אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אני שומע שירים חלק וטוב יותר ב Winamp או שאני מדמיין?
-
- 2 תגובות
- 856 צפיות
-
-
אתמול הבאתי מגבר אולי טיפה ישן אבל רואים שהוא על כמה וטוב בקיצור הכל פעל מצוין ממש כמו חדש עד שעשיתי פאדיחה חיברתי את התקע של המגבר שמחובר לשקע יותר מידיי חזק אז המגעים פשוט נגעו בברזל של המגבר (ליד הגוף קירור) בקיצור מאז במקום להידלק 2 מנורות של ההפעלה נדלקת רק אחת והמגבר פשוט לא פועל ניסיתי להחליף פיוזים אבל אין כלום לא עוזר .. עכשיו חשבתי לקחת אותו לתיקון אבל אני לא יודע אם זה שווה את ההוצאה הכספית למרות שזה מגבר חזק מאוד וטוב אז אולי תגידו לי מה יכולה להיות הבעייה? תודה רבה באמתתת :-[
-
- 7 תגובות
- 856 צפיות
-
-
מישהו מכיר אותה? שכחתי איך קוראים לה, זו תוכנה שאפשר לכוון את הגיטרה לפי הסאונד שיוצא מהגיטרה זה עובד עם מיקרופון. אם מישהו מכיר אז הוא יכול לתת לי את השם ואם יש לו גם אז קישור? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
בשביל צריך לקנות כיום כרטיס קול?? לפי מה שראיתי כל לוח אם חדש היום בא עם לפחות 5.1 חיבורים לרמקולים ויש גם הרבה כאלה שבאים עם 7.1. אז אני שואל את עצמי ממה מתקיימות היצרניות של הכרטיסי קול בשוק הריטייל? מאנשים שיש להם מחשב ישן או שהתקלקל הכרטיס מובנה? זה נהפך לשוק קטן מידי בריטייל. ריטייל= retail
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
ברצוני לקנות את הגיטרה הבאה (היא גיטרה בס של bc rich) ויש ברשותי כרטיס קול של אסוס סונאר d2x ורמקולים של קריאייטיב gigaworks s750 רציתי לשאול האם יהיה אפשר לחבר את הגיטרה בס למחשב לכניסה של ה- line in.. והאם ישמעו טוב.. תודה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 856 צפיות
-
-
יש לי חדר בגודל בינוני ואני מחפש מערכת חדשה וטובה. אין לי כרגע תקציב קבוע, זה תלוי במערכת שאמצע. דברים חשובים: עדיפות: מוזיקה ->משחקים ->סרטים. רמקולים קטנים(סאטאליט אם לא פוגע באיכות). שיתאים לחיבור מחשב\דיוידי ועוד. (אם יש צורך ברסיבר). שאלה: יש לי כרטיס קול מובנה סטנדרטי, האם הוא יכול לעבוד עם סראונד ואיך עושים את זה?(מחשב בן 4 שנים - דגם: nVidia nForce Audio codec...) *רצוי שיהיה אפשר למצוא לשמיעה באזור המרכז
-
- 11 תגובות
- 856 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות כרטיס קול להקלטה בייתתית ורציתי שתייעצו לי על כרטיסים אני רוצה משהו חיצוני שמתחבר לפייר וואיר או חיצוני + פנימי.... ביינתים יש לי אחד על הכוונת תגידו לי מה אתם חושבים עליו "EDIROL FA-66" תודה
-
- 14 תגובות
- 856 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד שאני רוצה לחבר אליו 2 מצלמות בו זמנית בשביל שידור חי באינטרנט. עם יציאת firewire אני לא עובד מפני שכבר נשרפו לי כמה מצלמות בגלל שהצלם בגלל הלחץ של הזמן הכניס הפוך את הכבל. לכן אני עובד עם RCA שאלתי היא האם יש כרטיס שמתחבר לנייד שבעזרתו אני אוכל לחבר שני חיבורי RCA?
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
סוני, שכנראה השכילה לשים לב שמכירות נגני ההרד דיסקים במגמת עלייה בזמן האחרון, שיחררה נגן MP3 מבוסס הרד דיסק חדש מתוצרתה. הנגן
-
- 3 תגובות
- 856 צפיות
-
-
בהמשך לדיון הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=149713.0 *הדיון המקורי מבולגן מאוד וכבר לא מתאים לשאלות שלי ולכן פתחתי חדש* אני עומד לקנות רסיבר harman kardon 130 והציעו לי את הרכב הרמקולים הבא: Wharfedale קידמי: V-200 אחורי: V-100 סנטר: Wharfedale OV-C סאב וופר של פיור אקוסטיק 12". איך הרמקולים? אני חושב שאקח את גרסת הV-200 גם לאחוריים, כדאי? מה חשוב לחפש בסאב והאם החברה הזו טובה/מומלצת? בנוסף אני מחפש כרטיס קול איכותי (הרסיבר יתחבר למחשב) השימוש העיקרי שלי הוא למוזיקה, משחקים וDVD. הבנתי שיציאה אופטית עדיפה, ולכן אשמח לקבל המלצות על כרטיסים עם יציאה כזו. תודה, LazyBoy
-
- 3 תגובות
- 856 צפיות
-
-
שלום, אני מבקש המלצה למערכת קולנוע ביתית 5.1 עם רסיבר שאני אוכל לחבר חוץ מלDVD גם לממיר של הכבלים/לווין ולמחשב. משהו באזור ה2,000 שקל לא צריך משהו מטורף. ראיתי כל מיני פרסומות במחסני חשמל על מערכת קולנוע של LG עם רסיבר של sherwood באזור ה1800. עוד שאלה, איך אני אמור לבצע את החיבורים.. כמו ששאלתי פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=433726.msg3741432#msg3741432 תודה
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות ראיתי את האוזניות athm50 מה אתם אומרים? והאמת שגם חברת סנייזר מעניינת אותי איזה דגמים מומלצים? האוזניות למחשב ואני מזמין מ אייבי אז אם יהיה קישורים יכול ליהיות נחמד
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
אהלן חברים, קניתי לאחרונה dac שאותו אני מחבר למוניטורים. עד היום הם היו מחוברים לכרטיס קול המובנה בלוח האם, והשיפור שהתקבל הוא עצום. קראתי קצת באינטרנט על תוכנות לשמיעת מוסיקה וראיתי שכדאי להתקין wasapi או asio במידה והכרטיס תומך... אז התקנתי wasapi, עכשיו השאלה שלי היא האם יהיה הבדל אם אני משתמש בנגן ווינאמפ (עם wasapi) ולא ב foobar2000 או תוכנות הנחשבות איכותיות יותר מבחינה מוסיקלית ? במידה ויש הבדל, האם הוא יהיה משמעותי ? האם יש הגדרות מיוחדות שאני צריך לעשות בתוכנה foobar2000 חוץ מהתקנת ה wasapi ? חיפשתי באינטרנט ובכל מקום כתוב משהו אחר... בחלק מהמקומות ראיתי שאומרים להתקין resampler sox שאין לי מושג מה זה ולמה זה טוב. אשמח לעזרה ממישהו שמבין בעניין... תודה מראש :-)
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
חשבתי שהפורום יהיה מפוצץ על זה כבר.... כנראה שלא אז ככה: יצא עדכון 1.29 לH3XX (ו1.04 לגירסה הUS שלו) הדבר הכי חשוב בו זה: תמיכה רשמית בעברית! (וגם ליוונית אם זה עוזר למישהו) כולל שמות תקיות וקבצים וכמובן IDTAG עדין הפוכה אבל זה הרבה יותר טוב ממה שהיה עד עכשיו (שזה כלום ברמה הרישמית) בנוסף לתמיכה בעברית יש גם תפריט חדש - VIDEO עכשיו לא יקפוץ קובץ VIDEO באמצע שמיעת מוזיקה תוקן העניין שהIRIVER לא באמת בוחר שירים ראנדומלית תמיכה בThumbnail אפשרות של שעון 24 ולא רק AM/PM אפשר עכשיו לחזור לPLAYLIST אחרי כיבוי או STOP באותה נקודה שעצרנו וגם להמשיך בPLAYLIST קישור להורדה: http://www.iriver.com/html/support/download/sudw_view.asp?searchProductIdx=&searchCategoryIdx=&search…
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היא פשטה את הרגל שוב או משהו? : לא ראיתי כרטיסי קול של HERCULES בשום מקום ויש לי אחד במחשב
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום לחברים קניתי מתאם לצורך חיבור GTS450 בעל HDMI וDVI לטלויזיה עם חיבור SVIDEO המתאם עלה 280 שח , המחשב זיהה אותו ואפשר לראות את השידור על הטלויזיה אך העניין גורם למחשב לעבוד ממש ממש לאט ולקפוא כשדרייבר כרטיס המסך קורס ללא הרף. האם יש אופציות נוספות לחיבור כמו שאני רוצה ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, פירמטתי את המחשב שלי אתמול, ועשיתי את כל העידכונים והתקנתי בעזרת הדיסק שקיבלתי עם לוח האם בעבר את הדרייברים(כולל INTEL INF והכל..) הדרייבר של הכרטיס קול לא עבדו, ניסיתי להתקין ידנית דרך כניסה לדיסק, וקיבלתי שגיאה : install realtek hd audio driver failure מדובר בלוח אם Gigabyte P35-DS3L מה עושים ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי את המערכת Z-5500 לפני יומיים, וברצוני לדעת מה זה אומר DTS ו-THX ... אמרו לי שTHX מנקה משהו את איכות הסאונד אבל אמרו לי גם שצריך כרטיס קול שיתמוך בזה בלי כרטיס קול שתומך בשתיהם , זה לא יעשה כלום...
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני מתלבט בין השתיים האלה ,עכשיו אני רוצה לדעת מה יותר מומלץ . אני לא מכיר ולא שמעתי אף אחת מהערכות האלה ,אבל לפי הביקורות ברשת אומרים שהם מבין הטובות אם לא הכי טובות ל2.1. מבקש חוות דעת ממי שמכיר או שהתנסה אם הערכות האלה. מחפש ערכה שיהיה לה: צליל איכותי בכול ווליום ואם כמה שפחות איבודי באס בווליום גבוהה. בלי עיוותים כמו לערכות הפשוטות באס עמוק שיורד לתדרים נמוכים התקציב הוא מקיסמום כמו של שני הערכות הללו 1160 שקל. עוד בעיה שיש לי חדר יחסית קטן ,אני רציתי לדעת אם זה לא יגרום לבעיות מיוחדות? מתכוון להשתמש בהם בעיקר למוזיקה ולפעמים משחקים.
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
אבא נזכר שיש לו מגבר וזוג רמקולים שיושבים סתם בלי לעשות כלום אז לקחתי אותם.. תמונות יהיו שתהיה מצלמה.. אבל סתם רציתי לדעת איך הם? (נשמעים מצוין..) הרסיבר הוא של קנווד KA-V68R והרמקולים של ימאהה לא מצאתי דגם אבל 150 וואט.. רציתי גם על הדרך לשאול אתכם על הרמקולים יש כיסוי שחור איך הוא מחובר אליהם (הדבקה?) ואם אני רוצה להוריד אותו הם יהרסו? כאילו עדיף להשאיר אותו? עוד דבר בנוגע לרמקולים הם מצופים במשו שחור כזה דמויי עץ.. איפה אני יכול להשיג את זה? כי הוא כבר מתקלף ואני רוצה להחליף..
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום לכם ... כיום אני מחבר את הרמקולים למחשב בעזרת מערכת ואופציית ה AUX ... רציתי לדעת אם יש דרך אחרת לחבר ? או אולי מכשיר טיפה יותר קטן ואסתטי מהמערכות המקובלות והבומבסטיות שיש היום .. תודה
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני ממש לא יודע מה לעשות איתה. זהי הבעיה, כאשר אני שומע מוזיקה ב WINAMP אני שומע כל מיני רעשים והפרעות מוזרים ברמקולים, חשבתי שזה אולי מהקבצי מוזיקה עצמם אבל צרבתי אותם על דיסק והם היו בסדר גמור. הכרטיס קול שיש לי הוא Creative SB live Value. וזה לא רק כשאני שומע מוזיקה זה גם קורה שאני רואה אייזה שהו סרטון עם קול. אם מישהו יוכל לעזור לי בעניין, מה לעשות? עם זה בעיה בכרטיס קול עצמו או משהו אחר??? בקיצור מה לעשות ?! תודה רבה מראש. Some Thing...
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש לי אוזניות רגילות של אייפוד ואוזניות MX500 של סנהייזר ופשוט אין בהם באס שמספק אותי !, רק אם אני מצמיד אותן עם היד חזק לאוזן (שאני לא יכול לעשות כל הזמן...) אז אילו אוזניות לקנות ?? חשבתי על IN-EAR או משהו כזה.. תודה
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שבא אני יוכל להגדיר את עוצמת הקול לרמקולים האחוריים והקדמיים לחוד יש לי AUDIGY ואין לי את זה בתוכנות של הכרטיס ולא על השלט כמו בחלק ממערכות הרמקולים .
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
ביותר? תודה
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-


