אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס קול ישן מהפנטיום 3 שלי הכרטיס זה CREATIVE SOUND BLASTER LIVE VALUE עכשיו קניתי מחשב חדש פנטיום 4 ובלוח אם יש כבר כרטיס קול כאילו מובנה בו עכשיו אני שואל אם כדאי להשם את הכרטיס קול של CREATIVE במחשב החדש ? ואם כן אז זה לא יעשה בעיות כי יש כבר כרטיס מובנה?
-
- 7 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתלבט בין האוזניות הנלו: steelseries siberia v2 razer carcharias מכיוון שהתקציב שלי מוגבל הבחירה שלי היצתמצמה רק לאוזניות הנלו (לא רוצה לשמוע חוות דעת על אוזניות אחרות כגון 5H V2) ברשותי כבר יש ערכת רייזר כמעט מלאה( פד,עכבר,מקלדת) אך אני נוטה קצת לכיוון של הסיביריה עצות?
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שבוע טוב, אני מחפש לשדך לK240 Sexttet שלי מגבר מנורות כלשהוא, כאשר שמעתי אותן מהSPL Auditor הייתי בהלם מרמת מהראליזם והשקיפות של המידריינג', לא שמעתי שום דבר דומה לזה עם אוזניות דינאמיות אחרות, גם מהסנהייזר HD800 מאותו המגבר. הבעיה הייתה שלאודיטור יש סאונד כמעט שטוח אבל עם נטייה קלה לטרבל ולכן התוצאה הייתה קצת צורמת עם גירסת המאוחרת והיחסית בהירה גם כך של הSexttets שלי. בנוסף, הבאס שלהן לא מצטין בנפח רב ואני חושב שמנורות ייתנו מענה יותר טוב מSS בתחום הזה. מגבר אחד שהשם שלו מושך תשומת לב מהר מאוד הוא הCrack, מגבר DIY מסוג OTL של חברת הבוטיק Bottlehead. מדובר על מגבר מנורתי טהור, מנורה בכניסה ומנורה ביציאה, DC coupled, ללא שנאי ביציאה, ולכן יתאים לאוזניות בעכבות גבוהות …
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
האם ניתן לחבר מקרן קול למיקרופונים אלחוטיים לטובת קריוקי? איך אפשר לעשות את זה?
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
- 1 follower
-
-
התחדשתי היום בN85 :-* איזה אוזניות הכי כדאי להשתמש לשמיעה מוזיקה? סוני אריקסון - אחותי קחה את הW760 נוקיה- האוזניות שהגיעו עם הN85 אפלל - יש לו אוזניות של איפון סארף ?
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
אהלן. יש לי מערכת די ישנה (sherwwod ADV900i, כבר 12 שנים) והשלט שלה נהרס, מה שהופך אותה לחסרת תועלת כמעט לחלוטין. הייתי שמח לקנות שלט אוניברסלי, אבל לא הבנתי איך אני יכול לדעת איזה שלט מתאים, אם בכלל. נראה שחלק מהשלטים מתאימים למערכות ספציפיות מאוד, בעוד שאחרים מבטיחים 1000 מכשירים בלי פירוט. אשמח לייעוץ.
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום לכולם.. אני מחפש DVD שקורא Divx,כתוביות בעברית בצורה טובה. אני לא יודע בכלל כיוון של מחיר, אני לא מבין בכלל בDVD כך שאם המחיר המומלץ לדעתכם זה 500 ש"ח, אזי גם טוב. כול המלצה תתקבל בברכה =] אגב, כמה עולה DVD שקורא גם HDTV? שווה לדעתכם את ההשקעה? נ.ב זה המשך לבקשה להמלצה על LCD: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=315277.0
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
עם הסאב הגדול מגיע פתק המתריע ממיקום מכשירים אלקטרוניים ברדיוס של 60 ס"מ ממנו. עם זאת, כבר זמן מה שהראוטר נמצא ממש עליו, ואין שום בעיות. השאלה היא האם מדובר בכסת"ח (שרלוונטי למסכי CRT), והאם ניתן למקם את מארז המחשב ליד הסאב?
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
בעקבות דיון זה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=351127.0 רציתי להתעניין בנוגע לGT-10 ו-CUBASE. המחשב וכל הנושא אינו בשבילי, ואין לי שום הבנה בנושא. אז רציתי לשאול אם אני קונה GT-10 ואני משתמש בCUBASE למשל.. מה צריך בנוסף לזה. מגבר עניינים? מה מומלץ מה כדאי? מה אני צריך לדעת? ולא אני לא פותח שני דיונים על אותו נושא, במפרטי מחשב מציעים לי לפטופ וכאן אני רוצה לדעת יותר מהצד של הסאונד.
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
האם איכות הקול של כרטיסי הקול המובנים על לוחות האם משתווים לכרטיסי הקול הלא מובנים כדוגמת ה Audigy 2 של Creative ???
-
- 9 תגובות
- 926 צפיות
-
-
מה המצב חבר'ה ?.. יש לי טלוויזיה 32 אינץ' חדשה מדגם Toshiba 32AV605PG וקניתי כבל Dvi To HDMI וחיברתי את המחשב לטלוויזיה ואני חושב שיש בעיה ... כל סרטון שאני רואה באינטרנט אם זה ב - Youtube ואם זה ב - Vimeo או כל אתר אחר, כשיש בסרטון נגיד יותר מדי תזוזה אז התמונה קצת נחתכת וזה ממש לפחות משניה וזה מסתדר וזה שוב חוזר כשיש עוד תזוזה חדה מדי אבל עדיין זה קורה לכל אורך הסרטון איפה שיש יותר מדי תזוזה ... הורדתי סרטון שראיתי שהתמונה נחתכת לי שם ושמתי לב שגם במסך של המחשב התמונה נחתכת (פחות מאשר בטלוויזיה אבל גם שמים לב לזה שם) וגם בטלוויזיה אבל זה קורה רק בסרטונים שאני מסתכל באינטרנט (יעני Live Streaming). הימרתי את הסרטון לפורמט אחר והתמונה הפסיקה להחתך (מוזר) ... אני חייב לציי…
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
לא להתייחס לתקציב אלא לתועלת, בידיעה שהמחיר של הכל הינו 3000 שקל 2x polk monitor 70 onkyo sr508 polk psw10 מתכוון להזמין ביום יומיים הקרובים, מחכה לאישור של מביני עניין
-
- 3 תגובות
- 926 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות אוזניות ממש טובות ולהשקיע 400 שקל בזה בערך... אני משתמש באוזניות בעיקר לשמיעת מוזיקה ומשחקי מחשב.... אם אתם יודעים מניסיון שלכם או משו על אוזניות מסוימות ששווה לקנות אותם והם בתקציב שלי בבקשה תמליצו לי פה... תודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה שמתי לב שכאשר אני צופה בסרטים במחשב ובסרט יש קטע פעולה עמוס באפקטים קוליים אז הרמקולים פשוט נחנקים, יש הרגשה כאילו הרמקולים בולעים את הצלילים ונוצר מצב שיש הרבה רעש של צלילים לא מובנים כמו כן הסאב במקום לתת אפקט של פיצוץ הוא עושה רעש לא מובן ומרעיד את כל הקירות. הבעייה עצמה מתרחשת גם ב-X-13 של MICROLAB וגם ב-4121 של ALTEC. הבעייה היא רק בחיבור למחשב, כשהרמקולים מחוברים ל-XBOX/PS3 אז הם מתפקדים מצויין. התוכנה שאני משתמש בלצפייה בסרטים היא MPC:HC עם קודקים של COREAVC וAC3. אשמח לעזרה עם הבעייה, ותודה מראש
-
- 6 תגובות
- 926 צפיות
-
-
יש לי מערכת FX6021, ובגלל שהמקירופון היה מחובר, היה באס נורא נוא חזק לאיזה 10 שניות ויכול להיות מצב שהסאב פשוט נהרס \ נשרף או משהו כזה?
-
- 6 תגובות
- 926 צפיות
-
-
אני הולכת לקנות מקרופון ואוזניות להקלטה..רק לפניכן הייתי מעוניינת להתייעץ אתכם מה אתם ממליצים לי? -האם אתם מכירים תוכנה זולה וקלה להפעלה במחשב בשביל הקלטות באיכות טובה? -האם אתם יכולים להמליץ לי על מקרופונים/אוזניות? תודה לכל העונה =]
-
- 10 תגובות
- 926 צפיות
-
-
מאז שהייתי בכיתה ח' הם היו במחסן. סגורים ואטומים. הם היו שייכים לאבא שלי (ז"ל) ולא היה בהם שימוש. אך אתמול נזכרתי שהם שם. ונזכרתי גם שלמערכת סאונד שלי מתוצרת U.S Blaster האיכות בקדמיים לא משהו, אז שווה לבדוק אם הם ישפרו. תמונות מהרמקולים הקיימים שיש לי, ושאני שומע בהם: סימנתי מרובעים כדי שתשימו לב לעיקר. מדובר ב סט של 5 סטליטים+סאב החלפתי את הרמקול סנטר במשהו אחר, ישן, של Peavy שעבר החלפת רמקול+ קרוסאובר פנימי.(אבא שלי עשה את המוד) זה נמצא למטה, ומעליו הסאב. תמונה של המגבר: תמונה של הרמקולים האחוריים: ועוד 2 תמונות של הסנטר+סאב http://img159.imageshack.us/img159/8804/022gb2.jpg http://img159.imageshack.us/img159/3076/023pk5.jpg בקיצור, שומעים לא משהו עם…
-
- 3 תגובות
- 926 צפיות
-
-
איזה באסה הלכו לי הואזניות של ה X5L מה אתם ממליצים עד 120 שח?
-
- 14 תגובות
- 925 צפיות
-
-
הטלוויזיה שלי היא 40PFL5507K (פיליפס) ואני רוצה לקנות לה משקפי תלת מימד (לא קיבלתי עם הטלוויזיה). עכשיו השאלה שלי היא איך זה הולך בדיוק? כל משקפי תלת מימד אקטיביים שאני יקנה יתאימו לטלוויזיה? או שאני צריך משקפיים מסויימות? ויש הבדלי איכויות בין המשקפיים? תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני זמן מה קיבלתי ממישהו רמקולים רצפתיים גרמניים מפלצתיים. חיברתי אותם לרסיבר שלי ומוזיקה שומעים בהם מצויין. הבעיה שהסנטר שלי נשמע חיוור לעומתם בסרטים. כאילו שהטווח שלו לא קרוב מבחינת העמוקים. קולות של גברים נשמעים שונה לגמרי מהסנטר לעומת הקדמיים. מה אני אמור לחפש? הנתונים של הקדמיים מצורפים בתמונה, והדגם של הסנטר זה POLK CS100. מתוך גוגל: This speaker features two 4 inch mid/bass drivers and one 7/8 inch tweeter. Frequency response: (-3db) 60Hz -20kHz. Recommended amplification: 10-100 watts. Efficiency: 89dB. Impedance: 8 ohms. עריכה: אולי בעצם אני צריך לכוון במגבר את הסנטר כ-SMALL, ואז הנמוכים ישלחו לסאב. ננסה ונראה.
-
- 3 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום הנכבדים! באתי ליעוץ בסוגיה מעניינת, בדיוק עברתי חדר ומעוניין ליצור לי פינה ל"שקט הנפשי שלי". אני מתכן לקנות טלויזית LCD37-42 לתליה על הקיר שמיועדת לחיבור ללפטופ הקיים בHDMI שיחליף את המסך ברב הזמן, בשל בעית מקום צריך להסתפק ב5.1 לויינים לתליה על הקירות ללא רסיבר השאלה העיקרית היא האם חיבור המחשב בHDMI לLCD+חיבור 5.1 כלשהם לLCD, ידעו לשדר הפרדת צליל תקינה?(שלא ישמע כמו סטריאו רגיל) ועד כמה הגיוני יהיה לשמוע ככה מוסיקה? חשבתי על LD550 של LG בתוספת משהו כמו SAMSUNG HTC350 כי אין תקציב לרסיבר, כללי: מרחק צפיה2.5-3 מטר תיקרה גבוה יחסית כ5 מטר שימוש עיקרי סדרות ANIME(מישהו יודע אם הן מקודדות ל5.1?)+סרטים פה ושם( כניראה סופסוף מצדיק 1080)מוסיקה+גלישה והצגת אתרי…
-
- 3 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, ברצוני לקנות רמקולים, וחיפשתי כאן בפורום וחלק אמרו שהרמקולים הנ"ל טובים חלק בנוניים. עכשיו המחיר שלהם {לשבוע} הוא 644ש"ח- שזה דיי זול 8) אז הם שווים את ה644 ש"ח? השימוש הוא משחקים, לפעמים סרטים ומוזיקה דיי הרבה, הדבר העיקרי הוא שאני מתכוון גם להעביר אותם למחשב הבא שאני אקנה {בחופש הגדול} אז אני רוצה להשקיע במשהו טוב+. יאיר
-
- 4 תגובות
- 925 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לרכוש טלוויזיה LED לסלון. מרחק צפייה 2.5 מ'. שימושים עיקריים - צפיית תכנים מהמחשב, סרטי HD, עידן פלוס. מאחר ורוב השימוש יהיה לתכנים מהמחשב אני מעדיף דגם עם חיבור WI-FI מובנה וממשק נוח של שיתוף עם המחשב. כמו כן, בשביל להמעיט חיווט מיותר, עידן+ מובנה גם כן דרוש. חשוב תמיכה בפורמטים הנפוצים של HD מהרשת, תמיכה בכתוביות בעברית. בכללי, טלוויזיה שתהיה נוחה לשימוש ואינטואטיבית. תלת מימד לא כל כך חשוב לי, אבל גימיק נחמד. ראיתי את הדגמים ה"חכמים" של LG, אלו שמתאימים לתקציב שלי לא כוללים תכונות שחשובות לי. אלו שכן - נורא יקרים. ( 42LM620Y, 42LM671Y, 42LS460Y ושות') תודה.
-
- 0 תגובות
- 925 צפיות
-
-
אז ככה הזמנתי את הרמקולים מ-EBAY והם הגיעו שהייתי בחו"ל , הרמקולים עצמם הם 120W ואבא שלי חיבר אותם לשקע של 220W ! הם כמובן לא עבדו , קניתי שנאי מ220 ל120 והם עדיין לא עובדים ! יש מצב שהם נשרפו לי ? יש אפשרות לתקן אותם ? או לעשות איזה קסם שהם יעבדו ? כל תשובה תתקבל בברכה !! חבל לזרוק את כל הכסף הזה לפח =\ תודה רבה לכם !
-
- 8 תגובות
- 925 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים טובים אבל לא יקרים.. אני מוכן להוציא עד 300 ש"ח.. אני מחפש רמקולים עם סאב שיהיו לי רמקולים קדמיים. הרמקולים האחוריים שלי זה רמקולים של מערכת סטריאו.. פשוט עכשיו יש לי רמקולים ג'נריים מעפנים בלי סאב ולעומת הרמקולים של מערכת הסטריאו שלי בכלל לא שומעים אותם... חשבתי על אלה: http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=415490 מה אתם אומרים עליהם?
-
- 6 תגובות
- 925 צפיות
-


