עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום ... מכיוון שאני לא מבין ברמקולים ואני לא רוצה לקנות משהו שאין לי מושג בו.. לכן אשמח לקבל יעוץ מאנשים מנוסים ומבינים .. יש לי רסיבר של JVC מדגם RX-5042 שניתן לחבר לו 5 רמקולים וסאב ועוד.. אני מעוניין לקנות רמקולים חדשים ... הסאב שלי במצב מצויין לכן אני רוצה לקנות רק 5 רמקולים .. לחדר גדול יחסית.. התקציב שלי הוא 900 שקל. ( אני מעוניין לקנות רק את הרמקולים ללא סאב). *דרך אגב אם זה אפשרי לשים אפילו 2 רמקולים איכותיים לרסיבר זה גם אופציה .. שיהיה רמקולים איכותיים ועמידים. השימוש הוא בעיקר למוזיקה וסרטים תודה לכולם ושבת שלום

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  2. Started by Sub-sw32,

    ראתי בחנות רמקולים בול כמו של כרטיב ורק כתוב A4TECH מוזר איך זה הם לא עובדים ביחד או משהו כזה נכון?????[stream=256,256][/stream]

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  3. Started by mikezaush,

    הכרטיס הזה הוא אונבורד על הלוח אם שלי שהוא msi 865pe neo-2 platinum והבעיה היא שכשאני נכנס לvolume control וואותו אני שם בbalance באמצע כדי שישמעו משני הרמקולים באופן שווה, אבל כשאני עושה את זה לא שומעים כלום במחשב אלא אם כן אני יגביר את הרמקולים על מקסימום ווליום (וגם אז אני שומע מאוד חלש). רק כשאני מעביר את הbalance לטובת אחד הרמקולים עד הסוף אז אפשר לשמוע את שני הרמקולים באופן שווה בכל העוצמות. לאחרונה עקב הבעיה עדכנתי את הדרייבר של הכרטיס שהורד באתר של msi אך הבעיה נמשכת.

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  4. Started by Wizard Of Oz,

    רציתי לדעת אם יש התקן אלחוטי שמאפשר לך לחבר את הרמקולים למחשב... כלומר צד אחד שמתחבר לרמקולים וצד שני לכרטיס קול...

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  5. חיברתי את המחשב שלי למערכת (רסיבר hk avr135 ורמקולים טרינגל קומט) ואני לא מרוצה מהצליל, לא בחיבור דיגיטאלי ולא בחיבור אנאלוגי. חשבתי לקנות את הכרטיס קול ASUS Xonar D2 אבל בדיון הזה: http://www.hometheater.co.il/vt78036 הצליחו לבלבל אותי ואני לא בטוח אם זה יהיה הדבר הנכון לעשות. מישהו שמבין יכול לעזור לי?

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  6. בכרטיס קול יש שלושה חיבורים. אחד אדום למיקרופון, אחד ירוק לרמקולים/אוזניות. אז בשביל מה צריך את הכחול ומה זה עושה?

    • 8 תגובות
    • 767 צפיות
  7. אני רוצה לחבר שני מקורות עם חיבור אופטי למערכת אחת. נתקלתי בדבר הזה: http://www.tvcables.co.uk/cgi-bin/tvcables/APRILO1.html מישהו יודע איפה ניתן להשיג דבר כזה בארץ?

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  8. Started by Sting,

    ניסתי להתקין דריוורים שוב אפילו עשיתי פורמט (בגלל בעיות אחרות גם) אבל זה שוב חזר , מצד ימין שומעים הרבה יותר גבוה מהצד שמאל של הרמקולים , מה שמוזר זה שכשני מוציא טיפה את הכבל של הרמקול מהכרטיס קול הוויליום הגבוה עובר לצד השני אבל אני לא מצליח להגיע לאיזון בין שניהם יש לי מערכת רמקולים של creative 4.1 ועכשיו שומעים רק מצד ימין גם מאחורה וגם מקדימה אני לא יודע בדיוק איפה הבעיה אם היא ברמקולים או בכרטיס קול או אולי בדריוורים או איזה תוכנה שמשבשת אותם בקיצור , למישהו יש רעיונות לבעיה ? למישהו קרה משהו דומה ? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 767 צפיות
  9. האם הכרטיס ON BOARD הזה שתומך ב HIGH DEFINITION הוא שווה ערך ל AUDIGY 2 ZS? הרבה אנשים טוענים כי זה וכרטיסיי ה ONBOARD שלHD AZALIA כבר בעצם משתווים לרמה של AUDIGY 2 ZS. אודה על תשובתכם

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  10. Started by kacha,

    שלום לכולם, הודעה ראשונה שלי - שמח להיות פה. החלטתי להתפנק ולרכוש רמקולים מהסוג המצוין לעיל Microlab X16. אני מרוצה סה"כ מהביצועים והסאונד. אבל הבאס לעיתים חזק מדי, גם כשאני מנמיך את הבאס ל 6-! איך אני יכול להוריד את העוצמה של הבאסים דרך המחשב ? האם יש עוד דרכים להנמיך את הבאסים בהתאם לרצוני ? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  11. אני מתכנן קנייה של מחשב חדש בזמן הקרוב ורציתי להשקיע קצת בסאונד. התקציב שלי בסביבות ה1600 ש"ח. האם להשקיע חלק מהסכום בכרטיס קול ואת השאר ברמקולים? החדר שבו המחשב יהיה לא גדול כך שאין לי צורך בעוצמה מפוצצת. עוד שאלה, אם אני אחבר מערכת קומפקט ישנה שיש לי בכבל AUX למחשב, עדיין יהיה לי צורך בכרטיס קול איכותי או שהמגבר הפנימי של הקומפקט דיסק יעשה את העבודה. אשמח לקבל תשובה.... מתן.[br]פורסם בתאריך: 25.09.2007 בשעה 17:25:15 מ ק פ י ץ.אף אחד לא יודע?

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  12. Started by mataNzi,

    someone knows when Sennheiser PC 160 (the new series that combined SK gaming in the process of making) to Israel?

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  13. Started by LooseCannon,

    שלום, אני מעוניין לקנות נגן וחשבתי בכיוון של המיני דיסק, בעיקר בגלל הגודל, זה שאין קפיצות, ושלא צריך צורב בשביל השירים. האם דיסקמן MP3 יהיה עדיף לי, או אולי אפילו אחד מאלה עם הזיכרונות (אבל שמעתי שאלה יקרים...)? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד? והאם יש למישהו המלצה לדגם ספציפי? תקציב עד 600 שקל בערך... תודה

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  14. Started by 246810,

    שלום.אני מעוניין לרכוש אוזניות חדשות שהם אטומות לרעשי הסביבה והם איכותיות עם סאונד טוב ויכולות מתקדמות ואני מתלבט בין שני הדגמים של Sennheiser CX300 ו Sennheiser CX300II יש לי כרגע אוזניות של AKG K312P ואני די מרוצה בסך הכל מלבד שהן לא אטומות בבאג המוכר המליץ לי לקנות אוזניות של AKG או SHURE אבל הן נראות לי יקרות 200-400 שקל

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  15. Started by nsofi,

    לא יודע אם פלזמה או LCD. שמעתי שמעל 42" צריך פלזמה - זה נכון? בגדול אני בעיקר רואה AVI צרוב ומשחק מעט ב XBOX360 אבל רוצה לשמור את האופציה לכבלים/לווין וDVD מהספריה. אני יכול להחשיך את החדר אם צריך (אם זה חשוב לבהירות מסך). יש המלצות? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  16. שלום לכולם, החלטתי לקנות טלוויזיה חדשה. השימושים שלי יהיו, בעיקר טלוויזיה רגילה, אבל הטלוויזיה תחובר גם לHTPC לכן חשוב מאוד שתיהיה התאמה מלאה בין שניהם (NR...). חשבתי על הטלוויזיה הזו, TOSHIBA 47WL68 LCD 47. אשמח אם תאמרו דעתכם או תציאו משהו שיתאים יותר לשימושים שלי. תודה. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=501046

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  17. שלום, האם המסך הבא שווה קנייה: SD-3202FH של חברת DANTAX. זה מסך 32" שאמור לתת רזולוציית FHD. תודה מראש. עריכה: הנה לינק http://www.elkol.co.il/?CategoryID=361&ArticleID=1489

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  18. הנה הבעיה שלי, אם למישהו יש עצות: אחרי שלא נגעתי בפוד כחודשיים, החלטתי (היום) שאהגיע הזמן לפרמט את מחשבי, רציתי להשתמש בפוד כדרך לגבות חלק מהמידע שלא נכנס על דיסק. מכיוון שאיפשרתי שימוש בפוד כהרד דיסק חיצוני, פשוט גררתי את הקבצים לתוכו. ברגע שעזבתי אותם המחשב נתקע וכשהוא חזר לעשתונותיו הוא הודיע שיש לסיים את התוכנית (התקייה של האייפוד), ושהמידע אבד - בסדר, עם זה אני יכול לחיות, עדיין יש לי אותו על המחשב. הבעיה היא שאייפודי אני חושש, מת. טוב, לא לגמרי מת, על המסך מופיע הסמל של do not disconect אבל הוא לא מהבהב, וכל שאר הדברים שאמורים לזוז על המסך גם הם לא זזים. ניתקתי אותו וחיברתי אותו שוב, אבל למרות שאני יכול להרגיש את החום של הדיסק כשהוא פועל, המחשב ואייטונס לא מזהים אות…

    • 9 תגובות
    • 766 צפיות
  19. Started by בלה,

    שלום, דודה שלי מגיעה מאוסטריה (אני מניח שהמחירים שם כמו בשאר אירופה בערך) ורציתי לדעת אם אפשר לקנות נגן MP3 טוב עם ג'יגה זיכרון (יספיק ל-250 שירים בערך לא?) ואוזניות (אם צריך) ב- 800 ש"ח לשניהם. הדבר הכי חשוב לי ב-mp3 הוא איכות הסאונד. לא חשובה לי היכולת לראות תמונות והיכולת להקלטה. אני רוצה שהוא יהיה נוח לדפדוף וליצור רשימות השמעה אם אפשר ושיהיו בו למשל אפשרות של shuffle. אני צריך גם אוזניות (אלא אם הנגן מגיע עם אוזניות). אני מעדיף שהם יהיו אוזניות כפתור ואם לא אז מתקפלות או משהו (יש הבדל גדול באיכות הסאונד של אוזניות כפתור ואוזניות רגילות באותו מחיר?). אני שומע בעיקר רוק אם זה משנה (Aerosmith, Guns and Roses וכל מיני..) וגם קצת טופאק,דרה וסנופ דוג... זה בעיקר. אני יודע …

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  20. Started by RayZ,

    יש לי רמקולים - Creative SBS 2.1 . עכשיו.. האיכות שלהם ממש טובה. אבל מה.. כדי לנצל את כל האיכות שיש להם,אני צריך להצמיד את הרמקולים לאוזניים כדי לשמוע דברים ולשמוע בהם כביכול את ה "צלילים הניסתרים" שמגניבים. למה שומעים את איכות ההשמעה האמיתית רק כשאני מצמיד את הרמקולים לאוזניים?

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  21. Started by gal1,

    מהי המערכת 2.1 הכי עוצמתית שיש בתקציב של 600 שקל

  22. Started by itelweb,

    אוקיי.. אז לפני יומיים חזרתי לארץ אם ה zen touch שלי וכמובן בגלל שאני כל כך חכם ומאורגן איבדתי את הדיסק של ההתקנה, ובאתר של קריאייטיב מציעים רק עידכונים לדרייברים ולא את הדרייברים עצמם אז אם מישהו יודע\יכול לתת קישור לדרייבר עצמו אז בבקשה. השם המלא של המוצר הוא: Creative Zen Touch והמספר הסידורי(זה שעל גב המוצר) הוא: DAP-HDoo14 (או Dap-HD0014.... פונט דפוק.. אבל יותר נראה לי שזה הראשון) ואם מישהו ממש נחמד ויש לו את הדיסק או את הדרייבר ויהיה מוכן לשלוח לי אותו לאיי סי קיו או למסנג'ר אז: 240570067\itelweb@hotmail.com תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  23. Started by amirn,

    היי האם CREATIVE ZEN 30GB ב-1800 ש"ח הוא קנייה מומלצת? (יחסית למחירים בארץ...) מה ההבדל בין ZEN NX ל ZEN XTRA? תודה

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  24. Started by 114508534,

    משהו פשוט שיקרא כתוביות דיוקס ויעשה את העבודה נאמנה ב מחיר של עד 300 ש"ח

  25. Started by t-mac,

    שלום... אני מעוניין לקנות נגן mp3 או מיני דיסק, ומצאתי כמה דגמים: 1. iAudio G3 512MB 2. MD Sony MZ-NH600 (מיני דיסק) 3. Sandisk Digital Audio Player 1G כעיקרון אני מעדיף נגן של ג'יגה, אבל עם הסנדיסק לא טוב, אני אקח את הראשון. את האמת אני הכי רוצה את המיני דיסק, אבל אני לא יודע אם הוא טוב והאם הוא כדאיי, יש עוד מיני דיסקים בסדר גודל של 600 שקל שהם טובים? תודה רבה לעוזרים ושבת שלום לכולם!

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות

דיונים חדשים בפורומים