אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
היי, יש לי נגן של פיליפס, והאוזניות שלו נדפקו. (שומעים רק באזוניה הימנית). עברתי היום בסניף של באג, וראיתי שהמחירים נעים בין 100 ל1000, וכצפוי, מנסים למכור לי בכמה שיותר יקר, גם אם אין הצדקה לכך. גם 100 ש''י זה נראה לי מוגזם, אז יכול להיות שיקר לקנות בבאג? אצטרך את המלצותיכם כדי לקנות אוזניות חדשות
-
- 3 תגובות
- 968 צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול מובנה של712 sis בלוח של אסוס לפתע פעם אחת הוא הפסיק להוציא קול למרות שהווינדוס מפעיל אותו רגיל והוא מנגן רגיל אבל הוא לא מוציא קול בכלל זה דבר מוזר נסיתי כל מיני רמקולים וזה היה אותו דבר מחקתי ת'דרייבר ושמתי אותו בחזרה אפילו אחרי פורמט זה עדיין לא הוציא קול שמתי כרטיס קול חדש על הלוח והמחשב בכלל לא קורה אותו כך שאני לא יכול לשים את הדרייבר ואת הכרטיס קול הישן שהוא מובנה ניתקתי אותו אבל זה לא מצליח לקלוט את החדש ויש לי לוח אם asus אז מה עושים??..
-
- 9 תגובות
- 968 צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות טובות למחשב שישמשו למוזיקה בעיקר וגם למשחקים וסרטים. חשבתי על משהו של סנהייזר, HD202/201 או EH150 מה ההבדלים בין סדרת HD לEH ? איזה אוזניות עדיפות מבין שלושת הדגמים? אם יש עוד המלצות אני אשמח
-
- 4 תגובות
- 968 צפיות
-
-
למוזיקה בעיקר בבית,אבל לא רק,אז שלא יהיו ענקיות אם חוט של 10 מטר מישהו המליץ לי על אלה http://reviews.cnet.com/headphones/bose-on-ear-headphones/4505-7877_7-32123892.html מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס טלויזיה למטרת המרת קלטות (עיקרי) והקלטה ממיר יס. הגעתי בסופו של דבר לשני הכרטיסים האלו, שנראים לי הכי משתלמים. איזה מהם מומלץ יותר ומאיזו סיבה? אין שום כרטיס חדש וטוב יותר בטווח מחירים הזה? (ראיתי ששניהם עולים כ- ~450 שח.. תודה
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום, אתמול מצאתי בבית אוזניות שכבר לא בשימוש קרוב ל-5 שנים. האוזניות הן Sony MDR-p10, שוות משהו? לא מצאתי בגוגל שום מידע מועיל, אני מניח שזה חרא ישן, אבל לא בטוח. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 968 צפיות
-
-
ערב טוב, ברשותי כרטיס קול מובנה על הלוח אם: http://www.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=AN-M2&fMTYPE=Socket%20AM2 סט רמקולים 2.1 מחוברים דרך היציאה האחורית, אוזניות סטריאופוניות מחוברת ליציאה הקדמית. הבעיה היא שאני לא מצליח לשמוע סאונד משני ההתקנים במקביל, יש סאונד רק מהאוזניות וכדי לשמוע מהרמקולים יש צורך לנתק את האוזניות. בעבר הייתי עובד עם Windows XP, והייתי יכול לשמוע דרך שני ההתקנים במקביל, אך לצערי מאז שעברתי ל- Windows 7 הדברים השתנו. כיצד אני מגדיר שזה יעבוד?
-
- 1 תגובה
- 968 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות מערכת אודיו למחשב. לחבר שלי יש ALTEC LANSING ATP3 והם נשמעים פשוט מעולה. אבל אני רואה שכבר לא מוכרים אותם... בכל מקרה ראיתי בZAP הרבה אנשים שממליצים על X-230 של לוג'יטק אבל מצד שני גם הרבה שמתלוננים על זה שהסאב חזק יותר מדי. מצד שני על הVS2421 של ALTEC LANSING לא הצלחתי למצוא ממש מידע... חוץ מזה שראיתי פה בפורום שיש להם בעיות עם ראוטרים ופלאפונים. אז קיצר אני מחפש מערכת שתהיה איכותית בעיקר במוסיקה, ולדעתי מערכת שטובה יותר במוסיקה גם תספק את הסחורה בשאר הקטגוריות כמו סרטים וכד' (משחקים אני משחק בעיקר עם אוזניות, FPSים בעיקר). אז מה יותר טוב? או שיש לכם המלצה לרמקולים יותר טובים בטווח המחירים הזה? (עד 350 שקל)
-
- 7 תגובות
- 968 צפיות
-
-
1300 ש"ח בזאפ. האם יש יתרון משמעותי לטלוויזיות יקרות יותר ששווה את ההפרש? הנה מפרט מאחת החנויות: טלוויזיה 32" HD READY LCD פנל 1366X 768 צריכת חשמל נמוכה מתג הפעלה/כיבוי 3 כניסות HDMI וחיבור USB לתמונות ומוסיקה זווית צפייה 178 מעלות DNR - מנגנון להפחתת רעשים גודל מסך 80 ס"מ (32") פנל HD READY 1366 X 768 צריכת חשמל נמוכה מתג הפעלה/כיבוי כניסת HDMI תצוגה גודל מסך אלכסוני נראה 80 ס"מ/ 32" רזולוציה: HD READY 1366 X 768 פנל כחול סריקה פרוגרסיבית תצוגת תפריט על גבי המסך בהירות: 500 cd/m2 זווית צפייה 178 מעלות DNR - מנגנון להפחתת רעשים מערכת שמע סראונד וירטואלי/ דולבי Digital Amplifier- לאיכות שמיעה גבוהה מספר רמקולים 2 הספק הרמקולים (ואט): 10 + 10 מצבי…
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
ערב טוב . אז ככה , בחיבור האוזניות לFRONT PANEL של המארז שומעים סאונד בצורה מעוותת מאוד ( שומעים, אבל מעוות ). החלפתי את המיקום של הכרטיס קול החיצוני ( ASUS XONAR D1 ) ל- PCI אחר, החלפתי את את הדרייברים של הכרטיס קול, וידאתי שהכרטיס קול המובנה מובטל בלוח אם - לא עזר . הבעיה צצה לאחרונה ולפני כן המצב היה מעולה , למישהו יש רעיון ? ???
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אני לא צריך משהו מקצועי וכזה. פשוט שיהיה כיף לשמוע איתם מוזיקה. חשבתי על ה-sennheiser hd202 ב160 - מה אתם אומרים עליהם? ד"א צריך כרטיס קול ייעודי בשביל זה או שה-on-board מספיק?
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש ברשותי מיני דיסק סוני דגם Mzr-909 וכרטיס כניסה אופטית במחשב. כאשר אני מחבר בין שניהם ומכוון על הקלטה המכשיר לא מקליט וכותב NO RECORD. האם מיששהו מכיר דרך כלשהי להקליט או לפתור את הבעיה. תודה
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה, לאחר שנשברו לי 2 אוזניות (Icemat Siberia ו-SteelSeries 5H), רציתי לקנות אוזניות חדשות. http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=6308 http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=6602 עכשיו ראיתי את המחירים וממש לא בא לי לשים 300-400 שקל על אוזניות. רציתי לקבל המלצה על אוזניות גיימינג בכ- 150-200 ש"ח מקסימום, ללא מיקרופון. ראיתי דגמים של Sennheiser בטווח מחירים האלו אבל אני לא יודע עד כמה הם טובים. את האמת לא איכפת לי כל כך איזה חברה (כמובן שעדיף חברה מוכרת) אבל העיקר שישמעו בהם טוב ושיהיה טווח FREQ גבוה. אגב את האוזניות ששברתי, כמובן בטעות, קיבלתי לפני 3 שנים מספונסר של הקבוצה שהייתי משחק בה counter strike לכן אין אחרויות או משהו כזה, ואני לא מתכוו…
-
- 2 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום לכם וערב טוב, אני כרגע בודק אפשרויות לבניית מערכת הקולנוע הביתי המצומצם יחסית בחדרי , כרגע לרשותי מגבר - Denon AVR 1907 , ביקרתי כבר בט.ר סטריאו והתרשמתי מאוד מן Klipsch RB-61 ומהדגם השני שהאזנתי לו - Klipsch B-3. Klipsch RB-61 מידע : www.klipsch.com/products/details/rb-61.aspx מחיר : 3-4 אלף ש"ח. Klipsch B-3 www.klipsch.com/products/details/b-3.aspx מחיר - 2-3 אלף ש"ח. ההבדלים בהם הצלחתי להבחין הם - 1. מחיר - אלף שקל הבדל. 2. עוצמה - ה RB61 הזדקק לפחות עזרה מן המגבר, היה אפשר לשים לב לכך (400W לRB61 ו320 וואט לבי3. 3 . עיצוב - אהבתי יותר את הRB61. להבדל בצליל לא כל כך הצלחתי להבחין, שניהם סיפקו את הסחורה במוסיקה הכבדה יותר (מטאל,אלקטרוני - טראנס וכו…
-
- 3 תגובות
- 967 צפיות
-
-
היי אנשים, בחודש הקרוב אני קונה מחשב חדש.. כרטיס הקול כנראה יהיה מסדרת X-fi (הפשוט יותר כנראה). בכל מקרה, כרגע יש לי מגבר של JVC, שהוא נחמד מאוד בשביל החדר.. הבעיה שמחוברים אליו רמקולים גדולים (מאוד) מהסדרות הישנות של JBL.. הרמקולים תותחים.. אבל גם לוקחים מקום רב ואני לא מנצל 30% מהעוצמה שלהם אפילו. בכל מקרה, אני רוצה רמקולים קטנים... 2 האופציות שחשבתי עליהם הם : 1) למכור את ה JVC + JBL - ופשוט לקנות Logitech Z550 , ששמעתי אותם ודיי אהבתי. 2) להשאיר את המגבר ופשוט לקנות סט 5.1 של רמקולים סטליטים עם סאב וופר. תקציב : אם אני מוכר את המגבר - 2000 שקל (Z550 ?) אם אני נשאר עם המגבר - 1500-1600 שימוש : כללי.. משחקים\סרטים\מוזיקה. *מספר שאלות לגבי ה Z550 : איך המגבר ש…
-
- 5 תגובות
- 967 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לקנות זוג קומפקטים (פיונירים?) מיקסר CASE וכל מה שנלווה (למזוודה) תקציב בערך 3000 לכל קומפקט המלצת בבקשה
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקנות Slimx האם הוא שווה את הכסף? האם הוא נגן mp3/CD טוב?
-
- 2 תגובות
- 967 צפיות
-
-
האם מישהו היה בחנות של ניפאן שמציעה 60% הנחנה על רמקולים/רסיברים/טלוויזיות מתצוגה ועודפים? האם יש שם מוצרים רבים וטובים בהנחה ושווה נסיעה עד לראשון בשביל זה?
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום, כאשר אני צופה בסרטים שנמצאים על המחשב אני נאלץ לשקול שתי אפשרויוית: 1. לראות את הסרט על מסך 17" של המחשב ועם הAltec Lansing ATP-5. 2. לראות את הסרט על הטלוויזיה 21" עם הרמקולים של הטלוויזיה. אני יכול לצפות בסרטים על הטלוויזיה ולשמוע מהרמקולים של המחשב, אבל הם 3 מטר מהטלוויזיה וזה מבאס לראות ככה סרט. מישהו יודע איך אני יכול לחבר את הרמקולים לטלוויזיה? Thanks in advance.
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
מי שמתכנן לקנות אותם שישכח מזה , אי אפשר לשמוע מוזיקה ולראות סרטים , הראש מתפוצץ ויהיה לכם כאב ראש כמה שעות [כמו שנוחתים במטוס], אני מחזיר אותם. וגם המיקרופון סיבוך להשתמש בוא. עדיף אוזניות של sm@rtcom.
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אממ בזמן האחרון אני מתחיל להתסכל על אוזניות מוזיקה והגעתי למסקנה ש SRH440 הכי טובות לשימושים שלי אבל אז ראיתי שיש גם SRH840 יש לי את הכסף לשניהם זה לא העניין אבל ההתלבטות היא כזאת: יש לי כרטיס קול מובנה בלוח EP43-UD3L והוא בסדר, לא יותר. אם אני לוקח 440 אז אני מוסיף לזה כרטיס קול ואם אני לוקח 840 אני ישאר עם מה שיש לי או כרטיס קול זול יותר. נ.ב צריך גם המלצה לכרטיס קול של עד 400 שקל בערך תודה!
-
- 7 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש אוזניות ניידות וסגורות- שיהיה אפשר ללכת איתם ברחוב מה זה ניידות בשבילי- לא יותר גדולות מה K518 שגם הם קצת גדולות) :DJsmile: התקציב שלי הוא 600 שקל ואני לא רוצה לחרוג יותר מדיי. היו לי פעם אוזניות IN-EAR ולא אהבתי אותם, לא נשמעו טוב והמקרופוניות ממש מעצבנת ואני יכול לקנות מחו"ל. תודה, גיל
-
- 10 תגובות
- 967 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש HP dv6680ej הכולל יציאת HDMI. אני רוצה לחבר אותו למגבר ולהינות מסאונד מלא DTS או Dolby digital. העניין הוא שמחשב אין יציאת S/PDIF או יציאה אופטית, אך יש לו HDMI שכולל גם אודיו דיגיטאלי. שאלתי היא איך ניתן לחבר HDMI למגבר? לא הצלחתי למצוא כבל HDMI שיש לו פיצול יציאות אודיו ווידאו. תודה.
-
- 4 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אז ככה דבר ראשון תודה לכפרות שיעזרו לי ... (אני מקווה לא לצאת מיובש פה) אוקי נתחיל בבעיה שמשגעת אותי יומיים: יש לי טלוויזית LG מדגם 37LC7 וכרטיס מסך nvidia GeForce 6600LE (לא כמו במפרט בצד) LE לימטד כזה מעפן 256 מגה. קניתי כבל DVI to HDMI באורך 15 מטר, העברתי את הכבל מהמחשב לטלווזיה. עדכנתי את הדרייברים לגרסא 175. בחרתי ברזולוציה 1360X768 בשביל המסך טלוויזיה, וקרה דבר מאוד מוזר, הצבעים שעוברים בטלוויזיה מאוד חיוורים, כאילו איבדו חלק מהעומק שלהם, הדבר שאני יכול להקביל את זה אליו זה כאילו מ32 סיביות זה הופך לפחות מזה, למרות שזה מוגדר על 32... ברזולוציות אחרות זה לא קורה, כלומר ברזולוציות שבהם חלק מהתמונה נחתכת רואים את הצבעים מצוין. הדבר קורה גם ברזולוצייה 1280X768, ב1024X…
-
- 6 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב חדש והעברתי את סט הרמקולים הישן שלי (creative inspire 5.1) מהסאב יוצאים 3 כבלי PL אחד לסאב וסנטר, שני רמקולים קדמייםושליי רמקולים אחוריים. יש לי כרטיס קול מובנה על הלוח ויש לי אפשרות לחבר אליו 3 כבלים (ורוד, ירוק וכחול) הבעיה זה שאני מחבר אותם אני שומע סטריאו, זאת אומרת סאב, ושני רמקולים, או קדמיים או אחוריים, תלוי לאן אני מחבר, וניסיתי כבר את כל הקומבינציות. הכטיס קול הזה תומך 5.1 אבל אני לא יודע איך להגדיר אותו שיעשה את זה. בהגדרות תצורה של הוינדוס 7 יש לי רק אפשרות של סטריאו. יש איזשהוא אפשרות או כלי להשתמש בו שאני אוכל שכל הסט יפעל? אז זה יעזור, בהגדרות הקול של הווינדוס כתוב לי שההתקן הוא high definition audio תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-


