אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
בין ההבדל בין UMS ל-MTP מישהו יודע? במסך ההתחלתי שמדליקים את הנגן כתוב לי בצד MTP ולפי מה שהבנתי בגרסת הMTP המכשיר מגיע WMP10 ושלי הגיע בכלל עם אייריבר פלוס... עכשיו האיריבר פלוס לא קוראת את הנגן בכלל...נראה לי שהנגן שלי הפך להיות MTP ואני לא יודע איך זה מוזר!
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
כרטיס הקול שבא עם לוח הNFORCE של MSI שווה משהו? ברצוני להפעיל מערכת רמקולים של 5.1 אבל הלוח תומך רק ביציאה דיגיטלית וזה דורש מערכת רמקולים אשר תומכת כניסה דיגיטלית ולי יש הרבה רמקולים ומגברים לרשותי אשר אני יכול לסדר לי מערכת מגניבה לחלוטין עם יציאות אנלוגיות האם כדאי לי לקנות כרטיס בעל יציאות אנלוגיות בסביבות ה 300 ש"ח והאם הוא יתן ביצועים טובים כמו הכרטיס שעל הלוח כי ידוע לי שהכרטיס קול שעל הלוח דווקא טוב מאוד ואין הרבה כרטיסים זולים אשר מבצעים כמוהו?
-
- 2 תגובות
- 967 צפיות
-
-
רכשתי את המכשיר הנ"ל בנפח 30 ג'יגה, האם קיימת אפשרות להתקין עליו עברית?
-
- 6 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אם מישהו מכיר את הרסיבר הנ"ל??? האם הוא שווה והאם יש לו אפשרות חיבור למחשב נ.ב אם כן איך???
-
- 4 תגובות
- 966 צפיות
-
-
חבר שלי מעוניין לקנות מערכת למחשב בתקציב של עד 600 ש"ח. ההמלצה שלי היא ה-ATP3 יחד עם כרטיס קול טוב אך הוא חשב שאולי עדיף לקנות ה-X530 של LOGITECH מבלי לקנות כרטיס קול (חשוב לציין שיש לו כרטיס קול מובנה על מחשב של כמה שנים, רוב הסיכויים שהכרטיס המובנה הוא באיכות נמוכה). חבר אחר התערב בשיחתנו והמליץ לקנות מערכת מיני סטריאו ופשוט לחבר אותה למחשב. האם זה יהיה עדיף על פני שתי ההצעות הקודמות? חבר שלי החליט בסוף שהוא רוצה מערכת 2.1 וכנראה שהמערכת תהיה ATP 3. מישהו יודע האם ניתן לתלות את הרמקולים של המערכת? ואיזה כרטיס קול כדאי לקחת ביחד איתה? נ.ב. עדיין יש ויכוח לגבי חיבור מערכת סטריאו למחשב. האם זה יהיה עדיף על פני קניית ה-ATP 3?
-
- 11 תגובות
- 966 צפיות
-
-
יש לי ATP3 שאני מאוד מרוצה מהם. זה הכרטיס קול המובנה שלי שאני לא מרוצה ממנו. בנוסף יש לי אוזניות 5.1 speed link Medusa (למי שמכיר), שהכרטיס קול המובנה שלי לא יודע לנצל כמו שצריך. שימושים - הרבה הרבה מוזיקה. קצת משחקים. איזה כרטיס הייתם ממליצים לי לשלב איתו? התקציב שלי הוא גג 600 שקל אז חשבתי על http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=448 שזה auzentec xplosion או X-Fi xtreme music השאלה היא, האם לרמקולים שיש לי, creaive audigy, או creative X-Fi xtreme audio יוכלו לספק אותי כמו שצריך, וכל דבר מעבר יהווה אוברקיל?
-
- 10 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי מחשב קולנוע ביתי לסלון באייבורי וקיבלתי על המחשב מקלדת ועכבר אלחוטיים של מיקרוסופט דגם 1000. הבעיה היא טווח הקליטה שלהם, הרבה ביקורות על המוצר בזאפ גם הן מתלוננות על טווח הקליטה. רציתי לדעת האם יש לכם חברי הפורום המלצות למקלדת ועכבר אלחוטיים בתקציב עד 300 שקל שמתאימים לסלון בינוני - טווח קליטה של 2.5 מטר בערך תודה מראש חגי
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום חבר'ה כמו שהכותרת אומרת אני צריך רמקולים 2.1 למחשב חדש שאני קונה עד 200 שקל, פשוט רוצה מקסימום תמורה לכסף. תודה.
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
Hello! Please help urgently! Need to decide: I'm new in audio, so entry level receiver for LED TV Samsung (new Pioneer DVD new with HDMI. Here is the list: Denon DRA 500, 1600 NIS AVR 1508 SR, 1000 nis AVR 1709 SP, 1000 nis AVR 390 , 1200 nis Kenwood 5300D, 900 nis I'm 62 years old, retired programmer. תודה רבה לכולם
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב שהסאונד מחליט פתאום לא לעבוד או להידפק פתאום כל פעם הוא עושה משהו אחר וזה משגע אותי. לרוב הסאונד פשוט משתתק ולא שומעים כלום אבל ממש כלום [שירים משחקים צלילי מערכת פשוט כלום] ולפעמים אחרי שאני מנסה לסדר אותו הוא נהיה טוב לכמה דקות ואז הופך לסטטי כזה מלווה ברעשים מתכתיים צורמים והסאונד נהיה לא ברור ולרוב גם משתתק אחרי זה. הבעיה בפרוש לא ברמקולים הם עובדים נהדר כשאני מחבר אותם לMP3 ולחילופין חיברתי גם אוזניות שעובדות טוב למחשב והבעיה עדיין קיימת. כמו כן הבעיה לא באיכות של השירים כי עד עכשיו היו עובדים מצוין. עוד צד בבעיה הזאת לפעמים שאני בא לנגן שיר במדיה פלייר הוא לא מנגן אותו ועושה איקס אדום קטן לידו וליד ה4 הבאים אחריו, ועושה לי שגיאה שאומרת שא…
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על אוזניות אלחוטיות הכי פשוטות שיש(הכי זולות) וכמה הן עולות??? ואיפה אפשר להשיג,כי אני לא מוצא. ??? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
קניתי כרטיס .FIREWIRE יש לי כבל FIREWIRE בין הכרטיס למצלמה. המחשב אכן מזהה את המצלמה במחשב (PANASONIC NVGS35) אך בכל תוכנה שבה אני מנסה לעשות CAPTURE לוידאו זה רושם לי הודעות שגיאה שהוא לא מצליח לקלוט את הוידאו.. הנה תראה: http://img207.imageshack.us/img207/5984/errorvg7.jpg http://img213.imageshack.us/img213/3945/error2pf5.jpg http://img207.imageshack.us/img207/6759/error3cr0.jpg מישהו יודע אולי מה הבעיה? נתקלתם בה בעבר? יש מצב שזה בעיה במצלמה? (לא נראה לי כי הוא הרי מזהה אותה..) תודה רבה על העזרה!
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
רציתי לשאול איך הרמקולים של איקן 5.1 . עלו לי 470 ש"ח . טובים לא טובים וכו' ?????? תודה ;)
-
- 4 תגובות
- 966 צפיות
-
-
דבר ראשון ערכתי חיפוש ולא מצאתי שום תשובה, רוב הדיונים שהיו על אוזניות עד 200 ש"ח לא נענו או שהתשובות לא היו רלוונטיות כלפיי. עכשיו האוזניות היחידות שמצאתי שנראות לי יחסית נורמליות הן אלו: ALTEC LANSING AHS502 שעולות מ150 ש"ח בנועה. עם יש אופציות טובות יותר מהAם עד 200 שקל בבקשה ! תודה מראש. http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=3578&catcode=499
-
- 8 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום יש בעיה היא יותר מציקה מאשר בעיה רצינית והיא שיש רעשי רקע כאשר אני מחבר את המחשב למערכת כאילו אין אדמה ולגבי המערכת שלי היא מערכת חלקים אם מישהו ירצה פירוט מדויק תבקשו הרסיבר שלי הוא של kenwood kr-v9080 וכן יש לי מיקסר ניסיתי איתו ובלעדיו וזה לא משנה אז אני מניח שהוא לא ממש מעניין לנושא בתודה מראש מאיר
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אוקיי, הגיע זמן לקנות כרטיס קול נורמלי שלא יבייש את שאר המערכת שלי (אפשר לחשוב, רמקלים ורסיבר ) בכל אופן ההתלבטות היא בין ה-GXTP לבין האודיג'י 2 של קריאטיב, שניהם כרטיסים מצויינים להרקולס יש כמה יתרונות ברורים על האודיג'י (הראק בעיקר), אבל בכל זאת אין ספק שהאודיג'י כרטיס מצויין בכל אופן, למישהו יש דעה, התנסה עם שניהם ויכול להעיד מי עדיף ולמה ?
-
- 5 תגובות
- 966 צפיות
-
-
היי ברשותי רמקולים של altec lansing ada800, ויש אפשרות ברמקולים האלה לחבר 2.1 או 4.1 תמיד זה היה על 2.1, הים החלטתי לחבר אותם על 4.1, אז הרמקולים האחוריים לא עובדים?!?!?!?!? בדקתי את החיבורים כמה פעמים, והגדרתי את הרמקולים כמה פעמים בכריס קול (הכרטיס המובנה בp4p800) אז אני לא יודע מה הבעיה, אמרולים אין סיכוי, שבוע שעבר החליפו לי אותם, אז אולי הכרטיס לא מתאים? אז לדעתכם מה הבעיה?
-
- 13 תגובות
- 966 צפיות
-
-
http://news.teamxbox.com/xbox/12456/Prices-for-LCD-HDTVs-to-Drop-Up-to-40-Throughout-2007/ http://www.digitimes.com/displays/a20061218PD206.html
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום לכולם! לא מזמן קיבלתי מתנה של סט רמקולים TAC H-222 FW , אבל בלי מגבר . היתי רוצה לקנות מגבר ולהנות ממערכת שלמה, כמובן שבעתיד אני ארצה להחליף את הרמקולים למה שהוא יותר טוב אבל להשער עים אותו מגבר . אני רוצה לסיים את הסט בסלון . אני סטונדט ואין לי הרבה כסף לבזבז אז המגבלה היא עד 1K (עים יש משהוא טוב במחיר הזה ,עים לא תמליצו מה שאתם חושבים לנכון ואני כבר עשה את שיכולים שלי). תודה לכול מי שעזר
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
כל המלצה תתקבל בברכה, אין לי כ"כ מושג בתחום.
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
היי חברים, אני ככל הנראה ארכוש בקרוב מערכת 2.1 חדשה למחשב (Corsair SP2500) בעיקר למוסיקה וקצת לסרטים. לדעתי מן הראוי שאשקיע גם בכרטיס קול איכותי. האם יש לכם המלצה כלשהי? כרגע הכרטיס שבעיקר משך את תשומת ליבי הוא ה Asus Xonar Essence STX. אומנם אני מודה שאני לא באמת מבין בתחום ואשמח אם תוכלו להמליץ לי על דגם אחר במידה וזה לא מתאים לדרישה. (אולי ל Asus/Creative יש דגמים שיתאימו יותר לצרכים שלי). אודה לעזרתכם. רותם
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אני מחפש טלוויזיה ב4000 ש"ח למטרת סרטים בHD ושידורים רגילים. אני צריך רמקולים יחסית חזקים ואיכות צפיה טובה גם ב4:3(שלא יהיה מריחות) קראתי הרבה מתוך המאמרים שלכם והבנתי שקודם כל אני צריך LED\LCD מכיוון שהסלון שלי מואר יחסית. דבר שני שזה יהיה 42\40 אינצ'. דבר שלישי חיפשתי באינטרנט וראיתי המלצות לטלוויזיות הבאות: LG 42LF20FR LCD 42 אינטש טלויזיה LG 42LH35FR LCD 42 אינטש טלויזיה Samsung LA40B530 LCD 40 אינטש מה דעתכם? בנוסך יש לי כמה שאלות להבנת בסיסית.... מי החברה כרגע המובילה בשוק בLCD.? LED או LCD?
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אז ככה, זמן לקנות אזניות טובות(יחסית). המחיר הוא עד 100$(רוב הסיכויים שאני קונה בחו"ל, אם יש אןתם אזניות בארץ בלי הפרש מחירים גדול, אז בסדר) רק למוזיקה, לא אכפת לי משחקים סרטים וכו'. לא חשוב ניידות, אני מקשיב רק בבית. עכשיו דרישות שאני מחשיב חובה (לפי סדר חשיבות) 1. עמידות. לא רוצה שהם ישברו אחרי חודש. 2.נוחות! יש לי אזניים רגישות, אסור שהם לא יהיו נוחות ו\או ילחצו לי על האזניים. 3. אטימת רעשים. לא רוצה להגביר ווליום למקסימום ולהרוס שמיעה שכשיש קצת רעש פה. המלצות? חשבתי על הGRADO SR80, אבל הם לא מתאימות לתנאי השלישי... המלצות בבקשה.
-
- 13 תגובות
- 966 צפיות
-
-
וזהוא נ.ב רק לידע כללי זה בשביל חבר שלי
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה אז שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש כרטיס סאונד טוב לא יקר מאוד ולא פשוט זול מידי. לא מקצועי ביותר ולא פשוט ביותר. משהו שיהיה לנצל אותו כמו שני כרטיסי סאונד לתחום המוזיקה לעשית מיקסים על ידי חיבור הכרטיס למיקסר. הייתי שמח לקבל חוות דעת והצעות בנוסף הודה לכם עם תוסיפו איפה אפשר לקרוא על הכרטיס ביקורות (עדיף שלא באתר החברה , תמיד שם הוא נראה הכי הכי טוב) תודה מראש Pc-X
-
- 4 תגובות
- 966 צפיות
-


