עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by ziv,

    שלום אני מחפש טלוויזיה אל.סי.די. בגודל של 37 אינטש אני עדיין לא סגור על מוצר ההיתלבטות היא בין HAIR ו-LG אבל אני לא סגור על כך רציתי לדאת עם בכלל כדאי ללכת על אחד מהם ועם כן אז איזו עדיפה. HAIR37:http://zap.co.il/compModels.asp?sog=E-TV&model_id=521344 LG:http://zap.co.il/compModels.asp?model_id=490577 ותודה על התמיכה

    • 6 תגובות
    • 790 צפיות
  2. עכשיו, שמעתי על מרכז מדיה ביתי - עולה לא מעט וכנראה לא רלוונטי בשלב זה.... השאלה אם יש משהו אלחוטי שיכול לקשר בינם? כבל זה אופציה אבל רצוי שלא... עוד דבר יש לי חיבור usb בטלויזיה אם זה עוזר. תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 790 צפיות
  3. האלן חברה יש לי שאלה כזאת: יש לי FORTRISSMO 2 יש לי מערכת סטריאו של שני עם שני רמקולים ויש לי גם מגבר עם שני רמקולים! כיצד אני מחבר אותם לכרטיס כדי לשמוע בכולם?? הצלחתי לחבר רק DEVICE אחת! או את המגבר או את המערכת.. כמובן שסימנתי את האופציה: 4 SPEAKERS בתוכנה! אז מה אני אמור לעשות חברה?? תודה.

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  4. Started by intel suck,

    היי יש לי מערכת סטריאו SONY MHC RG330 שמחוברת למחשב יש לי לפעמים רעשים ברמקולים זה מסתדר ואז שוב חוזר זאת לא בעיה בכרטיס הקול כי כבר חיברתי נגן למערכת והיה לי את אותם הרעשים כמו שזה נראה חיש בעיה בכבלים של הרמקולים שמחוברים למגבר תקנו אותי אם אני טועה תודה

  5. Started by Itzik 007,

    יש לי עכשיו נגן DVD חדש בבית... עד היום הייתי צורב SVCD... כדי לצרוב לDVD אני רק מעביר את הקבצים לכונן הצריבה, מוסיף להם כתוביות בעברית באותו שם וצורב? ואם זה כמה סרטים - אז לשים כל סרט בתיקייה או את כולם ללא תקיות? צריך לעשות מלבד זה משהו מיוחד?

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  6. אני מחפש בימים אלו לקנות אוזניות איכותיות שכ"כ חסרות לי... ראיתי שדיברו פה על אוזניות קטנות In ear, אבל הן יקרות מדי עבורי. חשבתי לקנות את האוזניות Panasonic RP-HS40, ורציתי לשמוע מה דעתכם עליהן? האם הן טובות? הצליל נקי? הבאסים חזקים? והאם בכלל אוזניות קליפס הן דבר נוח? אף פעם לא היה לי אוזניות קליפס, ככה שאני לא יודע אם זה נוח... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  7. Started by prexus,

    I have now an un-opened Lexat Jumpdrive 256MB flash player I got from fry's for 80$. I checked and saw the the prices for the Creative MuVo 256MB, also sum up at arround 75$. Should I return the lexar to get the MuVo? Is it alot better that it would worth going through all of this? Or should I just stick with the lexar? Also, how long is creatives warrenty? The features I need are 256MB, easy navigation, a litle LCDm light and not really battery consuming (I live in the US) Thanks, Prexus

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  8. לא מצליח למצוא את הלינק הנכון. מבקש סיוע בתודה מראש

    • 6 תגובות
    • 790 צפיות
  9. חברי הפורום שלום רב ברשותי יש נגן אמפי שלוש של קריאטיב והוא תומך עברית אבל הפוכה השאלה שלי היא האם יש חברים בפורום שמעוניינים לעזור טיפה בפיתוח מערכת הפעלה לנגן שהיא תומכת עברית? אם כן פנו אליי בפרטי... והטעות היא שבן דוד שלי טס בסופ"ש לחו"ל ביקשתי ממנו לקנות לי-alteclansing mx-5021 האם טעיתי שלא ביקשתי את ה-alteclansing fx-6021? וזהו העיקרי הוא זה פיתוח התוכנה...

    • 6 תגובות
    • 789 צפיות
  10. יש לכם המלצות איזה מצלמת רשת או ציוד אחר יעזור לי ? אני יושב בערך בשורה ראשונה, שניה אבל עדיין רחוק יותר ממה שמקובל לשבת מול מצלמת רשת. השאלה גם מה לעשות מבחינת הקלטת הקול - האם מספיק להשתמש במיקרופונים המובנים של המחשב או מצלמת הרשת או צריך ציוד יעודי?

    • 0 תגובות
    • 789 צפיות
  11. Started by Sorkenta,

    טוב אז אני צריך טלוויזה 32''.... המרחק ממקום הצפייה הוא 3 מטר give or take.... והיא חייבת להיות HD Ready לפחות.... חשבתי על http://zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=708106&pageInfo=3 והיא צריכה להתחבר להוט ולמחשב.... אממ אם יש לכם יותר טובות באותו מחיר אני אשמח לדעת... לגבי אוזניות... אי מחפש אוזניות עד 150 ש"ח עם איכות קול טובה... אני מעדיף כפתורים או קשתות... ולא גנרי... אם יש אוזניות שמתאימות לרוק ולבלוז זה עדיף (לא אוהב להתעסק בEQ) וזהו תודה

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות
  12. אהלן, יש לי מחשב ישן עם יציאת RCA 4 PIN בכרטיס מסך. חיברתי לו SVIDEO TO RCA וזה ישר הציג את התמונה על הטלווזיה שלי... עכשיו אני מנסה לחבר את ה8800 שלי עם כבל 7 פינים לRCA וזה לא מציג את התמונה. יש כאן איזה קאץ' ?

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  13. שלום לכולם! כבר זמן מה שברצוני לקנות נגן MP3 בעל נפח סביר שישמש אותי לעיתים קרובות בזמן הנסיעה והחזרה מבית הספר, משהו מהיר, קל ואיך לא - זול (יחסית למוצרים בשוק). לאחרונה נמכר נגן MP3 בנפח של 256mb ב-Walla Shops במחיר מפתה של 300 שקל, מפתה מפתה אבל די מפוקפק. האופציה השניה היא נגן MP3 מתוצרת Creative מדגם - MuVo 256mb TX שיכול להירכש במחיר של 500 ש"ח בתאילנד ע"י חבר, בארץ מחירו 800 ש"ח בחנות הזולה יותר בזאפ. החבר נמצא בתאילנד עד מחר שלהם (הפרש השעות הוא +5 שעות אצלהם) ואז נוסע ליפן. לכן אני חייב להחזיר לו תשובה באימייל עוד היום בלילה כדי שהוא יקרא אותה על הבוקר ויעשה מה שצריך.. באותה הזדמנות יש לי שאלה נוספת ליודעים - האם המחירים ביפן של דברים כאלה זולים מתאילנד? אני ר…

  14. אני רוצה לחבר את הקונסולות למחשב בשביל להשתמש ב5.1 שמחוברים אליו בקונסולות ולא ברמקולים של הטלוויזיה(מבחינות מיקום זה לא בעיה כי העמדה של הקונסולות ושל המחשב קרובות). אני מבין מדיון אחר(בפורום קונסולות) שאני צריך כבל אופטי. יש לי כרטיס קול audidy 2 zs . השאלה שלי זה איזה כבל אני צריך בדיוק(מה לשאול בחנויות) והאם צריך להגדיר משהו במחשב(ובקונסולות) אחר כך?

    • 0 תגובות
    • 789 צפיות
  15. אהלן אני שומע מוזיקה אלקטרונית אינפקטד מאשרום ובסגנון. יוצר מוזיקה אלקטרונית בקיובייס 5 ואני מעוניין לקנות אוזניות מקצועיות שמתאימות לתחום התקיציב שלי בתווח של 300-600 שקל. לא איכפת לי מסרטים או משחקים, חשוב שלי שיתאימו לתחום שלי. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  16. Started by sos,

    שלום לכולם. אוקיי,תראו,אני מעוניין לקנות את הסט הזה Logitech X-530 ,עכשיו רציתי לשאול בקשר לתאימות של הסט הזה לכרטיס הקול שיש לי.יש לי כרטיס קול מובנה בלוח אם של nForce -קצת פרטים: NVIDIA Product Name: nForce APU soundstorm Hardware Model: nForce2 MCP-T Hardware Revision: A2 Codec Model: ALC650 Codec Capabilities: Single AC'97 , 6 channels מה אתם אומרים? כדאי לקנות? כי אני לא רוצה מצב שאני יקנה ואז בגלל שהכרטיס חלש מדי אז הוא לא ינצל מספיק את הרמקולים ואני לא ישמע כמו שאני אמור לשמוע. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  17. Started by parker8,

    התקציב 9000-10000 עדיך אפילו קצת פחות... הגודל-32 אינצ' רצוי מותג טוב ולא יצרן סיני זול... תודה לעוזרים נ"ב תודה על ההעברה

    • 6 תגובות
    • 789 צפיות
  18. שלום, יש לי היטאצ'י 32LD9000TA2 שמחוברת למחשב בכבל VGA. הרזולוציה המקסימלית שאני מצליח להגיע היא 1024*768. ניסיתי להשתמש ב-powerstrip לשנות את הרזולוציה אבל זה לא עזר. ניסיתי גם להגדיר רזולוציה ידנית במאפיינים של nVidia אבל הוא לא מאפשר להגדיר רזולוציה גדולה מ- 1024. האם למישהו יש מושג מה הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 789 צפיות
  19. שלום אבא של חבר שלי הזמין מערכת של Yamaha מגבר מדגם RXV465 Yamaha ודיודי דגם Yamaha DVDS659 ורמקולים אני לא זוכר את הדגם, הם דקים וגבוהים... אז ככה אני צריך שתמליצו לי בבקשה על סב שהוא יהיה מיעוד בעיקר לסרטים, רצוי 10 אינטש. התקציב הוא +/- 1700 שקל ורצוי בצבע כסף... תודה מראש חברה מה אתם עומרים על זה...? http://zap.co.il/model.aspx?modelid=31837

  20. אהלן אנשים, קיבלתי כרטיס AUDIGY2 ZS , עד כה הכרטיס הזה מצויין , אבל מה , לא קיבלתי את הבאנדל שלו (דיסקים ושאר ירקות) ככה שאין לי את המיקסר שלו וכו'... תהיתי היכן אפשר להשיג את הבאנדל\דיסקים? חיפשתי להורדה ברחבי האינטרנט - ואין. באתר של קריאטיב רק עדכונים.. אפנה לאיסטרוניקס ואראה אם יש מצב, בינתיים - לכם יש הצעות?

    • 5 תגובות
    • 789 צפיות
  21. Started by Michael^_^,

    שלום, חבר נוסע לארה"ב ואני אומר לו לקנות נגן לפי כל הבחינות הבנתי שזה הנגן הכי משתלם (IHP 120 מבחינות ל מקום איחסון ולפי מה שהבנתי גם ארקדיה נותנים אחריות אם קונים בחו"ל?), עכשיו שאלותיי הן: האם כאשר אני מעביר CD מקורי לנגן האיכות יורדת? האם MP3 320KBPS זה איכות של CD? האם הוא נכנס בקלות לכיס? האם הוא עמיד? איך איכות הקלטת הסאונד שלו במידה ואני מעוניין להקליט בהופעות, קונצרטים וכו'? האם הסאונד שלו באמת ברמה גבוהה? איך בהשוואה ל-CD כי מה שהמורה שלי לגיטרה אמר לי שכאילו עדיף דיסק מן רגיל ולא לשמוע MP3 בגלל שזה לא מה שנגיד הלהקה רוצים שתשמע זה ההקלטה המקורית אלא ההקלטה המקורית אולי אבל בקיווץ ושהאוזניים יתרגלו לשמוע באיכות נחותה, מה שכן הואאמר שנגיד MP3 תמיד שומעים קטן כזה מ…

    • 7 תגובות
    • 789 צפיות
  22. היי מבחינת צריכה חשמל, מה יצרוך פחות - כרטיס קול built-in בלוח שמוגדר בחלונות לעבוד על מקסימום ווליום ו Soundsticks II של הרמן-קרדון על עצמה חלשה, או להיפך? ההגיון אומר לי שזו התצורה שתצרוך פחות, אבל אני לא בטוח.

    • 4 תגובות
    • 789 צפיות
  23. Started by danik,

    שלום לכולם אני מעוניין בהמצלה בנגן באזור ה500 שח (אפשרות קצת יותר, עדיף שלא) תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 789 צפיות
  24. Started by nir.al,

    חיברתי את המחשב לטלויזיה רואים תמונה והכל אבל לא שומעים מהטלויזיה ... שומעים מהמחשב ובטלויזיה שומעים רק בומים כאלה בבקשה עזרה לא יודע כבר מה לעשות ..

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  25. Started by Slavadir,

    שלום, אני מחפש אוזניות למחשב, הייעוד הוא למוזיקה. חשוב לי שיהיה כבל של 3 מ', באס טוב, ושבכללי יהיו בנויות טוב. האוזניות לא יוצאות מהבית - נועדו למחשב בלבד, כלומר אם הן מגושמות קצת זה בסדר (כל עוד האוזניים לא מתבשלות שם...) עדיף שיבואו עם מתאם PL התקציב הוא בסביבות 200 ש"ח, כמה שפחות חריגות (250 זה מקסימום, אם אין ברירה לחרוג קצת) אין צורך במיקרופון או שליטה על הווליום, זה רק מוריד מהאיכות של האוזניות..

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות

דיונים חדשים בפורומים