אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
כרגע אני משתמש בזוג רמקולים של 2 דולר למחשב ולצפיה בסרטים בטלויזיה דרכו. אני רוצה להוציא עד 50-60 דולר על רמקולים סבירים שיוכלו להשמיע לי את המוזיקה/ סרטים/ משחקים שלי כמו שצריך. הרמקולים יחוברו ישירות לכרטיס הקול המובנה שלי (על הלוח הזה). היה לי נסיון טוב בבית עם Cambridge PC Works, אז חשבתי לקנות רמקולים משומשים מהסדרה שלהם ב-ebay או משהו כזה, אבל אני בטוח שבארה"ב יש לי עוד מבחר של מליון סוגי רמקולים סבירים במחיר הזה ואני פשוט לא מכיר אותם. אני לא אודיופיל, לא צריך תמיכה בטכנולוגיות הכי חדשות וברור לי שבמחיר שאני מוכן להשקיע אני לא אקבל תמורה איכותית באמת. אבל אני מאמין שבמחיר הזה אני אוכל לקנות לפחות רמקולים טובים מיד שניה. יש הצעות? תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני רואה הרבה סרטים במחשב שלי,רמקולים טובים כבר יש לי (Z-560) אבל הכרטיס קול שלי הוא על הלוח -לוח Gigabyte GA-7VAX VIA KT400 Motherboard (AGPx8, 5.1 Sound, ATA133, LAN, USB 2.0) אני הולך לקנות עכשיו אודיג'י 2,מה יהיה השיפור בסאונד? הוא יהיה מורגש או שזה ממש זניח וחבל על הכסף כי אני אוהב לשמוע באיכות. ???
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
האלן יש לי מחשב חדש (חודש וקצת) עובד ממש תותח ואני מחפש עכשיו רמקולים 2.1 (2 רמוקולים + סאב) יש למישהו המלצות? (אני גר באזור חיפה אם זה משנה) תודה
-
- 12 תגובות
- 905 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס המסך 4870. כיצד אני מבצע חיבור זה...?
-
- 7 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מעוניין לקנות אוזניות חדשות ואני רוצה אוזניות כפתור. אני רוצה אוזניות שישבו ממש טוב באוזן (כל האוזניות האלה שיש להם סיליקון)... התקציב שלי הוא בסביבות ה300 שקל. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום. בשעה טובה עובר לבית חדש ורציתי לצ'פר את עצמי במערכת קולנוע פרטית. אני מוכן להשקיע עד 12000 במשך השנה הקרובה. אז מה בעצם אני צריך? 1. טלויזית LCD 2. רסיבר 3. רמקולים 4. מחשב נראה לי שבזאת סיכמתי את כל רכיבי מערכת הקולנוע הביתית לא? (DVD כבר לא נראה לי כלכך חשוב כשיש מחשב HTPC לא?). מה אני רוצה ממכם? הצעות לכל רכיב כך שלא יחצה את הסכום כפי שציינתי ואת סדר הקנייה היות וזה הולך להיפרס על פני כל השנה. כרגע יש טלויזיתCRT ישנה (בערך 30 שנה של סוני ועדיין עובדת. ציפוי עץ מדהים) וזהו בערך. רעיונות?
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
-
-
היי, אני מחפש לרכוש מערכת רמקולים למחשב שתחובר ישירות לכרטיס קול HD של ASUS P5K-E חשבתי ללכת בכיוון של ה 530 או 540 , רק מה ההבדל בניהם שיש כזה הפרש של כסף? הם שווה לקנות מערכת רמקולים אחרת בסכום הזה?
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אהלן, ראיתי ברשת אוזניות CX 380 Sport II ויש את גירסת ה CX 380 כדוגמא http://cgi.ebay.com/Sennheiser-CX380...QQcmdZViewItem לעומת http://cgi.ebay.com/SENNHEISER-Sennh...QQcmdZViewItem המחיר דיי משמעותי, אבל אני לא מוצא את ההבדל בביצועים, תודה.
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
ניסיתי להחליף רמקולים ולשחק בהגדרות של המחשב הכל על איזון אמצעי ועדין לא מצליח לשמוע ברמקול הימני
-
- 2 תגובות
- 905 צפיות
-
-
המערכת פועלת אצלי מצויין ועושה אחלה רעש ... אבל אני רוצה יותררררררר !! הדיקודר מקבל מוזיקה באינפוט של DIGITAL OPTICAL ומערכת הסראונד היא ProLogic II ... ואני שומע רעש חזק רק מהרמקול של הסנטר ! מתקרבים ושומעים בקושי רעש משאר ארבעת הרמקולים .... מה צריך לעשות ?! כדי שאני ישמע שירים בווינאמפ חזק מכל הכיוונים נ.ב. אפשר לשמוע סראונד ברמקולים כי ה DOLBY DIGITAL טוב ..
-
- 7 תגובות
- 905 צפיות
-
-
היי , הייתי מעוניין לדעת איזה כרטיס קול הכי איכותי מבחינת הצליל המופק ממנו. השימוש בו יהיה לחיבור אל אוזניות ישירות, לכן הגברה פנימית טובה תהיה חשובה בכדי שתתאים ל Equation RP-21. E-MU® 1212M ESI Juli@ PCI ESI MAYA44 אשמח לשמוע עוד חלופות
-
- 6 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום. לפני כשבועיים קניתי רמקולים 5.1 X530 Logitech קיניתי כבל מאריך, חתחתי את הכבלים חיברתי את המאריך שמתי רמקול בכל פינה בחדר, ואת החוטים ליד הפאנל בתעלה. אחרי כמה זמן הרמקולים התחילו לעשות לי רעשים...חשבתי שזה חד פעמי אבל לא, זה קורה הרבה שפתאום יש להם ג'ננה של רשרושים (גם בלי להפעים מוזיקה) עכשיו אני לא יודע ממה הבעיה , אני חושב שזה בגלל החוטים שחיברתי , או שחיברתי לא טוב . אבל אני לא בטוח. אבל זה סרט רע לפרק הכל אז חשבתי להתייעץ פה. איך אני יכול לבדוק את זה ? מה אתם אומרים על הבעיה זה יכול להיות עוד משהו ? מישהו יש לו ניסיון עם הרמקולים האלו? ומה אתם אומרים אם אני יילך אליהם הם יסכימו להחליף אחרי שחתחתי את החוטים? תודה!!!!
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
1) Creative AUDIGY Digital Entertainment Retail Sound Card 2) Creative AUDIGY DE MP3 Retail Sound Card 3) Creative AUDIGY X-GAMER Retail Sound Card
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום לכולם האם הלוגיטק בטווח המחיר של עד 2500 ש"ח עדיפים על פני קניית סט 5.1 שיחוברו למגבר שלי של סוני DB930? איזה סאטליטים לקולנוע ביתי משתווים \עולים על הסט של לוגיטק שמוגדר סט למחשב? דרך אגב בזאפ פרסם משהוא ביקורת לפיה אחרי רבע שעה של שמיעה רצופה ב Z5500 המערכת מתחממת ונכבית מעצמה האם זה הגיוני? לטענתו זה קרה ב 2 מערכות שונות וחדשות שהחליפו לו.
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
היי בשעה טובה האוזניות הגיעו ואני מבסוט עד השמיים! עכשיו רציתי לדעת איך לשים את ההגדרות הכי מתאימות וטובות לאוזניות דבר ראשון יש לי asus realtek audio manager היה בהתחלה על 7.1, החלפתי על STREO. זה נכון? כמו כן יש defualt format והוא מוגדר כך : '24Bits, 48000hz studio quality ' אז עד כמה זה מדוייק ההגדרות האלו? ועוד משהו, ב volume mixer רשום שמחובר speaker ולא Headphone זה אמור להיות ככה.
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום חברים. האם קיימת תמיכה בעברית עבור הנגן של IRIVER דגם H10? תודה יואב
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
יש לי כרטיס audigy2 עם רמקולים 4.1 ישנים של creative (סדרת cambridge הישנה). מידי פעם הווליום יורד ואחרי כמה זמן הוא חוזר חזרה לווליום הגבוה. אני שומע את זה בעיקר כשאני שומע עם ווליום חזק. אני לא יודע אם זה קורה גם בווליום חלש (או שאני שומע מוזיקה או שלא). זה קורא לי גם עם winamp וגם עם WMP11 המחשב מפורמט וזה עדיין חוזר על עצמו. רעיונות?
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
שלום, יש לי את המוצר הבא: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31Qhtyp1SrL._SS400_.jpg (כמו שניתן לראות יש בחיבור שלו שלושה פסים) כמו כן, שמתי לב שבמחשב שלי המקרופון הוא בעל 2 פסים. מה השם של כל אחד מהחיבורים הללו? האם זה 2.5ממ או 3.5 ממ האם זה זכר או נקבה? איזה מתאם עלי לרכוש כדי שאוכל להמיר את החיבור בעל השלושה פסים(שכאמור, אשמח לדעת את שמו) לחיבור בעל השני פסים(שגם לו, אשמח להדביק שם)? תודה.
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מערכת מיקרו סטריאו של חברת סוני cmt mx700ni! כמה שאלות למבינים... 1)אין אותה בארץ וחבל,אני רוצה שדוד שלי יביא לי מחו"ל,יעשו לי בעיות על מערכת כזאת במכס?ואם אביא אותה מארה"ב האם יהיו לי בעיות במתח חשמל? 2)יש למערכת שיטת wifi ו dlna האם אוכל לחבר את המחשב הנייד שלי בקלות למערכת,או שאני צריך לחבר את הראוטר דרך חיבור ישיר.אם מישהו יוכל להסביר לי אשמח.. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
קניתי לפני כמה זמן את ה ATP3 (שאגב אני מאוד מרוצה מהם). יש לי לוח אם לא חדש במיוחד, עם כרטיס קול די פשוט, השאלה שלי היא האם יש צורך לקנות כרטיס קול טוב יותר? האם אני ארגיש הבדל גדול באיכות ה sound? אני משתמש ברמקולים בשביל מוזיקה, משחקים וסרטים.
-
- 6 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אז ככה יש לי בחדר מקום שניראה פשוט מיועד למסך כלשהו שאפילו יש מולו ספה נוחה ביותר... חשבתי להרכיב מקרן ולהקרין על אותו חלק של החדר כאשר אני מצרף אליו את המערכת שיש לי בחדר. אבל אבל אני לא בטוח שנושא הזה בגלל שאני לא מכיר כ"כ את המקרנים בארץ ואת המחירים שלהם, בדיפדוף קל בZAP ראיתי שיש מקרנים איכותיים לא יקרים לעומת מסכים הLCD 42" מה דעתכם ? מסך LCD או מקרן ?
-
- 8 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אני צריך אתר שמוכר את ה ARCHOS AV420 בארצות הברית (דוד שלי שולח לי אותו) על איזה אתר אתם ממליצים לי לקנות ממנו בארצות הברית ??? + וגם אוזניות עד 300 ש"ח בארצות הברית עזרה דחוףף
-
- 7 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אהלן אני רוצה לקנות את אחד מהדגמים האלו, microlab x15 \ x23 לחיבור למחשב הבעיה היא שראיתי תמונה של החיבורים למערכת והכל חיבורי RCA. יש אפשרות לחבר את הרמקולים האלו למחשב ולהנות מ5.1 או שהדרך היחידה היא דרך חיבור STEREO אם מישהו רכש את הרמקולים האלו וחיבר למחשב בצורה של 5.1 שישלח לי הודעה פרטית אני אשמח לקצת עזרה בנושא תודה
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
היי אני מבצע קנייה של ארכוס 404 ואני רוצה לו אזניות איכותיות האוזניות צריכות להיות מאמאזון ויש לי תקציב של 25-30 גג (בדולר) אם יש משהו שממש שווה את זה אז עוד טיפה גם אפשר אה ועוד משהו תודה
-
- 7 תגובות
- 904 צפיות
-
-
מצאתי בין ערמות הזבל בית מגבר מדגם Micronic A-60 של blaupunkt הוא נראה נחמד ואיכותי, עם מראה רטרו "עתידני" מגניב ביותר. הבעיה היא שאין לי מושג מה הוא שווה, כל המידע שמצאתי עליו הוא בגרמנית (כמה אתרי HI FI גרמניים). מישהו יכל לעזור לי למצוא מידע באנגלית שיגיד לי לאיזה רמה הוא שייך והאם יש לו ערך כספי כל שהוא? למעלה רדיו T-60, ולמטה המגבר A-60. יש לי את שניהם.
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-


