עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. לא למשחקים אלא לסרטים ומוזיקה. מזמן לא התעדכנתי וראיתי שיש כרטיסי מסך עם יציאת סאונד כגון ה5450 , האם הסאונד ההיקפי שלהם מספיק טוב לסרטים ? ולמוסיקה? האם עדיף כרטיס קול נפרד ואליו לחבר את הכרטיס מסך? האם יש השוואות וביקורות לגבי איכות הסאונד? יחובר לרסיבר ק"ב.

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  2. המליצו לי על הדגם הזה מה אתם אומרים או שיש יותר טובים כי אני ממש לא בין באוזניות Sennheiser HD202

    • 9 תגובות
    • 901 צפיות
  3. Started by amit_p,

    מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הנגן, יתרונות וחסרונות, בעיקר מול האייפוד!

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  4. Started by uh615,

    איך הרמקולים Eacan E-510 ? ביחס לקריאטיב או לוגיטק [br]פורסם בתאריך: 31.03.2007 בשעה 13:15:40 מקפיץ אולי בכל זאת מישהו מכיר, שמע, חוות דעת :s05:

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  5. Started by elad-k1,

    שלום אני רוצה לישמוע מהחשב בטלוויזה יש לי את הכבל שניכנס למחשב שזה צד אחד של חיבור כמו רמקולים ויוצא לשתי בננות בצבעים אדום ולבן פעם אני שמעתי לא זוכר איך עושים את זה תודה לעוזרים איסי 204427533 דחוףףף

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  6. Started by THE FOX,

    מחפש המלצות לאלבומי מוזיקה ב 5.1.

    • 7 תגובות
    • 901 צפיות
  7. Started by harel_d,

    שלום לכולם, הייתי שמח לדעת איזו תוכנת קטלוג שירים (tag and rename) מומלצת. כרגע יש לי כמויות עצומות של שירים שאת חלקם העברתי מתוך דיסקים וחלקם הורדתי מהאינטרנט. הייתי רוצה לדעת מהי התוכנה המומלצת בשוק שיכולה לסרוק את כל השירים ולבצע את הפעולות הבאות: 1. הוספת פרטים ל-TAGים. 2. שינוי שמות הקבצים באופן תואם לכל השירים (חלק משמות השירים באנגלית, חלק בעברית וללא קוהרנטיות בשם). 3. הורדת עטיפות דיסקים (רובם המכריע של השירים שלי הם מדיסקים). תודה!

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  8. Started by e-r-a-n,

    אני מתחדש בטלויזיה חדשה בקרוב ומעונין ליצור סוג של מדיה סנטר. יש לי מחשב נייד שלא בשימוש כרגע. יש לו רק פורט vga. האם יש דרך לצרף לו hdmi שיוציא תמונה ברזולוציית fhd למסך טלויזיה? ראיתי מתאמים אבל התמונה ברזולוציה נמוכה יחסית..מדובר ב LG f1 עם כרטיס מסך מובנה. הסיבה שאני מעונין להשתמש במחשב הזה כי זה נראה לי הפתרון הכי זול כרגע להזרמת מדיה לטלויזיה ופונקציונליות רחבה כי בכל זאת זה מחשב.

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  9. אז ככה חברה רמקולים של CREATIVE שהיו איתי כמעט 10 שנים הלכו לעולמם :'( יש כרגע כ 600 שקל לרכוש רמקולים חדשים פישפשתי קצת בפורום וראיתי מספר המלצות שהיו פה על חברה ששמה מיקרולאב עשיתי בדיקה ראיתי את הדגם Solo3c נראה נחמד , השאלה איך הוא מול ההרמאן קארדון סאונד סטיק 2.1 III (אני יודע שמחירם בין 800-900) אני יכול להשיג אותם ב550 מחבר. דגם נוסף שהומלץ הוא ה T20 של קריאטיב (גם הביקורות ברשת מחמיאות) והסולו 3 C של מיקרו אם יש עוד משהו שאפשר להוסיף לרשימה או משהו מהרשימה ששווה ללכת עליו בלי בעיה. אשמח לעזרה, תודה.

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  10. Started by MATTAN,

    היי מה המצב אני מחפש נגן mp3 עד 130 דולר לקניה בארצות הברית לפחות גיגה תודה לכול העוזרים

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  11. Started by edoson,

    ב- 1000 ש"ח, מה הDVD הכי טוב שאפשר לקנות היום? איזה פונקציות חשוב שיהיה בו? מה אומר קצב הקריאה של העין? הנתי שיש כאלה שקוראים 10 ביטים , וכאלה של 24 ביטים, 10 \ 24 ביחס למה? ומבחינת קידודים ו ZONים , וקריאת צרובים? תשובה מפורטת עם המלצה בסופה תתקבל בברכה. (אני מקווה שאני בפורום הנכון..... ;D)

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  12. שלום, אני מחפש אוזניות BT (בהכרח BT כי אני רוצה לחבר אותם לנייד) לשימושים הבאים: סקייפ (דרך הלפטופ והסמארטפון). שיחות טלפון דרך הנייד. לשמוע מוזיקה דרך הנייד. לשמו מוזיקה דרך ה DESKTOP בבית/בעבודה. וגם לסדרות דרך DESKTOP בבית. חשבתי על האוזניות הבאות: אתר יצרן ביקורת מכירה לגבי תקציב - אני מחפש משהו עד 200 שקל. חשבתי במקביל לקנות גם אוזניות אלחוטיות (לא BT) יותר איכותיות לסרטים וסדרות), אבל אם יש משהו BT שהוא ממש איכותי גם לשימושים האלה אז אני אשקול להעלות את התקציב. מה אתם אומרים? נ.ב. יש לי דונגל BT ישן ופשוט בDESKTOP בבית. האם אני אצטרך לקנות משהו אחר? תודה.

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  13. שלום חברים, אני צריך להמיר קלטת של טייפ לדיסק CD רגיל, ברשותי מערכת מיני של GRUNDIG עם אפשרות לטייפ. יש בה אך ורק חיבור אוזניות, אני מעוניין לחבר אותה למחשב, ולהקליט את התוכן של הקסטה ולצרוב על CD , השאלה שלי היא איך אני עושה את זה? ??? מודה מקרב לב לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  14. Started by Rule The Pc,

    אהלן לאדעתי אם זה לפה או איחסון אבל אמרתי יאללה נשים פה טוב אז השאלה היא אם אפשר לעשות איחוי דיסק לH100 או H300 ?

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  15. הי, יש לי SB-128. אני מחבר אליו את הרמקולים הפסיביים שלי ליציאה אחת, וכבל סטריאו שהולך למערכת ל-LINE OUT הבעיה היא שכאשר ה-LINE OUT מחובר למערכת אין לי סאונד דרך הרמקולים. אם אני מנתק את הכבל (גם מהצד של המערכת) יש לי סאונד ברמקולים האם יש לי אפשרות לשמוע גם במערכת וגם ברמקולים? האם ניתן לשמוע ברמקולים כאשר המערכת סגורה (והכבל מחובר) ? ניסיתי לשנות בהגדרות של הכרטיס קול (2 רמקולים, 4 רמקולים, 4.1.....) לא עזר האם כרטיס קול יותר חדיש יפתור את הבעיה? אם כן איזה כרטיס מומלץ? תודה

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  16. השימוש העיקרי שלי הוא למישחקים וסרטים וגם למוזיקה בדגש על איכות צליל בנוסף יש אפשרות להישתמש בערוציי קול וירטואלים עבור מישחקים באוזניות אלו ? צריך גם המלצה על כרטיס קול שינצל את מלו הפוטנציאל שלהם בימיוחד עבור מישחקיי מחשב כמו crysis2 וכו" אין מיגבלת תקציב עבור הכרטיס קול Sennheiser PC360 קישור : http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headsets_pc_pro-gaming_504122 Sennheiser HD595 קישור : http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_audiophile-headphone-hd595-quality?Open&path=private_headphones_hifi_audiophile-headphones מעוניין לקנות ממשווק רישמי של היצרן בארץ איך משיגים אותו או עדיף יותר מחנות מסוימת ?…

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  17. Started by {oblivion},

    היי אני מחפשת מערכת תנגן גם CD גם MP3 וגם שיהיה לה פטיפון, השאלה היא.. מייצרים כאלו? 10X

    • 9 תגובות
    • 901 צפיות
  18. חיברתי אוזניות למחשב מקדימה אני מפעילה שיר ואני לא שומעת באוזניות? למה?

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  19. Started by irene,

    שלום לכולם, אני מנסה לחסוך מעצמי צריבה של דיסקים בכל פעם שבא לי לראות סרט במסך 42". לכן, האם יש אפשרות לחבר את ה-DVD שלי לדיסק און קי באמצעות מתאם שבצד אחד שלו יש כניסת חיבור USB (בשביל הדיסק און קי) ובצד השני יש חיבור בננות או סקארט (בשביל ה-DVD)? איך נקרא מתאם כזה ואיפה אפשר למצא אותו במחיר סביר (מה זה בכלל מחיר סביר?אולי עדיף להזמין מחו"ל?) והאם השיטה הזו היא בכלל כדאית?

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  20. Started by codvir,

    שלום לכולם יש לי מגבר ימאהה וכרטיס קול של קריאטיב עם יציאה דיגיטלית ו/או שלוש יציאות רגילות לקידמיים אחוריים וסאב. בהנחה שאני רוצה לחבר את כרטיס הקול ביציאה הדיגיטלית למגבר שלי איך ניתן לעשות זאת ולאיזה יציאה במגבר אני צריך לחבר זאת. אשמח לקבל גם אופציות נוספות, בגדול אני רוצה לקבל את אפקט חמשת הסרונד כמו בסרטים ובמשחקים. תודה דביר

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  21. שלום לכולם, כרגע יש לי 5H V2 שהן נפלאות אבל הבעיה שהבס חלש והן לא הכי טובות למוזיקה למרות שעד עכשיו לא היו לי תלונות הבעיה היא שהן נפלו מהשולחן שלי ועכשיו המיקרופון פעול קקי שזה ממש חבל כי הוא היה ממש טוב עם הנפילה איכות הסאונד קצת נפגעה אז... החלטתי שזה הזמן לקנות חדשות הדרישות הן: שהן יהיו טובות למשחקים ולמוזיקה שהבאס יהיה טוב +/- שיהיו נוחות ללבוש לאורך זמן עדיפויות: שלא יראו כמו קקי של 30 שקל מהסופר או משהוא כזה =) , שיהיה מיקרופון, שלו יתקלקלו כי נפלו מהשולחן מחשב שלי (החתול שלי אוהב לקפוץ על חוטים אז...) העדיפויות הן לא חובה אלא מין בונוס אתם יודעים.... עדיפויות =) חחח... אפשר לחרוג מהתקציב אבל רק אם זה מצדיק התקציב הו 500 אבל דיי גמיש אפשר גם 600 אם הן באמת טובות ו…

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  22. Started by dvvon,

    שלום אני ראיתי נגן של iriver ב380 ויש לו רק 256 זיכרון אז רציתי לדעת כמה שירים אפשר להכניס בו ואם הוא נגן ששווה את המחיר הדגם הוא IFP790 תודה רבה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 900 צפיות
  23. Started by udif,

    שלום, אני מחפש תוכנה לביצוע Audio RIP שצריכה לענות על כמה דרישות: 1. ביצוע RIP של IMAGE מלא של דיסק, לא טרקים בודדים! 2. ה- IMAGE חייב להיות WAV FILE. 3. התוכנה חייבת לכתוב CUE SHEET מדויק המתאים ל- IMAGE. 4. (לא חובה אבל נחמד) - דחיסה ישירות לפורמט APE. 5 (לא חובה אבל נחמד) - תוכנה חינמית. אם יש source code יהיה פשוט נפלא. ניסיתי את: CDex - לא מוציאה IMAEG דל דיסק אלא רק טרקים. FreeRIP - מוציאה IMAGE אבל בלי Cue Sheet. לא חשוב לי: CDDB/FreeDB lookup דחיסה ישירות ל- MP3 תודה. המטרה, אמ לא הובן, היא לגבות את אוסף הדיסקים שלי. אני מעונין להכניס 10-15 דיסקים דחוסים ב- APE על דיסק DVD יחיד. יכול להיות שאשתמש ב- FLAC אפילו שהוא פחות טוב, כי נדמה לי שיש נגנים שיודעים לנגן אותו …

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  24. Started by naelfr,

    האלן, בקיובייס אצלי, ברשימה של ההתקנים של האסיו, ניתן לבחור בין: asio directx full duplex asio multimedia dirver creative asio עכשיו, ברשותי כרטיס קול אודיגי, וכשאני בוחר בשניים הראשון, הכל פועל טוב אבל עם עיכבה קצת מעצבנת. אבל כשאני בוחר באסיו של קראטיב, לא שומעים כלום ואי אפשר להקליט איתו. מישהו יודע למה זה קורה? ואיך אני יכול לצמצם אולי את העיכבה? כי כיבנתיים יש לי עיכבה כמו של כרטיס קול רגיל מעפן.. תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 900 צפיות
  25. Started by shlosi,

    שלום לכולם, יש לי כרגע Sennheiser HD202 ואני מרוצה מהן, אבל עקב שימוש רב ב4 השנים הארחונות הן התחילו להישחק ואני רוצה להשתדרג. עשיתי קצת חיפושים בזאפ ובאיביי וקצת איבדתי את הידיים והרגליים.. אני מחפש Headphones ומוכן לשלם בסביבות ה500 שקל (כשאין לי בעייה להזמין מחו"ל). למישהו יש המלצות?

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות

דיונים חדשים בפורומים