אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום. יש לי LG 32LD460 ואני רוצה לקנות לאמא אוזניות אלחוטיות שתשמע טוב שידורים. אני לא יודע איזה לקנות אבל בזאפ התעניינתי באלה: PHILIPS SHC1300 LEXUS DH100 SHD8900 היעוד ראשי הוא לשבת 2 מטר מטלוויזיה ולשמוע. אך גם לחבר אוזניות למחשב בחדר אחר ולדבר בסלון דרך סקייפ לא יזיק. האם אופציה ראשונה תעשה את העבודה עם טלוויזיה וסקיים? או שרק טלוויזיה? DH100 קצת יקר בשבילי... תודה.
-
- 4 תגובות
- 958 צפיות
-
-
שלום, שמעתי וקראתי הרבה דברים טובים על הרמקולים z5500 אבל בשורה התחתונה מה שקובע הוא מבחן המציאות. רציתי לדעת איפה (חנות באיזור המרכז) ניתן לשמוע את הרמקולים הנ"ל. ד"א עדיף רמקולים של Logitech z5500 או רמקולים של קולנוע ביתי + רסיבר בפחות או יותר אותו תקציב ?
-
- 4 תגובות
- 958 צפיות
-
-
בוקר טוב חברים. אני מעוניין לקנות כרטיס קול שישמש למוזיקה וסרטים. מערכת הרמקולים שלי היא ATP3, מערכת 2.1, ולא צפויה החלפה בקרוב. שמתי לב שהמבחר לא ממש גדול, לאור העובדה שאני לא מעוניין להשקיע יותר מ-400 ש"ח (יש לי את הכסף, אך זה נראה לי מיותר, אלא אם תשכנעו אותי אחרת - נראה אותכם ). בכל אופן... הכרטיס שחשבתי לקנות הוא Creative Audigy 2 7.1 Bulk (נלקח מלוג'יק, 330 ש"ח). מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
-
-
יש לי ספריית סרטים (קבצי AVI) מוכנה על דיסקים שאני צרבתי עם תרגום עברי בקובץ נפרד (לא מובנה), אני רוצה לראות את זה בסלון. מה הדרך הטובה ביותר (אין בעיה כספית) ואני לא רוצה להעביר את המחשב מהחדר בשביל זה. בתודה מראש, אסף.
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
-
-
קניתי רמקולים במערכת 5.1 Creative Indpier 5.1 5300 וכשאני שם לדוגמא מוזיקה ב-Winamp או משחקים משחקים לא שומעים מהסנטר אלא רק מהקדמיים והאחוריים. אבל כשאני שם סרט DVD דרך תוכנת DVD למחשב אני קובע לו שישמיע לי באיכות 5.1 ואז הוא משמיע לי את רוב הסאונד מהסנטר? למה?
-
תקציב בסביבות 300 שקל ,יש לי כרגע מערת 5.1 של לנקו, אבל היא לא משהו בכלל למוסיקה, ולכן אני צריך 2.1 טובה אבל חייב שתהיה לה כניסת אוזניות
-
- 4 תגובות
- 957 צפיות
-
-
הוא צריך בסביבות הגיגה זיכרון, מה שמאוד חשוב זה תמיכה במספר סיפריות גדול ואם אפשר גם רדיו עם אפשרות הקלטה.
-
- 8 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אוקי בא אלי חבר ורצינו לשחק משהו אז החלפתי את האוזניות ברמקולים ואחר כך שאני סם את האוזניות עוד פעם אני לא יכול לישמוע מהאוזניות כלום אבל אני יכול ליראות שהמחשב מזהה אותם וכאילו הכל בסדר אבל אני לא שומע כלום האוזניות מחוברות USB בבקשה תעזרו כי אני מתחיל להישתגע
-
- 6 תגובות
- 957 צפיות
-
-
טוב אז מי שלא מכיר אותי אני פאן גדול של קראטיב וראיתי תאוזנייות שלהם. ה AURVANA נמכרות בארץ ב כ650שח. שזה יותר מדי. בחול אפשר להשיג ב 80$ בנייואג. אבל שווה לקנות מאמריקה? כמה יעלה לי משלוח? והאם האחרייות שווה משהו והיא יכולה להשתלם? --- מישהו שמע אותן? שווה קנייה? תודה. --- בשילוב עם נגן MUVO SPORT האוזנייות מנוצלות?
-
- 7 תגובות
- 957 צפיות
-
-
איזה פורמט עדיף לפלאפון ולipod מבחינת איכות הנגינה , אני מכיר רק mp3 ו acc ואני לא מבין מה ההבדל בינהם . האם יש טובים יותר ? ומה כדיי ? אגב יש לי אוזניות טובות אז זה לא הבעייה . תודה מראש .
-
- 10 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אני מחפש נגן טוב קטן איכותי ונוח שיכול להציג תמונות ומה שנראה לי הכי מתאים לי זה ipod nano אבל שמעתי וקראתי על זה שהוא שביר מאוד האם זה נכון? האם יש נגן אחר במחיר דומה ופחות שביר שעדיף יותר עליו?
-
- 4 תגובות
- 957 צפיות
-
-
קניתי את הרמקולים Altec Lansing VS4121 עכשיו התקנתי אותם והכל אני עובד על win 7 אני לא מבין למה הרמקול הקונטרולר מאיפה שאני שולט לא עובד בכלל ומוצי שמע ממש חלש..כמו כן אשמח לקבל את הדרייבר של realteak ללוח אם שלי P35 DS3L rev 1 המערכת שלי 64 ביט..
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
-
-
לפני כמה ימים קיבלתי את ה iHP-120 , וכשאני מחבר אותו למחשב אני מקבל שגיאה ש"רכיב USB מהיר מתחבר ליציאה איטית" , או משהו בסגנון ( רק באנגלית ) . הלוח שלי הוא Epox 8RDA+ , וחיברתי Rack חיצוני של שלוש כניסות USB לפלאג על הלוח אם . ה iHP מחובר ל Rack . אותה שגיאה מתקבלת בחיבור לחיבורי ה USB שעל הלוח .. לוקח לי 30 דקות להעביר איזה 5 ג'יגה , שזה מטורף לחלוטין .. עזרה בבקשה =[
-
- 11 תגובות
- 957 צפיות
-
-
הנה הם: 1) LOGITECH Z-5300 סביבות ה-1500 ש"ח... 2) Creative PRO GAMER G500 סביבות ה-1800 ש"ח... 3) Creative Megaworks סביבות ה-2000 ש"ח... מה עדיף מבין כולם? או שבכלל עדיף משהו אחר.. תודה מראש לעוזרים עריכה השימושים הם: למשחקים וסרטים וקצת מוסיקה... כרטיס קול יגיע בהמשך...
-
- 12 תגובות
- 957 צפיות
-
-
צריך המלצה על רסיבר בסכום הנקוב. הוא מיועד גם למוסיקה וגם לסרטים.
-
- 14 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אז ככה יש לי ממיר HD, כרטיס תומך HDMI ותשתית של HOT... אם אפשר לחבר את הממיר למחשב ולראות TV?
-
- 6 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי רמקולים Logitech LS11 http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=714441 בימים האחרונים הם קצת מזייפים עוצמת הקול הולכת ופוחתת וכרגע אם אני מפעילה משהו אפשר לשמוע צליל רק במקסימום עוצמה שמכוונת וגם זה לא תמיד כשאני מחברת אוזניות שומעים טוב ולכן אני יודעת שהבעייה היא לא בכרטיס קול האם יש דרך לתקן רמקולים ? ( אני מניחה שהתשובה היא לא ) המחשב שלי יושב בסלון ומשמש לצפייה בסרטים וסדרות כרטיס המסך הוא realtek high definition audio אשמח להמלצה לרמקולים חלופיים. סכום להשקעה - עד 500 ש"ח נראה לי סביר. אפשר קצת מעל. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שלום לכולם אני אומנם חדש במערכת הפורומים פה אבל אני אעריך מאוד אם תוכלו להמליץ לי על נגן MP3 טוב, אני מחפש משהו בתקציב של 200-250 דולר, שיהיו לו חיי סוללה ארוכים, עיצוב נחמד, שיהיה נוח, הרבה זיכרון ואיכות סאונד טובה. אלו דרישות גבוהות מנגן אני יודע אבל אני רוצה להיות מבסוט ומסופק כמה שאפשר ממה שאני קונה. אני גם אשמח גם מישהו יוכל לענות לי ולאמר מה עדיף יותר, נגן MP3 או נגן CD-MP3 תודה רבה לכל העוזרים
-
- 10 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שלום לכולם, חבר טוב מאד שלי קנה לפ-טופ חדש של DELL והכרטיס המובנה בלוח שלו ממש פשוט ויש לו יציאה PL קטנה בלבד לאוזניות/רמקולים. מאחר ואין לו מחשב נייח בבית, הלפט-טופ הזה משמש אותו לצפייה בסרטים. יש לו מערכת קולנוע ביתי ברמה טובה והוא רוצה לשמוע את הסרטים בסראונד וברמה גבוהה עד כמה שניתן (עדיף כרטיס עם יציאת OPTICAL). הוא רצה לקנות אחד כזה של CREATIVE מ EBAY : http://ae.creative.com/products/product.asp?category=209&subcategory=669&product=17751&listby= הבעיה היא שהם לא מוכנים לשלוח שם לארץ. בחנויות בארץ רוצים עליו סביב ה 400 ש"ח (שזה ממש חוצפה לפי דעתי..). השאלה שלי - האם למישהו יש רעיון מאיפה אפשר להביא כזה ביותר זול ? או האם יש פתרון לא פחות טוב ממנו בפחות כ…
-
- 2 תגובות
- 957 צפיות
-
-
היום נישברו לי הרמקולים, שכבר יש לי אותם 5 שנים חח , והם היו טובים אבל ישנים חבל''ז אז אני צריך רמקולים חדשים, באיזה סכום אפשר לקנות רמקולים שיחזיקו מעמד הרבה זמן ולא חודשיים כמו שקרה לי כבר :-\ ב 150-200 ש''ח איך הרמקולים יהיו? עם אפשר המלצות לרמקולים והשמות שלהם כדי שאני ילך לחנות עם השם........
-
- 4 תגובות
- 957 צפיות
-
-
הייתי שמח לשמוע מה דעתם של אנישם בנושא
-
- 7 תגובות
- 957 צפיות
-
-
אני רוצה להרכיב מערכת שמע אלחוטית בחדר העבודה שלי ככה שלא יהיה צורך לחבר כבלים כל פעם לנייד או לאייפוד. ראיתי שקיימים בשוק מוצרים כמו ה-Belkin Bluetooth Music Receiver שבעזרתם ניתן לשדר מוסיקה בצורה אלחוטית. את המשדר הזה אני מתכנן לחבר לרמקולים לקבלת איכות סבירה (אני לא אודיופיל ולא מחפש להוציא על רמקולים אלפי שקלים) יש לי מספר דברים שאני אשמח להתיחסות לגביהם: 1. או הפתרון הנ"ל נראה סביר או שעדיף לחפש רמקולים אלחוטיים למרות מחירם היקר? 2. באילו רמקולים עדיף להשתמש במערכת מהסוג הנ"ל? רמקולים רצפתיים כמו אלו - http://www.getit.co.il/Prod/32347/12 או שעדיף לחבר אותם לרמקולים של מחשב כמו http://www.zap.co.il/fs.aspx?pid=502704470&sog=c-speakers אני יודע שהרמקולים לא הכי א…
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
-
-
לאחרונה קניתי טלוויזית LCD חדשה וחיברתי אותה למחשב שלי דרך הכרטיס מסך (radeon HD4870) התחלתי להוריד סרטים באיכות 720P (חלקם ריפ מבלו ריי, חלקם לא) ואז שבדקתי גילתי שכל הסרטים שאני מוריד הם בדרך כלל ברזולוציה של 1280x528 פחות או יותר. הרזלוציה של הטוויזיה שלי מוגדרת כרגע ל1360X768. אני משתמש ב-KMPLAYER בשביל לנגן סרטים ואני כל הזמן מקבל תמונה נורא עלובה שכמעט חצי מהמסך (מלמטה ולמעלה) שחורה. גילתי בKMPLYAER אפשרות מגניבה שקוראים ל overscan שלהבדיל מ stretch זה מנוגן על מסך מלא אבל שום דבר לא מתעווט (אני חושב), ופה מגיעות השאלות... האם מה שאני מוריד פשוט איכות לא טובה? האם כדי לי לנגן את זה כמו שזה? האם כדי לי לשנות את הרזולוציה של הטלוויזיה? האם כדי להחליף תוכנה? ב…
-
- 3 תגובות
- 956 צפיות
-
-
-
אז ככה, אני די חדש בתחום הסאונד ובגישושים שלי יצא לי לראות המון DAC, מה זה? למה זה משמש? מי צריך את זה? בנוסף לכך יעזור לי מאד אם תוכלו להסביר לי גם על כרטיס קול ומגבר אוזניות. לגבי המלצה, יש לי 250 ש"ח להוציא על אוזניות IE ואני מתלבט בין SHURE SE102 וSENNHEISER CX300II. מה עדיף?
-
- 5 תגובות
- 956 צפיות
-


