עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by malcolmx9,

    עד היום הסתובבתי עם ה-IAUDIO X5 שעבד בצורה מעולה עד שאחותי שברה אותו :-X. אין לי תקציב גבוהה לקניית נגן חדש, ואני חייב להסתפק באחד שעולה 200-300 שקלים, כשבמחירים האלה אני משער שהגדלים הם עד 1G. אני לא מתמצא בתחום, אז להיכנס לזאפ ולחפש בטווח המחירים שציינתי לא מועיל לי במיוחד, וגם לא מתכוון לסמוך על התגובות שיש שם באתר. אז אם מישהו יכול, בבקשה תמליצו על נגן MP3 כמה שיותר זול (בטווח שציינתי). מה שחשוב לי הוא זמן סוללה וגודל, אלה הדברים היחידים שהפריעו לי ב-X5. לבוא עם דרישות בתקציב כל כך נמוך קצת לא במקום, אבל אם אפשר לעמוד בהם אז מבחינתי בונוס. תודה . אוזניות אגב אני מתכוון לקנות את ה-X300 או איך שקוראים להן (עד עכשיו קניתי שני זוגות שגם הם התקלקלו משימוש לא נכון של …

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  2. http://www.snapstream.com/Community/articles/hydra/default.asp המחשב הזה נועד יותר להראות את יכולת התוכנה להתמודד עם כל כך הרבה INPUT בוזמנית, אבל מטורף לא פחות...5 כרטיסי דגימה בפנים..

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  3. Started by RonenIL,

    יש לי שתי רמקולים ממערכת מיני ישנה ששומעים בהם ממש צליל נקי וטוב הבעייה שיש להם חיבור של כבל חשמל שמתחלק לאדום ושחור ופשוט יש חוט נחושת גלוי הבקשה שלי היא, אם מישהו יוכל לעזור ולהסביר לי איך אני הופך את המצב שלכל רמקול יהיה חיבור בננה (RCA ) בסוף. (עדיף אם איורים שאני יוכל להבין יותר טוב)

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  4. Started by stojakovic,

    אני קונה אוטוטו רמקולים ואני מאוד רוצה מערכת 5.1 ואני גם סגור כבר על הX-540... אבל.... החדר שלי איפה שאני שם את הרמקולים לא כל כך סימטרי ככה שיוצא ששני הרמקולים האחוריים יהיו במרחקים שונים ממני... הוספתי שרטוט (מאוד מושקע!!) של הסידור כדי להמחיש את הבעיה... השטח האפור זה השולחן. הפס האדום זה המסך. הפסים הכחולים זה שני הקידמיים והסנטר. היצור זה אני. והפסים הירוקים אלה האחוריים, תלויים על הקיר. אפשר לראות שהאחורי הימני הוא 1מטר ממני והשמאלי הוא 2 מטר ממני (+- 15cm).. רציתי לדעת אם המרחק הזה יהיה באמת משמעותי ויוכל לפגוע בהנאה?! זתמרת, יש מצב שאני ארגיש את הדיליי? בנוסף רציתי לדעת אם יש לי אפשרות להגדיר בכרטיס קול את המרחק שלי מהרמקולים ואז הוא יגדיר דיליי בעצמו?! (כ…

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  5. Started by e-d-a,

    יש לי נגן מיני אי פוד והאוזניות התחילו לזייף, אני רוצה לקנות אוזניות שאני באמת באמת ירגיש הבדל באיכות (ולא סתם יוציא 200-300 שקל על אוזניות). אני יכול להוציא בסביבות ה300 אני מעדיף אוזניות שנכנסות לאוזן כי יותר נוח מבחינת תנועה וגם כי רוב הזמן אסור לי לשמוע (אני חייל) אז עדיף שיהיה אוזניות קטנות ויהיו ממש אכותיות ואם זה ממש ממש חריג אז אפשר הצעות לרגילות (עוצמה לא חסר הנגן הקטן הזה ממש מוציא עוצמה). בקשר לסגנון מוזיקה אני שומע מוזיקה מזרחית טראנסים מוזיקה ישראלית וMTV. תודה מראש...

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  6. Started by erandob,

    האם מישהו מכיר אתרים אירופאיים (שעושים משלוח לארץ) שאפשר להזמין מהם סרטי BLU RAY - ZONE 2 אשמח לקבל המלצות ממי כדאי להזמין. תודה

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  7. Started by achiya1,

    מדובר בPSP ובמסך LCD של טושיבה 32 אינץ' מה צריך לעשות אם אפשר בכלל לחבר את הPSP שיראו את התמונה במסך הגדול ? מצד שני אם זה אפשרי..בשביל מה צריך PS2\3 ?

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  8. Started by IG,

    מה עדיף מבחינת איכות? תודה

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  9. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות טלויזיה חדשה לסלון. גודל נראה לי 40 - 42 אם אין משהו איכותי אז גם יותר קטנות אפשר. המרחק צפייה הוא בערך 3 - 3.5 מטר אולי קצת יותר תלוי כמה דוחפים את הספא אחורה שימושים בעיקר צפייה בסרטים וסדרות מהסטריימר ומשחקים בסלון fifa \ pes המלצות יתקבלו בשמחה :-)

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  10. Started by ZoreK_ZetiM,

    קניתי את המכשירב2000 ש"ח (יד שניה באחריות) יש סרטים שאני מכניס והוא לא מנגן אותם....איפה אני מוצא לו מקודדים עדכניים????? מישהו מכיר איזה תוכנה פשוטה להמרת קידוד של סרטים???

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  11. Started by Life_SyStem,

    ה 4121 קצת יותר יקר. מה עדיף מבינהם? ATP3 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=24875 4121 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=24879

  12. Started by Bessmertniy,

    well now i got koss sportapro while im listening to music even in low volume i got some static or noise distortion problems is there anyway to fix it? i bought them from amazon and i dont wanna dill now with shipping and all that crap so what can i do , i know that i got a lifetime warrenty for this headphones but still i dont wanna mess with shipent to the us is there a koss diller ship or something that i can contact?

    • 6 תגובות
    • 909 צפיות
  13. שלום, רציתי לשאול איך כל הקטע של הLYRICS בנגנים כמו למשל של PROSOUND עובד? מה אני צריך לעשות לשים קובץ טקסט עם מילות השיר וזהו זה יראה לי אותם בנגן ? או שיש רק קבצים מיוחדים שצריך לחפש בנרות בשביל למצוא... ? עכשיו אני מתלבט בן אם לקחת את הנגן של PROSOUND כי יש בו את האפשרות הזו או בן הנגן של SANDISK שלפי מה שהבנתי אין בו את האפשרות להציג מילים של השיר... אז משיהו יודע האם בנגן של SANDISK יש LYRICS ?

    • 6 תגובות
    • 909 צפיות
  14. Started by דודו לוי,

    יש בכרטיס קול פונקציה של סטראיאו מיקס-מערבל סטריאו,אבל היא לא קייממת בכל כרטיס. ישנם כמה ניידים שאני בוחן לרכוש אותם: dell inspiron n4030.toshiba satellite c650-17w. Toshiba Satellite L505-13Z . Satellite C650-15L-TOSHIBA.האם הם מכילים את הפוקציה הנ"ל? בעיקרון האם כרטיס קול Intel High Definition Audio ,מכיל את הפונקציה של סטריאו מיקס?

  15. Started by ori14,

    אני בונה את הCMOY הראשון שלי, ואני מתלבט בין שלושה שבבי הגברה. opa2132pa opa2132p opa2134pa איזה מהם יתן לי את השיפור הכי טוב לאיכות הסאונד? אפילו אם ההבדל קטן ציינו מה טוב יותר, כי ההפרש במחיר קטן מאוד. דרך אגב, ראיתי שלמגבר יש gain, ואם הוא יגיע לרמה מסוימת הוא יכול לשרוף אוזניות IEM בעיקר, איך מורידים GAIN? עוד שאלה, האם שימוש בנגדים וקבלים שנחשבים לטובים יותר, ולא ג'נריים (הבדל של דולרים בודדים בלבד לכולם ביחד) יתן שיפור באיכות הסאונד? משמעותי? תודה לעוזרים, אורי.

    • 7 תגובות
    • 909 צפיות
  16. ^ צרכים: הקלטת גיטרה ושירה (בעיקר), מוזיקה (פעם ב...), סרטים (מאד נדיר) http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16826159203 http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16826159215 אם יש משהו יותר משתלם ומתאים לצרכים שלי, בסביבות אותו מחיר, אתם יכולים להציע. עדיף מרשת גדולה מארה"ב כגון: ניו אג, אמזון וכד'... תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 909 צפיות
  17. מישהו מכיר כרטיס קול כזה? זה יהיה לי תחליף מצוין לרסיבר. מחיר לא משנה, אני בטוח שהוא יהיה יותר זול מרסיבר חדש+רמקולים.

    • 7 תגובות
    • 909 צפיות
  18. שלום. קיבלתי DVD ,רסיבר, ורמקולים. אין לי מושג כיצד לחבר אותם. אפשר בבקשה הסבר בבקשה מה צריך וכו'.

    • 0 תגובות
    • 909 צפיות
  19. Started by Aviko,

    לאחרונה הוצע לי לקנות מאדם שאני מכיר את זוג האזניות הנ"ל, חדשות באריזה. הבעיה היא שהמחיר שהוא רצה עליהם היה מאוד נמוך יחסית למחירים בחנויות ורציתי לדעת האם יש חשש לדאוג מזיופים מוכרים?, האם יש דרך לעלות על כך? תודה, Aviko

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  20. Started by KF,

    שלום, מחפש רמקולים 2.1 למחשב.. ה-altec lansing 4121 נדפקו - איך שאני מחבר אותם הווליום והבאסים מתחילים לעלות ל-100% ללא שליטה עם הבורר ברמקולים. זה בר תיקון ? (עלו לי 400 ש"ח לפני 4 שנים) מחפש משהו בסביבות ה-350 ש"ח. רצוי שהסאב יהיה מלבני וקומפקטי (מבחינת מיקום) ושלא יהיו רמקולים ענקיים. תודה.

  21. Started by TGA,

    שלום, אני מחפש כרטיס טלוויזיה. מה הכי יתאים לי לממיר של יס? תודה,

    • 0 תגובות
    • 909 צפיות
  22. יש לי במחשב כרטיס מסך Radedn hd4830 512mb Club3d וכרטיס קול sound blaster x-fi xtreme audio pcle על המחשב מותקנות 2 מערכות הפעלה XP + WIN 7 64 BIT המחשב מחובר לטלוויזיה בעזרת HDMI המחשב מחובר בכבל אופטי לרסיבר ב- XP בהתחלה המערכת היתה מכוונת להשמיע דרך הרסיבר וכך הייתי שומע. אחרי שכיוונתי את המערכת כך שאוכל לשמוע דרך הרמקולים של הטלוויזיה, פתאום לא הצלחתי לחזור ולשמוע דרך הרסיבר (למרות שכיוונתי את המערכת לכך). כיום אני מצליח לשמוע רק דרך הרמקולים של הטלוויזיה. ב- WIN 7 אני אכן מצליח לשמוע דרך הרסיבר (כך שאני בטוח שהוא תקין) ומחובר כמו שצריך. אבל לצערי לא מצליח לשמוע דרך הטלוויזיה, למיטב הבנתי זה קורה כי בעת התקנת הדריברים של הכרטיס מסך, הוא התקין את הסאונד של ה- 32 BIT …

    • 0 תגובות
    • 909 צפיות
  23. Started by elgard,

    מחפש אוזניות אוזן (כאלה שנכנסות לאוזן ;D). תקציב: עד 80 ש"ח.

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  24. Started by shay820,

    שלום לכולם ברצוניי לשדרג את כרטיס הקול של המחשב !!! אני מעונין לשמוע מוזיקה משני ערוצים ולא 7.1 ערוצים!!! האם במקרה זה אני ירגיש בהבדל בין שני הכרטיסים הבאים Hercules Digifire 7.1 Audigy2 VALUE Audigy 2 ZS Platinum Pro אשמח לעזרה (הכרטיס מיועד לשמעית מוזיקה בלבד לא למשחקים)

    • 7 תגובות
    • 909 צפיות
  25. שלום, מצאתי בבית שני רמקולים (טובים) של מערכת סטריאו ישנה, וחשבתי אולי לחבר אותם למחשב במקום הרמקולים הדפוקים שסיפקו לי בחנות מחשבים. שתי שאלות: 1. יש לי כרטיס קול בסיסי מאוד. האם ברגע שאני אחבר רמקולים גדולים ואיכותיים יתחילו להישמע כל מיני עיוותים באיכות הסאונד? אני מתכוון ל-distortions, לדוגמא, שעד היום לא חוויתי. ידוע לי על אנשים אחרים שחיברו רמקולים כאלו למחשב, גם כן לכרטיס קול בסיסי, והאיכות סאונד אצלם טובה מאוד. 2. האם זה משנה אם אני מחבר מערכת סטריאו שלמה למחשב או רק רמקולים? אני מעוניין לתפעל את כל בקרת הסאונד מהמחשב, ואין לי טעם פרקטי להשתמש בכל המערכת. רק אם הדבר משנה את איכות הסאונד אני אשקול אותו. ושוב, זה חיבור רגיל לחלוטין של שני רמקולים בסטריאו, בלי ש…

דיונים חדשים בפורומים