עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by shlomid,

    הבנתי שקיימת אופציה של קידוד ודחיסת מוזיקה בשיטה שנקראת AAC רציתי לדעת מה זה ואיך אני מקודד שיר לשיטה הזו תודה

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  2. נכתב בשעתו בהרבה מקומות שיש בעייה לעבוד בנתונים הנ"ל עם כרטיסי טלוויזיה מסויימים.(למשל pvr-150). רכשתי כרטיס haouppaouge hvr-1700, נאמר לי שיתכן בכרטיס הזה פתרו את הנושא, אבל אני לא בטוח. אני צריך להחליט בדחיפות איזו מערכת וינ. 7 להתקין, 64 או 32. מישהו יכול לעזור בזה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  3. Started by ori-silver,

    1)אני מחפש dac שיחובר למחשב ב-usb או דרך חיבור דיגיטלי,התקציב שלי הוא באיזור ה-1500-2500 ש"ח,מה ניתן למצוא פה בארץ? 2)יש פה מישהו שהביא dac מח"ול ויכול לאפשר לי לשמוע אותו?פשוט אם אני מזמין מח"ול ששם יש יותר אופציות אני רוצה לשמוע לפני הקנייה.

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  4. Started by gjook,

    שלום , צרבתי עכשיו סרט vcd (דיסק של 700 מגה ...) , בכל מקרה כשאני מכניס אותו לתוך ה dvd הסרט מתחיל לרוץ רואים את התפריט , אבל כשאני מתחיל את הסרט אני רק שומע סאונד ולא מצליח לראות את התמונה , מה אפשר לעשות?..(ולא אין לי divx בנגן) תודה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  5. אהלן חברים, יש לי את הרמקולים ATP3 המצוינים אבל לאחרונה שמתי לב שכשאני עולה לרמות ווליום מסוימות (אפשר לומר גבוהות, אבל לא מעבר לגבול ובהחלט הגיוניות לדעתי) נהיה פידבק מהסאב וופר של בס עצבני שנפסק רק כשאני מוריד את הווליום. הרמקולים אצלי נמצאים על השולחן משני צידי המסך והסאב וופר מתחת לשולחן צמוד לקיר. רמת הבס ברמקולים היא על החצי, ורמת הטרבל היא איפשהו באמצע בין הסוף לחצי. למה זה קורה? זה קורה רק לי? יש משהו לעשות? ניר.

    • 9 תגובות
    • 891 צפיות
  6. Started by blabla2002,

    זה הh10 רק ללא רדיו במחיר יותר זול, יש גם 6go שזה 6 גיגה המחיר יהיה 229 במוקם 249 יורו (נראה לי)

    • 12 תגובות
    • 891 צפיות
  7. Started by SagroN,

    שלום לכם. ברצוני לרכוש את האוזניות הללו Zalman Headset Theatre HS-ZMRS6F מTMS. http://tms.co.il/product/2403 עכשיו רציתי לשמוע עליהם חוות דעת, איך הם וכו', שמעתי שהם אוזניות איכותיות(למי שלא יודע הם Surround איכותיות). אז מי שיש לו את האזוניות / מכיר עליהם חוות דעת וכו', שיעזור לי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  8. Started by INFERNO,

    1. שיתקין מחדש דריברים 2. שינסה רמקולים אחרים 3 .שינסה כבלים אחרים 4. שיבדוק שיש הארכה נכונה 5.באיזה וינדוס הוא משתמש ומה המפרט ?

  9. Started by esJ,

    שלום יש לי חבר כרגע בארה"ב אני מחפש אוזניות לשמיעת מוזיקה קבצית טראנס האוס, חשוב לי באס נקי גם בווליום גבוהה. על איזה אוזניות כדאי ללכת? היום יש לי את BOSE Around Earו - http://www.netoneto.co.il/Product.asp?Pid=aroundear&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=56&aff=Zap〈=HE התאכזבתי מהם, הם לא מסוגלים לתת ווליום גבוהה מספיק, בווליום סביר הן נותנות איכות מטורפת בהחלט. על מה ממליצים לי ללכת? שמעתי על סינטיסיזר? בבקשה תגובות מהירות על מנת שאספיק לומר לחבר לקנות לי תודה רבה והמשך שבוע טוב.. אביתר

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  10. Started by Crash5,

    1) האם תוקנה בעיית העברית בנגן? 2) האם הנגן מגיע עם נרתיק? 3) האם האוזניות שמגיעות יחד עם נגן הן אכותיות או שמומלץ להחליפן?

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  11. איפה אפשר להשיג ומה המחיר?

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  12. שלום, האם קיים מוצר שיכול להעביר וידאו ממחשב לטלויזיה. הרעיון שהמחשב שנמצא באחד מחדרי הבית יוכל להקרין סרט על מסך בסלון ללא חיבורי כבלים. האם יש מוצר שתומך באיכות גבוה?

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  13. יש ברשותי מכשיר YESMAX בעל דיסק של 160GB, ראיתי במכשיר כניסת USB, האם אפשר לחבר לשם הארדיסק נייד איכשהוא ולהקליט עליו? אם כן איך? אם לא, האם ניתן לקחת את ההארדיסק המקורי של המכשיר, לחבר אותו למחשב ולהעתיקו בעזרת ACRONIS לדיסק אחר יותר גדול כמובן ובכך אני אקבל עוד מקום להקלטה? האם הדבר אפשרי? תודה רבה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  14. Started by T3,

    יש לי טלוויזיה 32 עם חיבור VGA אני מעוניין לחבר למחשב עכשיו אני לא יודע מה עדיף לחבר בחיבור VGA או בחיבור רגיל של ה VIDEO (בצהוב הזה) אני רוצה בעיקרון שזה ישאר טלוויזיה אבל שאני יהיה יכול לראות סרטים מהמחשב זה טלויזיית HD Ready אבל אין לי חיבור HDMI בכרטיס מסך ככה שאני לא יכול לחבר את זה HDMI תודה לעוזרים.!

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  15. Started by homart,

    מישהו אולי יודע כמה הם עולות בערך בארץ??? ושאלה נוספת, הייתםפ ממליצים להסתובב איתם בחוץ עם נגן?

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  16. Started by Mortar,

    מה ההדבל בין שני הכרטיסים, האם שווה להוסיף את הכסף בשביל ה ZS והאם ה ATP3 ALTEC LANSING (יש לי אותם כבר...) ראויים לכרטיסים האלה ? כרגע יש לי מעבד קול ONBOARD של SOUNDMAX מהלוח אם של ASUS P4P800. תודה רבה מראש.

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  17. האם הוספה תמיכה בעברית?

    • 13 תגובות
    • 891 צפיות
  18. הרוב זה מוזיקה ממש ממש טיפה זה סרטים ויש גם קצת משחקים חשבתי על להשקיע בסביבות ה-3000 יספיק לי לכרטיס טוב אוזניות טובות ומגבר טוב?

    • 7 תגובות
    • 890 צפיות
  19. שלום לכולם. לפני כמה ימים הגיעו חברים מחו"ל והחליטו להפתיע אותי ולקנות לי מסך חדש. הם קנו אותו בדיוטי-פרי בשדה-תעופה אמרו שכולם קונים אותו אז ... משום מה החברה לא מוכרת לי כלל וגם באינטרנט אני קצת מתקשה למצוא משהו נורמאלי. הינה הדגם המלא: Hisense Model: LCD24V86P לפי חוברת ההוראות יש לTV חיבור S-VIDEO - VGA - DVI - HDMI ועוד כמה לסאונד ולכבלים אני קניתי כבל VGA שמתחבר לכ.מסך ולTV שיניתי רזולוציה ל 1024X768 וגם את ההרצים ל 60HZ הפעלתי את הPC הכל עולה והTV עובד אבל הצבעים בכלל לא במקום הכל נראה כחול-שחור-אפור מוזר כזה ואני לא יודע איך לפתור את הבעיה אולי מהכ.מסך או מההגדרות בTV למרות שניסיתי את שניהם ולא היתה כל תוצאה נורמאלית אני מבקש את עזרתכם בפתרום הבעיה *הכ.מסך בPC מאד…

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  20. Started by artyom,

    יש לי כסף ובא לי על נגן כצת איכותי אני הרבה מאוד בנסיעות (כל יום נוסע לפחות שעתיים ביום) ומה זה משעמם לי... היה לי נגן חרא (הסיניים האלה) ובא לי משהו איכותי, שיחזיק לי הרבה זמן, ושיתן ביצועים... חשבתי על NANO (ממש אהבתי את הנגן) ZEN MICRO יש לכם עוד הצעות? (ואגב אני יודע שאפשר לשלול את אפשרות האייפוד כי יש יותר טוב, אז בשביל זה אתם פה ) תודה בהקדם

    • 7 תגובות
    • 890 צפיות
  21. בטלויזיה הבנתי שאפשר לחבר את הכרטיס מסך לטלויזיה באמצעות מתאם של dvi לhdmi. באיזה מהאפשרויות האיכות תהייה הטובה ביותר לצפייה בסרטים באיכות HD,מסך מחשב lcd או טלויזית lcd?

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  22. קנינו לא מזמן מערכת קולנוע ביתית ויש פשוט מלא חוטים ומלאת רמקולים והכל מסתבך אשמח אם משהו יכול לעזור לי . תודה

  23. שלום, אני מרכיב מחשב חדש, ובהזדמנות זו הגיע הזמן להחליף את הרמקולים הותיקים שלי (4.1, כיום משמשים רק כ-2.1, של Cambridge Soundworks - קלאסיקה בת 10 שנים, אבל הם כבר לא נשמעים טוב). אני משתמש יותר באוזניות, ככה שאני לא רוצה להשקיע יותר מדי ברמקולים - בטווח של 300 ש"ח, אפשר קצת יותר אם ההבדל מצדיק את זה. אני צריך 2.1, עם שלט חוטי שיש בו חיבור לאוזניות, שמספק גם הגברה ושליטת ווליום לאוזניות. הייתי קונה VS2421 של Altec, לו רק היה להם מיסוך אלמנטרי (למי שלא מכיר - הם סובלים מרעשים והפרעות סטטיות מכל ציוד אלקטרוני, ברמה מציקה מאוד). המלצות?

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  24. א. אין לי מקום לזוג רמקולים קדמיים רצפתיים [לסנטר ולאחוריים אין בעיה רק לרצפתיים קדמיים אין מקום..] ב. יש לי תקציב נמוך, מה הכוונה נמוך? 1000-1200 ש"ח...\: מה ההמלצות שלכם איך אני יכול להסתדר למרות המגבלות שיש לי?

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  25. Started by haviv822,

    אהלן חברה אני עסוק בימים האחרונים בעיצוב החדר שלי מחדש. בין היתר אני קונה גם מסך גדול למחשב שיחובר לממיר של הטלויזיה החדר שלי בערך 3.5 מטר על 3.5 מטר ואני רוצה לקנות רמקולים 5.1 נחמדים שישמשו אותי לצפייה בסרטים, הבעיה שהרמקולים אמורים לשמש גם לשמיעת מוזיקה לא פחות מצפייה בסרטים. הרמקולים אמורים להתלות על הקיר 2 על הקיר "הקדמי" שמאחורי המחשב ושתיים בקיר "האחורי" יש המלצה לרמקולים שכאלו??

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות

דיונים חדשים בפורומים