אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני חושב לקנות סמסונג FULL HD ראיתי שיש A550 ולא מזמן הגיע לארץ A650 , יש ביניהם קצת הבדלי מחירים. רציתי לדעת מה ההבדל במפרט או באיכות שלהם. האם כדאי להוסיף כסף לA650 או שזה מיותר? בקיצור אני צריך פרטים, תודה רבה נ.ב בכמה לדעתכם אני יכול למכור את הטלוויזיה הנוכחית שלי - SAMSUNG LA32R81B ? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, מקווה שתעזרו לי . יש לי כרטיס קול onboard realtek ac97. אליו מחובר מפצל שאליו מחובר כבל מאריך שמתחבר לסירוגין לאוזניות, וביציאה השניה עוד מפצל שאליו מחוברים רמקולים 2.1 creative sbs370, וביציאה השניה כבל חיבור 'בננה' למערכת סטריאו jvc. אמנם חיבור "טיפה" מסורבל אך ככה זה כבר מחזיק שנים בשקט בלי שום בעיה. כאשר האוזניות היו מחוברות עוצמת הסאונד הייתה יורדת במעט, אך כאשר הכבל המאריך שלהן מחובר לבד הכל כרגיל. לאחרונה קצת טיפלתי באזור שם, כחיברתי בחזרה את כל ה"קומפלט" הזה התגלה המחזה הקשה: צד שמאל באוזניות, ברמקולים ובמערכת סטריאו לוקה בחסר, כאשר אני משחק בהגדרות ומעביר בין LEFT ל RIGHT רואים בבירור את הבעיה, כאשר המד מכוון על LEFT הפלט חלש מאוד. אנא ממכ…
-
- 5 תגובות
- 947 צפיות
-
-
התחדשתי LCD 42 של טושיבה עכשיו היא מחושבת בRCA לממיר של הוט אם אני יביא ממיר HD שיתחבר לטלויזיה ב - HDMI גם האיכת של הערוצים הרגילים תשתפר או רק ערוצי ה HD?
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
שלום, -- אני מקווה שזה קשור לפורום הזה -- אני רוצה לחבר לטלוויזיה שלי איזה שהוא התקן כלשהו שיוכל לנגן סרטי HD עם סיומת MKV דרך - DOK. השאלה שלי היא איך אני עושה את זה בדרך הכי זולה? ראיתי שיש כל מני ממרים דיגיטלים ב200 או 300 שקל שקוראים את קיבצי ה-MKV (למרות שזה לא היעוד שלהם אבל זה מספיק) ראיתי שיש גם כל מני סטרימרים זולים בוואלה שופס לדוגמה שעולים 380 שקל שגם מזרימים MKV. השאלה היא מה כדאי ליקנות שיהיה גם זול אבל מצב שני איכותי. התקציב שלי בעיקרון הוא עד 300 ש"ח תודה מראש על העזרה
-
- 3 תגובות
- 947 צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה? חבר שלי מעוניין לקנות LCD 37" עדיפות לFHD, אבל אם התקציב לא יספיק, אז HD READY. יש המלצות? הטלויזיה תחובר לממיר של הוט. ובנוסף לחיבור HDMI של DELL 1537. אשמח להצעות.
-
- 10 תגובות
- 947 צפיות
-
-
חיברתי מגבר של KENWOOD, לא חדש, אבל גם לא מאוד ישן, פשוט יחסית זמן מה הוא לא היה בשימוש. חיברתי אותו עם AUX למחשב, רמקולים עם חיבורים כאלה שמסובבים מאחורי המגבר.. בהתחלה שחיברתי שמעו טוב וחזק, פתאום במהלך העבודה היה איזה הפסקה כזאת במכה, ועכשיו כל מה שאני מנסה לעשות אז שומעים מאוד מאוד חלש. אני לא חושב שזה קשור ל-AUX, כי גם את הרדיו שומעים מאוד חלש, שאני שם על ה-MAX. הרמקולים טובים.. יש לי כל מיני יציאות מאחורה לרמקולים (סראונד\סנטר\רגיל).. להערכתם זה משהו פנימי במגבר שהלך? או אולי משהו אחר.. והאם יש אופציה לעשות משו.. תודה
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
איך אפשר לראות כבלים במחשב? כרטיס טלויזה? ממיר? מה, אני לא מבינה בזה...(יש לי מנוי להוט אם זה קשור)
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לחבר את המחשב הנייח שלי לטלוויזית LCD. איך אני עושה זאת? תודה לכולם!
-
- 3 תגובות
- 947 צפיות
-
-
קניתי עכשיו תכבל והבן אדם אמר שגם אם היה שם עוד RCA הוא היה משמש לשדר של סטריאו.. אז שהוא לא מוכנס לכלום אז זה נחשב מיניפלאג מונו... והיה לו כבל לא של סטריאו כמו שיובר סקורפיאון אמר לי להשיג אז השגתי! ואני ממש לא בקיע בהגדרות ובכל מה שקשור לסאונד... אז אולי אתם יכולים לעזור לי ליגרום לרמקולים לעבוד?? דרך אגב הסמל של הדולבי דיגיטל הוא צהוב זאת אומרת שהוא לא מזהה שדר דיגיטלי
-
- 7 תגובות
- 947 צפיות
-
-
when ever I play a game anything that is more complex than shooting sounds gets a very noticable static noise in its background. now it only happens in games when there's 3D audio involved. it doesn't happen when listenning to music or watching movies. I tryed switching back to the O/B AC97 and it doesn't happen there. is it a problem with the sound card or the drivers? I'm using drivers version 5.12.2.296. the speakers are Inspire T5400 (5.1), though I'm pretty sure they're not the problem.
-
- 3 תגובות
- 946 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם. לצערי הרב בכרטיס XFI שלי כאשר שומעים בסטריאו - דרך היציאה האנלוגית שומעים רעשים וחרחורים דרך אחד הערוצים, פירקתי את הכרטיס ניקיתי אותו וריססתי ספריי מגעים אך זה לא עזר. האם החלפת OPAMP כמו בקישור הא תפתור את הבעיה או שיש רכיב אחר שצריך להחליף? http://www.head-fi.org/forum/thread/226975/hotrodding-the-x-fi-a-layman-s-guide-no-56k
-
- 6 תגובות
- 946 צפיות
-
-
חשוב שיהיו נוחות מאוד מסוג פתוח\סגור (לא כפתור או מסוג שנכנס לתוך האוזן). האם יש חיה כזאת, שלא מוותרים על האיכות בתמורה לחופש מחוטים? מעדיף שיהיו בעלות סינון רעשים אקטיבי (ולכן התקציב הגבוהה) אבל רק במידה והם באמת מספקות את התמורה. השימוש הוא בעיקר להאזנה במחשב או עם אייפוד (קלאסי). אילו דגמים שיש בארץ למטרות אלו והאם יש חנויות בהם אפשר להתרשם\להאזין לאוזניות עצמן?
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש אוזניות למחשב ולטלויזה.. חשבתי על זה קצת ואני רוצה שהן יהיו אלחוטיות. עד עכשיו החוט של זלמן (שזה ואחד חוט) הספיק להיפגע דיי הרבה והוא מחוזק באיזולירבנד שמתי עין על ה IS 380 שניתן לקנות בארץ במחיר סביר וה RS130 / RS140 שניתן לקנות באיביי. הם שווים משהו? איזה מבין הדגמים טוב יותר? האם יש דגמים אחרים שכדאי לשקול? לא רוצה להיפרד מיותר מ 600-500 שקל.. אני יכול להזמין מאיביי או מכל חנות אחרת ששולחת לארץ.
-
- 5 תגובות
- 946 צפיות
-
-
יש לי ערכה רמקולים 5.1 logitch X530 ועדיין רק שני רמקולים פועלים והתקנתי דרייברים לכרטיס קול..מה אפשר לעשות? תודה מראש לעוזרים..
-
- 3 תגובות
- 946 צפיות
-
-
היי, יש לי 6 רמקולים שמחוברים למערכת סטריאו רגילה 4 קדמיים - 2 רצפתיים גדולים, 2 תלויים של המערכת 2 אחוריים טובים אני רוצה לקנות רסיבר טוב אך עד סביבות ה1700 שח שייתן לי סאונד איכותי בתקווה שבעתיד אקנה סאב נפרד. הוא מיועד בעיקר למוזיקה אך גם לקולנוע ביתי. שאלתי היא האם בכלל כדאי לי לקנות רסיבר עם מה שברשותי, ואם כן מה ואיפה אני יכול לקבל מידע על כך תודה.
-
- 7 תגובות
- 946 צפיות
-
-
היי. שמתי לב שכשאני מגביר את הווליום ברמקולים יותר ממה שאני שומע בד"כ אז יש כזה צליל מלוכלך ברקע. ברמקולים זה לא הפריע לי כ"כ כי אני לא שומע חזק כ"כ, אבל עכשיו קניתי אוזניות (אלסנדרו MS-1) ועכשיו אני שומע את זה בווליומים רגילים וזה די מציק. מה אני יכול לעשות כדי לתקן את זה? חיברתי את האוזניות גם למערכת סטריאו שלא קשורה למחשב וגם שם זה עושה את זה. חשוב לציין שהצליל המלוכלך הזה נשמע תמיד ולא קשר להאם יש מוזיקה פועלת או לא. תודה! -------------------------------------------------------------------------------- אם זה באמת הכרטיס קול, על איזה כרטיס קול אתם ממליצים עד 300 שקל?
-
- 9 תגובות
- 946 צפיות
-
-
טראק לא כ"כ חדש, אבל איכותי... Diving. הווקאלז פשוט הורסים אותי.
-
- 1 תגובה
- 946 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי רמקולים של Creative ואני רוצה להאריך את הכבלים של הרמקולים האחוריים. אני לא רוצה לפרק את הרמקול ולשים כבל חדש באורך המתאים, אני פשוט רוצה לקנות כבל מוכן באורך שאני צריך. צד אחד יהיה עם "נקבה" שאליה יתחבר החיבור הרגיל של הרמקול ובצד השני "זכר" שיתחבר לסאב (המקום שבדרך כלל מתחבר אליו הרמקול בצורה ישירה) קודם כל רציתי לדעת אם זה אפשרי. אם כן, איך קוראים לכבל הזה ולחיבורים האלה אני חושב שאלה שאלות פשוטות מאוד לאנשים שמבינים ואני אשמח מאוד אם תקדישו חצי דקה ותעזרו לי בזה כי אני לא יודע מה לעשות. Thank You.
-
- 11 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אני לא מבין ממש בענין הרמקולים אבל אני יודע שמה שיש לי זה לא עסק ( במיוחד ששומעים את הבסים כחריקות מוזרות ) אני מחפש רמקולים בסביבות ה 500 ש"ח יש לי כ.קול שבה עם 8RDA+ של איפוקס . אני יודע שהוא 5.1 חוץ מזה אין לי מושג מה הוא שווה אם מישהו יכול להמליץ לי על רמקולים וגם להסביר מה היתרון שלהם על האחר והאם עדייף 5.1 או שאפשר להסתפק ב 2.1 ( מה אומר ה נקודה 1 ???) תודה !!!
-
- 4 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אני מחפש המלצות לאוזניות איכותיות באיזור ה 100-150 שקל. (EARPHONES לא HEAD) השימוש בהם הוא בעיקר לנגני MP3 למיניהם (פלאפון...) תודה. עריכה : http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_street-line_502855 איך אלו ?
-
- 3 תגובות
- 946 צפיות
-
-
איי אודיו מציגה את A2 : מה אתם אומרים ? נראה אחלה אבל גדול כמו כמו PMP והנגנים של ARCHOS
-
- 10 תגובות
- 946 צפיות
-
-
טוב יש לי כמה שאלות... ;D קודם כל למה הלוגיטק z640 שהוא 5.1 עולה רק 600+- שקל והלוגיטק z560 שהוא 4.1 עולה משהוא כמו 1.500+- שקל? דבר שני רציתי אם אפשר שתמליצו לי על אתרים (באנגלית ועברית) שיש שם מדריכים ומאמרים בכל הקשור לקול רמקולים וכו.. ומהוא לדעת המערכת הכי טובה למחשב עד 600+- שקל? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אם אפשר 2-3 אלטרנטיבות תודה
-
- 7 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אהלן, אני מתלבט בין ה- Z2300 ל- SOLO 7... הרמקולים הולכים להיות מחוברים לנגן MP3, בעיקר למוזיקת רוק \ רגאיי \ קלאסית... חוץ משני אלה, יש המלצות עדיפות מבחינת עלות \ תועלת?
-
- 1 תגובה
- 946 צפיות
-


