אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
היי , יש לי כרגע אפשרות לקנות אחד משני הרדיו דיסקים האלה , במחיר נורא נמוך. הקטע שעד היום אחר הצהריים אני יוכל , אחר כך , אני יאלץ לחכות כמה שבועות כי הבן אדם טס לחול. אני חייב עצה כמה שיותר מהר :פ הדגמים הם : Kenwood KDC-2024 or JVC KDS 6060 אם אתם יכולים להמליץ לי על דגם מסויים מבין השניים בצירוף סיבות , למה הוא עדיף. את שניהם אני קונה באותו המחיר (400 שקל) אז אם תוכלו להגיד לי פחות או יותר מה המחיר שלהם בארץ. ובקיצור מה עדיף. תודה רבה ! (אין לי הרבה זמן!)
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום, אני אספר בקצרה. הזמנתי CX-300II מפנדה, אחרי 10 ימים אמרו לי שאין הזמנה מהיבואן. האם זה נכון והגיוני להודיע אחרי עשרה ימים שלא בוצעה הזמנה עקב תקלה מונפצת ? לדרוש פיצוי ? משהו? ולעניין היותר חשוב. איזה אוזניות אני קונה במקום ואיפה? אשמח לשמוע על חנויות שלא ידועות כמוכרות זיופים. תודה
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אהלן חברה. אז כן אני בעליו הגאה של סטרימר חדש הAC RYAN MINIPLAYON ויש לי שאלה או שניים הטלויזיה שלי כרגע עדיין לא HD אלא רגילה של פעם והפאנל הפעלה קצת נמתח לי על המסך לצדדים האם יש אפשרות לשחק עם זה? להצר להקטין? השאלה השניה זה מה בדיוק העניין על הדונגל? איך זה פועל הסטרימר מתחבר לאינטרנט ומה אני יכול לעשות איתו? אשמח אם תרחיבו כמה שיותר אני מאוד מעוניין לצבור עוד מידע לגבי תפעול המכשיר תודה רבה רבה!! 8)
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
-
-
כ, אז באופן טבעי כמו שקורה לי פה תמיד, יצאתי די מבולבל מהמאמר הדי גאוני לגבי בחירת מערכת. זה יהיה קצת ארוך, ואולי אני אצליח לתמצת את כל מה שאני רוצה לכתוב, אחרי לפחות חמש עריכות, אבל זה מה שיש לי בינתיים: Z-540 של LOGITECH שהייתי מאודדד מרוצה ממנה, עד שפתאום התחילה לעשות רעשים (מהרמקול המרכזי, לפי החשד שלי). שני רמקולים של POLK AUDIO ממערכת סטריאו שאבא קנה. ויחד איתם רסיבר של ROTEL RX-845. ציינתי את כל זה רק כי אני לא יודע אם זה רלוונטי או לא. מה אני רוצה? מערכת לחדר. שאולי תעבור אח"כ לסלון. שימוש בעיקר למוסיקה, אבל גם לסרטים מהמחשב, אבל מהאלו שתופסים בערך 2 וחצי ג'יגה כי הם באיכות ממש גבוהה (חמישה ערוצים ואיכות צפייה די קרובה לזו של DVD). קודם אני אתחיל בכל השאלות ואז אנ…
-
- 7 תגובות
- 854 צפיות
-
-
תגידו חוץ מלבחור סוג אקולייזר אני יכול לשחק אם האקולייזר כמו שאני רוצה דוגמא כמו בווינאמפ במחשב? תודה למי שעוזר
-
- 8 תגובות
- 854 צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/tradezone/showproduct.php/product/19120/cat/38 אשמח לדעת איך הכרטיס בהשוואה ל-XONAR הזה למשל : http://cgi.ebay.com/NEW-ASUS-XONAR-DG-Sound-Board-/150587953126?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item230fbdcfe6#ht_2809wt_1189 ודעה כללית גם תתקבל בברכה
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
כשאני משמיע קטעי Wav או MP3 (אני די בטוח שבMIDI זה לא קורה) אז המחשב מתחיל לנגן ואחרי כמה זמן פשוט נתקע וממשיכים לשמוע את הצליל האחרון שנוגן (בד"כ זה צפצוף). נסיתי כמה נגני מוזיקה - MediaCenter, Winamp. אפילו כשניסיתי את המשחק "מיליונר" שמשתמש בקבצי WAV, אז אחרי כמה זמן זה נתקע לי. אני עובד עם XP, וכרטיס הקול הוא Audigy 2. חשבתי שהבעיה היא עם הכרטיס, אז ניסיתי לבטל אותו ולהשתמש בכרטיס Onboard במקום (גם קריאיטיב) והבעיה נשארת. אם זה לא בכרטיס (נראה לי) וזה לא בנגן (די בטוח), אז במה כבר יכולה להיות הבעיה? יכול להיות משהו בווינדוס שאחראי על ניגון ומוזיקה? עוד משהו - המחשב שלי (אתלון 1.4) עומד כרגע על בערך 65 מעלות מעבד ו50 מעלות לוח אם. יכול להיות שזו הסיבה?
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אהלן, הרכב הוא איביזה שנת 2015 (לא החדשה), כרגע מותקן: RockFord R300-4 מגבר 50X4 RMS ב 4 אום. Sub wooferPioneer 308D4 שהוא סליל כפול, 400 RMS ב 4 אום. זוג קומפוננט של רוקפורד (אינני יודע דגם המדוייק) אך הם 65 RMS. בשל המגבר החלש שלי, החלטתי להשתדרג , יש לי תקציב של 1500 שקל למגבר בלבד ללא התקנה, יהיו מותקנים בהמשך קומפוננט של 70 RMS. ישנה אפשרות לקנייה מחו''ל במידה ויש משלוח לארץ. נכון לעכשו, ההתלבטות היא המגבר הנ''ל http://www.ebay.com/itm/NEW-HIFONICS-BRX1616-4-1600W-4-CHANNEL-BRUTUS-BRX-SERIES-CLASS-A-B-AMPLIFIER-/171791559017?hash=item27ff932969%3Ag%3A7x0AAOSw9N1Vof7V&rmvSB=true
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
הנושא דיי מדבר בעד עצמו. אבל הנה קצת פירוט, השגתי קובצי מוזיקה בפורמט ogg vorbis בשישה ערוצים ורציתי לצרוב אותם לדיסק אשר ניתן לקרוא (בתקווה) בדיוידי, הבנתי שיש פורמט שנקרא dvd-a או digital audio disc שמאפשר זאת, אך לצערי התוכנה שלי (נרו) לא תומכת בקובצי ogg, מישהו מכיר תוכנה שתוכל לעשות את העבודה מבלי להמיר את קובצי ה-ogg ל-mp3 ?
-
- 8 תגובות
- 854 צפיות
-
-
זאת הנוסחה- IS7-E + RX-V430+ סרט\משחק 5.1= סטאריו והפתרון לא מוצא חן בעיני למה אני לא מצליח לשמוע בסראונד כשאני מחבר את הכבל האופטי מהיציאה בלוח (IS7-E) לכניסה במגבר (YAMAHA 430 )?. נדלקת במגבר הנורה של ה-PCM, שזה לפי החוברת אומר שיש אות דיגיטאלי, אבל גם מופיע רק שני ערוצים ורשום סטאריו. שיחקתי עם ההגדרות הרבה וזה לא משנה כלום. מה לעשות? הנה תמונות של ההגדרות של הכרטיס קול http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/o/v/e/r/l/o/a/d/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200405111700116994/200408082335277539/1.JPG http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/o/v/e/r/l/o/a/d/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200405111700116994/200408082338508973/2.JPG
-
- 7 תגובות
- 854 צפיות
-
-
איזה מערכת הכי כדאי לקחת משם. לפי מה שאני יודע הLG הכי נורמאלית מכל החברות רכב שהחליטו לייצר קולנוע ביתי. האם באמת המערכת של הLG הכי טובה? (מגבר משולב עם DVD 5 סטליטים וסאב)
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום, אשמח להמלצה על מסך בגודל 26" לצפייה בעיקר בסרטים, HD, עם איכות סאונד טובה. כניסת HDMI וכמובן USB. נועד לעמוד בקצה המיטה, מרחק צפייה קצר. תודה רבה, מרב.
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
כמו בכותרת,חובה מהארץ חנות אמינה בדקתי בארקדיה ואין להם (ולא יהיה) כנ"ל בבאג מישהו מכיר חנות? תודה
-
- 11 תגובות
- 854 צפיות
-
-
האם יש איזושהי דרך לחבר את הרמקולים של המערכת למחשב?
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אז ככה יש לי בבית מסך LCD 32 אינץ' של LG ויש בעיה מדי פעם הצבע הלבן הופך לכתום זה לא תמיד קורה וזה נראה כמו כתם כתום. שהתקשרתי לחנות שממנה קניתי את המסך הגיעו כמה "טכנאים". שיחקו קצת עם השלט. אמרו שהבעיה נפתרה והלכו כעבור כמה דק' הבעיה חזרה מה הבעיה? ומה אני יכול לעשות?
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
היי קניתי טלווזיה LCD של Fujicom. אתמול בערב חיברתי אליה את המחשב שלי עם כבל s-video ועם כבל אודיו RCA לבן ואדום. הכל עבד לי יפה עם הסאונד והכל. יש לציין שהתחנה בטלוויזיה הייתה על AV כשהתעוררתי בבוקר, והדלקתי את הטלוויזיה כדי לצפות במחשב, זה הפסיק לעבוד לי! היה כתוב לי "אין סנכרון, ולא כיביתי כלל את המחשב. עשיתי ריסט 3 פעמים, החלפתי כבל S-video ואפילו חיברתי כבל VGA על מנת לבדוק שהבעיה אינה בכרטיס ועם כבל VGA זה אכן עבד. מישהו יכול לעזור לי בבעיה הזו? אני ניסיתי כל דבר אפשרי
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
היי, עברתי על 6 הדפים האחרונים ולא מצאתי בדיוק את מה שאני צריך. הבנתי ש ATP3 מעולים למוזיקה השאלה שלי אם לא עדיף ללכת על ה Altec AVS500 מכיוון שעיקר השימוש הוא למשחקים. גם ה logitech x-220 נראים לא רעים, למישהו יש נסיון איתם? הם יותר קרובים לתקציב שלי... אז מה עדיף (למשחקים בעיקר) ATP3 , AVS500, X-220 או כל דבר אחר שיש לכם להציע. ועוד דבר, יש לי את ה SB Live! value , האם חלק מהרמקולים האלה מצריכים הגברה או חיבור מיוחד שהכרטיס לא מספק? תודה.
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
http://www.sumajin.com/online-Smartwraps.html רעיון גאוני, גם לאוזניות כפטור שמכניסים לכיס ואז כמוציאים אותם מהכיס לוקח רבע שעה לסדר את הכבל מחדש, או לאוזניות עם כבל ארוך מדי שמפריע. השאלה היא האם אפשר למצוא את זה בארץ?
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי כעת מסך מחשב Samsung 19" SyncMaster 913N ומסך טלוויזיה TOSHIBA 32" 32XV550P FULLHD קניתי כבל HDMI וחיברתי את מסך הטלוויזיה דרך כניסת ה-HDMI הצדדית בטלוויזיה, למחשב ע"י מתאם DVI-HDMI. סו פאר סו גוד. אולם, לא התקבלה תמונה במסך הטלוויזיה ואילו במסך המחשב עדיין התקיימה תמונה. לכן ניתקתי הכל וחיברתי אך ורק את מסך הטלוויזיה, והנה התקבלה לה תמונה חלקה. אך כעת מסך המחשב ללא תמונה (כאילו מנותק ממחשב). לפני שקניתי את הטלוויזיה הייתי בטוח במאת האחוזים ששני המסכים הנ"ל יכולים ואמורים לעבוד ביחד ובמקביל, אך כעת אני מגלה שחלה עם הרעיון בעיה. זוהי אינה בעייה חומרתית, כל החיבורים וכל הכבלים אמינים ועובדים כראוי. כיצד אוכל לפתור בעיה זו? תודה רבה לעוזרים, המשך שבוע מהנה.
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
קיבלתי תרמקולים לפניי שבוע רמקולים חבל על הזמן אני חייב לציין .... אתמול רצינתי ליתלות אותם על הקיר ולהפתעתי גיליתי שלא שלחו לי ברגים לתלייה ...אחריי שיחה על תמיכה טכנית אמרו לי שלא מגיעים ברגים עם הרמקולים שצריך לקנות בנפרד ...ניראה לי שעבדו עליי כי אחרת למה שלחו לי שניי מתאמים מפלסטיק לתלייה על הקיר ....ואת הבורג שמתברג לתוך הרמקול עצמו לא שלחו מישהו יודע על מה אני מדבר??? אשמח לתשובה שתפתור לי תבעייה תודה
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
יש לי כרגע px100. אני שוקל לקנות sony v700dj. http://www.netshops.co.il/product.asp?productid=560 השאלה שלי היא האם יהיה הבדל משמעותי בסאונד? ועוד שאלה - הנגן שלי הוא אייריבר 120. האם המגבר שלו יתאים לי לסוני? תודה.
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
הי! אני מחפש (ובנתיים לא מוצא) PMP עם התכונות הבאות: 1. הצגת כתוביות בפורמט SRT ו- TXT. אני מבין שה- A2 יכול להציג רק פורמט MSI. 2. יציאת קול דיגיטלית. לדוגמא SPdif. 3. הקלטת וידאו - לא הכרחי, אבל נחמד שיהיה. 4. רדיו. אנשים טובים, אם מכירים מכשיר כזה, בבקשה זרקו מילה... תודה לכולם
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
בגלל שיש לי הרבה קבצי וידאו שמשתמשים באודיו של DOLBY AC3 5.1 ו-DTS 5.1 חשבתי לקנות את הרמקולים הנ"ל. עד כמה לדעתכם שווה לרכוש אותם בשביל "החוייה"? בהנחה שאני אשתמש בהם בעיקר לסרטים. אגב, מדובר בחדר בגודל של 3.8 מטר על 3.4 מטר.
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
-
קנו לי מארה"ב את הכרטיס הנ"ל. במקור ביקשתי את ה-AUDIGY 2 VALUE הרגיל. לא היה במלאי ולכן אבא שלי קנה לי את הPLATINUM מסדרת ה-X-FI. אני לא עורך מוזיקה, והמטרות העיקריות שלי הם משחקים ומוזיקה. רציתי לדעת איזה יתרונות יש לPLATINUM על ה-XtremeMusic, אם יש בכלל למשתמש כמוני. כמו כן, מה האפשרויות שמציע לי הכונן האופטי? תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 854 צפיות
-


