערי לפי דעתי כדאי לי לנסות למצוא עדכון גירסה עם למישהו יש רעיון ואולי יודע עם אפשר למצוא עידכון גירסה הוא עוד משהו שיכול לפטור לי את הבעיה אני אודה לו נורא אז תעזור לי בבקקששהההההה !!!!!!!!!!!! בתודה מראש לכול העוזרים בשמי ובשם פלוגה שלמה של שרוינרים !

  2. Started by taimor,

    חיברתי את הטלוויזיה שלי למחשב, עכשיו אני רוצה שדוג' סדרות שאני מריץ במסך שם הסאונד יפעל רק על הרמקולים שלהם (חיברתי את החיבור סאונד של הטלוויזיה גם למחשב לחיבור פנוי שיש לי ) עכשיו אני רוצה שיהיה ניתוב כזה, ז"א אם אני רואה סרט במסך שם הסאונד של הסרט שם לא יפעל על הרמקולים הרגילים ולהפך ככה דוג' אני אוכל לראות במסך אחד סרט ובמסך השני לשחק. אפשרי ? תוכנה לניתוב או פיצול סאונד?

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  3. האם קיים בשוק מכשיר, עם יכולת לקרוא קבצי וידאו בפורמט FLV מ- DiskOnKey המתתחבר לטלויזיה ( כמו DVD ) ? כך, שיהיה ניתן לראות בטלויזיה קבצי וידאו ישירות מ- DiskOnKey , ללא ביצוע תהליך המרה וצריבה על דיסקים.

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  4. שלום . אני מעוניין לקנות כרטיס קול בכ-400 ש"ח. הייעוד שלו יהיה בעיקר למוזיקה ויצירת מוזיקה בתוכנת ה cubase . יעזור מאוד גם הפנייה לאתרים\קישורים.

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  5. אני מחפש משהו איכותי כמה שיותר בתקציב של עד 200 ש"ח. אוזניות גדולות כאלה, שלא נכנסות לתוך האוזן כמו IN EAR. תודה לעוזרים מראש

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  6. Started by mani007,

    המליצו לי על 2.1 הכי טוב שאתם מכירם במחיר 290

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  7. אני רוצה לקנות רמקולים אבל לא למחשב זה מערכת לקולנוע ביתי השאלה אם נגיד אני קונה אותו וכרטיס קול תומך 5.1 אני יוכל לחבר או שיהיו לי בעיות תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  8. איפה הכי משתלם לקנות את הכרטיס הזה? ברצוני לחבר אותו למערכת פשוטה של AIWA ובו זמנית למגבר אוזניות PA2V2 שמחובר ל GRADO SR80. האם הדבר אפשרי? תודה

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  9. Started by אריה7,

    שלום, אני יכול לרכוש בהנחה DVD Xoro HSD2100. המחיר הוא 400 ש"ח. האם ה-DVD הזה טוב? ראיתי שהוא תומך בכל הפורמטים (כולל MPEG4) ובכתוביות בעברית. הוא מיועד להיות מחובר לטלביזיה פשוטה ולא למערכת קולנוע ביתית איכותית מדי. אז כדאי לקנות? האם הוא טוב? תודה.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  10. Started by idanra,

    היי... יש לי לפטופ עם כרטיס מסך אינטל 3100. אני רוצה לחבר את היציאת HDMI למסך LCD בסלון שהוא HD-READY וראיתי שיש הרבה מאד סוגים של כבלים. יש איזה כבל מומלץ במחיר בסביבות 100 ש"ח ? בסלון יש לי מערכת קולנוע ביתית גם..האם כשאני אחבר את הלפטופ לטלויזיה אני אוכל לשמוע את הסרט במערכת קולנוע או רק ברמקולים של הטלויזיה. אם רק בטלויזיה אשמח לשמוע על דרך כן לחבר אותם דרך הרסיבר כי אני רוצה לשמוע בSURROUND מן הסתם. תודה!

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  11. שלום לכולם, אני מחפש כרטיס קול למפרט החדש שלי. אני מחפש משהו איכותי שכן עד היום הכי איכותי שהיה לי זה LIVE 5.1 החלטתי להשתדרג בל ראיתי כרטיסים ממש יקרים כמו ה-D2X של ASUS אני מחפש כרטיס שמתאים להכול. יש לי אוזניות של SENNHEISER 437 ללא הגברה. מה יש לכם להציע לי בטוח המחיר הזה ? אם אתם חושבים שבשביל כרטיס מסויים שווה להעלות את התקציב אני מוכן לשקול את זה. תודה לכולכם

    • 6 תגובות
    • 765 צפיות
  12. שלום, אני מעוניין לקנות רמקולים נייחים למחשב נייד (כלומר הכרטיס קול הוא on board). התקציב, כאמור הוא 600 ש"ח, אך אני אשמח אם המחיר שלהם ירד מ-500, והחדר דיי קטן אז 2.1 יספיקו. השימוש של הרמקולים יהיו בעיקר לשמיעת מוזיקה, צפייה בסרטים ובסדרות, כאשר המשקל שאני נותן לכל אחד מהנ"ל הוא (גבוה יותר = חשוב לי יותר): מוזיקה - 4. סרטים - 2. סדרות - 1. תודה לעוזרים, גיל.

  13. אני רוצה לחבר ממיר של יס רגיל למסך מחשב שלי דרך VGA. בשביל זה אני צריך מתאם RCA to VGA. מצאתי אחד שנראה פשוט באיביי: http://cgi.ebay.com/VGA-to-TV-S-Video-RCA-AV-OUT-Converter-Adapter-Cable_W0QQitemZ250436413123QQihZ015QQcategoryZ41999QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem יעשה את העבודה כמו שצריך לדעתכם? וחשבתי שחייבים בכלל טרנסקודר בשביל סוג כזה של המרה.. :s05: ואני יודע שיראו דיי גרוע, אבל אני גם ככה יראה טלויזיה ממרחק של איזה 2 מטר מהמסך כך שאני כבר בטח לא ישים לב לפיקסליזציה ממרחק כזה תודה

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  14. Started by Talr,

    שלום רב אני מעוניין למכור זוג רמקולים בני 15 שנה לערך של Wharfedale שהיו חלק ממערכת של חמישה. אשמח להערכת מחיר בכמה אפשר למכור?

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  15. שלום! יש לי גריל כזה מבד שחור שהוא ספג אבק ואני רוצה לדעת אם אפשר לדחוף אותו למכונת כביסה?

    • 6 תגובות
    • 765 צפיות
  16. Started by dovik,

    שמעתי שיש מכשירים שניתן באמצעותם להתחבר לאינטרנט. שאלתי היא כזאת. האם ניתן להתחבר באופן כזה לאתר של ערוץ מסויים ולצפות בשידור און ליין? אם כן,איזה מכשירים תומכים בזה, על מה אתם ממליצים ואיך עושים את זה בכלל? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  17. שלום לכולם! ההורים שלי ניצלו את המחשב הישן שלי ושמו אותו בסלון בשבילם.. הכל כבר יש - מלבד רמקולים.. מדובר על מחשב לסלון, להורים, כן ישמעו בו מוסיקה מדי פעם אבל בואו נהיה גלויים - הם לא אודיופילים (בלשון המעטה, כן..) אני צריך בבקשה המלצה לרמקולים, רצוי 2.1, טובים ואיכותיים ושגם נראים טוב (זה בסלון, אין מה לעשות - ויזואליות חשובה). תקציב בעיקרון מאוד גמיש - 300 ויותר ש"ח - גמיש מצד אחד, אבל אם אין צורך בכל התקציב אז גם מעולה.. אני אהבתי מאוד "בזמנו" את ATP3.. הבנתי שכיום כבר לא מייצרים אותם יותר.. מה אתם ממליצים? תודה.!

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  18. שלום, כשאני צופה בסרטים בטלויזיה,בנוסף לכבל HDMI,אני מחבר גם כבל אודיו אופטי ללוח אם ומשם לרסיבר. את הכבל תמיד חיברתי ליציאה המסומנת בעיגול, הבעיה היא שהחלק האפור ביציאה נשבר לי ועכשיו הכבל לא "ננעל" בלוח ובעצם אני לא יכול לשמוע סאונד כשאני מחבר את הכבל אופטי הזה.. כרגע בלית ברירה אני שומע את הסאונד דרך הכבל HDMI .. (אבל האיכות לא משהו לעומת הכבל אופטי) יש פתרון לבעיה ?

  19. השאלה בכותרת ועוד שאלה שסתם מעניינת אותי, מה ההבדל בין תדירות דגימה מקסימלית: 96KHz תדירות דגימה מקסימלית: 192KHz תודה לעוזרים.. ד"א המטרה העיקרית של הכרטיס היא חיבורו למגבר חיצוני (ריסיבר של יאמה עם מערכת של 5.1) ושמיעה של מוזיקה דרך המחשב על ווליום גבוה מבלי לשמוע צפצוף חזק ומרגיז כזה כמו שאני שומע עכשיו.

    • 8 תגובות
    • 765 צפיות
  20. Started by Omry,

    שלום ובוקר טוב לכל חברי וחברות הפורום לפני כשעה קיבלתי מספר חלקים ממחשבי החדש, ביניהם ה-Logitech Z-2300. החלטתי לבחון אותם בעזרת הלפטופ שלי (שום כרטיס קול מיוחד, חיבור אנלוגי) והרי הממצאים: 1. זה שיפור פשוט ע-נ-ק. לא להאמין כמה שה-X-210 שהיו לי אז נשמעו כמו תחת. 2. לא משנה כמה הגברתי את העוצמה, האיכות המדהימה נשארה. זה פשוט לא להאמין. 3. כששמתי אותם על פול ווליום אחותי הקטנה חטפה כאב ראש, פשוט על המקום. ת'אמת? אני יכול להבין אותה. כ-ז-ו עוצמה לא שמעתי בחיים, גם במועדון סגור. 4. הסאב-וופר פשוט ע-נ-ק. מפלצת, פשוט מפלצת. וכמה שהוא גדול ככה הוא איכותי. אני כל הזמן שם אותו על מקסימום עוצמה ות'אמת זה פשוט מצוין. 5. Painkiller שמנוגן ע"י Death נשמע פשוט מ-ד-ה-י-ם. בהתחשב …

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  21. Started by Shizel,

    יש לי בAC3 כמה סוגים של PCM 16/24/32/FLOAT זה אומר שכרטיס האון בורד REALTEK HD תומך בכולם אם כן אז איזה הכי טוב לסרטים ??? תודה

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  22. Started by yosale,

    אני צריך רמקולים טובים למחשב תקציב עד של 200 ש"ח. תודה מראש- יוסלה

    • 7 תגובות
    • 765 צפיות
  23. היי כל האתרים שמצאתי הם לא ברמה שאפשר לצפות טוב , יש אתר שרואים בו טוב לדוגמא ערוץ 2.?

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  24. בהנחה שהנגן הוא נגן אמריקאי כלומר: אין USO2GO אין מטען חיצוני אין תמיכה בווידאו ( ודברתי על הנגן האמריקאי אז אל תגידו לי לעדכן עם Firmwere ארופאי ) בקיצור אני לא רואה שום יתרון? יכול להיות ש Iriver יפסיקו לתמוך ב H300 ויעברו רק ל H10 ?

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  25. Started by singera,

    בזמן האחרון אני שומע ברדיו שיר של זמרת קאונטרי לא ידוע לי איך קוראים לה בשיר מוזכרות המילים SAN FRANSISCO DONT HAVE HER HAVE ME

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות

דיונים חדשים בפורומים