עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by n0stredamus,

    הי יש לי רעשים סטטיים מעצבנים ביותר (אותי לפחות) שאני לא יודע ממה הם נובעים ורציתי להתייעץ איתכם פה בפורום אולי תוכלו להאיר על הבעייה שלי קצת אור ולעזור לי לפתור אותה. אני לא אודיופיל קשה אבל אני אוהב לשמוע טוב והשקעתי סכומים לא מבוטלים כדי לשמוע בצורה סבירה לפחות והרעשים הסטטיים האלה פשוט הורגים אותי. אז ככה האלמנטים שיש ברשותי הם כאלה : מחשב : לוח גיגהבייט עם כרטיס קול מובנה (לא בשימוש אבל מותקן במחשב - לפעמים אני משתמש בו לכן הוא לא מנוטרל כרגע, כל הסאונד מופנה לקריאייטיב) IPE1000PRO 2 W מעבד P4 2.8 2 גיגה זיכרון כרטיס קול : X-FI Fatality עם פנל 5.25 - יציאות אופטיות וכו ... מערכת הפעלה WIN-XP PRO עם כל העדכונים הרלוונטיים של קריאייטיב לכרטיס קול, חשבתי פעם על וויסטה …

    • 5 תגובות
    • 919 צפיות
  2. Started by Radeon38,

    זה העמוד של הכרטיס http://www.asus.com/products.aspx?l1=25&l2=150&l3=0&l4=0&model=2385&modelmenu=1 קראתי דעות פה על הגרסאות בסיס של הכרטיס הזה וברצוני לדעת האם הדגם הזה של אסוס מהווה כוכב נוסף בכרטיסי הקול מלבד ה 1212M. מבחינת מחיר\תועלת הוא ניראה מצויין אבל חברת אסוס לא מוכרת לי מתחום כרטיסי הקול. אני יודע שמבחינת פונקציות הוא משתווה ל1212M אבל אשמח אם יש ביקורות יותר אמינות מדעות שלי. תודה

    • 8 תגובות
    • 919 צפיות
  3. ובכן, אני נהר קוריאה פרסמו את תאריכי העדכונים הבאים ומה הם יכילו ונחשו מה מגיע באוגוסט :D :D Due End of July - Early August 1. OTF File Deletion 2. Propriety Format Support (not sure if i translated this right) 3. Playback Speed Control (not as flexible as IFP series, but will be supported) 4. Gapless 5. Unicode Support in DB 6. OGG Support for DB 7. Hebrew Support 8. Sub-dir support for Text Folder 9. Enhanced Shuffle Mode 10. Some Tag stuff Fixed... (i think it's only related to krn windows) 11. 6 Line Automated Lyric Support 12. A bug that occured to the remote when NAVI button is pressed in the PLAYLIST... is fixed (wtf is that??) 13. Pr…

    • 8 תגובות
    • 919 צפיות
  4. Started by theenema,

    יש לי כרטיס קול און בורד שעשה לי בעיות (SoundMax) קניתי כרטיס קול PCI אחר,פשוט. איך אני מסיר אותו (הכרטיס הישן) וגורם למחשב להתעלם ממנו ולהתקין את החדש?

    • 4 תגובות
    • 919 צפיות
  5. Started by avz,

    שלום יש לי טלוויזת LCD של HISENSE (סיני, אלא מה?). בין יתר הכניסות ישנה כניסת USB. למה היא משמשת ו/או למה ניתן להשתמש בה? בחוברת ההוראות (בעברית) אין כל איזכור לאפשרות כזאת. ניסיתי לחפש את הUSER MANUAL באנגלית, לצערי ללא כל הצלחה. אשמח אם תוכלו ליידע אותי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  6. אוקיי הסטאפ הנוכחי שלי: מקור - כרטיס קול Xonar DX, יש לו יציאת אנלוגית וגם דיגיטלית. פלט - מהיציאה האנלוגית דרך מערכת סטריאו ישנה אבל שאני מאוד אוהב LG FFH-2020 אל זוג רמקולים סבירים של 6 אוהם, ובעיקר לאוזניות Shure SRH 840 דרך חיבור 6.35mm שיש במערכת. חיבור ה6.35 כנראה מעיד על כך שיש למערכת מגבר אוזניות סביר (השערה טיפשית ולא מלומדת, אני יודע) - אבל אני לא יודע עד כמה טוב המערכת יודעת להניע את האוזניות הללו. הגיע לרשותי רסיבר JVC RX-889P שאני לא בטוח מה מצבו / תקינותו. מצ"ב תמונת פנים וגב של המכשיר. לרסיבר הזה ממולץ לחבר רמקולי פרונט בעלי עכבה של 8 אוהם לכל הפחות, כך שאת הרמקולים הנוכחיים של המערכת לא כדאי לחבר אליו ישירות. אין לי רמקולים אחרים כרגע, אולם אוליי בעתיד (הל…

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  7. Started by T-HacK,

    אני מתלבט בקניית iPod, או iRiver ... שמעתי ש iRiver יותר טובים מאייפוד, יותר מתקדמים .. מישהו יכול לתת לי מידע על שניהם ?? שאני אוכל להשוות מה זה בכלל אייפוד\אייריבר כמה זה עולה ? אילו דגמים יש? תודה רבה.

  8. אורח עידו
    Started by אורח עידו,

    היי כולם, חייב לומר שלא מתמצא בעניין בכלל, רק רוצה מאד לשדרג את הסאונד של הטלוויזיה והחלטתי לרכוש מקרן קול. מבחינת תקציב, אני פשוט מעדיף להשקיע ולרכוש אחד מצוין, אז בוא נגיד... 5000-6000? אם יש דגמים הרבה יותר טובים במחיר קצת יותר גבוה, אפשר גם. הסלון אינו סגור, צד ימין קיר, צד ימין מטבח, מרחק מהטלוויזיה (Samsung ) כ- 4.5 מטר. תודה

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  9. Started by Jcs,

    אז קראתי את הכתבה בעברית וזה נראה שווה והייתי רוצה לדעת עוד אש אני נכנס ל אתר הזה של WIRED NEWS ולא מוצא את זה איך נכנסים לכתבה ? :AR15: ???

  10. Started by LIRON1,

    השבוע התחדשתי ברמקולים למחשב microlab x16 והתאכזבתי מהבאס שלהם, כלומר יש להם באס טוב בווליום גבוהה אבל אני דווקא אוהב את הבאסים שבווליום הנמוך. השאלה אם כרטיס קול יעזור במשהו?

    • 4 תגובות
    • 918 צפיות
  11. Started by WaRez.,

    מחפש המלצה למגבר פשוט ביותר, יש לי שני רמקולים של Cerwin Vega LS-10, ועוד זוג Cerwin Vega קטנים קטנים יותר שהגיעו איתם בסט, סה''כ 4 רמקולים. כרגע יש לי Denon AVR-1602 שהוא מאוד ישן, וגדול. אני מחפש מגבר שיוכל להתחבר לטלווזיה [ 32'' LCD ] ולמחשב [ כ.קול 7.1] [ אפשרי להתחבר לשניהם ולשנות ערוצים לפי בחירה?] ושיהיה כמה שיותר קטן. אני לא ממש חסיד של איכות אז בעיקרון כל מגבר שיעשה את העבודה ויהיה קומפקטי זה בסדר מבחינתי. עדיפות לחדש. בקשר לתקציב אין לי ממש מושג מה טווח המחירים, אז פשוט אסתכל על ההמלצות שלכם ואחליט. תודה.

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  12. שוטטתי בחיפושים אחרי הביוס שיעזור לי לשחק משחקי גיימבוי על הIHP-120 שלי והגעתי לאתר שאומר שהוא מציג עברית וערבית נכון. בגלל שאני עצלן, עייף וכנראה שאני לא אבין מה הTXT הזה אומר אז אביא לכם את זה. http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&atid=439120&group_id=44306&aid=783877

    • 6 תגובות
    • 918 צפיות
  13. בעקבות שדרוג חיצוני ופנימי (VW REPRESENT) שאני מעביר לרכב, אני חושב עכשיו על הצעד הבא- שידרוג המערכת, רדיו דיסק קורא צרובים\MP3 + זוג רמקולים קדמיים. ויש לי שאלה, מה עדיף מבחינת האיכות, איך כדאי לחלק את התקציב הדל של 800 שקל? כי ב500 שקל אפשר לקנות זוג רמקולים טובים של מורל\רוקפורד אבל מקור ג'נרי ב300 שקל. וב 600 שקל אפשר לקנות מקור נחמד שלפיוניר לדוגמה אבל רמקולים של קנווד ב 200 שקל. היתי מחלק בחצי חצי, אבל ב400 שקל למקור הוא בכל מקרה יהיה ג'נרי אז עדיף לחסוך ולהוסיף לרמקולים. מצד שני כואב לי לקנות מקור ג'נרי, יותר בגלל איכות ההרכבה, הנדסת אנוש, מראה, התמודדות עם קפיצות ולא בגלל האיכות, במכשירים כאלה יש יותר מדי מקום לבעיות X: מה אתם חושבים? יש לכם רעיונות\עצות?

    • 4 תגובות
    • 918 צפיות
  14. Started by LoopXXX,

    חיברתי רסיבר ישן של TECHNICS לרמקולים של פאנאסוניק של מערכת אחרת בהתחלה הכל היה בסדר אחרי זה במוסיקה וגם בסרטים הרסיבר התחיל לבטל רמקול אחד ופשוט הגביר את הרמקול ואני שומע בעיקר את הבאס ממש חזק אבל רחוק מלהיות נקי. מידי פעם הוא מחזיר את הרמקול השני לפעולהואז הצלילים חוזרים להיות נקיים. מה הבעיה פה? הרסיבר נותן הספק של 8 אום לעומת 4 של רמקולים כמו כן 125W לרסיבר לעומת 30 של הרמקולים

    • 5 תגובות
    • 918 צפיות
  15. http://www.appleinsider.com/article.php?id=1902 לא קראתי את הכל אבל נראה מגניב!

    • 8 תגובות
    • 918 צפיות
  16. Started by MasterOr,

    שלום אם מישהו יכול להציע לי סט רמקולים 5.1 של איזה חברה איכותית לא יותר מ400 שקל. רציתי לקנות את האינספייר של קריאטיב אבל הוא יקר מידי זה 800 שקל. אז אם למישהו יש איזה הצעה טובה....תודה אה ודרך אגב אני משתמש בכרטיס קול Creative SB Live! 5.1

    • 8 תגובות
    • 918 צפיות
  17. Started by iakovl,

    אני שוקל עכשיו לקנות את האוזניות האלו Brainwavz M1, יש למישהו אותם או שיש לו חוות דעת עליהם? בנוסף שוקל קניה של FiiO E5 בשבילהם (לא בשביל הD2, בשביל נגן אחר)

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  18. אני מסתכל כל הלוח האחורי של מארנץ SR4500 ו-SR5500, ואני לא מוצא יציאת סאב וופר. מישהו יכול בבקשה לסמן לי איפה נמצאת יציאת הסאב וופר? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 918 צפיות
  19. Started by jacob777,

    hi all.. i m asking about IRIVER H340... $i found it here under the price tag of 750 (681$ after the 10% discount) so its something like 2225 shekels u know if i can find it cheaper? israel my-b thailand? thanks Jacob

    • 6 תגובות
    • 918 צפיות
  20. יש משהו מומלץ יחסית, באיזור המחירים הסבירים? כרגע יש לי MX400, הן דיי נוחות אבל הבלאי כבר משפיע עליהן, חשבתי אולי על משהו קצת יותר עמיד בכיוון של אוזניות עורף. מה דעתכם יש משהו מומלץ נוח וזול?

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  21. שלום, אני צריך המלצה לטלויזית 32 אינץ' בתקציב 1500 ש"ח (אפשרי לחרוג גג עד 1600-1650 אם זה ממש רצוי) טלויזיה לחדר שינה, חשוב לי שיהיה HDMI וכניסת USB לסרטים עם כתוביות בעברית. ראיתי כמה טלויזיות אבל אני לא ממש מבין בתחום אז אני צריך את עזרתכם תודה רבה!

  22. שלום, אני צריך רמקולים לחבר. אין לו מושג ברמקולים והוא הולך לקנות משהו מטופש שאיזה חבר FXP גאון אמר לו. אני צריך המלצה מידידינו פה המבינים הוא בעיקר משחק, אבל הרמקולים בטוח ישמשו לצפייה ביוטיוב \ מוזיקה או סרטים. התקציב שלו זה 400 ש"ח. (אני קניתי JBL ספיירו ב-300 בבאג שהיה להם מבצע) אני הסתכלתי קצת, הוא התלהב ממיקרו לאב (יש לחבר שלו את הדגם הבא: http://ksp.co.il/?select=.1047..241..1310.&list=1&sort=2&glist=1&uin=15360&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=442) יש לכם המלצות? הוא לא אודיופיל בשום מובן של המילה)

    • 6 תגובות
    • 918 צפיות
  23. Started by n_aviv1,

    אם אני אחבר את הDVD עם S-video זה ישפר את האיכות? כרגע החיבור הוא החיבור הצהוב הפשוט (RCA). יש משמעות אם הכבל מוזהב או לא מוזהב? ועוד שאלה אני רוצה לדעת מה הדגם של הטלוויזיה שלי אבל אני לא יודע איפה למצוא. איבדתי את החוברת של ההוראות ואני רוצה לבדוק משהו בקשר לתפריט... למישהו יש רעיון?

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  24. Started by yolh4f,

    C530 מה אתם אומרים לקנות ? מה אתם אומרים על פנסוניק .. ?? תנו לי המלצה הטובה ביותר לפי מחיר תמורה .. ויש גם תLD460 LG

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  25. אני רוצה משו איכותי אבל אני לא מבין במחירים של הדברים האלה ואני גם לא יודע איזה סוג של כבל אני צריך. מחפש משו טוב ששווה תתמורה. מה שתציעו לי אני יקנה, אם זה לא קשור לפורום הזה מצטער מראש! אני מצפה לראות סרטים ואולי לשחק במשחקים(למרות שלא ניראלי) על הLCD . תודה רבה לעוזרים!!

    • 8 תגובות
    • 918 צפיות

דיונים חדשים בפורומים