אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
התקציב: 300 שקל הסיבה: צבא הגנה לישראל. המטרה: כרטיס קול במקום זה שקיבלתי עם ה ABIT AN8 ULTRA שנדפק. ישמש למשחקים וקצת מוזיקה פעם בשבוע-שבועיים ולא יותר (כפי שנאמר, חייל). אני לא אודיופיל או משהו. הציוד: ATP3 המעולים. מתלבט בין שני כרטיסי קול: Creative X-Fi Xtreme Audio PCI-E , עולה 300 שקל. Creative Audigy SE 7.1 PCI, עולה 150 שקל. הכרטיס קול צריך להמשיך איתי למקרה שיום אחד אני אשדרג ל-5.1, כרגע אין תקציב באופק. רציתי לדעת מה ההבדלים בין הכרטיסים והאם הם שווים כזה הבדל במחיר, פרט לעובדה שאחד יושב על PCI והשני על PCI-E שכרגע הכרטיס קול הסטוק שלי יושב עליו, וזה מאוד נוח לי. תודה מראש אנשים טובים. אם אפשר תשובות ASAP כי אני צריך לקנות כבר מחר, אני חוזר לצב…
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
היי! חיברתי את הכרטיס טלוויזיה שלי PVR-150 ישירות לקיר ביצעתי סריקה והוא מצא את כל הערוצים של הוט אבל לא שומעים מה אפשר לעשות? אני משתמש ב DSCALER הגירסה האחרונה ,מה זה יכול להיות??? ,בבקשה עזרה .
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
נמאס לי מהאיכות הירודה של הכרטיס טלויזיה ואני רוצה חיבור ישיר של הממיר למסך.. האם יש מתאם כלשהו שאפשר להתאים? ואיך אני יכול שאותם הרמקולים של המחשב יהיו מחוברים גם לממיר?(מפצל כלשהו?) בתודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אילו אוזניות יותר טובות? JBL 220 reference Shure SE102 טיפה דחוף לי משום שאני רוצה לבצע את הרכישה בבאג במסגרת המבצע, במידה והshure טובים יותר. ואם כבר מדברים, אשמח אם מישהו מבקעת אונו רוצה לרכוש את האוזניה או כל אחד מן המוצרים שעולה 400 שקל במסגרת 1+1 (ולשלם 200) תודה
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
האם באמצעות מזרים המדיה Xtreamer ניתן לעשות ככה שעם המחשב הנייד שלי אני יכול לשחק עם החומרה של המחשב הנייח שלי ולראות את זה בנייד למי שלא הבין למה אני מתכוון האם אפשר לחבר את Xtreamer למחשב הנייח שלי ככה ששהוא ישדר את זה למחשב הנייד
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום אני קונה רמקולים בלי סאבוופר עד 180 ש"ח, איזה כדאי? אם זה קשור אז הכרטיס קול שלי מובנה על הלוח Gigabyte GA-K8VT800 Pro VIA K8T800 בנתיים על אלו חשבתי: Genius Life Sound SP-HF2.0 500W Stereo Wooden Speakers או Yamaha YST-M101 Speakers דרך אגב, כמה וואט זה? או Winner HN380A 1000W Silver Speakers תודה לעוזרים?
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אוקיי, אני צריך להחליט די מהיר, תתיחסו לכל ההבדלים (סראונד / סטראו, עוצמה, איכות) אוקיי, אז אני צריך לבחור אחת מהשלוש : Altec lansing 2100 creative i-triuge 3300 Creative inspire 6600 מה לבחור ?
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
קיבלתי IPOD ורמקול BOSE תואם מארה"ב אבל החיבור החשמלי שלהם הוא לשקע אמריקאי. מה מחירו של מתאם חשמלי לשקע ישראלי? האם עלי לחשוש מאי התאמות אחרות למכשור בישראל?
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי רמקולים מסוג ALTEC LANSING 4121 עם כרטיס סאונד מובנה GIGABYTE REALTEK HD כבר כמה זמן שאני מנסה לכוון את האיקולאיזאר לרמת סאונד נורמלית, כרגע הכול טובע בבסים (שלא תבינו אותי לא נכון אני אוהב באסים אבל זה מוגזם) ולצערי שמתי לב שהכרטיס קול לא מזהה את הרמקולים כ 2.1 אלא כסטריאו לא מצאתי עדכונים באתר של החברה והניסיונות שלי לכוון יוצרות תוצאה קקפונית למדי אני אשמח אם תוכלו לסייע לי במציאת דרך לכוון את מערכת הסאומד שלי בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
דגם E-712 מסדרת E-Series 2 ? מישהו שמע אותם פה ויכול לתת קצת מידע ???
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום, אז לאחרונה נדפק לי הסט AHS602 של ALTEC LANSING הכ"כ מעולה (כבר שנתיים וחצי!), אז אני תר אחרי זוג נוסף באיכות דומה כמה שיותר. בגלל שאין לי 600 ש"ח להוציא על סט, אני מכוון יותר לכיוון המקס' 400, ולכן יש לי 3 זוגות שהבנתי שיהיו מעולים: - Razer Piranha Stereo Gaming - Zalman ZM-RS6F+Mic Surround Headphones Theatre 6 - SteelSeries 4H מי לדעתכם הכי שווה את הכסף? הכי יקר זה הסטיל והרייזר, זלמן זולים יותר, המקס' שלי זה בערך 350, אולי 400 בלחץ. אם לא הם, מה ההצעה שלכם? יש לציין שהשימוש העיקרי יהיה למשחקי מחשב, ככה שמיקרופון זה חובה, אבל אני גם לא ממש רוצה להתפשר באיכות המוזיקה. אם אפשר אז שיהיו בסים חזקים גם, וחיבור לUSB עדיף על פני 3.5 רגיל (או שזה פחות איכותי?). …
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
לא יודע עם לפתוח פה או בציוד הקפי, קיצר פתחתי פה. אז לאחר 4 שנים עם הfatal1ty שנפטר בחודש האחרון ועשה בעיות החלטתי לקנות אוזניות ברמה! תזמון מושלם כי אני טס עוד יומיים לברלין! קיצר האוזניות הם יותר לגיימינג מאשר מוזיקה אבל שלא יהיה על הפנים במוזיקה. מצאתי באתר אחד כמה דברים (של גיימינג עם אוזניות): SteelSeries - 7H Frequency Response: 18-28.000 hz Impedance: 32 Ohm SPL@ 1kHz 1Vrms: 112dB Sennheiser - PC 360 Frequency Response: 15-28.000 hz Impedance 50 Ohm SPL 112dB Sennheiser - PC 350 Frequency Response: 10-26.000 hz Impedance 150 Ohm SPL 108dB Sharkoon X-Tatic Digital Surround Sound Headset Qpad QH-1339 Frequency Response: 5-30.000hz Impedance: 32 Ohm per system Norm…
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש טלויזיה חדשה המרחק צפייה הוא באיזור ה4 מטר (חדר שינה) השימושים שלי הם : 40% צפייה בsd דרך יס מקס טוטל hd 30% צפיה בתכני hd דרך חיבור המחשב לטלויזיה ועוד 30% משחקים (בדרך כלל משחקי קול אופ דיוטי,באטלפילד וכו..) שמחובר דרך המחשב על fullhd ועם כרטיס מסך רציני מבחינת סוג המסך: העובי לא חשוב לי , led או lcd לא משנה לי יותר חשוב האיכות מבחינת חיבורים: מינימום 2 hdmi (עדיפות לשלוש-כי מחובר תמיד מחשב +ממיר) יציאה אופטית לחיבור עתידי כל שארהחיבורים לא שימושיים לי גודל המסך: כרגע יש לי 40 אינץ של סמסונג ואני מרוצה -אפשר אפילו להעלות באינצים לדעתי, זה רק ישפר כמובן התקציב הוא עד 3500 עדיפות לחסוך , אם יש תלת מימד אז מה טוב אך זה לא מה שחשוב... אין לי העדפה מ…
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכל אנשי הפורום אני מחפש מערכת קולנוע ביתית (רסיבר ו-5 רמקולים) לאבא שלי דרישות המעכת : 1. רמקולים אלחוטים. (אם בכלל קיים הדבר) ואם אין אז רמקולי ריצפה. 2. מחיר עד 6000 שח. 3. חנות טובה שאם יש בעיה אפשר לבוא ויש עם מי לדבר. בתודה מראש הבן
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
ואם כן ...מאיפה אפשר להוריד.. תודה לעוזרים...
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן שמשמש בתור טלויזיה, ואני רוצה להוסיף לו רמקולים סבירים (2.0) האם יש משהו סביר בסביבות 100 ש"ח? (סביר = ש MTV ישמע כמו מוסיקה ולא כמו AM RADIO...) או שזוג רמקולים ג'נרי של 30 ש"ח ישמע כמו רמקולים של 100-120 ש"ח? תודה
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש רמקולים 5.1 למחשב ולטלויזיה למטרות השונות, מוזיקה, סרטים, משחקים! לא מתפשר על 2.1, או על שליטה דרך הרמקול. תקציב נע בין 700 ל-1000. רצוי crative (לפי המלצות שקיבלתי עד עכשיו). גודל החדר 3 על 3.5... אשמח לריבוי המלצות של מומחים! תודה תודה תודה. אביעד
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
הגיע הזמן לקנות נגן נייד חדש ואני מתלבט בין: IPOD MINI 4GB במחיר 1000 ש"ח. Iriver 5GB במחיר 1200 ש"ח. ועוד נגן בגודל 3 ג'יגה במחיר 740 ש"ח... לא זוכר בדיוק איזו חברה, אבל הוא משמש רק למוזיקה ואין לו את הפונקציות המתקדמות כמו סרטים או תמונות. ה IPOD מגיע עם מטען מהשקע בקיר? או שיש אפשרות לקנות לו מטען כזה? למישהו היו בעיות מיוחדות עם ה IRIVER? הפונקציות שלו (טקסט, תמונות, סרטונים) מצדיקות את המחיר? - ל IRIVER יש הגבלה בגודל הקבצים? כלומר אפשרי לראות בו סרטים בגודל מלא למשל (700 מגה לפחות)? - איך הגלילת טקסט בו? אפשר לקרוא ממש טקסטים ארוכים או שזה סתם פונקציה לקישוט?
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל. קראתי את מה שרשמתם פה בכל הדיונים האחרונים לא הבנתי מה זה כל סוגי האוזניות האלה 560,600,מגברים מה זה אנשים כמעט גומרים ממגברים פה מפגש אוזניות!@?# מה זה כל אחד מביא איפוד ואוזניות וחופרים שם ... @!# טוב עזבו שטויות פשוט תנו לינק לאחד האוזניות שאתם חושבים שמתאימים: מומלץ עם מיקרופון לגיימינג ברמה גבוה לא עדינות ... כאילו משהו חזק כזה שישמר לאורך זמן... זהו בעיקרון אם למשהו יש עוד רעיון או משהו שישרשום אני יענה בהקדם תודה
-
- 8 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם. הבנתי שיש לי בטליוזיה אפשרות לחיבור למחשב ע"י פרוטוקול DNLA , אני משתמש בתוכנת twonkymedia מה שאני מצליח לראות זה רק תמונות אך לא סרטים, האם אתם יודעים מה הבעיה? ואיך ניתן לפתור אותה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכם, לאחרונה האוזניות שלי התחילו לגסוס (סוני ישנות),פתאום אני שומע רק בצד אחד של האוזניות. חיפשתי בזאפ אוזניות,בסביבות 100 ש"ח. נתקלתי באוזניות מדגם "MDR-G52L" של סוני. זה מה שנכתב בדף היבואן: (http://tinyurl.com/4kp3x )" מה דעתכם על אוזניות אלו? מצאתי אותם במחיר של 95 ש"ח כולל דמי משלוח.
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן שאניי רוצה להפוך לHTPC. האם הוא יכול להריץ סרטי 720P/קבצי MKV ללא בעיה? AMD 3000 לוח אם GIGABYTE K8NF-9 1GB 400MHZ GEFOTCE 6600GT 128MB ספק 400W
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה לזוג מדף שישמשו כקדמים בתקציב הנ"ל אם יש משהו ששווה חריגה של 100 200 שקל תגידו גם בעיקרון אני חשבתי על אלו: http://www.saleshop.co.il/Product.asp?Pid=E-30&Cat2Cat1ID=1830&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE הרמקולים הולכים להתחבר למגבר של ימאהה RX-V430 חוץ מזה בקשר לרמקולים פחות רשוב לי תדרים נמוכים מכיוון שיש לי סאב 12" בחדר. דרך הגב הם יהיו חלק ממערכת 5.1
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
תזכירו לי איך זה הולך כי שכחתי: * יותר Ohm=יותר התנגדות= צריך יותר כוח להפעיל את האוזניות? * והאם אוזניות של 64 Ohm יהיו פי 2 חלשות מאוזניות של 32 Ohm מאותו סוג אם מחברים אותם לאותו המקור? או שאין קשר ישיר? * ומבחינת סוללה, יותר Ohm= פחות זמן? תודה.
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת מתי הרמה תגיע למצב שכרטיס קולל יצטרך קירור כלשהו או שכבר יש ואני לא יודע ???
-
- 10 תגובות
- 832 צפיות
-


