אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום רב, עד אתמול נראתה הקונפיגורציה שלי כך: מערכת סטריאו של KENWOOD אליה מחוברים ארבעה רמקולים על אותם פורטים, כלומר ללא סראונד אלא פשוט הקול יוצא לארבעת הרמקולים בו זמנית. המערכת הייתה מחוברת למחשב כך שכרטיס הקול שלי היה מוציא את הסאונד למערכת. קיבלתי במתנה רסיבר ישן (בן כ5 שנים) של AIWA (כשאגיע הביתה אפרסם דגם). הפעם חיברתי זוג רמקולים בחיבור הרמקולים הקדמיים, וזוג רמקולים נוסף לחיבור הסראונד. מלבד העובדה שזו פעם ראשונה שאני משתמש בסראונד וצריך לדעת לכוון את הרסיבר להגדרות פשוטות כדי להפעיל את הסראונד בלי כל מיני אפקטים, הכל עובד בסדר. עכשיו עם הרסיבר קיבלתי זוג רמקולים נוסף של חברת MicroStudios או משהו כזה. לא מצאתי עליהם יותר מידי פרטים באינטרנט. ברצוני לשאול מספר שא…
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
הרגע קיבלתי אותו! חח איזה מגניב לי קיצר אני מדפדף בחוברת הוראות ואני לא מבין משהו... איך נעשית העברת הקבצים? כי הבנתי מפה וגם מהמוכר שזה "כונן נייד" ואני יכול פשוט לעשות העתק והדבק לתיקיות והקבצים שלי אבל בחוברת כתוב שצריך עם התוכנה כי זה הופך את זה לפורמט MU3 או משהו כזה... איך מתבצעת העברת הקבצים? (אם אפשר..אז אותה שאלה בקשר לנגן H10 של IRIVER)
-
- 12 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הרמקולים לא ישמשו להאזנה למוזיקה ולכן הדרישה היחידה היא שדיבור יישמע ברור ונקי. אשמח לקבל המלצה מבין הדגמים הזולים שמופיעים בזאפ: http://zap.co.il/models.aspx?Sog=C-Speakers&DB26647=26963&orderby=price
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אני בונה מחשב שרב העבודה בו תהיה אנימצייה אבל גם קצת מוסיקה (עריכה) ואם אפשר אני רוצה לשמור את היכולות הרגילות של כרטיס מסך (כגון סראונד וכו') השאלה בכותרת - חבר שמתעסק בסאונד המליץ על הכרטיסים האלה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
250 - 300 ש"ח. יתחברו לכרטיס קול בלוח אם Asrock Z68 pro3-M.
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אני מעוניין באוזניות איכותיות עם אטימה. E2C SHURE עולות 560 ש"ח ברשת באג, PX200 עולות 390 ש"ח באדר. איזה אוזניות יתנו לי את הסאונד הטוב ביותר?
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
קניתי מסך SANSUI FULL HD 32 דגם :LCT32SDFT ובננוסף יש לי המסך Mag CK2255W 22" יש לי מעכרת הפעלה ווינדוס 7 ,כ.מ geforce 8600gt 1024mb pcie בנוסף יש בו יציאות: DVI ,VGA ,S-VIDEO . אני רוצה לחברת את הMAG דרף חיבור הVGA ואת הSANSUI דרך כבל DVI TO HDMI שיש לי גם. המחשב לא "קורא" את הTV דרך חיבור הHDMI ולא נותן לי לשנות את ההגדרות ב"הגדרות תצוגה" של המסך מספר2 אך הוא לא נותן לי לשנות את הרזולוציה וכאשר אני לוחץ "החל " הוא מחזיר את ההגדרות למצב הקודם!!!!! מה לעשות??? תודה מראש ,אוראל.
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
יש לי את הVIA HD AUDIO DECK עכשיו הבעיה היא שהוא לא נותן לי באמת לבחור במה ישמעו ובמה לא... זתומרת אם אני רוצה שישמעו מהLINE הוא לא בדיוק נותן לי אלא נותן לי משהו אחר... היה לי במחשב אחר כרטיס קול של REALTEK ושם הייתה אפשרות לנתב.. זאת אומרת ללחוץ על החיבור ולבחור מה אני רוצה שהוא יהיה... ופה אין לי... האם יש תוכנת צד שלישי שיכולה לעזור לי בזה..? אני כבר ממש אובד עצות תודה
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
על איזה דגם אתם ממליצים?? אנא נמקו בחירתכם... השימוש יהיה מוזיקה (לא עריכה או משהו כזה), סרטים ומשחקים... שימושים דיי בסיסיים.. ;D ועוד שאלה---אם אני קונה אחד מהדגמים כדאי לי גם לקנות כרטי מסך או להשתמש בכרטיס מסך מובנה??[br]פורסם בתאריך: 30.06.2007 בשעה 20:38:15 אני מקווה שקישור זה עונה לכל המתלבטים איזה מוצר יותר איכותי!!! http://www2.zap.co.il/ratemodel.asp?pageInfo=1&searcInput=&Model_id=37907&orderby= הוא ענה לי, זה בטוח
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי מחשב אתמול שאחת המטרות היא לראות hd בפלאזמה שלי הכרטיס מסך של ג'יגבייט 9600 1gbעם יציאת hdmi. התקנתי מערכת הפעלה windows 7 חדשה ואייבורי ישר אמרו שהם לא נותנים לי תמיכה בגלל המערכת הפעלה שהתקנתי. כשחיברתי את המחשב עם כבל hdmi היו לי פליקרים של הטלויזיה ואחרי קצת משחק ברענון וברזולוציה קיבלתי תמונה(אם למישהו יש המלצות לרזולוציה ורענון אשמח). כשראיתי תמונה היה רעש כמו של שלג בטלויזיה בווליום בלתי נסבל. שמתי השתק בטלוויזיה וזה לא השפיע, הנמכתי ווליום במחשב וזה לא השפיע. לא שמתי סרט והרעש הוא בלי קשר למה שיש על המסך(desktop שלא אמור לעשות רעשים). אם יש למשהו פיתרון? שבת שלום איתי
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
היי קיבלתי דיסק מתנה עם שובר החלפה ליומולדת אני רוצה להחליף אותו וחשבתי להשתמש בו כזיכוי לנגן ...יש סיכוי שיש בחנות נגנים כמו IRIVER וIAUDIO בפלאשים? תודה
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
צריך שהכרטיס ייעבוד טוב על vista 64 bit. כיום יש לי כרטיס של FlyTv ואין לי סאונד על המערכת. תודה למי שייעזור
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הנגן: Stormblue XUKE MP-600 מערכת הפעלה ווינדואס אני מחבר את הנגן והמחשב לא מזהה לי אותו סיבה?
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
היי עשיתי פורמט למחשב וכמה ימים שאני לא מצליח להתקין את הכרטיס קול הזה כי אין לי מושג איך בבקשה עזרו לי פה בהדרכה כלשהי :-[
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
איפה שומעים יותר טוב ב- spidf או כניסות ויציאות אנלוגיות רגילות?
-
- 3 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אשמח לדעת בכמה אפשר לזכות בה שם
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם ראיתי שהומלצו בעבר רמקולים של אלטק לנסיג דגם 2421 הם עדיין מומלצים ? אם יש באותו מחיר רמקולים טובים יותר אבל בלי כניסה למיקרופון ואוזניות זו גם אפשרות שבאה בחשבון כמובן עדיף כמה שיותר זולים התקציב הוא תקציב מקסימום תודה חזי
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
קניתי דרך ebay את הדגם CX500 של Sennheizer ב90 שקלים.. כעבור חודש וחצי החוטים החלו להיות חשופים באזור של הווליום, הדבקתי עם אפוקסי שקר כלשהו ואז באורח פלא הם נקרעו לי לשני חלקים אני בחיל הים ובזמן שאני לא מפליג, אני מאזין למוסיקה עם ה cowon s9 בבסיס בין האחזקות הספינתיות, כך שאני צריך אוזניות in ear בסגנון הדגם שהוזכר מחברה אחרת אם אפשר.. רק משהו פחות עדין שישחזיק עד השחרור. תקציב עד 400 ש"ח בלי חריגות. תודה.
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות רמקולים למחשב עד 500 שקל מה אתם ממליצים? מה בנוגע לרמקולים בתקציב של 350 שקל כמו הMICROLAB FC330 איך הם ? או שעדיף את הX16?
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום אני נוסע היום לתל אביב ואני רוצה לקנות שם PX100 מישהו מכיר חנות שמוכרת את האוזניות במחיר נורמלי? תודה
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אהלן, עשיתי חושבין, ואני לא יודע אם זה הגיוני, אבל בדקתי שלושה נגנים, שני דיסקמנים (עם דיסק mp3 צרוב), ומשום מה לשני הדיסקמנים היה צליל מלא ועשיר, ולנגנים היה צליל יבש ומגעיל... הנגנים היו: IAUDIO U3 IAUDIO X5L IPOD G3 הדיסקנים היו פשוטים של סוני... כל המכשירים נבדקו עם אותן האוזניות - SENN HD205.
-
- 7 תגובות
- 781 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אתמול קניתי את האוזניות, החלטתי לקרוא ולחקור קצת בעניין האוזניות ובין היתר קראתי דעות של אנשים שקנו אותם, בדיי הרבה מהדעות היה כתוב שאחרי ברייק-אין איכותי הן נשמעות לגמרי אחרת. למען האמר משמיעה ראשונית שמתי לב שבווליום גבוהה הממברנות מרעישות.. (יכול להיות שזה חלק מהעניין) אז אני אודה לכם אם תעזרו לי ותוכלו להגיד לי איך עושים ברייק-אין איכותי ומשובח כדי לשבח את הצליל... בתודה ניר
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
איזה מסך הייתם ממליצים לי לקחת , אני רוצה לקנות מסך שהוא דבר ראשון ישמש כטלויזיה אבל בנוסף אני אחבר את המחשב אליו נגיד כדי לצפות סרטים .. אבל בעיקר השימוש הוא הטלויזיה שהוא יהיה טלויזיה איזה גודל לקחת 22',24',26'\חברה\ ותקציב בוא נגיד עד 2500
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
היי ראיתי דרך זאפ את זה: http://www.tuki.co.il/details.asp?id=685&lead_id=&look= מה אתם אומרים? זה אמנם מחודש אבל די זול למכשיר הזה לא? איך המכשיר מישו יודע? ומה הם כבר יכולים לחדש במכשיר? תודה ושווה לקנות את זה: http://www.iriver.arcadia.co.il/product.asp?cat2cat1id=1925&Cat2ID=0&pid=%20iMP-550 שווה? במחיר הזה או לחכות כמה זמן ולהביא מובו 4 ג'יגה מארה"ב?
-
- 7 תגובות
- 781 צפיות
-


