עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by shugy100,

    קיבלתי מחשב חדש עם לוח gigbyte ga-h77m-d3h תומך ביציאת spdif לאן אני מתחבר ליציאה הזאת? תמונה http://1.bp.blogspot.com/-HIsYsR2TGw4/T5lbcGOg6EI/AAAAAAAAAoA/dVqVnImvhP4/s1600/H77-D3H.jpg צריך לשנות משהו?

    • 3 תגובות
    • 952 צפיות
  2. Started by pure perfection,

    מה קורה ?? עשיתי עיוות קול של מישהו ושמרתי בקובץ אודיו , עכשיו איך אני יכול לשים "הגנה" על הקובץ הזה שלא יוכלו לדחק עם הקול ולחהזיר את זה כשהיה בהתחלה ?? תודה

  3. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    מאיפה אני יכול ליקנות את האוזניות Sennheiser mx 550 בישראל? אה ועוד שאלה ראיתי שהאוזניות האלה מגיעות עם קופסא וחבר שלי אמר שבתוך הקופסא יש מאריך, זה נכון? ועוד שאלה נכון של 500 יש אפשרות לכוון ווליום ול 550 אין?

    • 5 תגובות
    • 952 צפיות
  4. Started by arielman22,

    שלום תמיד אני מוצא תשובות בפורום הזה לכן אני מקווה גם הפעם שיהיה כך ברשותי מחשב נייד gigabyte מדגם w566n בעל כרטיס קול HD Audio עם יציאת אוזניות (ירוק) מיקרופון (אדום) וליין (ירוק). בנוסף יש לי רסיבר מדגם Yamaha RXV461 עם מגוון יציאות שניתן לראות בקישור זה: http://www.yamaha.com/yamahavgn/Images/YEC/AV_Receivers/Views/BP_RX-V461.jpg השאלה שלי איזה כבל והגדרות אני צריך כדי לשמוע מהמחשב בסראונד (5.1)? כמו כן אם אני מחבר לחיבור יו אס בי ברסיבר דיסק און קי עם שירים האם אני אמור לשמוע בסראונד? תודה

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  5. האם אני יכול לחבר שתי מערכות סטריאו למחשב? זאת אומרת שתי חיבורי line in, האם יש איזה כרטיס קול שתומך בזה או משהו בסגנון?

    • 10 תגובות
    • 952 צפיות
  6. Started by evman007,

    מה שחשוב לי-שתהיה סטריאופונית,מסך שטוח ומבית טוב. אני מתכוון לחבר לה ממיר דיגיטלי,את הרסיבר ובעתיד גם DVD. התקציב הוא 1000+ גג עד 1200. נ.ב,אני מעדיף המלצות מחנויות בפועל ולא מזאפ,תודה.

    • 9 תגובות
    • 952 צפיות
  7. Started by Tomahawk,

    Anyway. I am looking for a good home sound system, which will be mostly be used for music and the such, but could also cover as a home entertainment system. the price range is: up to 3700 for looking for speakers and reciver. Thanks alot, Tomahawk.

  8. Started by UrielZ,

    היום לצערי הרב נדפק לי ה-X-Fi Xtreme Audio כשמשכתי בטעות את האוזניות עם הרגל וזה עיקם לי שם את כל העסק בקיצור הלך הכרטיס. עכשיו אני רוצה לקנות עוד אחד כזה. השאלה היא אם לקנות אותו או שאפשר לחסוך 100 שקל ולקנות את ה-Audigy SE 7.1, האם יש הבדל בסאונד ביניהם? או שיש אלטרנטיבה של כרטיס אחר במחיר הזה שעדיף על שתיהם?

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  9. Started by Odedb52,

    אהלן. כמו שהכותרת "מרמזת" - אני מחפש רמקולים בתצורת 2.1 בעיקר להאזנה למוזיקה בתקציב של 450 ש"ח ~. אני מתלבט בין JBL Creature, VS2421, ATP3. (אשמח כמובן לקבל הצעות אחרות במידה ויש). על ה- JBL שמעתי שהם באיכות סבירה למדיי ולא יותר מדי טובים, אבל אחלה עיצוב (לא חשוב יותר מדי). VS2421 שמעתי שהם אחלה רמקולים אבל חיסרון בולט הוא רעשי רקע כגון הפרעות של מכשירים סלולריים או זמזומים בווליום נמוך. ATP3, שמעתי רק טוב, אומנם קצת מיושנים וקשים להשגה כבר. אשמח לקבל דעות / המלצות / חוות דעת (גם על מוצרים אחרים). תודה מראש, עודד ב.

    • 7 תגובות
    • 952 צפיות
  10. Started by generalA,

    אני מעוניין לקבל חו"ד לגבי ההשוואה בין ALTEC LANCING ATP3 לבין CREATIVE SBS 370 BLACK מי מהם יותר טוב, והאם הם באותה הרמה מבחינת: 1) איכות 2) עמידות לעוצמות גבוהות. 3) ועוצמת ה- SUB

    • 11 תגובות
    • 952 צפיות
  11. Started by prexus,

    זה התחיל היום, כל הרמקולים חוץ מהקדמיים מוציאים הד כזה מוזר ומעצבן, שעושה כל מיני רעשים ברקע, וגם אחרי שאני עוצר את המוזיקה נשאר לכמה שניות כזה הד מוזר... למשהו יש מושג למה זה קורה?

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות
  12. היי, אני צריך מיקרופון למחשב ואני רוצה אלחוטי, האם יש אפשרות שאני אקנה מתאם יו אס בי בלו טוט למחשב ואני אוכל להשתמש באוזניות שנועדו לפלאפונים כמיקרופון למשחקים??? תודה רבה!!!.

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  13. Started by danshimsh,

    שלום, ברצוני לרכוש רמקול נייד למחשב נייד אני לא מחפש איכות גבוהה במיוחד. המטרה - שיהיה אפשר לשמוע אודיו של סרטים באיכות סבירה במחשב נייד אני לא רוצה לרכוש רמקולים רגילים עם שנאי כי זה לא נוח. ראיתי רמקול בלוטות' ב אייבורי: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11257 הוא יחסית זול - סה"כ 65 ש"ח. ניסיתי לחפש באמזון ובאינטרנט מידע על הדגם הזה ולא מצאתי. שאלתי היא: האם רמקול כזה נותן איכות סבירה ? כך שאפשר לשמוע סרטים בצורה משמעותית טובה יותר מאשר ברמקול הפנימי של הנייד ? או שזה רמקול צעצוע ושכדאי להשקיע במשהו איכותי יותר? בתודה דן שמשוני

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  14. Started by ilyadd,

    אבא שלי טס עוד מעט לאמריקה ורציתי יעוץ איזה אוזניות לקנות לנגן שלי(X5). אני לא יודע בדיוק איזה צורה אני רוצה אותם אבל תציאו מה שאתם חושבים. בשביל השווה כמה יותר זול באמריקה אז ה-PX100 עולים 25$ שזה משהו כמו 100 שקל!

    • 7 תגובות
    • 952 צפיות
  15. Started by fire15,

    מישהו יכול להמליץ לי על שירי המלצת שירי האוס טראנס וטכנו שיהיו חדשים השרים שמשתמשים במסיבות

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  16. Started by lucky,

    אני מת לקנות אותו בטירוף... אשמח אם תייעצו לי עליו.. תפנו אותי לביקורות שלו... ואם תוכלו להגיד לי היכן אני קונה אותו בארץ בזול יחסית ובתשלומים... תודה רבה מראש...

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  17. Started by feffer,

    החלטתי שחבל על הכסף להוט, אני מחפש המלצה לסטרימר נוח לתפעול, מה שחשוב לי: -DVB-T2 (עידן פלוס) -חיבור לאינטרנט -סטרים נוח מהמחשב/פלאפון -זכור לי שראיתי פעם סטרימר שמגיע ממש אם שלט שהוא מקלדת קטנה, ונוח לחפש בו תוכניות -אפליקציות (נטפליקס, mako וכו'..) יש חיה כזאת שמשלבת את הכל או לפחות את הרוב? תודה רבה לכם מראש

    • 0 תגובות
    • 951 צפיות
  18. לא יודע אם זה הכרטיס קול הזבל הזה של ASUS אבל אני פשוט משתגע!!! שומע המון רעשים למשל כשדף אינטרנט נטען, כמה רעשים סטטיים כאלה... מה זה הדבר הזה? ???

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  19. יש לי כרגע אחלה רסיבר עם אחלה סנטר + 2 אחוריים רק מה ה2 קידמיים שלי נורא נורא ישנים ומפיקים חרא של צליל בעיקרון אני כולה צופה בסרטים ולא איש עם אוזן רגישה חשוב לי שיהיו רמוקלים יפים מבחינת עיצוב ושיתנו צליל בסיסי טוב שבטח יהיה יותר טוב מזה של הטלויזיה התקציב שאני רוצה להשקיע לא גבוה, יש אופציה כזאת ?

    • 7 תגובות
    • 951 צפיות
  20. Started by stone cold,

    טוב אז סוף סוף קניתי לי טלוויזיה גדולה ואיכותית מחר צריך להגיע הטכנאי להתקין -הייתי מתקין לבד כי זה כולה התקנה שולחנית אבל זה בחינם גם ככה ויותר טוב מבחינת אחריות בכל מקרה אם לא יהיו בעיות מחר תקבלו יותר פרטים כרגע אני יחבר אליה PS2 \WII \וכבלים אנלוגים רק בפברואר אני יחבר לה סטרימר

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  21. שלום רציתי לדעת אם אפשר למצוא בארץ אוזניות בלוטות' למוזיקה במחיר סביר ובאיכות טובה, יש דבר כזה? והאם זה משתלם יש לי H340 ופלאפון 770 של סאמסונג (למרות שאני לא בטוח שזה יעבוד שם עם כל הסירוס שהוא עבר) תודה

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  22. האלה בכותרת בעיקרון אני מעשיג אותם ב 460 שקל (חדשים) אם יש רמקולים 5.1 עדיפים?

    • 5 תגובות
    • 951 צפיות
  23. Started by insane-o,

    מישהו יכול להגיד לי איפה אפשר להשיג את התוכנה הזאת? איבדתי את הדיסק...

    • 1 תגובה
    • 951 צפיות
  24. Started by levimadman,

    מעוניין לקנות טלויזית LCD לחדר של ההורים שלי ורציתי לדעת מספר פרטים.. יש דגשים שצריך לשים על טלויזיות LCD? והאם הטלויזיה הזאת תעשה את העבודה- http://www.saleshop.co.il/Product.asp?Pid=YF22UC&Cat2Cat1ID=1885&Cat2ID=2140&aff=Zap〈=he ובנוסף..- מה עם הטלויזיה הזאת? http://www.getit.co.il/Group/41344/12 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=591053 כמובן שהדגש הוא על איכות אבל המחיר הוא פקטור משמעותי גם.. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 951 צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3081251,00.html שמעתי את המערכת (קרוב משפחה "ייבא" מבריטניה) והיא לא גרועה בכלל היא בסולם של 1-10 היא 8 אם אפשר עוד תגובות של אנשים ששמעו אותה

    • 6 תגובות
    • 951 צפיות

דיונים חדשים בפורומים