עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Torment,

    שלום! אני רוצה לקנות נגן MP3 בעל נפח של 15GB לפחות, אני לא צריך שום פיצרים מיוחדים, רק שינגן באיכות טובה ויהיה בעל נפח גדול. קראתי ביקורות על ה H10 20GB, אבל הרבה אנשים לא מרוצים ממנו, הוא נתקע, אם הבטריה נשברת אי אפשר להחליף אותה ועוד. קראתי גם על הH320 והרבה אומרים שהוא טוב, אבל אני לא מוצא אותו בשום מקום, והוא יחסית יקר. מה אתם אומרים? תציעו לי נגן טוב. כמו כן, עד כמה נגני HDD שבירים? האם אני יכול לרוץ איתו, הוא יעשה Skipping? תודה.

    • 12 תגובות
    • 868 צפיות
  2. Started by icebreak,

    יתכן והחודש APPLE מתכוונים להכריז על גרסאות 2GB ו 4GB של ה IPOD SHUFFLE שלהם, בגרסאת FLASH ! כרגע אין אישור רשמי לזה, וניתן לראות באתרי מכירות כמו SHOPPING.COM שהמוצר קיים (ללא אפשרות הזמנה / מחיר עדיין)... אם באמת יש כוונה לשווק דגמים כאלו, הדבר יכול לתת זריקת עידוד חדשה לכל נושא נגני ה FLASH ולזכרונות ה FLASH בלי קשר... עד היום נאלצנו להסתפק בנגנים בגדלים של עד 1GB במקרה הטוב, וגם זה במחיר לא קטן. APPLE שכרגע עדיין שולטת בשוק הנגנים, יכולה עם הוצאה של מכשירים בגדלים כאלו גדולים, לגרום לשינוי בשוק, שבעקבתיו נראה ירידה במחירי הנגנים והזכרונות, ולכך שבעתיד נראה יותר ויותר נגני FLASH (על כל היתרונות) בגדלים של 2-4GB. לזה מצטרף ההודעה, כי SAMSUNG הודיעה על הורדת מכירים של 50…

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  3. Started by amit1242,

    In September 2008 Creative released the "Dolby Digital Live" pack which enables Dolby Digital Live on Creative's X-Fi sound cards. The product can be bought from Creative directly מויקפדיה..זה אומר שהקריאטייב טוב לDDL עכשיו?

    • 7 תגובות
    • 868 צפיות
  4. Started by trek,

    אני פותח את המחשב היום יחד עם ה-Winamp והוא אומר לי Bad sound driver או שאני אחליף את הכרטיס קול! אני כבר מהבוקר מתקין ומחליף Drivers אבל הוא עדיין לא עובד!! כל הזמן יש לו בעיה עם ה- WDM interface! וכאשר אין לו בעיה אני פותח את ה-winamp והוא לא נותן לי שום הודעה אבל גם לא מנגן כלום ומשתמש ב-95%~ מהמעבד! ואח"כ אני עושה ריסטרט והוא מגלה שבעצם כן יש לו בעיה עם ה-WDM. WTF?!? זה מעצבן, אני יושב על ה*** הזה כבר 5 שעות. מה אני עושה איתו ?! בבקשה לא לשאול שאלות לא עניינחות כמו יש לך את הדרבירים הכי חדשים? מן הסתם כן.

    • 7 תגובות
    • 868 צפיות
  5. Started by scribey,

    http://bans.adserver.co.il/bbarc7.htm זה מה שמצאתי ולIPOD יש כתבה באתר.... מה אתם אומרים יותר שווה?

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות
  6. שלום חברים יש לי רמקול Protech 500A שאני נורא אוהב אז חיברתי אותו דרך כבל RCA למתאם XLR זכר ישירות לרמקול , הבעיה היא שאני שומע רק את הLeft או רק את הRight , ישנה אפשרות (אולי אפילו רק עניין טכני בהגדרות) בשביל לגרום לך שהרמקול יוציא לי את הצלילים גם מLeft וגם מRight ? אני מפספס את הסולואים של ברייאן מיי וג'וני גריינווד וזה חורה לי :-\

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  7. האם אפשר לשמוע מוסיקה משני סידירומים ולא רק מסידירום אחד באותו מחשב (לא באותו זמן)

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  8. Started by מירו,

    אני רוצה לקנות היום מחר נגן Dvix ורציתי לדעת איזה משני הדגמים האלו עדיף לי לקחת ולמה? רציתי ראשית כל לשאול מה ההבדל בין בפיוניר 393 ל-383 חוץ מזה שכמובן ה-393 חדש יותר. משום מה כאשר אני נכנס לכל חנות אלקטרוניקה אני מוצא רק את הדגם החדש, הבעיה שלי עם החדש היא העדר תמיכה בעברית כרדע ולא בא לי ממש לחכות כ"כ הרבה זמן עד שתצא תמיכה. רציתי גם לשאול על הדגם של האקסורו, איך הוא? איך הכתוביות בנגן הזה? לא קטנות מידי? יש איתו בעיות אם כן איזה? תודה לעזורים

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  9. ערב טוב לכם. רכשתי את הכרטיס טלוויזיה Hauppauge 150Mce הגיע לי עם שלט והכל.. יש ברשותי ממיר של HOT ווינדוס ויסטה.. כאשר ניכנסתי ל MEDIA CENTER ב VISTA והיה לי שם אופציה של לוח שידורים הוא הראה לי רק של YES ואין בכלל שידורים של HOT, אני לא יודע מה אני עושה אני מתחיל לחשוב שסתם קניתי את הכרטיס טלוויזיה =[ מה עלי לעשות? אני אשמח מאוד אם תסבירו במפורט בבבקשה כי אני די חדש בעסק.. תודה רבה =].

    • 6 תגובות
    • 868 צפיות
  10. הייתי רוצה לדעת עם אפשר לראוות וידאו ועם כן אז איך????????????? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 868 צפיות
  11. Started by yotam.m,

    שלום, מחפש תחליף ראוי ל-SlingBox שידע להסטרים שידורי הוט\יס (כל ממיר כבלים) דרך האינטרנט דרך אפליקציה ייעודית בנוסף כלל גם משדר IR להעברת ערוצים בממיר מרחוק. מבחינתי לא חייבת להיות אפליקציה ייעודית כמו במקור וההתקנה יכולה להיות מסובכת וטכנית יותר. האם יש חיה כזו?

  12. Started by gal1,

    איפה אפשר לקנות מגבר סטריאו וכמה עולה בערך דבר כזה ואם אפשר קישורים יהיה טוב תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 868 צפיות
  13. לאחר שפרסתי את ההודעה הנ"ל בפורום מסכי מחשב ולא קיבלתי תגובות אני מבין כי כנראה כאן זה המקום לבקש עזרה שלום אני בשלבי רכישה של נייד חדש (ככל הנראה יהיה בעל כרטיס גרפי מובנה של אינטל ) אני מעוניין לקנות בנוסף מסך חיצוני שישמש גם כטלויזיה וגם כמסך חיצוני לנייד (אם זה לא המקום אז סליחה מראש ) העבודה שלי על המחשב והמסך תהיה בעיקר עבודות אופיס אינטרנט תכנות וסרטים (מהמחשב HDMI וממיר לויין) אני מעדיף מסך גדול כמה שיותר (מגבלת רוחב 76 ס"מ , ממה שראיתי זה אמור להספיק ל27" +-) אשמח להצעות

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  14. Started by daniel0089,

    היי, אני מחפש אוזניות למחשב שישמשו הרבה לסרטים, מוזיקה ומשחקים התקציב הוא 100$(קונה מארה"ב-אמאזון כנראה) ואני צריך שהכבל יהיה כמה שיותר ארוך (או אם יש משהו אלחוטי מצויין אז אני לא אתנגד, אפילו מעדיף, אבל רק אם האיכות לא יורדת) בעיקרון אני לא אוהב אוזניות אבל בכמה סיבות אין ברירה אז אני רוצה שיהיו מאוד מאוד נוחות ושלא יחממו את האוזניים וגם שיהיה איכות סאונד כמה שיותר טובה. *אני לא אודיופיל אבל אני מאוד אוהב סראונד! *אם יש לכם המלצות לאוזניות אחרות בתקציס אשמח לשמוע. אשמח אם רק אנשים שמבינים ישתתפו בסקר ויגיבו. תודה.

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  15. Started by SpEcToR,

    כמו במחשב? או 65K?

    • 9 תגובות
    • 868 צפיות
  16. Started by dando,

    אני אחד שאוהב לרוץ ואני בדר"כ רץ יום יום וחשבתי אולי אני יקנה לי איזה נגן MP3 קטן וקל ואמין שאני יוכל לשמוע מוזיקה ולהנות ממנה בריצה עכשיו סתם נכנסתי לגוגל כתבתי נגן MP3 ומצאתי אחד שנראה ממש אחלה אבל יש לי כמה שאלות[כי אני אחד שלא מבין כלום בדברים האלה] http://www.netaction.co.il/multi.phtml?item=1961026 זה המכשיר,הוא קטן רק שוקל 39 גרם שזה כלום. הנפח 256 MB יכול להכניס הרבה שירים לא?כי שיר MP3 ממוצע שוקל בין 3-6 מגה בייט נכון?.. עוד דבר,ראיתי עוד נגני MP3 שעולים מינימום 600 שקל[ראיתי גם ב2000 שקל]אז איך זה עולה רק 300 שקל?הגיוני? אתם יכולים להסביר לי קצת על נגנים אני לא מבין בזה כלום. ואם אפשר תכתוב לי מה אתם חושבים על המוצר הזה הוא יכול להחזיק מעמד איתי בריצות …

    • 8 תגובות
    • 868 צפיות
  17. Started by NeoNate,

    שלום, אחריי שהאוזניות שקיבלתי עם הZVM שלי נהרסו (החוט התנתק קצת מהפלאג ועכשיו הסאונד פגום), החלטתי לקנות חדשות. על אילו אוזניות אתם ממליצים בתקציב של עד 200 ש"ח לMP3? השימוש הוא לא לריצות או חדר כושר וכאלה... ראיתי שיש את הEP630 של קריאייטיב ב180 ש"ח. איך הן? (מבחינת איכות והכי חשוב עמידות!) הבנתי גם שיש זיופים, איך אני יכול לזהות? תודה!

    • 6 תגובות
    • 868 צפיות
  18. Started by TuborgRed,

    שלום, אני צריך שמישהו יעשה לי קצת סדר בבלאגן.. יש לי מחשב , עם כרטיס מסך דיי יש (רדאון 9600) יש לו 2 יציאות אחת DVI שמחוברת למסך של המחשב ועוד יציאת VGA שמחוברת לטלויזית LCD HALF_HD 32 אינצ', אני לא באמת מבין את ההבדל בין DVI ל VGA , כאילו אוקי , DVI יכול להעביר אותו דיגייטאלי ו VGA - אנלוגי... אבל אני לא באמת רואה הבדל באיכות ! דרך מחבר ה VGA שמחובר לטלויזיה אני מציג תמונה ברזולוציה של 1360 על 768 , וכאשר אני מריץ סרט באיכות HALF_HD על הטלויזיה דרך המחשב , רואיה תמונה ברורה וחדה. השאלה היא ? למה צריך DVI \ HDMI , כאשר VGA הישן והטוב מספק את הסחורה? תודה לעונים!

    • 3 תגובות
    • 868 צפיות
  19. Started by papushka,

    עד עכשיו היה לי תברקודה אבל אני שומע רק בצד אחד עכשיו =\ ונמאס לי... אז אני קונה אוזניות חדשות . אם אפשר אוזניות יותר טובות מהברקודה.(חשבתי על סיינהייזר) אבל אתם המומחים אני סומך עליכם. תקציב 1500 תודה. האוזניות לגיימינג... ולשמיעת מוזיקה ודברים כאלו.

    • 7 תגובות
    • 868 צפיות
  20. Started by ilyadd,

    מה אתם חושבים על זה: http://www.e-buy.co.il/Product.asp?Pid=gminihs200&Cat2Cat1ID=5033&Cat2ID=0&aff=Zap

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  21. Started by ^DaRk-MiNd^,

    היי אני מחפש נגן בעל אחסון של כ5GB שיהיה הכי משתלם שאפשר. אני לא אאודיופיל, אני לא מתעניין בסרטונים או תמונות במכשיר (אם זה דורש תוספת מחיר) ולא גימיקים נוספים מעבר לנוחות שימוש. אין לי מגבלות מחיר מוגדרות אבל נראה לי ש1200~ די יספיק בינתיים שמתי לב לIRIVER H10, ZEN MICRO ו RIO CRABON מה אתם אומרים? תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 867 צפיות
  22. היי , אני מחפש משדר סאונד אלחוטי מהמחשב לריסבר. האם יש כאן מישהו שמתמצא בנושא ויכול להמליץ לי על מכשיר מסוג זה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  23. שלום לכולם , אני מחפש אתר שאפשר לקנות כבלים מקצועיים למערכת שלי. לרמקולים הראשיים קניתי בזמנו את אלה : http://www.vandenhul.com/cable/gldwtr.htm אחלה כבלים שיפרו לי פלאים את ה SOUND .. עכשיו אני רוצה לקנות כבל איכותי גם לסאב וופר ולסנטר. בחנויות שעד עכשיו חיפשתי לא מצאתי דברים מקצועיים. אז אני אשמח לקבל ממכם ליניקים מעניינים... תודה.

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  24. שלום רב, מעוניין לרכוש מקרן קדמי, הרכישה תתבצע פיזית בארה"ב ותועבר לישראל. המקרן יהיה לשימוש ביתי, לא במקום מסך טלויזיה, אלא בנוסף, כאשר השימוש יהיה סטנדרטי חוויתי עם משפחה/חברים לצפייה בסרטים. אינני יודע לומר באיזה גודל תמונה נרצה לצפות וגם לא מאיזה מרחק צפייה, אני יודע שאלו פרמטרים חשובים, אבל לא אדע אותם טרם הרכישה. אני כן יודע שיהיה בבית מסך טלויזיה של "60, אז אני מניח שלצורך החוויה מדובר ב "100-180". המקרן לא צריך להיות נייד אלא יותקן/יוצב במקום ספציפי כדרך קבע. 1. אשמח לדעת לאילו פרמטרים חשובים יש לשים לב בבחירת המקרן, כגון: רזולוציה - 1080p או שהסטנדרט (במחיר סביר) הוא לפחות 4k? זום באיזה יחס? עוצמת רעש באיזה גובה?…

  25. שלום, אשמח לקבל המלצה לכרטיס קול למשחקים (בעיקר) ומוזיקה. הגיע הזמן להשתדרג מה-Onboard למשהו "קצת" יותר טוב. בכל מקרה המליצו לי על ה-X-FI XTREME GAMER... למרות שהוא יישן. מה אתם אומרים? יש הצעות עדיפות?

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות

דיונים חדשים בפורומים