עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום, רציתי לדעת ממי שמעודכן וניסה כבר מה הסטטוס הנוכחי של רוקבוקס ל- H3XX ול- X5L והאם הוא כבר מומלץ להתקנה בשני המכשירים? (יש לחברים ולא הייתי רוצה שיתקינו משהו לא יציב) אני פשוט יודע שהיו בעיות עם זמן הסוללה בגלל השבב של USB2GO וכו ונראה לי שכבר תיקנו את זה, אז אם מישהו עוקב ומתמצא ויכול גם להמליץ לי גם איזה בילד או בילד לא רשמי מהפורומים של מיסטיקריבר הוא יציב וטוב (יש הרבה) אני ישמח שאלה השניה היא אם מישהו פה החליף לבד סוללה של H3XX? הזמנתי את הסוללה שהומלצה בפורומים של מיסטיק ואני מתכוון להחליף לפי המדריך הזה, אשמח לטיפים. תודה

    • 11 תגובות
    • 956 צפיות
  2. דוד שלי יביא לי שבוע הבא מארה"ב תרמקולים האלה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1285&products_id=7527 יש למישהו אותם? קראתי פשוט עליהם מלא ביקורות טובות אז החלטתי לקנות אותם

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  3. לקראת טיסה לחו"ל בתחילת השבוע הבא, הייתי מעוניין להתחדש במזרימדיה איכותי חדש. תכונות: תמיכה בפורמטים מרובים של אודיו/ווידיאו), קבצי כתוביות בעברית (אם אפשר לקבוע גופן מה טוב) בפורמטים שונים. חיבור USB לדיסק קשיח, חיבור לרשת ממש לא חשוב, אופציה להוספת דיסק פנימי טוב אך לא הכרחי. מסוגל להריץ קבצי MKV ברזולציות גבוהות 1080 * 1920 בצורה חלקה. יש מבחר גדול כל כך עד כאב ראש. אשמח מאוד להמלצות/עצות של משתמשים המתמצאים בנושא זה. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  4. אני מתכוון לקנות מקלדת פסנתר חשמלי ללא רמקולים. חשבתי להשתמש ברמקולים למחשב של harman kardon אבל ראיתי שתחום ההיענות של הרמקולי מתחיל ב- 44Hz בעוד שהתו הכי נמוך במקלדת הוא בתדר 27.5Hz. האם יש המלצות לרמקולים מוגברים או לא מוגברים שמתאימים להשמעת פסנתר חשמלי?

    • 1 תגובה
    • 956 צפיות
  5. Started by lover323,

    אני יודע שפרטיסימו3 תומך ב7.1 אבל מה לגבי 6.1? אני שואל את זה בשביל לדעת אם יש תאימות מלאה בין CREATIVE Inspire 6600 6.1? ידוע לי שאודיגי2 תומך ב6.1 ותואם בצורה מלאה לסט הזה, מה לגבי פרטיסימו3?

    • 1 תגובה
    • 956 צפיות
  6. שלום אנשים, אני צריך המלצה לנגן מוזיקה עד 300 ש"ח (ניתן לחרוג רק אם ההשקעה באמת כדאית). הנגן הוא מתנת יום-הולדת לידידה טובה שלי אז אני קצת לחוץ בזמן (מצטער...). הדברים החשובים בנגן: איכות שמע ונוחיות שימוש/תצוגה. ראיתי את ה-creative zen בסקאלת המחירים הזו אבל אין לי מושג אם הוא שווה משהו... אשמח לעזרתכם... תודה.

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  7. שלום,יש ברשותי אוזניות גיימרים של חברת logitech שרכשתי לא מזמן..ויש לי רק יציאת קול אחת במחשב..בגלל שהאוזניות משולבות מיקרופון מציק לי להחליף את הרמקולים כל שנייה. השאלה שלי היא האם יש מתאם בין היציאות 3.5 מ"מ גם של המיקרופון וגם של האוזניות לusb? איפה ניתן לקנות אם בכלל בארץ? _____________ ואי איזה חפירה על שאלה פשוטה...מעפן אני חח

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  8. אני מחפש כמה זמן אוזניות טובות בעיקר חשוב לי שיהיה באס טוב וטווח תדרים רחב.. שאני שומע בLCD למשל דרך הXBOX (בעיקר היפ הופ וראפ) יש באסים ממש טובים שומעים את כל הנמוכים בצורה יפה אולי בגלל שזה HDMI ?אז אני מחפש משהו כזה למי שמבין מה אני מתכוון חשבתי על ה STUDIO DR DRE אמרו לי שהם סתם יקרות יחסית לאיכות.. שמעתי גם על איפשרות לקנות מגבר נייד ... תודה לעוזרים אל תתביישו להציע הצעות!. תקציב:עדיף כמה שיותר זול אבל עד 1000 במידה וזה לא הBEATS כי נדלקתי עליהם ממש.. חח סוג: OVER EAR

    • 1 תגובה
    • 956 צפיות
  9. Started by D-M-X,

    מישהו יודע מתי הiRiver PMP-120 יוצע למכירה וכמה בערך הוא יעלה והאם זה בכלל שווה את המחיר? אני מאוד רוצה לקנות אחד כזה בחו"ל תודה מראש http://www.iriveramerica.com/products/pmp-120.aspx# ומתי יצא הPMP-140?

    • 5 תגובות
    • 956 צפיות
  10. יש לי שני כרטיסי קול אחד OB של GYGA-BITE והשני של SB LIVE בכרטיס של LIVE מחוברים רמקולים 5.1 ובגלל זה אני לא מצליח להכניס את השקע של(line in) שנמצא בינהם כי השקע גדול אז אני רוצה לשים את זה בשקע של OB ולשמוע ברמקולים. האם זה אפשרי ? כי מה שיוצא לי זה שאני שומע אותם באוזניות של OB תודה

    • 6 תגובות
    • 956 צפיות
  11. Started by yashal,

    אז... כמו שראיתם בנושא, אז יש לי אוזניות 400mx שהגיעו עם האייריבר H10... (אייריבר נותנים את 400mx גירסת OEM של האוזניות של סנהייזר...) רציתי לדעת אם שווה לי להשקיע עוד באוזניות יותר איכותיות... אני מרוצה עם האוזניות אבל... אני פשוט רוצה לדעת, אולי בעתיד אני ארצה להחליף... בכל מקרה, נניח והייתי מחליף עכשיו, תגידו אם בכלל כדאי לי ואם כן אז מה... (מה שכן חשוב שיהיו אוזניות כפתור וחברה איכותית כמו סנהייזר). תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 956 צפיות
  12. Started by spider272,

    מחפש זוג רמקולים קדמיים איכותיים וטובים למוסיקה משחקים קריוקי וכדומה..התקציב 3500 ש''ח..עד גובה 80ס''מ.. ושהרסיבר kenwood krf-v7030d יחזיק אותם..חשבתתי על אלה http://www.crazyedi.co.il/products/5187

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  13. Started by Dr Hardware,

    עד סכום של.. אמממ..450 גיגית... אבל שקל לא יותר מה שחשוב לי שיהיה עמיד, לא איזה קקה מפלסטיק של לגו עם מקשי נוקיה 5110... הבנתם את הרעיון, שלא יהיה דרדל'ה, שיהיה יציב ויפה. דבר שני שיעמוד בפעילות ספורטיבית, שלא ידפק אחרי ריצה קצרה. מה עוד... עדיף שיהיה תאורה. וכמובן, שינגן באיכות טובה, לא מצפה לאיזה IPOD או משהו.. אבל שינגן יפה.. שאני לא יגיד "איכס מה זה מונו או סטריאו" זה הכל.. איכות,יציבות, יופי ותאורה אגב מה עדיף, סטיק 256 מגה ב450~ או מינידיסק משומש קורא MP3 וכו'... באותו סכום? *שאלת מפתח

    • 13 תגובות
    • 956 צפיות
  14. Started by giladoX,

    בוקר טוב, בתקופה האחרונה אני מחפש רמקולים למחשב. גודל החדר הוא 3.5 על 4.5 מ'. עדיין לא החלטתי אם עדיף מערכת 2.1 או 5.1 - אשמח אם תוכלו לייעץ לי בנקודה זו. שמתי את העין על אחת מהמערכות הבאות: philips SPA7650 או philips SPA7350, מה דעתכם עליהן? או שיש המלצות למערכות אחרות באזור ה 600 שח ? אגב, במערכות שכאלה, חובה לחבר את כל הרמקולים או שניתן לחבר נניח רק 2 + הסאב ? מה המרחק של הכבל איתם הם מגיעים? איך אפשר להאריך אותו? תודה על כל תשובה, גלעד.

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  15. Started by Silver Dragon,

    אני משתמש בקודק CCCP ועד עכשיו לא היו לי בעיות עם הסרטים, עכשיו נתקלתי בכמה סרטים שעושים בעיות, הפריימים לא רצים בקצת המקורי שלהם, אלא לאט יותר, תודה לעוזרים!

  16. Started by itayze,

    אני נוסע לחו"ל לשבועיים בערך ואני רוצה לקנות נגן אודיו טוב במחיר סביר בארץ , די הרבה לבקש :-\ . יש לי דיסקמן mp3 בבית , אבל הוא די ישן , האיכות בו לא משהו וגם אין לו Id3 Tag אז אי אפשר לראות את שם השיר . אני די מתלבט מה יותר כדאי , דיסקמן Mp3 חדש , פשוט שקורא Id3 tag בעל איכות טובה אבל הוא לא ממש נוח לסחיבה כמו מינידיסק . השאלה שלי היא מה עדיף , להישאר עם הדיסקמן mp3 ולסבול , לקנות אחד חדש או לקנות מינידיסק . אני לא אשתמש בזה הרבה , רק לטיולים מדי פעם או למקרה שאני אלך לחבר . מה דעתכם ?

    • 9 תגובות
    • 956 צפיות
  17. שלום, עוד מעט אני עובר לדירת חדר. החדר הראשי יכיל את הכל: מיטה, טלוויזיה, שולחן עבודה עם מחשב עליו, ספה קטנה וכד'. הגודל של החדר הוא 16 מ"ר (4X4). עד עכשיו לא ממש חשבתי על התחום של הסאונד. חשבתי שיהיו לי את המרקולים הרגילים של המחשב 2.1 על השולחן עבודה, ועם הטלוויזיה אני אסתפק ברמקולים הפנימיים שלה (אני הולך לקנות עכשיו LCD של 40"). התחלתי לחשוב שאולי יש אפשרות להשיג חווית סאונד טובה יותר. אין לי שימושים מיוחדים שבשבילם אני צריך רמקולים מטורפים - רק מוזיקה וסרטים. מה לפי דעתכם אני יכול לעשות כדי להפיק את המקסימום מהדירה הקטנה? חשבתי אולי לפזר 4 רמקולים בפינות של החדר, ואם יש אפשרות לחבר אותם גם לטלוויזיה וגם למחשב (אני לא מבין בתחום הזה אז אני לא יודע מה האפשרויות שלי) א…

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  18. Started by ארגוט,

    1. אשמח להמלצה על מסך טלויזיה בגודל "55 - אלו הפרמטרים שמצאתי, אשמח לפיקוס, מיקוד והמלצה: טכנולוגיה (LED?), דגם ספציפי, מהירות רענות (100/200/400 הרץ?), טכנולוגיית עיבוד והחלקת תמונה, סוגי וכמויות חיבורים, LAN, DLAN, כדאיות ומשמעות Smart TV, דיסק קשיח פנימי, תמיכה בפורמטים שונים, Wireless, DTS, DTT תרגום SRT בעברית, 1080P? , HDMI 1.4? חיבור USB עם כוח (חשמל), Application WiFi וכו'. אגב, מרחק הצפייה הוא כ 4 מטר, האם "55 מספיק? בנוסף, במידה ונדחה את רכישת המסך לעוד שנה (יתכן ונקבל מסך אחר בניתיים), האם העתיד הקרוב צופן שינויים משמעותיים? כלומר, בלי קשר למחיר שבוודאי ירד בעוד שנה, האם יש על הסף טכנולוגיה שבאמת כדאי לחכות לה (ולא כי תמיד "כדאי" להמתין), לדוגמא, …

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  19. שלום לחברי הפורום. לא מזמן פתחתי דיון כאן בפורום אודיו, על רמקולים סטריאו שאני מעוניין לקנות עד 3500 ש"ח. עכשיו הבקשה קצת משתנה וכך גם התקציב. אני מועניין שתתנו לי פרטים על בוקסות גדולות 12/17 אינצ' והמלצה תואמת למגבר בשביל הבוקסות. התקציב שלי גדל ל-6000 ש"ח לבוקסה אחת+מגבר(בוקסה אחת בגלל שאני חושב שבתקציב הנ"ל אני אוכל לקנות רק בוקסה אחת, מה גם שזה יספיק לי נראה לי) אתם יכולים להגיד לי בבקשה כמה בדיוק מהתקציב הנ"ל אני אמור להקציב למגבר? מה אתם אומרים על הבוקסה הזאת: http://www.shop.music4you.co.il/catalog/product_info.php?products_id=1095 ? או על זה: http://www.shop.music4you.co.il/catalog/product_info.php?cPath=59_394_398&products_id=1079 נ.ב- יש איזה מידע כלשהו שאנ…

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  20. Started by huber,

    שלום חברים. בחדר אצלנו מחובר HTPC לטלוויזיה. החלטתי לצרף גם שידורי עידן+ אך מכיוון שאנני רוצה לעבור מיציאה ליציאה ולחבר עוד מכשיר, נראה לי שהפתרון היעיל ביותר הוא לקלוט את הידורים ב HTPC ומשם לשדר אותם לטלוויזיהץ מכאן עולה הבקשה להמלצה על מקלט לעידן+ שמתחבר למחשב. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  21. Started by Moo^Moo,

    קרובי משפחה באים מקרוב מארה"ב וראיתי שהמחיר שם (102$) הרבה יותר זול מבארץ (1000 ש"ח). עכשיו יש שני דגמים מאותה סידרה והם זהים לחלוטין 6600 ו6700, ההבדל הוא שה6700 הוא הגירסה האירופית (220V). נ.ב - הדגם שנמכר בארץ ככל שאני יודע הוא ה6600. האם תהיה בעיה לחבר את ה6600 האמריקאי (110V), לשקע ישראלי (220V)?????????? זה חשוב.... בתודה רבה.. MOOMOO

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  22. Started by Oprapc,

    מישהו יודע איך אפשר להפוך את השמות קבצים בעברית שיהיו הפוכים כאילו לכל הנגני MP3 שרושמים עברית הפוך? אבל צריך תוכנה שתשנה את השם קובץ לא את הID3TAG תודה מראש!!!

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  23. יש לי כרטיס מסך hd4850 והLCD היא פול. איזה כבל אני צריך? הוא יכול להיות גם מטר כי המחשב והטלויזיה קרובים..

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  24. Started by oshrinuri,

    היי, חיברתי את המחשב לטלוויזית LCD 32". (כבל HDMI-DVI). כשעברתי ל-single view לטלוויזיה, ב-720p , כלומר ברזולוציה 1280X720, חלק מהמסך היה קטוע (ה-taskbar והתצוגה לא הייתה מתאימה למסך). ניסיתי לעשות דרך הממשק של לוח הבקרה (Nvidia) תיקון ע"י Overscan Configuration , וסימנתי את Underscan. עכשיו זה מתאים לגודל ה-LCD, אבל הבעיה היא שהרזולוציה קטנה, ועומדת על: 1216X684. האם יש דרך לתקן את הבעיה מבלי לפגום ברזולוציה? תודה

    • 4 תגובות
    • 955 צפיות
  25. ברמקולים שלי למשל מוזיקה רגאית לא שומעים כל טוב,אבל רוק מזרחי שאני בקושי שומע שומעים פי 10 יותר טוב. למה זה?? ודרך אגב אני לא חושב שזה הגדרות או משהו כזה.!

    • 7 תגובות
    • 955 צפיות

דיונים חדשים בפורומים