עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by dorddor,

    שלום, אשמח לקבל חוו"ד או ביקורת ממישהו שהתנסה באוזניות Philips SHQ3017 אשמח גם לקבל הצעות על אוזניות דומות במבנה (שמקיפות את האוזן) ומתאימות לספורט באותה רמת מחיר תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 937 צפיות
  2. רציתי לדעת אם אפשר לפצל את הוידאו והאדיו בלוח שלי (P5N7A). אני רוצה להעביר את ה AUDIO מה HDMI ואת הVIDEO מה DVI. (אני יודע שאי אפשר להעביר וידאו משתי היציאות האלו בו"ז)

    • 6 תגובות
    • 937 צפיות
  3. היי, אני מחפש ווסת ווליום חיצוני, בסגנון הזה: http://www.xantech.com/products/volume_controls.htm (דגם XVC100, או XVCD100 שהוא דיי אותו דבר) הבעיה היא שלא מצאתי את הדבר הזה (כל דגם שהוא, למעשה, או ווסת של כל חברה אחרת) לא בארץ ואפילו לא באתרים מחו"ל ששולחים לארץ (אתרים ששולחים רק בתוך ארה"ב יש לא מעט). יש למישהו מושג איפה אפשר לקנות דבר כזה, בארץ? (או באתר שעושה משלוחים לארץ במחיר שפוי) שירות בסגנון Mustop זה משהו שאני רוצה לעשות אך ורק כאפשרות אחרונה, ואני ממש ממש לא מעוניין בזה.. תודה.

    • 0 תגובות
    • 937 צפיות
  4. Started by Lirux,

    איזה אוזניות יותר טובות: sennheiser mx500 או sennheiser mx550 אני מבקש שרק מי שמבין יענה, ויפרט גם למה. תודה.

    • 9 תגובות
    • 937 צפיות
  5. Started by NIVs,

    אם למישו יש מקום טוב לקנות איזה כבל עבה אני אשמח(קניתי מגבר לנגן). אוו אם יש אפשרות להכין לי כבל טוב כזה אשמח לקבל פרטים

    • 1 תגובה
    • 937 צפיות
  6. Started by who_Cares,

    איזו עדיפה? אם תצליחו לשכנע אותי אולי אני אשקיע במערכת יותר איכותית (ATP3), אבל בינתיים אני צריך להחליט מי משניהם יותר טוב.

    • 1 תגובה
    • 936 צפיות
  7. Started by dudidu08,

    אז ככה חיברתי אותו במקום הAPEX שהיה לי והכל באנגלית כל התפריט באנגלית ואין שם אפשרות לשנות לעברית הכתבויות בנוסף מוצגות בג'יבריש במקום בעברית כשבAPEX זה הציג לי הכל בעברית אולי צריך איזה עדכון גרסא למכשיר? או שזה בהגדרות למרות שחיפשתי ואין שם עברית מה צריך לעשות?

    • 0 תגובות
    • 936 צפיות
  8. אני צריך שזה יהיה מחובר גם לlcd וגם למחשב .... הוצאתי הרבה על המשחב לא נשאר לרמקולים .. עדיף רמקולים של logitech או של כל חברה ידועה אחרת או מערכת קולנוע ביתי פשוטה באותו מחיר שכוללת dvd ו5 רמקולים של 40-60W וסאב בופר אני צריך שזה יהיה מחובר לשתיהם בוא זמנית כח הזמן..זה אפשרי?

    • 0 תגובות
    • 936 צפיות
  9. אני יודע שלתופעה הזאת במשחקים קוראים VSYNC, שיש קו שבירה וחלק מהוידיאו זז הצידה.. יש לי HD4780 וטלביזיה של פנסוניק E30, שמחוברים בכבל HDMI עם מתאם DVI->HDMI על היציאה של הכרטיס מסך (התופעה לא קוראתי במסך הרגיל של המחשב) למישהו יש רעיון ממה זה נגרם?

    • 3 תגובות
    • 936 צפיות
  10. ברצוני להרכיב מערכת קולנוע ביתי באיכות מעולה בחדרי הקטן. בינתיים קיבלתי המלצה חמה על רמקולים של JBL ב-1,500 ש"ח (כולל סאבוופר), אבל אין לי מושג אם אותם רמקולים מגיעים עם מגבר. בגלל זה אני מבקש מכם המלצה על רמקולים איכותים. תקציב למערכת (כולל מגבר) עד: 2000 ש"ח. (מומלץ פחות) ושאלה נוספת: יש לי בחדר נגן DIVX מסריח של ITT. האם נגן DIVX איכותי (נגן של פיונר, קסורו, קיס) יתן איכות תמונה וסאונד יותר טובה? אם כן, תנו לי המלצה לנגן DIVX עם השבב הכי מתקדם בשוק בתקציב עד 900 ש"ח.

    • 1 תגובה
    • 936 צפיות
  11. Started by Pure_insanity,

    יש לי ברסירבר יציאה ל 3 רמקולי סראונד (שמאל , ימין ומרכז) איזה רמקולים אני צריך לקנות?

    • 1 תגובה
    • 936 צפיות
  12. אני לא יודע אם זה קשור לפה אבל אנשים מבינים פה במסכים אז אולי יש לזה הסבר... הטלויזיה שלי מחוברת למחשב.. וסרטים רואים חלק מאוד.. יש לי בעייה עם הכתב, אם הכתב קטן אז לא מבינים כלום.. רק אם הוא מספיק גדול אז אפשר לקורא. זה לא רק לגבי הכתב זה בכללי לגבי עצמים קטנים.. גם שאני משחק וצופה במסך הטלויזיה אני צריך לאמץ את העניים כאשר במסך של המחשב הכל כרגיל. תודה.

    • 5 תגובות
    • 936 צפיות
  13. Started by [NOS],

    http://www.dumpalink.com/media/1132485747/Animusic_-_Acoustic_Curves ארוך אבל שווה לראות ולשמוע עד הסוף!

    • 2 תגובות
    • 936 צפיות
  14. Started by idofr,

    אחים שלי היייייייייייי שמעו יש לי מע' של 5.1 ואני צריך כטיס קול שיתמוך בה אתם ממליצים ????

    • 7 תגובות
    • 936 צפיות
  15. Started by baz0r-,

    אני מקווה שזה קשור לכאן. חיברתי את המחשב לטלוויזיה באמצעות כבל S-Video שהופך לComposite אבל התמונה מוצגת בשחור לבן, ניסיתי לשחק עם ההגדרות בכרטיס מסך ובטלוויזיה אבל זה לא משנה את העובדה שאין צבעים. השאלה שלי היא מה הפתרון שיכול להיות והאם יכול להיות שזה בגלל שהכבל לא טוב. הכרטיס מסך הוא GeForce 7900GS והטלוויזיה היא סתם טלוויזית CRT של LG

    • 1 תגובה
    • 936 צפיות
  16. Started by idanpc,

    קניתי כרטיס קול חדש 5.1 ערוצים ואני לא שומע את הSUB במשחקים הכרטיס הוא של חברת SOUND IMPACT בשירים שומעים את הSUB אבל כאשר אני משחק משחק הSUB לא עובד מה אני יכול לעשות

    • 7 תגובות
    • 936 צפיות
  17. Started by אוקיי,

    טוב אני באמת בור בנושא הזה, אין לי מושג איזה חברות מייצרות אוזניות טובות. ואני גם לא מודע למחירים.. אני יודע דבר כזה, קניתי כבר 3 אוזניות, דוגרי ממש לא אכותיות... מבחינת שם כלומר. זה שנמצא עלי כרגע הוא של Smartcom אין לי מושג איזה דגם. והייתי מאוד מרוצה מהאיכות, לא צריך להבין כדי לדעת מה מספק אותך. ואני לא צריך להוציא 300-400 שקל על זוג אוזניות סופר איכותיות. אני רוצה משהו סביר אבל שלא יתקלקל לי!!!! זה כבר הזוג השלישי שאני מפסיק לשמוע בצד אחד! די ! נמאס! מישהו יכול להמליץ לי על זוג אוזניות איכותיות ברמה של עד 150 שקל? אני גר באיזור הקריות, אז חיפה והמפרץ.. אולי איזה חנות בתחום הזה. בבקשה? אולי כדאי באמת שיפתחו איזור בפורום גם לאוזניות, יענו בקטע של הביקורות …

    • 3 תגובות
    • 936 צפיות
  18. כעקרון, כל כרטיס שהוא רק סטריאו אפשר להפוך ל-4 ערוצים או ל-2.1 או 5.1 ע"י שינוי בדרייברים , לא ? למשל לי יש כרטיס און בורד של MATSONIC (החברה של הלוח אם) ובעידכון דרייברים שלהם לאקס פי אפשר להשתמש בתור הLINE IN לרמקולים אחוריים ומהיציאה של הMIC כסאב וופר.(אפשר לשחק עם זה שם) הם הפכו את זה מ-2 ערוצים (סטריאו) ל5.1 או 4. גם בכרטיסים של חברות אחרות זה אפשרי ?

    • 1 תגובה
    • 936 צפיות
  19. Started by נמשל,

    יש לי טלוויזית LCD סמסונג 40 אינטש. עד עכשיו החיבור בין הממיר לטלויזיה היה דרך כבל רגיל עם 2 פינים (אני יודע שצריך שלושה). עברתי היום לממיר HD של יס והתחברתי עם כבל HDMI שהם סיפקו לי. אמנם ערוצי הHD משובחים ונראים מעולה אך להפתעתי, חלה ירידה גדולה באיכות הצפיה בערוצים הרגילים. צירפתי את הכבל הרגיל עם 2 הפינים ואיתו רואים את הערוצים הרגילים מעולה הרבה יותר. מה עשויה להיות הבעיה? האם מדובר בכבל HDMI לא איכותי? מה ממליצים לעשות?

    • 6 תגובות
    • 936 צפיות
  20. Started by Chevy,

    התפרסמה ידיעה כי דגמי ה-iPod החדשים יצאו בסוף אפריל. http://www.thinksecret.com/news/aprilipods.html 8) למרות שזה באמת קצת יעצבן כי הכפתורים למעלה...

    • 4 תגובות
    • 936 צפיות
  21. Started by avinatbezeq,

    אני יודע שהשאלה הזו נראית טיפשית, אבל לפחות הנגן שיש לי (iRiver H10) לא עונה על הצורך. יש לאמי אוסף של מאות קלטות טייפ. האם יש נגן שיאפשר גישה נוחה לקלטות (אחרי שמעבירים אותן דרך מחשב, למשל) ולחומר חדש שהיא מקליטה דרך מיקרופון? זה אומר: ארגון טוב של מאות רשומות, למשל לפי שם מחבר, שם כותרת ושם מסילה. תמיכה טובה בעברית. אפשרות להקליט ממיקרופון (פנימי ורצוי גם חיצוני) ולתת שם לחומר שהוקלט (אני מניח שצריך להתחבר למחשב לשם כך). ממשק מאוד פשוט, רצוי עם הוראות על המסך (לחצי כך וכך כדי להשמיע, כך וכך כדי להקליט)

    • 4 תגובות
    • 936 צפיות
  22. Started by ben96,

    יש לי מערכת 5.1 שהסב הוא שולט על כל הרמקולים יעני רסיבר... באותו יום שהסב הפסיק לעבוד בפתאומיות... אני שמעתי שירים חזק טיפה יותר מבדר"כ, וגם איזה שעתיים לפני זה השכבתי אותו על הקצפה והוא קיבל מכה קטנה.... למה הוא הפסיק לעבוד? ואפשר יהיה לתקן את זה ? החלפתי כבלים והחלפתי מיקום... [כאילו במקום DVD חיברתי אותו בCD {יציאות של הרסיבר}]

    • 3 תגובות
    • 936 צפיות
  23. יש לי לפטופ שלא מאפשר צפייה ב HD (לא חיבור HDMI ולא מבחינת חומרה. הוא חלש מדי) ואני מחפש פתרון שיאפשר צפייה ב HD יש לי הארדיסק נייד PASSPORT320 של WD, ושמעתי על WDTV. הוא טיפה יקר, ואם לא תהיה ברירה אני אשקיע בו, אבל לפני כן אשמח לעצת חברי הפורום על מכשירים שמאפשרים צפייה ב HD ובהקשר של אודיו, אני לא מאוד מבסוט מכרטיס הקול בלפטופ שלי, ואני מחבר אותו לרסיבר חיצוני של ROTEL, האם איכות הסאונד שמוציא הWDTV עולה על זו של הלפטופ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 936 צפיות
  24. Started by Black_Devil,

    אני רוצה לקנות IAudio X5L מארה"ב. המכשיר מצויין והכל, אבל יש בעיה עם האחריות. אם אני מביא את המוצר לארץ, במידה וקורה לו משו, למי אני יכול לפנות?! יש חברות בארץ שמתקנות דברים כאלה? או שאני צריך לשלוח לארה"ב בשביל תיקון? אני צריך תשובה דיי מהר, אז אודה לכם אם תעזרו לי בנושא הזה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 936 צפיות
  25. שלום. לא מזמן הייתה לי בעיה במחשב שלאחר ריסט שעשיתי למחשב, הסאונד לא עבד. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=410077 כביכול הבעיה נעלמה, אך היום היא חזרה. אני לא יודע למה זה קרה, פתאום אין סאונד. כשאני הולך ללוח הבקרה ונכנס להגדרות הסאונד רשום שאין התקן קול. בדרייבר אני נכנס למיקסר, ובמקומות שהיה רשום פעם Input ו-Output אין כלום. הדרייבר מעודכן לגירסא האחרונה. אני לא יודע אם זה קשור אבל לפני שבוע התחילו לצוץ הודעות על סגירת Generic Host Process for Win32. מה יכולה להיות הבעיה? [br]פורסם בתאריך: 26.05.2009 בשעה 21:20:14 שוב פעם הבעיה הסתדרה מעצמה...הורדתי אנטיוירוס אחר וגם פיירוול. גם הסגירה של ה-Generic Host Process נפתרה. יכול להיות שהיה קשר.

    • 0 תגובות
    • 936 צפיות

דיונים חדשים בפורומים