אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
טוב אז אני יכול לקנות את הנגן mp3 הזה (יד שניה אבל מחבר והוא טוב 100% ) ב500 שקל והשאלה היא שווה לי?
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-
אתם מכירים את הלוחות אם החדשים שמגיעים עם כרטיס קול "channel sound 6" ? אז קניתי לוח אם , והגיע כרטיס קול עם 3 יציאות 5.1 אנלוגיות , אופטית , וקואקסיאלית. כשאני מחבר את יציאת הקואקס , מה-DVD אל הכניסה בכרטיס קול , אני לא שומע כלום ברמקולים. גם ב - volume control בווינדוס האופציה של spdif אפורה , ולא ניתנת להזזה ... מה עושים ?!?!?!?!?! זה משגע אותי !
-
- 0 תגובות
- 951 צפיות
-
-
היי , אני מעוניין לקנות סט אוזניות סראונד 5.1 למחשב לצורכי משחקים ומוסיקה (אפשר גם סרטים אבל זה לא הכי חשוב) , עכשיו אין בעיה אם יש מוצר שזמין רק בארהב כי יש לי אפשרות שחבר יביא לי . עכשיו אני רוצה משהו עד 100 דולר , כמובן שאם יש משהו שהוא מספיק איכותי אני מעדיף בפחות . אני מתלבט בין האוזניות הבאות אך פתוח להצעות : -Speed Link Medusa 5.1 Headset -OK800 5.1 Headset -Tritton Audio Thunder 5.1 Gaming Headset -Zalman ZM-RS6F 5.1 Real Surround Sound Headphones -Ear Force AXT Ultimate Gaming Headset -Trust Headset 751B 5.1 Headset 5.1 Surround כמו שאמרתי אני פתוח להצעות ורוצה משהו טוב... **האוזניות האלה מחליפות לי רמקולים באופן קבוע , אני שומע רק באוזניות !** אל תציעו לי אוז…
-
- 12 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אתם מכירים את החברה? פשוט המליצו לי עליה(מבחינת עלות\איכות) ואני לא רואה יותר מדי חנויות שמוכרים אזניות שלהם.
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-
שלום, אשמח להמלצה לכרטיס קול 24/96/192 KHZ + יציאה דיגיטאלית SPDIF הכי זול שיש משהו סביר וטוב בלי להתפרע. תודה
-
- 4 תגובות
- 951 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש רמקולים איכותיים עם באסים שישמעו כמו שצריך,אני חושב שאני ילך על 2.1 או 2.0 למרות שהחדר שלי יחסית גדול אבל אם יש בתקציב הזה 5.1 יותר טובים אז זה סבבה. התקציב שלי הוא עד 850 עם חריגה של 50ש"ח. אני משתמש בעיקר או אך ורק למוסיקה. ושיהיה חיבור למחשב+לפלאפון.
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
בוקר טוב. הסאב הישן שלי מת רשמית הבוקר... הגיע הזמן לקנות חדש!!!! התקציב רשום בכותרת. הדרישות הן כמובן כמו של כולם, שאיכות הסאונד תיהיה נקיה. רק רציתי לציין שאני מחפשת עיצוב מעניין. שלא יהיה סתם סאב מרובע ורמקולים מרובעים יחד איתו, אלא משהו צורתי, אבל גם לא חללי מידי. אם אי אפשר לשלב גם עיצוב וגם איכות ביחד אז כמובן אני מעדיפה איכות. תודה רבה לממליצים. נ.ב מהן החברות כיום שיותר נחשבות בנושא השמע למחשב?[br]פורסם בתאריך: 6.12.2008 בשעה 08:06:25 מה דעתכם על זה: טיפה חורג מהתקציב אבל לא נורא. אשמח לדעות.
-
- 9 תגובות
- 951 צפיות
-
-
מישהו יודע היכן אני יוכל להשיג דיסקמן מסוג iRiver SlimX iMP-350 CD/MP3 Player with 8 minutes ASP and Upgradeable Firmware
-
- 2 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני מחפש mp3 בתקציב של בסביבות 1500 שקל. מה שחשוב לי זה שיהיה איכותי כמה שיותר..אני מעדיף איכות על נפח. ועוד משהו, עדיף להזמין מחו"ל או שהמחירים בארץ סבירים?
-
- 9 תגובות
- 951 צפיות
-
-
הכרטיס שנמצא ON BOARD מוציא סאונד די גרוע (בלי קשר לאיכות הקובץ) ואני רוצה איכות כי המערכת סטריאו 'כבדה'
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
-
-
וה IPOD בכלל לא נפוץ שם ואיפה שיש זה יקר הרבה יותר מהארץ אחרי זה נסעתי לאנדורה בציפיה ששם יהיה זול ומצאתי רק בחנות אחת זה10 ג'גה על לא פחות מ 2800 !!!!! אז עכישו אם אני מזמין מ"ידע" כמה עולה משלוח ? וגם אם כדאי לי לקנות את חיבור ל PC ופיירואל בייחד... כאילו יש טעם להשקיע בחיבור המיוחד הזה ולקנות כרטיס עם חיבור למשחב? או שזה עניין של כמה שניות הבדל במהירות בניהם ועדיף רק USB ? תודה אני מדבר על ה 10 ג'גה
-
- 9 תגובות
- 951 צפיות
-
-
קראתי ביקורת לא רעה על רמקולים T10 של קריאטיב. אני לא צריך מערכת סטריאו בחדר עבודה שלי שהגודל שלו 2X2 לערך, אבל הבנתי שאוכל ליהנות מסאונד סביר, וגם קצת באס ללא קיום של סאב. מכיוון שקרוב משפחה מגיע באפריל מארה"ב, שקלתי אולי אפילו לשדרג ל - T20 ולבקש שיביא לי הבעייה היא שכשחיפשתי ב - EBAY, קיבלתי תוצאות רבות ל - T10, בטווחי מחירים מ - 39.99$ - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230435846095&ssPageName=ADME:B:SS:US:1123 ועד אותם רמקולים ב - 73$ - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130372789081&ssPageName=ADME:B:SS:US:1123 . אז נכון, זה איביי ויש פערי מחירים, אבל אותי מעניין האם בדגם הזה או בדגם הבא אחריו (T20) יש מספר דגמים, …
-
- 0 תגובות
- 951 צפיות
-
-
קיבלתי את המגבר מחבר טוב שלי, המגבר לפי מה שהבנתי רמה מעל המוצרים של סניו, המוצרים של סניו ממוצעים לפי מה שהבנתי. במידה ואני מחבר את המגבר למחשב, אני מאבד איכות? אם כן, מה אני יכול לעשות בשביל לא לאבד. כרגע אין לי רמקולים אז אני לא ממש יכול לתת השווה, אבל אחרי שאני יעשה ישחזר את ההלחמות במגבר אני יקח אותו לחבר שלי וניבדוק אותו על הרמקולים שלו. נקווה לטוב(:
-
- 0 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים 5.1 למחשב שלי בזול. בחנות ליד הבית שלי מוכרים LGS-9000F שזה 5 רמקולים קטנים וסאב וופר אחד גדול ב400 שקל בלבד. כתבתי את הדגם כדי לחפש עליו פרטים באינטרנט. הפלא ופלא אני לא מוצא אותו בכלל.. לא בגוגל ולא באתר של חברת LG. שאלה 1 : האם מישהו יודע פרטים על המערכת הזו והאם היא שווה משהו ? אתם בטח תגידו לי לקנות משהו יותר יקר אבל אני מחפש סראונד במחיר של 400 שקל פחות או יותר. הרמקולים הם למטרת סרטים ומוזיקה. איכות המוזיקה צריכה להיות טובה באופן נורמלי. במדריך של הפורום כתוב שרמקולים גדולים לא בהכרח יותר טובים מרמקולים קטנים, אבל בכל זאת הרמקולים של הסראונדים נראים מאוד קטנים יחסית לרמקולים שיש לי בבית. שאלה 2: האם אפשר להחליף שני רמקולים של הסראונד בשני הרמקולי…
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
למישהו יש מדריך מפורט של התוכנה הזו ? איך לקנפג שמה הכל ? אני מחובר עם המחשב לרסיבר שלי בחיבור אופטי, וחלק מהסרטים שאני מוריד עושים לי בעיות ב AC3, אז אני רוצה לסדר זאת אחת ולתמיד
-
- 5 תגובות
- 951 צפיות
-
-
שלום, חברתי את הטלויזיה שלי למחשב לכרטיס מסך בכבל HDMI, יש לי יציאת HDMI ישירה מהכרטיס מסך שחברתי אותו למסך טלויזיה LG. בכל מקרה הבעיה שיש לי זה שאני רוצה לשמוע דרך שניהם, כלומר גם דרך המחשב וגם דרך הטלויזיה, ואני לא מצליח לעשות את זה, אני יכול להפוך את הטלויזיה לדיפולט ואז ישמעו רק דרך הטלויזיה, ואו לעשות את המחשב דיפולט ולשמוע רק דרך המחשב. עכשיו בעיקרון כן שומעים משניהם, אבל לדוגמא שירים ודברים שאני מפעיל אני לא ישמע בשניהם. כשהם לא בדיםולט הם לא במיוט, אלא רק לא שומעים דרך אחד מהם. רציתי לדעת אם יש לי אפשרות כזאת ביציאת HDMI שאני ישמע בדרך שניהם. מקווה לעזרה, תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 951 צפיות
-
-
משתמשי ה-Win ציפו לו זמן רב, והוא כאן. 8) iPod Software 2.0.1 What's New in iPod Software Update 2.0.1: Better support for Asian languages Enhanced On-The-Go playlist functionality Improved playback performance Improved handling of mp3 VBR songs Fixed artist sorting Improved backlight Improved alarm clock Fixed left/right channel swapping New in Windows Update USB 2.0 synchronization Support for Audible.com Support for multiple iPods on one computer Shorter connection times Better overall performance http://www.apple.com/ipod/download/ נא להתעדכן ! ** העדכון הוא לבעלי ה-iPod-ים החדשים (עם ה-Dock )
-
- 2 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אני רוצה להבין אחת ולתמיד, לאחר שעברתי על כל ההודעות בפורומים השונים, האם יש עברית לאייריבר H10 יש לי את המכשיר, הוא מגיע עם תמיכה בפונטים של עברית אך העברית הפוכה, האם יש כבר תמיכה בעברית כמו שצריך, או שצריך בינתיים להשתמש בתוכנה חיצונית שתהפוך את העברית כגון FLIP FLOP או הפוך על הופוך???
-
- 2 תגובות
- 951 צפיות
-
-
טוב אז ככה...החלטתי לפנק את עצמי ולקנות רמקולים חדשים למחשב :> כרגע מחוברים אצלי 2 רמקולים של סמסונג שלקחתי מאיזו מערכת סטריאו ישנה וסאב מעאפן שהיה של המערכת קולנוע הביתית הישנה... אז ככה...אני צריך לדעת על איזו מערכת אתם ממליצים עד 500 ש"ח... Creative inspire 5.1 2500? Logitech x530? JBL Creature? Altec Lansing ATP3? המטרות שלי הם בעיקר מוזיקה...אבל להרעיד את החדר במוזיקה! :> מישהו יכול להמליץ לי על הדגם הכי איכותי וחזק שאני יכול למצוא בטווח מחירים האלו? תודה מראש לעוזרים!
-
- 10 תגובות
- 951 צפיות
-
-
פירקתי רמקול של מערכת SANNYO ישנה שנשרף לה הטוויטר כנראה... לאחר חצי שעה של ניסיון לפירוק הרמקול (שהיה מודבק כמו איזה טנק בנוסף לברגים...) שמתי לב שהוופר הוא ממברנה שמחוברת לסליל שמתחבר למגנט. הטוויטר לא ניתן לפירוק, הוא ממוקם מעל הוופר, יש דרך לתקן טוויטר שנשרף ? בקשר לבאס...יש משהו שאני יכול לעשות עם היחידה הזאת ? הצעות יתקבלו בברכה ! עוד עניין: גוף המערכת עומד ללא שימוש, גם הצעות לגביו התקבלו בברכה. מיותר לציין שלמערכת אין חיבורי RCA או שום חיבור כל שהוא !
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם, וחג שמח. יש לי בעיה מאוד מאוד מתסכלת. הרמקול השמאלי במערכת הרמקולים שלי הפסיק לעבוד. ניסיתי לחבר הפוך את הרמקולים, והתוצאה הייתה שפתאום רק הרמקול השמאלי (שהיה מחובר ליציאה הימנית) עובד. הבעיה היא בבאס, שמשמש גם המגבר של המערכת, כנראה היציאה השמאלית שלו כבר לא עובדת. השאלה היא אם יש לי מה לעשות מלבד לממש אחריות, ואם כן, כמה אחריות יש על מוצרי האודיו של לוג'יטק.
-
- 3 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אין לי הרבה מה להוסיף למה שכתוב בכותרת. עכשיו שקיט בלי קייס (ולפני משלוח) עולה 75$, זה נראה כמו אופציה זולה מאוד ומעניינת. על הנייר הוא נראה אחלה, אבל השאלה היא האם למישהו מחברי הפורום יצא כבר לשמוע אותו (ברור לי שהסיכוי קלוש כי מדובר במכשיר חדש יחסית)?
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה, במחשב יש יציאת S-Video, ובטלויזיה יש SCART (אם אני לא טועה במונח, הכוונה לחיבור הרחב עם 20 פינים) כמו כן כרטיס המסך המובנה בלוח האם במחשב תומך בכך (NVidia משהו). לפני שאני הולך לקנות את כל הכבלים שבעולם, אשמח אם מישהו יוכל לומר לי אילו כבלים צריך בדיוק, אילו כבלים לסאונד, אילו לתמונה וכו'. אגב, כדי לעבוד בשלבים ולפשט את הנושא, האם יש אפשרות להשתמש בהתחלה רק בכבלים של העברת התמונה, לראות שיש בטלויזיה תמונה, ואז להעביר את ה Sound ? (או להיפך כמובן). אבל הכי חשוב, אני צריך לדעת מה לקנות ואיך לחבר, עשיתי חיפוש בפורום, אך לא מצאתי משהו מדוייק. אודה לכל תגובה. Thanks !
-
- 13 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום, חיברתי את המחשב שלי (כרטיס מסך Leadtek GeForce 9600GT 512MB) לטלוויזיה LCD LG בעזרת כבל HDMI. הבעיה היא שרואים בטלוויזיה רק את הרקע ולא את השולחן עבודה עצמו, כלומר לא רואים את הסמלים (אם אני רוצה לראות את הסמלים אני צריך לגרור אותם מהמחשב לטלוויזיה) ולא את סרגל הכלים וכפתור התחל. מה אני צריך לשנות בהגדרות? (יש לי לוח בקרה של Nvidia כמובן). תודה רבה מראש! נ.ב בחרתי כמובן במצב התצוגה Dualview כלומר מוגדרים כבלתי תלויים זה בזה.
-
- 2 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אני כבר חודש מתלבט איזה אוזניות לקנות! ולמרות כל ההודעות (כאן ובפורמים בחו"ל) עדיין לא החלטתי מה לקנות. התכוונתי להזמין היום מהחנות "מוסיקה 10" את האוזניות HD 202 של סנהייזר. אבל בפורום HI-FI הציעו לי לא לקנות אותם, וללכת במקום על האוזניות שמצויינות בכותרת. רק הבעיה היא שאני לא מוצא את האוזניות האלה בארץ (לפי חיפוש באינטרנט). יש לכם מושג אם יש חנות בארץ שמוכרת אותם ובאיזה מחיר? בחו"ל הם נמכרות ב-70 ש"ח. מצאתי מאותה הסדרה גם את ה-KOSS KSC-50/22, איך הם? מישהו השתמש בהם פעם? אם הם לא נחותים בהרבה מKSC-75 אני אקנה אחד מהם (כנראה את ה-KSC-50).
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-


