אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, יש לי כרגע כרטיס קול מובנה בלוח אם ASUS P5KC ורמקולים HARMAN KARDON SOUNDSTICKS 2 ואוזניות HD465. אם אני אשדרג את הכרטיס קול ל ASUS XONAR D2X, יהיה הבדל משמעותי ומורגש מבחינת איכות שמע באוזניות וברמקולים מהכרטיס המובנה שלי? שוב השימושים הם נטו למוזיקה ובקושי למשחקים. שווה לי לשדרג או שלא יהיה הבדל משמעותי? אם יש לכם המלצה לכרטיס טוב יותר עד 700 שקל אני אשמח. תודה.
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
שמתאים לויסטה שיהיה שדרוג לכרטיס קרייטיב פלטיניום שיש לי סליחה תיקנתי הטעות
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אני די מתלבט בין הפאטאליטי טיטאניום של קריאייטיב לבין הזונר D2X של אסוס האיכות בגיימינג, בסרטים ובמוסיקה חשובה לי באותה מידה אשמח להוציא כמה שפחות כל עוד האיכות נשמרת אין צורך בשלט, אכוון דברים בעזרת הדרייבר
-
- 12 תגובות
- 894 צפיות
-
-
עד כמה ה-VS4121 טוב יותר מה-ATP3 והאם התוספת של ה-100שקל+- שווה. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
על הנושא הזה קראתי המון, גם כאן בפורום וגם בפורומים בחו"ל, אבל למרבה הצער לא הצלחתי למצוא תשובה חד משמעית, אז אשמח לקבל עזרה ממישהו כאן שמבין בזה ויש לו נסיון בתחום. השאלה היא היא האם כרטיסי קול מקצועיים שמיועדים ספציפית למוזיקה (למשל האודיופיל של מ-אודיו, הג'וליה וכדומה) עובדים טוב גם במשחקים או שהם עלולים ליצור בעיות, כמו למשל שמשחקים יתקעו, ירוצו לאט יותר או שהסאונד ישמע בהם ממש גרוע או מעוות? אני לא מתכוון לאפקטים מיוחדים שמיועדים במיוחד למשחקים או לשמיעה בסראונד, שזה כמובן התחום של כ' שמיועדים למשחקים בלבד, אלא אך ורק לשמיעה בסטריאו באמצעות מערכת של מגבר ורמקולים. האם בשביל מישהו שרוצה בעיקר לשמוע מוזיקה דרך המחשב אבל גם לשחק משחקים פה ושם אין מנוס מבחירה בכרטיס קול…
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי רמקולים של פיוניר 9*6 מדגם TS-A6980 שההספק המוצהר שלהם הוא 200W ו 50W נקי - RMS. כשאני מחפש מידע עליהם באינטרנט הדגם 6980 הנוכחי הוא שונה לחלוטין- צורה, צבע, הספק גבוה יותר וכו'. על הרמקולים שלי אני לא מוצא מידע בכלל (יש לי אותם משנת 2000 ומאז הם שכבו בארון, קניתי אותם משומשים מחבר). עוד דבר על כל מוצרי פיוניר הלוגו כתוב Pioneer - האות הראשונה גדולה והשאר קטנות. בדגם שלי כתוב PIONEER - כל האותיות גדולות ומצורף הסמל של פיוניר. דבר נוסף שמעתי על חותמת או הטבעה של הלוגו של פיוניר על הממברנה ועל הטוויטר ויש לי את ההטבעות האלה. מה נראה לכם- רמקולים מקוריים או זיופים. זה דחוף לי כי אני הולך מחר להתקין אותם.
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
מצטער על כותרת לא כ"כ ברורה פשוט קצת קשה לי להסביר בשורה אחת יש לי אוזניות samsung HM3500 בלוטות' יש להן כפתור הדלקה ווליום וכפתור ראשי שאמור לקבל ולנתק שיחות כרגע אין לי BT בפלאפון ואני משתמש באוזניות עם המחשב מבדיקה קטנה עולה שאם אני מקבל שיחה קולית בג'ימייל אני לא יכול לענות עם הכפתור זה ניתן לשינוי/קינפוג וכו'? יש איזה דריבר שמגיע עם אוזניות BT שנותן לשחק עם ההגדות? (אני לא קיבלתי שום דבר) תודה, אריה
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
רוצה לשדרג את החדר שלי. בתכנון כבר לקנות מחשב חדש + טלוויזיה 32FHD בתור מסך. הפוסט הזה בשביל מערכת הסאונד. אני מוכן להשקיע 4-4.5 אלף על זוג רצפתיים קדמיים + רסיבר סראונד (או מגבר סראונד..לא יודע כ"כ מה ההבדל) אני רוצה מיד שניה. חדש לא משתלם במיוחד שאפשר להשיג משהו טוב במחיר זול. אני לוקח את הזמן שלי. לא ממהר לשום מקום ויש לי לפחות חודשיים עד שאבצע את הקניה. אני רוצה להיות סגור על זה עד הסוף. ומוכן גם לעשות מספר נסיעות עד לבית המוכר כדי לשמוע במה מדובר. במה כדאי לי לשים יותר דגש מבחינת השקעה כספית? רמקולים? מגבר? ובאיזה חברה עדיף? אני לא מעוניין בחברות מדבקה כמו Pure Accustics וכו'.. המגבר צריך להיות סראונד. יש לי 2 רמקולים, סטליטים, אחוריים שאני מתכנן לחבר אותם וגם סנטר. …
-
- 4 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אז ככה . "הפכתי" את המסך מחשב שלי לטלויזיה בעזרת ה- ITV-901 ב-ITV-901 יש כניסות רגילות לאודיו ווידאו (צהוב וידאו + לבן ואדום לאודיו ( L+R) ) יש לי מתאם כזה: http://www.js-technology.com/images/rgb-svideo/svad02.jpg רק שלי יש עוד כניסה צהובה (קומפוננט .. אני טועה בשם ? ) + יש לי כבל GP - RGB . השאלות שלי הן: איך הכי כדאי להעביר אודיו ? דרך S-VIDEO \ דרך הכניסות הרגילות הנ"ל \או דרך ה- RGB או דרך הכבל הצהוב (קומפוננט -------------- בנוסף במקום לקום כל פעם מהמיטה ולגלות ששכחתי להעביר את התצוגה של המחשב לטלויזיה או להיפך, האם יש דרך להעביר את התצוגה ממחשב לטלויזיה ולהיפך דרך השלט ? ------------------------- שאלה לידע כללי על המכשיר: יש במכשיר 3 יציאות VGA את האחת חיברתי למסך…
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
כי זה הבדל של כסף רציני.. וזה מהכסף שלי.. אני נוטה יותר לZ5500 אבל אנמי מפחד שאין הבדל גדול ביניהם ואני סתם יזרוק כסף שקרעתי ת'תחת בשבילו.. אז האם באמת שווה להשקיע ב5500 על פני ה5300 ולהוסיף את כל הכסף? ואין משהו משתלם יותר מהZ5500 באותו המחיר נכון?
-
- 4 תגובות
- 894 צפיות
-
-
התקליטים מתו ובא הCD בסוף שנות ה80 ועכשיו הDVD אבל לא ידוע לי על מערכות סטריאו שיכולות להפעיל DVD אני לא ממש מעודכן אבל אני מניח שבטח מיצירים אותם כבר עם כונן משולב. השאלה שלי היא מה היתרונות של DVD ? האם האיכות תגדל והאם יש לאן לגדול בכלל ? ואם לא אז בכל מקרה זמרים ואמנים לא יכולים להקליט כל כך הרבה שירים בשביל שימלא את כל הDVD וגם לא לכולם יש מערכות עם DVD... אז זה סיכון להוציא אלבום ככה. אז בעצם בשביל מה נכנס הדבר הזה לשוק ? האם יש לו סיכוי להחליף את הCD לגמריי והאם באמת יש יתרונות באיכות ההקלטה ? Discuss
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אהלן אני צריך בבקשה המלצה לרמקולים ניידים. כמובן שחשוב עמידות, עוצמה ואיכות (זה בערך הסדר חשיבות גם) בגדול תקציב עד 400 עם שאיפה מטה (חריגה קטנה אפשרית אם זה ממש מומלץ) מעוניין בחנות בב"ש בבקשה ראיתי את הרמקולים האלו, ונכון לעכשיו אני כנראה אלך עליהם.. http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=5891 אלא אם כמובן יש הצעות יותר טובות (: המון תודה
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
ראיתי באחת החנויות מסך HDR של פנסוניק LX80 שחיברו אליו נגן בלו-ריי שמוציא 1080P. המסך באופן אוטומטי עשה תאום עם הנגן והסיגנל השתנה ל1080I. האם כל המסכים שלא תומכים ב1080P יודעים להתאים את המקור שמחובר אליהם לסיגנל שהמסך מסוגל לקבל??
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
היו לי MX550 והם היו מעולות עד שהחתול החליט לאכול את את החוט שלהם ואחרי זה לפח... בחנות שבה קניתי אותם (אתר בשם מוסיקה 10 שזה המקום היחיד שמצאתי בו MX550 באינטרנט) יש גם את הMX500 באותו המחיר... אז מה הקטע? סתם הבדל במספר הדגם או שיש עוד הבדל משמעותי? יש מצב שיביאו לי מארה"ב ויקנו דרך אמזון (הם טובים נכון?) ושם יש רק את הMX500 אז אם אין הבדל אני אבקש משם ואם יש הבדל והוא משמעותי אני קנה פה בארץ תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
נדלקתי על ה-ipod mini אבל החסרון העיקרי מבחינתי שאין לו רדיו מובנה. ראיתי שיש ל-ipod הרבה מוצרים נילווים (ואפילו משדרי FM) אך לא מצאתי רדיו מישהו מכיר תוספת רדיו (בפרט שניתן להשיג בארץ..)
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
היי , יש לי כאן כמה שאלות , חלקם קשורות לתחום אחר , פשוט חבל לדחוף כל שאתה לנושא שלה אז אני יכתוב את הכל כאן ב אדיו ומוזיקה. בקיצור , רציתי לקנות מערכת של סאונד שלמה לחדר , שזה כולל כרטיס קול חדש ורמקולים , רצוי 5.1 , ורצוי שיהיו חזקים מן הסתם. התקציב שלי הוא בערך 1200 שקל לכרטיס קול פלוס רמקולים. אבל אפשר לחרוג , בעוד 200-300 (גג!). אני מתלבט בין ה audigy + insipre 5200 or audigy + z640 בעיקרון אני לא מכיר עוד סוגי רמקולים. אבל דיי רצוי שהכרטיס קול יהיה audigy. אם התקציב לא נותן רמקולים של 5.1 איכותיים , אז אפשר לוותר על הכרטיס קול ולקחת את ה live שזה בעצם חוסך 200-250 שקל. ככה שזה בעצם הופך לשאלה של מה עדיף כרטיס קול יותר טוב , ורמקולים קצת פחות טובים או כרטיס קול פח…
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום יש לי מערכת של MICROLAB F530U זאת מערכת 2.1. עכשיו הכבל שמגיע כול לווין הוא כבל של בערך מטר. עכשיו הייתי צריך להאריך אותו כי אני תליתי אותם על הקיר בחדר. אז קניתי כבל 2RCA(רק לשמע) הבעיה שלי שיש לי ניחות ממש גבוהה על הקו. השאלה שלי חוץ מלקנות כבל חדש איכותי יותר ולפרק את כול העבודה שעשיתי בחדר יש אפשרות להגביר את האות שמגיע מהלווינים? קיים מגבר במחיר נורמלי? אני ישמח לעזרה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אהלן, אני צריך המלצה בבחירת אוזניות קשת, האוזניות יהיו לשימוש במחשב ללימודים לכן צריך גם שיאפשרו דיבור בזום *עם מיקרופון מובנה שיאפשר ביצוע שיחות בזום וכדומה*, בנוסף הם גם ישמשו לריצה בחיבור לנייד כך שעדיף לא משהו מסורבל מדי, אבל זה פחות קריטי. חשוב מאוד שהאוזניות יאפשרו ווליום מאוד גבוה זה למישהו עם כבדות בשמיעה בנוסף ,עדיף שיהיה אפשר גם להשתמש באוזניות אם הן לא מוטענות(אם מדובר באוזניות אלחוטיות) על ידי חיבור כבל(לדוגמא usb או אפשרות חיבור כבל 3.5) התקציב הוא עד 400 ש"ח ברכישה מהארץ בלבד (אין בעיה לחרוג קצת אם צריך) חשבתי על אוזניות JBL live500 bt וראיתי גם את הדגם j…
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום... במשך ה3 שנים בערך הוצאתי אולי 200 שקל על חרא...(אוזניות 20 - 30 שקל) סתם כזה למחשב לא היה צורך למשהו רציני בקיצור היום קניתי 2 אוזניות אני אחד וחבר אחד מה אתם אומרים על הדגם הזה...? מכירים אותו....? Sony MDR-180 במחיר של 149 שקל שווה לקנות?... אני רוצה לדעת אם זה כדאי להוציא 150 שקל על הדגם הזה... תודה SixKiller...Chicco
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
קיבלתי אותה מתנה חשבתי לשים אותה בחדר כהתחלה למערכת קולנוע ביתית בחדר (למי שמתעניין הAV8 זה לא בשבילי כ"כ) בעתיד להחליף אולי רסיבר ולהתקדם לאט לאט מה דעתכם בנתיים ? ואם אני יחליף כרטיס קול (יש לי כזה שבא ON BOARD) למשו איכותי יותר ירגישו הבדל ?
-
- 14 תגובות
- 894 צפיות
-
-
מינידסק חדש שמכיל 1GB, יכול לשמש לאחסון מידע (גם uploading למוזיקה), ותומך גם בAtrac3 plus. פרטים נוספים: http://news.sel.sony.com/pressrelease/4270 http://www.minidisct.com/forum/showthread.php?s=a63b08f394d975a22dfeb6fa3f27a8f3&threadid=20006&perpage=10&pagenumber=1
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי את המכשיר, וגיליתי באג מעצבן... מתי שאני עושה הקלטות אז באיזהשהוא שלב הוא קופא יעני אומר שהוא חושב ולא מפסיק ... ונכנסתי לאתר של IAUDIO ויש שם FIRMWARE UPDATE ל X5... זה גם לX5L? אם כן אפשר לדעת איזה באגים הם תיקנו מאז הפירמוור שלי? 2.07 בניגוד ל2.10 החדש... מה שכתוב באתר זה שהם רק הוסיפו תמיכה למצלמות של קאנון... מה עוד??
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום, אני מתכונן לקראת טיול ארוך למזרח, אני מחפש המלצה לרמקולים - 1. די זולים, עד 200 שקל. יש אפשרות לחרוג לעד 250. 2. עם תושבת ל-iPod Classic 120GB, שתטען את ה-iPod. 3. שיהיו נוחים לנסיעה, קומפקטים ועדיפות גדולה למזוודה כזו שהם נכנסים אליה, עם ידית. המליצו לי בפורום גאדג'טים על Logitech mm22 או mm32. 1. מה אתם אומרים על הדגמים האלו? למישהו יש ניסיון איתם? 2. הם יש דגמים מומלצים אחרים יותר \ פחות ? תודה רבה, גל
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
-
-
תודה לעונים, http://www.alessandro-products.com/headphones.html
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי אחלה אוזניות של פיוניר שעלו לי 750 ש"ח והדבר היחיד שמפריע לי לזמן ארוך זה שהם יושבות על האוזן ומועכות אותה. האם יש אפשרות לעשות איזשהו מוד ולהפוך אותן ל over ear? מישהו התנסה בזה? אלה הן: http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Home/Headphones/Headband/oM+SE-MJ5
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-


