עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. היי, אני הולך לקנות בשבוע-שבועיים הקרובים מחשב חזק.. כולל כרטיס גרפי חזק שמריץ High definition. ובנוסף, גם לוח אם שכנראה יכלול חיבור HDMI. בכל מקרה.. אני מאוד מעוניין להריץ סרטים של HD במחשב, ולראות אותם ישר על האלסידי אחרי החיבור . וכן, תומך HDTV. האם יש איזו תוכנה שמריצה את הסרטים האלה או שאפשר לראות אותם על וינאמפ, רגיל ? בבקשה פרטים ועזרה... תודה, בן ! :-\

    • 5 תגובות
    • 778 צפיות
  2. Started by Norm4nde,

    אני מחפש רמקולים נורמאלים לא חייב עיצוב יפה אבל לא צריך ברמה של 10000 ש"ח ב 400 ש"ח גג ככה משהו טוב רק כדי לשמוע ברכב

    • 8 תגובות
    • 778 צפיות
  3. שלום לכולם. בזמן הקרוב מקום מגוריי החדש יהיה חדר במעונות של אוניברסיטת חיפה, וה-FX6021 נשארים להם בבית. כיוון שאיני רוצה להטריד את שותפיי לדירה, וגם לא להיות מוטרד מכל העיסוקים שלהם, חשבתי על לקנות אוזניות נורמליות סוף-סוף, משהו שאני רוצה כבר בערך שנתיים. אז מה יש לנו? 1. האוזניות צריכות להיות סגורות - ניטרול של כמה שיותר רעשי רקע, יחד עם זליגה מינימלית של סאונד מהן. 2. נוחות גבוהה - אני אחד שאוהב להאזין הרבה למוזיקה. לא יודע אם יהיה לי יותר מדי זמן לכך, אבל חשוב שהאוזניות תהיינה נוחות להאזנה ממושכת. 3. מקור - כרגע האוזניות תתחברנה ללפטופ / ל iPod. כרטיס קול רציני ימצא ברשימת הקניות הבאה. 4. הגברה - כרגע אין לי מגבר, אבל אם יעלה הצורך, אני פוזל לכיוון FiiO E5 - לא משהו …

  4. Started by eliran-f,

    היי חבר'ה, אני עד היום רגיל לחבר את האוזניות בחור של הרמקולים שנמצא בסאב וופר,ככה שרק סאב ואוזניות [במקום רמקולים]עובדים, זאת אומרת שהאוזניו אינן מחוברות ישירוות למחשב, עכשיו השאלה שלי היא כזו..אתמול לאחר שנתיים הם נדפקו..משהוא שם נדפק, אז הוצאתי אותם והם כרגע אינם עובדים,אינם מחוברים כלל. כרגע אני מחבר את האוזניות בצורה ישירה ל in put שלהם מאחורי המחשב, עכשיו,שמתי לב שמאז שחיברתי אותם ישירות..הצליל הוא סבבה,ויש לי אוזנית מאוד איכותיות,ויש באסים סבבה, אבל הצליל הוא לא איך לומר.."מלא" ועשיר כמו שהוא היה מחובאר לבאס.. 1.האם זה מכיוון שהאוזניות מחוברות ישירות לכרטיס קול? 2.ברגע שאני אקנה חדשים ואני יחבר כמו פעם דביר להניח שזה יחזור להית צליל כמו שהתרגלתי אליו? כדרך אגב הכרטי…

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  5. Started by OpenCan,

    אני כרגע אצל דוד שלי ונתקלנו בתקלה הבאה: היה לו מחשב דיי עגום, AMD K6 עם 256 מגה זיכרון,מלפני 8 שנים והכל, והוא שימש בעיקר לעריכה ועיבוד סאונד. הוא רכש לו כרטיס קול Creative Live! Platinum, שהוא כרטיס סבבה לגמרי לצרכים שלו. מה שכן, המחשב מאוד הגביל אותו עם הזמן אז הלכתי איתו לקנות מחשב חדש (Intel P4 2.8Ghz 64bit עם 512 DDR400 ומאוורר של 140 שקל בגודל של שופל מקצועי) והחלטנו להשאיר את הכרטיס קול. עכשיו לבעיה פה. עם הAMD הוא השתמש בWindows 98 (דיי ברור למה, לא?), והדרייברים של הCreative Live! Platinum שלו עבדו כמו שצריך. הרי הם נכתבו למערכת הזאת. אבל עם השדרוג, מן הצפוי עברנו לWindows XP pro SP2 (בעיקר בגלל ה64 ביט) ושם נתקלנו בבעיה עם הדרייברים. כמובן שהדרייברים שבאו לפני …

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  6. קניתי לאחרונה רסיבר Harman Kardon AVR142 כרגע חיברתי לרסיבר רמקולים מדפיים של מערכת סטריאו והרסיבר מחובר לטלויזיה כדי לשמוע את הטלויזיה ברמקולים. העניין הוא שיש ערוצים קצת חלשים ואני צריך להגביר יותר... ברסיבר הזה על הצג שלו הווליום נע בין 10Db -80Db+ כשאני מחובר למחשב שומעים בווליום טוב ב- 40Db- וב -20- זה ממש חזק בטלויזיה אני צריך להיות בין 10- ל-0 כדי להגיע לאותן עוצמות... השאלה היא מה אומר הDb כשהוא במינוס ומה כשהוא בפלוס. ובאיזה רמות בטוח לעבוד ככה שהרסיבר יאריך חיים.

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  7. Started by ruff stuff,

    טוב אז הגעתי למסקנה שהעידכון האחרון שהורדתי מאפל למיני אייפוד הוא המקור לכל המסכים הכחולים שקיבלתי ושאלתי היא כזו אם אני מסיר את העידכון אני צריך לחבר את הפוד למחשב? ושאלה שנייה האם התוכנה eph היא מענה הולם לאיי טונס האם למישהו יש נייסיון איתה. תודה .

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  8. Started by Overkiller,

    אהלן! לפניי כשנתיים קיבלתי ציוד ישן [http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=383102.0] ששימש אותי עד כה מעט מאוד, ולכן החלטתי שאני מעוניין למכור את המערכת המדוברת. מה דעתכם? איך לבצע את תהליך המכירה? כיצד למצב את המחירים? האם אתם מכירים היכן אפשר לאמוד את הציוד הזה?

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  9. Started by PCguy,

    ??? איך לעזאזל אני מעתיק דיסק מוזיקה למחשב? או לMP3 שאני עושה העתק הדבק הוא מעביר רק 1KB לשיר וזה לא עובד מה עושים????

    • 9 תגובות
    • 778 צפיות
  10. Started by hell,

    היו לי די הרבה אוזניות רובן ג'נריות אבל הבנתי מאז ששוה להשקיע לא מעט לסאונד איכותי.. CX300/500 SHURE 201 AKG 321 SENHISSER PX100/200 ועוד כמה שאני לא זוכר כרגע...היו ברשותי וכולן פגשו סוף דומה...הפלאגים הפסיקו להשמיע סאונד באחת האוזניות(לרב ימין) הפתוחות פשוט נישברו בכל מיני מקומות..עכשיו שור היו האחרונות שלי מאוד מרוצה ומאוד שמח שקניתי נידפקו לאחר תקופת האחריות לכן באג לא רוצים לתקן אומרים שאין מה לישלוח למעבדה מוצר שאין מה לתקן בו...מעצבן מאוד... עכשיו השאלה מה יותר עמיד פתוחות או פלאגים? לדעתי הבעיות שלי עם פלאגים הן שעוות אוזניים מקפיד מאוד על ניקיון של פעם בשבוע...(כל יום בשימוש בין 3-5 שעות) וקיפול הקבלים. לגבי הפתוחות כניראה שהן פשוט ניזרקו להן מעט ובלאי של החומר מ…

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  11. Started by assafmag,

    אני מחפש לקנות דיוידי קורא divx + צרובין וכו' + כתוביות בעברית (srt) טוב ואמין, ניתן לעדכון, ושאיננו יקר. אשמח להמלצות.... תודה.

    • 8 תגובות
    • 778 צפיות
  12. Started by omerha,

    אני צריך המלצה לאוזניות רגילות (לא in-ear) אני מוכן לחרוג מהתקציב אם צריך השימוש העקרי חיבור למחשב יום יומי מוזיקה משחקים וסרטים. תודה

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  13. Started by Reze,

    שלום אני קונה כרטיס קול חדש בעןד חצי שעה אני לא יודע מה לקחת את ה XTREAMUSIC אן ה XTREAMGAMER בבקשה תענו לי יש הפרש של מאה שקל ביניהם הם יבואו עם LOGITECH 5400

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  14. Started by Aqualiz3r,

    שלום לכולם. אז רציתי לשאול כמה דברים מעניינים בקשר לכרטיס קול הזה...שאלות כמו האם ב www.ksp.co.il הם עשו טעות כי רשום שם CREATIVE Audigy NX ולא CREATIVE Audigy 2 NX אז רציתי פשוט לשאול האם זה באמת CREATIVE Audigy 2 NX מה שמוכרים בKSP כי עשיתי חיפוש ולא מצאתי שום "CREATIVE Audigy NX"....לא נראה לי שיש כזה בכלל...יכול להיות שהם פשוט לא הוסיפו "2" אבל מצד שני הם גם מוכרים אותו בדיי זול...ועוד שאלה...האם יש הבדל משמעותי בין CREATIVE Audigy NX ל Audigy 2 ZS ? ושאלה אחרונה...האם בשתיי הכרטיסים האלה יש כניסת MIDI ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  15. מה אתם יכולים לי לומר על Creative Desktop Theater DTT2500 5.1 Digital שווה לקנות?

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  16. יש לי מדיה סנטר של ג'יגהייבט דגם H971 http://www.gigabyte.com.pr/products/product-page.aspx?pid=2243#sp בעקרון יש להם דרייברים לויסטה להכל, אבל התקנתי חלונות 7. הכל עובד סבבה חוץ מדבר אחד שזה אודיו מה HDMI. אני חושב באיזה אייקון צהוב שיש לי על High definitionaudio. התקנתי את הדרייברים העדכניים של REALTEK היציאות האחרות עובדות סבבה, אבל זה לא. למישהו יש רעיון?

    • 2 תגובות
    • 778 צפיות
  17. Started by Golden Lion,

    קניתי תמכשיר upxus Dvp-608... יש כמה סרטים שאני שומע קול אבל אין תמונה, האם הבעיה היא בקידוד או שיש עוד משהו? והאם קיים firmware אליו, הוא שעוד לא יצא?

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  18. Started by andrei21,

    איזה תוכנות לניגון Bluray 3D יש חוץ מ power DVD ו - total media theater ??

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  19. מעניין אותי לדעת עם מתוכנן איזשהו דור חדש באיזושהי חברה גדולה (קריאטיב,איאודיו,איריבר,אפל וכו') השלט טלוויזיה החדש הזה של איריבר פשוט נראה לי רעיון מטומטם,מקווה שלחברות האחרות יהיה משהו יותר מעניין להציע. תודה

  20. Started by h.misha,

    ברצוני לקנות נגן MP3 של 1GB המופעל על סוללה AA או AAA עם איכות צליל הכי טוב שאפשר. לפי הסקירה שביצעתי והביקורות שקראתי מצאתי 3 מועמדים: 1 - Creative MoVo v200 - כ-820 שקל 2 - iRiver T30 - כ-830 שקל 3 - Teac MP111 - כ-670 שקל אני זקוק לכל מידע שהו, חסרונות, יתרונות, שנות אחראיות, וכל מידע אחר שיעזור לי לבחור. מאוד אשמח לקבל מידע מאנשים שהשתמשו במכשירים, או קישורים לביקורות והשוואות ביניהם. תודה מראש!!!

    • 10 תגובות
    • 778 צפיות
  21. Started by shlomo_l,

    ברשותי 2 מתאמים.... הכרטיס שברשותי יש לו יציאה של SVIDEO כמו של זה http://images.people.overclockers.ru/133120.jpg בטלוויזיה שלי יש לי רק RCA אני מחבר עם המתאם הצהוב הקטן ואני עושה חפש תצוגות.... הוא לא מוצא אך שאני משתמש עם המתאם השני המסובך הגדול הזה זה כן פועל לי אבל הוא לא נותן לי להפעיל במסך וגם בטלוויזיה הוא נותן לי רק SEWEP ז"א להחליף בינהם.... ניסיתי דרייברים אחרים אך לא.... יכול להיות שבמתאם הקטן יש לו רק 7 פינים? ובמתאם השחור הגדול יש 9 פינים? זה הסיבה? או שיש אפשרות לסדר את זה??? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  22. Started by X-Gamer,

    יש לי רמקולים רגילים של החברה Shock שתי רמקולים קטנים + סאב עכשיו בטעות פתחתי את הסאב לפני שפתחתי אותו שמעתי סאונד שסיפק אותי בהחלט אחרי שפתחתי אותו התחלתי לשמוע קיק שנשמע כמו נקישה על עץ בלי באסים בכלל באס צרוד מאוד! הרבה Noise סגרתי אותו ככה חלש עם דבק סלוטפ וזה עדיין לא כמו שהיה אבל יש שיפור אדיר השאלה אם אני יסגור את זה כמו שזה היה סגור הסאונד יחזור? וגם למה שכמה שיוצא יותר אוויר מהצדדים של הסאב אז הוא משמיע באס יותר מגעיל? וד"א מה אתם חושבים על החברה Shock?

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  23. Started by צחי_אל,

    שלום, קניתי את הכרטיס טלוויזיה הזה, והוא מגיע עם שלט ורסיבר אינפרה רד שמתחבר למחשב. לפי ההוראות הreciver אמור להתחבר באמצעות כבל לממיר של יס כדי שאפשר יהיה להעביר ערוצים, אבל אני לא מוצא את הכבל ולא את החיבור על הממיר של יס. מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  24. שלום לכולם , יש לי רסיבר YAMAHA מדגם RXV-1000 . יש לי שם המון כניסות ווידאו בתצורת S-VIDEO או RCA צהוב. רציתי לדעת איך אני יכול לנצל את הכניסות האלה כדי להעביר תמונה לדוגמא מהמחשב דרך הרסיבר ומשם לטלביזיה. נכון לעכשיו כדי לראות סרט מהמחשב לטלביזיה אני צריך כל פעם להחליף את הכניסה של YES בכבל שיוצא מהמחשב בגלל חוסר כניסות בטלביזיה. אני יודע שאני יכול לקנות מפצל ולהשתמש בו זמנית באותה כניסה לשניהם אבל שמתי לב שזה גורם להפרעות בתמונה .. עצה נוספת תתקבל בברכה. תודה.

  25. שלום, אני מחפש אוזניות איכותיות (כמה שניתן בתקציב של כ- 300 ש"ח אפשר גם יותר) לאייפוד (אייפוד וידאו אם זה משנה). כרגע אני עם האוזניות האורגינליות של האייפוד (שנראות כאילו הן עברו מלחמה). מבחינת סוג האוזניות ,שיהיה אוזניות כפתור , חשבתי על הכיוון של ה-CX300 או ה-CX500 ויש גם את ה-MylarOne XBi . בנוסף , מבחינת התקציב , אין לי בעיה לקנות גם בחו"ל אם מישהו מכיר חנות אמינה ששולחת לארץ. תודה מראש לכל מי שיעזור.

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות

דיונים חדשים בפורומים