עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by TuborgRed,

    שלום לכם , ברסירבר ימאהה 457 בעת האזנה לאות בסראונד, ישנם את 2 האופציות Standard \ Enhanced בפיענוח האות .. מה ההבדלים למעשה? האחד מוגבר והשני לא ? הרי בכל מקרה ההגברה נעשת בלי קשר. תודה.

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  2. Started by roes,

    הרמקולים האלו טובים? Creative INSPIRE 2.1 G380 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=24894

    • 8 תגובות
    • 815 צפיות
  3. רציתי לישאול מה הו האבדל בין ה ipod הרגיל {g4} לבין ה{ipod photo {g4 עם זה מיתבתה בזמן נגינה או בזמן הטאנה או בכול דבר אחר אני מיתכבן לדגם 40 ג'יגה בית תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 815 צפיות
  4. אני רוצה מערכת קולנוע ביתית לסלון בשביל לשמוע חזק, נקי, ברור, ושיהיה איזשהו כיף בלצפות בסרטים עם איזשהו סראונד. הרמקולים של הטלוויזיה לא מספקים, וכשאני מחבר מערכת סטריאו זה לא משהו... השאלה הראשונה שלי זה האם בכלל מערכת כזו תתאים לי לסלון? יש לי סלון דיי גדול מאחר והוא מתחבר גם עם המטבח והחדר אוכל וזה יוצר חלל ענק, לא כמו בחדר רגיל. ולא רק זה, התקרה בסלון היא בגובה 5.70 מטר (לעומת חדר רגיל שזה בערך 2.70 מטר). אני חושש שזה לא יתאים לי מאחר שהצליל יתפזר וייתכן וגם לא יישמעו טוב...מה גם שאין לי מקום מאחורה לתלות את הרמקולים.. השאלה השניה, אם זה אכן ישתלם לי מערכת קולנוע לסלון, היא איזו מערכת לקנות. DVD כבר התחלתי לחפש לבד (כנראה שאלך על Pioneer DV-400 שמחירו 650 ש''ח), עכשיו…

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  5. אני מחפשת אוזניות אלחוטיות עבור אמא שלי . לא יודעת איזה סדר גודל של מחיר זה אמור לעלות אבל חשבתי משהו בכיוון של 500 ש"ח . אם מחירי הכניסה של הדגמים הסיבירים,הם יקרים יותר או זולים יותר אשמח גם לשמוע חו"ד ,כך שאני יכולה להיות גמישה קצת בתקציב .מקסימום אחסוך עוד קצת. לעניין האוזניות , אני מעדיפה לקנות לה אלחוטיות בגלל הנוחות והמרחק ישיבה מהטלוויזיה (בין 3-4 למטר) . אציין 3 דברים שקצת רלוונטים : 1) לא חשובה כ"כ האיכות שמיעה . סה"כ זה למטרת שמיעת חדשות וכמה תוכניות טלוויזיה . חשוב שתהיה קליטה טובה ורציפה . 2) עדיף אפשרות כיוון ווליום עצמאי באוזניות , כך שאם היא יושבת איתנו בסלון ,אז שתוכל להנמיך\להגביר את האוזניות , בלי שזה יתבצע במקביל גם ברמקולים של הטלוויזה השמנמנה…

    • 6 תגובות
    • 815 צפיות
  6. Started by aviman,

    יש לי מגבר/רסיבר של sherwood . הוא 4 ערוצים נתתי אותו לחבר למסיבה והוא אמר שהוא נהרס . עכשיו חיברתי לו רמקול ואני רואה ששומעים מוזיקה אבל יש רעשים אני מתכוון שומעים כזה פחחחחח מהרמקול (זה לא הרמקול כי בדקתי שנים) . מה יכול להיות הבעיה ?

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  7. Started by gilp123,

    שלום, יש לי מחשב שאני רוצה להקליט SOUND מהאינטרנט. יש לי תוכנה טובה שנקראת POLDERBITS . כאשר אני מפעיל את התוכנה הוא פותחת חלונית ורושמת כי היא לא מזהה כרטיס קול. יש לציין כי אני יכול לשמוע מוזיקה ויכול לראות סרט ויש בהם SOUND ואין לי בעיה. במערכת הפעלה מסוג XP לא הייתה לא הבעיה הזאת, רק כאשר שידרגתי למערכת הפעלה 7. ניסיתי לעדכן דרייבר מהאתר של היצרן אך גם לא עזר. יש לי כרטיס קול המחובר ל PCI של המחשב ולא BUILD IN. האם מישהו מכיר את הבעיה ומוכן לעזור ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  8. שבוע טוב, אין לי מושג אם זה הפורום המתאים - אני לא שומע סאונד כאשר צופה במגה וידאו בסרטים שהם BDRip (גם באקספלורר וגם בכרום) יש פתרון לזה ?? תודה רבה !

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  9. היי, המטרה של הסטאפ היא בעיקר צפייה בסרטים אבל גם מוזיקה. עדיין לא קניתי ולכן אשמח לקבל הצעות לגביי אפשרויות יותר טוב לאחד מהמרכיבים. סאב וופר PSW12 Polkaudio - 1500 שקל ------------- סט 5 רמקולים SPARK Pure Acoustics - 1000 שח יצרן: Pure Acoustics הרכב הרמקולים: סט 5 רמקולים WAY: 2 נצילות: 90 טווח תדרים: 45-22 פרטים נוספים ---------------- דגם 3D רסיבר SONY STR-DH520 - 1590 שח •רסיבר סוני 7.1 ערוצים תלת מימד 7.1 ערוצים מעבד וידאו פנימי התומך ברזולוציות עד 1080pRMS וואט 7X 100 הספקHDMI בחיבור 3Dמחיר רגיל החל מ-1990 ש"חמחיר מיוחד לחברי הייטק-זון1590 ₪דמי משלוח 39 ש”ח עם שליח עד הדלת, אספקה עד 7 ימי עסקים. אפשרות לאיסוף עצמי חינם, מאור יהודה. פרטים נוספים:רסיבר סוני 7…

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  10. התבססתי פה על שיר אחד... שמשום מה המחשב לא מנגן לי... הוא על המחשב שלי, לא עשיתי איתו שום דבר חוץ מלשמוע אותו (טוב, ניסיתי להתחיל איתו) ופתאום המחשב לא רוצה לנגן אותו...

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  11. Started by אירית,

    יש ברשותי מסרטת וידאו תוצרת JVC דגם OPTICAL 22X VHS GR-AX16 . עם השנים ועם לא מעט עצלנות צברתי קלטות הסרטה רבות. כעת אני רוצה להעביר את החומר המצולם בקלטות המסרטה לקלטות וידאו (במקרה הטוב) או לדיסקים לצפייה ב- DVD (במקרה הטוב יותר). בוידאו אני יכולה אך זה נראה לי מיושן מידיי. איך אפשר להעביר החומר המצולם ממסרטת וידאו לדיסקים בDVD ? אודה לקבלת עזרה.

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  12. Started by Cheapco,

    שלום, לפני כארבעה חודשים קניתי רמקולים של Creative דגם T6100 מאייבורי. עד עכשיו הרמקולים עבדו בסדר גמור אבל אתמול פתאום התחילו לי רעשים סטטיים מעצבנים מאוד מהסאבוופר. ככל שאני מגביר את הסאבוופר אני שומע את הרעש הסטטי יותר חזק וגם מתווספים לו כמו רעשי פיצוצים מוזרים. ניסיתי להעביר למקור חשמל אחר ועדיין אותה בעיה למרות שהחיבורים הקיימים הם בסך הכל חיבור לחשמל ולרמקול הימני שהוא שולט על העוצמה, ובלי שום חיבור למקור אחר, מחשב או טלוויזיה.. כמו כן, ניסיתי להזיז את הכבלים שלא יגעו אחד בשני ושלא יהיו על הריצפה. מישהו יכול לעזור לי לאתר את התקלה? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  13. שלום לכולם, אני מחפשת אוזניות איכותיות לשמיעת מוסיקה (בzen sleek photo של קריאטיב, אם זה משנה), ונפלה בידי הזדמנות הפז לחפש בארה"ב. על אילו אוזניות אתם ממליצים? התלהבתי מכמה דגמים של Sennheiser, אבל ראיתי שאין הרבה דגמים בwalmart. אני אשמח גם להמלצה איפה לקנות (באיזור ראלי, בצפון קרולאינה). תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  14. Started by Gimel,

    לבן דוד שלי יש מחשב עם מעבד E2180 או משהו דומה וכרטיס ATI X1900XT. הוא מנסה לראות סרט MKV של 720P ומידי פעם הסרט קופץ. ניצול המעבד בקושי מגיע ל-30% במהלך הסרט ואין לו תוכנות פתוחות ברקע (חוץ מאנטי וירוס ומשהו של BLUETOOTH). הסרט מופעל עם MPC-HC.

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  15. Started by omri123,

    רכשתי לאחרונה את הכבל הנ"ל בתקווה לחבר את המחשב (פבילון DV6,REDEON HD 6490M) לטלויזיה (סמסונג 32' LCD), יודע שיש לה גם HDMI אך כרגע יש לי כבל אחר. אך בשום קומבינציה שהיא, כולל המתבקשת, הכבל לא עבד, מה ניתן לעשות? זה הכבל: http://www.123inkcartridges.ca/product/image/311516/medium/HDMI_to_3RCA_Component_cable.jpg

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  16. Started by yossi126,

    לאחר שסגרתי (נכון לכרגע) את הציוד הביתי הגיע הזמן לחשוב הלאה לצבא ולנסיעות. ההתלבטות היא בין שתי האוזניות שבכותרת. זה ברור ש E2C יותר טובות. אך תלונות על נוחות ומחיר לא מוצדק מרחיקים אותי מהן (530 שקל). האם הcx300 מספקות? אני לא שואף גבוה כמו בציוד הביתי לכן אני יוכל להסתפק בהן? תלוי בהמלצות שלכם.

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  17. Started by Lioriiii,

    שלום חברים, אני מעוניין לקנות טלויזיה 32' ורציתי לברר איזו מבין הטלויזיות הבאות כדאי לקנות? 32LG30R 32LG33R 32LB9R 32LG60UR תודה רבה, ליאור.

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  18. היי בביקורת כתבו שה-320 פעל מעל 15 שעות ברצף. מבדיקות שעשיתי עם הנגן שלי (340) הוא לא מחזיק יותר מ-5 שעות נגינה רצופות (ב 128 Kbit ובלי אקולייזר) מעניין אותי לדעת כמה זמן מחזיקים נגנים אחרים? האם יכול להיות הבדל כזה משמעותי בין 320 ל- 340 מבחינת זמן פעולה? תודה גלעד

    • 6 תגובות
    • 814 צפיות
  19. אני מתלבט אם לקנות מערכת 2.1 כמו atp3 או vs4121 של אלטק או לקנות mx5021 של אלטק המערכת תשמש בעיקר למוזיקה ואני לא צריך יותר מידיי בעיקרון רק מוזיקה ומשחקים קצת השאלה אם יהיה הרבה הבדל בין הרמקולים במחירים הנמוכים לרמקולים במחיר הגבוהה ומה לדעתכם אני צריך עזרה מהר תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  20. Started by iurkin,

    שלום לכולם, אתמול רכשתי DVD של Mieler דגם ML-6500 ואני מרוצה מאוד ממנו. יש לי רק בעיה קטנה, הכתוביות נראות קטנות ובגופן מוזר. אני חייב לציין שהכתוביות לא מובנות וזה דיי מציק ומעיק. חיפשתי ב-MANUAL ובגוגל ולא מצאתי שום פיתרון. אם מישהו יוכל לעזור לי ולומר לי איך לשנות את הפונט של הכתוביות, אני אשמח מאוד.

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  21. מה הטלוויזיה הכי טובה לתקציב שהיא 32 אינץ' ושל LG שתומך ב FULL HD?

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  22. Started by GamesFreak,

    שלום. ניתקלתי בבעיה שמאוד מפריעה לי במחשב. כשאני מנסה להקליט משהו בעזרת המיקרופון, לא משנה כמה זה רועש או שקט, המחשב אוטומטית מנמיך את הווליום לאט לאט מה שיוצר סאונד של פייד אאוט בסופו של דבר. אני לא יודע אם הבעיה היא בכרטיס קול או בדרייבר או במחשב עצמו, חיפשתי בכל המחשב הגדרות שאפשר לשנות כדי שהמחשב לא יגע לי בווליום לבד אבל לא מצאתי. חיפשתי גם בגוגל משהו דומה אבל לא מצאתי. כרטיס הקול שלי מובנה בלוח האם: Analog Devices AD1986A. הלוח הוא של ASUS. אשמח לשמוע הצעות ורעיונות איך לפתור את הבעיה הזאת. אני כבר נואש.. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  23. Started by idodi10,

    שלום, יש לי נגן MP3 של fuji דגם FMP3R-256 ואני מחפש לו עדכון גרסה. למישהו יש? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  24. Started by maor21303,

    http://ksp.co.il/?select=.1062..242..1265..343.&list=1&sort=2&glist=0&uin=13916&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice= איך האזניות האלה ? שוות את המחיר ? יש אותם למישהו ועוד משהו איך אפשר להחליף בהם את הכריות אני מסובב את הכרית נגד כיון השעות והיא פשוט לא יוצאת כלום מישהו שיש לו אותם יכול לעזור לי ?

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  25. Started by Access Denied,

    טוב המידיסק שווק חיים... עכשיו צריך מחליף!! התקציב שלי הוא עד 600 שח אבל רצויי כמה שפחות... הדרישות הן גודל קטן ככל האפשר ונפח נורמלי.. (מספיק לי איזה 90-100 שירים) ושהנגן יהיה טוב ועמיד לפעילויות ספורטיביות (כי צפויות לו הרבה כאלה) איזה נגן עונה הכי טוב על הצרכים הללו?? ואם אפשר תתיחסו בבקשה לנגנים האלא: http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=XQ1024pro http://www.tronics.co.il/Product.asp?productid=225&catcode=46 נגנים מבוססי זיכרון ( 512 ו-1024 מ"ב...) http://www.pdastore.co.il/Product.asp?Pid=act300-nike&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=68&aff=zap http://www.netactive.co.il/product.php?item=3738&cat=101&ref=zap נגנים מבוססי דיסקי…

    • 7 תגובות
    • 814 צפיות

דיונים חדשים בפורומים