עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום.! ברצוני לקנות מערכת רמקולים דיהו דרך מרכז באינטרנט.! שאלתי האם באמת יצא לי מזה משהו, יש סיכוי לזכות דרך מכרזים באינטרנט.?? תודה ???BOB23

    • 2 תגובות
    • 781 צפיות
  2. Started by dtechno,

    המחשב משמש בעיקר למשחקים וצפיה בסרטים... אני לא מבין כל כך במחירים של רמקולים אז עם אפשר משהו בטווח ה300 שקל עם קצת הסבר ומאיפה כדאי לקנות?

    • 8 תגובות
    • 780 צפיות
  3. Started by idan1836,

    המכשיר אמור להגיע אלי בימים אלו מחו"ל. ועכשיו ראיתי בכל מיני דיונים פה, שהמכשירים שלהם לא עובדים פתאום מכל סיבה שהיא. רציתי לדעת מה לעשות, איך לחבר למחשב ואיך לנתק, כדי שלא ישרף המכשיר או יקרה לו חלילה משהו, וגם אם חייבים להעביר שירים עם אייטיונס ואם לא מעבירים אז מה יקרה ? תודה.

    • 9 תגובות
    • 780 צפיות
  4. שלום אני צריך המלצה לאוזניות קשת למחשב בעיקרון השימוש שלהם יהיה בעיקר למשחקים סרטים ומוסיקה עד עכשיו השתמשתי באוזניות של אלטק לנסינג אבל הם נהרסו בכל מקרה אני צריך אוזניות נוחות ואיכותיות בדגש על באסים וסאונד נקי

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  5. Started by Load,

    אהלן יש לי SB-LIVE עם יציאה דיגיטלית אהל במגבר איין לי כניסה דיגיטלית (למיטב ידיעתי) השאלה עם אני אחבר את הכבל הדיגיטלי לכניסה הרגילה (AUX או 5.1) אני אקבל את האפקט או לא? ???

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  6. Started by ali_baba,

    שלום ראשית אני לא יודע אם הנושא קשור לפורום הזה,אם לא אנא העבירו אותו לפורום המתאים. ברשותי מכשיר dvd פיוניר מדגם dv600 לפני שבוע בערך עידכנתי את המכשיר לקושחה האחרונה שיצאה לו לאחר העידכון המכשיר לא זיהה את הדיסק און קי ניסיתי 3 דיסק און קי שונים והוא לא זיהה אף אחד מהם החזרתי לעידכון הלפני אחרון והמכשיר כן מזהה את הדיסק און קי (את שלושתם) העידכון האחרון משפר מאד את יכולות המכשיר ולכן אני עדיין לא התייאשתי מלעדכן אותו בעידכון האחרון ביררתי עם בעלי מכשיר זהה שעידכנו לקושחה האחרונה,ולאף אחד מהם אין שום בעיה עם העידכון האחרון אשמח לשמוע פתרונות אפשריים מה עלי לעשות. תודה

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  7. Started by amits1995,

    אם אפשר אז שיהיה להם גם מיקרופון, התקציב הוא עד 500 שקל שלא יכאבו באוזן ושלא יתחממו אני שונא שהאוזניים כואבות אחרי שעה של משחק אז שיהיו נוחות מאוד לאוזן

  8. Started by menihen16,

    שלום לכולם. אני משדר בתחנת רדיו מואזנת מאוד..ואני רוצה להתחיל לדבר בפלאפון ולהעלות אנשים לשידור..לעשות צחוקים, למתוח אנשים וכאלה.. עשיתי משתמש בספיקו קיבלתי מספר אבל כדי שישמעו את זה ברדיו אני צריך לעשות Stereo MIX.. וכאשר אני לוחץ בווינאמפ על Open Mixer זה לא עושה לי כלום. הבנתי שאין מיקסר כזה בWIN 7, מה אני יכול לעשות? זה משגע אותי...אני צריך לשים תפלאפון שלי על SPEAKER ולהצמיד למיקרופון כדי שישמעו את המאזין. תודה לעוזרים (: שבת שלום, מני חן.

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  9. Started by pom23,

    האם יש אפשרות לקרוא טקסט בעיברית ב H10? תודה לעונים!

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  10. Started by Orion1,

    אהלן, יש לי רסיבר 6 ערוצים, והייתי רוצה לחבר אותו, ולשמוע בו את כל ה6 ערוצים, שהאינפוט יהיה המחשב הביתי. הגעתי למסקנה שאני צריך כבל דיגטלי, ולחבר את יציאת הS/Pdif של כרטיס הקול לכניסת Coxial ברסיבר. לאחר החיבור אין שום אודיו. what did i do wrong? האם החיבור לא נכון? האם צריך להגדיר מבחינת חומרה משהו שונה? בכללי, איך אני יכול לגרום לכזה דבר לעבוד ולנגן כמו שאני רוצה? בתודה לכל העוזרים, אור.

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  11. ניסיתי לבדוק בהגדרות צלילים של WINDOWS XP זה מכוון על סטריאו..... מה אפשר לבדוק? יש לציין שהשמאלי הוא המרכזי זה שיש בו את הצלחנים להגברה והכל, והימיני (ששומעים בו) איך בו כלום רק חוט שמתחבר לשמאלי.

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  12. Started by nehmia,

    שיהיה כמה שיותר זול אם יש לך המלצות אתם מוזמנים...

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  13. Started by jeyjey,

    אני רוצה לקנות נגן מבוסס פלאש והדבר שהכי חשוב לי בוא הוא איכות הסאונד התקציב שלי הוא 1100 ש"ח והדרישות הן שהנגן יהיה קטן, עם 1GB זיכרון ואיכותי על מה אתם ממליצים? וסתם שאלה, מה ההבדלים באיכות בין נגן פלאש לHD?

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  14. Started by Choice,

    בארץ, עדיף במרכז

    • 3 תגובות
    • 780 צפיות
  15. אם אפשר להביא לי כמה שמות של חברות בדירוג מהטובים. אני בעקרון רוצה לקנות מערכת ביתית לבית {לא למחשב} בסביבות ה 1000 ש"ח אם מומלץ להוסיף אני יוסיף

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  16. AKG K240 Sennheiser HD280 שמתי עיו על 2 הדגמים האלה...100-120 כולל משלוח מאתר אייבי www.ebay.com אתם יכולים לרשום שם תדגם שאתם רוצים להציע לי ולראות כמה הוא עולה שם אם משלוח לישראל...למה בארץ אוזניות עולות 800 שם 100 דולר כולל משלוח...אז בבקשה תביאו לי את המקסימום... היעד מחשב ומוזיקה ואולי אבל אולי טיפה משחקים...ממש קצת לאחר שנהרסו לי ה-X530 וההורים מתלוננים שהם כל הזמן שומעים בום בום בגלל הסאב אז יאלה לא צריך יותר רמקולים!מה אתם ממליצים לי?... דרך אגב יש אפשרות לחבר תסבאב לרמקולים אחרים לא של לוגיטק?כי הרמקולים נהרסו והסאב השאר טוב... __________________

  17. שלום לכולם. ברצוני לקנות אוזניות "המתלבשות על האוזן" המיועדות לפעילות ספורטיבית, בתקציב של 150-200 שקלים. חשבתי על האוזניות של Sennheiser בשני הדגמים: OMX50 ו- OMX52. האם למישהו יש נסיון בשימוש עם אוזניות אלה? כמו כן, במידה וישנם, הייתי מעוניין לשמוע על הצעות לאוזניות נוספות המיועדות לפעילות ספורטיבית בטווח מחירים הנ"ל. בתודה מראש, קובי.

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  18. Started by edoson,

    החלטתי לקנות סאב טוב לחדר. אבל מה, אין לי מושג במותגים איכות ומחירים. יש איזה חנות משהו בסגנון של פלונטר במחשבים, כלומר חנות סטיראו גדולה כזאת שמוכרת בזול?? בקיצור אם תוכלו לתת לי דגמים איכותיים עם מחיר שוק וחנות לקנות בה אני אודה לכם.

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  19. Started by THE FOX,

    האם קיימים מודים לאוזניות HD485?

    • 6 תגובות
    • 780 צפיות
  20. Started by TheSlidead,

    שלום לכולם, אשמח לקבל מספר המלצות על טלוויזית LCD. גודל ''37 לא פחות ולא יותר. כמובן שתהייה כמה שיותר איכותית, להרצת סרטים, משחקי PS3 ותמיכה בHD (לא HDR). התקציב הוא גג 10,000 ש"ח. אשמח גם להסבר על כל טלוויזיה מומלצת שלל יתרונות וחסרונות. תודה רבה על העזרה.

    • 8 תגובות
    • 780 צפיות
  21. Started by jeyjey,

    שלום יש לי כרטיס קול 7.1 מובנה בלוח אם ואליו מחוברת מערכת 2.1 קנינו לסלון מערכת סראונד ועכשיו אין לאף אחד שימוש במגבר הישן + 2 הרמקולים שלו אז חשבתי לחבר אותם למחשב איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  22. שלום לכולם קניתי מחשש חדש והוא דודני אבל הכרטיס קול שעל הלוח איכזב בצורה שלא משתואה לשלושה פנים זה הSOUNDMAX שבא עם asus p5b deluxe הקיצר הוא לא ממש כרטיס מוצלח וראיתי שיש איתו בעיות שרוצים לעבוד עם 5.1 הקיצר אני רוצה להמלצה לכרטיס דודני שהיו לו יציאות SPDIF / coax חובה ושיהיה טוב ואמין ויעבוד לי בכל תוכנה עם כל הרמקולים תודה לעזורים

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  23. שלום. אני רוצה לחבר שני דברים למסך DELL 2007FP 1. PS2 2. טלוויזיה נתחיל עם הראשון, למכשיר יש רק את היציאה המלבנית הזאת, והיא נגמרת בRCA, והאיכות על הפנים, אם אני ארכוש כבל כזה עם יציאת S video האיכות תשתפר? במידה וכן כמה עולה כבל נורמלי כזה? איך לדעתכם הכבלים הבאים? http://www.underdog.co.il/product.aspx?p_id=8202 http://www.super-store.co.il/shop/Product.asp?productid=11 http://www.top-shop.co.il/pl_product~SL-4018~9~45.htm בקשר לטלוויזיה, את הכבל של האנטנה חיברתי לוידיאו (אין לי ממיר) ואותו חיברתי למסך עם כבל RCA, וגם כאן האיכות גרועה, האם כבל RCA ל-SVIDEO יפתור את הבעיה? כי אין לי חיבור SVIDEO בוידיאו. יש פתרון לכל הדברים האלו? תודה

    • 3 תגובות
    • 780 צפיות
  24. Started by swampfrog,

    האושניות שהגיעו לי עם ה ipod נהרסו ועכשיו אני מחפס אושניות earbud חדשות שיהיהו יותר טובות מהם במחיר של עד 150 שקל עם יש דבר כזה אני אשמח לקבל הצעות תודה

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  25. שלום. אני מנסה להתקין כרטיס קול במחשב פנטיום 2 עם לוח אם aristo am 639bx. כאשר פתחתי את המארז כבר מצאתי כרטיס קול ISA אבל הוא לא מזוהה כלל במנהל ההתקנים. החלפתי בכרטיס אחר -תקין גם הוא בחיבור ISA אבל גם הוא לא מזוהה כלל. שיניתי סוקטים וכלום לא קורה. האם יש משהו שעלי לעשות ע"מ שבכל זאת יהיה לי סאונד (חוץ מלהשיג כרטיס PCI...) ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 780 צפיות

דיונים חדשים בפורומים