אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
תקשיבו יש לי שאלה כזאת מהאוזניות האלה איזה הכי טובות? hd515 hd555 והאם הם סגורות? והאם shure e2c ברמה שלהם?
-
- 13 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום , קניתי מסך מחשב 22 אינץ' רחב עם HD מלא, אז החלטתי להפוך את חווית הצפייה להכי טובה שיכולה להיות. אני מתכנן לראות סרטי 1080P ואני צריך עזרה בקשר לסאונד. עכשיו יש לי 2 רמקולים פשוטים של AUDIOTEK (כן עם K) החדר שלי די קטן ואין סיכוי שאני הולך להכניס לשם רמקולים אחוריים אז מערכת 5.1 אני לא אצליח להכניס. אז חשבתי לשים 2.1. אבל האם 2.1 תשפר את חווית הסרט או שכמעט לא יהיה הבדל מ2.0? ועוד שאלה קטנה קראתי במקום שעדיף למקום את הרמקולים קצת מעל האוזניים, זה נכון? תודה.
-
- 5 תגובות
- 979 צפיות
-
-
מי מהאוזניות עדיפות? ה414 חדשות יותר אך ל26 יש מוניטין גבוה תמורה ביחס למחיר תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש ברשותי אוזניות SteelSeries Siberia V2. בחנות היו שתי גרסאות - אחת רגילה (כמו שלי) ואחת שמגיעה עם כרטיס קול USB שנותן virtual surround 7.1 ותומך ב 3D positional. ההבדל היחיד בין האוזניות שלי לבין אלה שתומכות ב7.1 הוא ששלי מגיעות בלי כרטיס הקול. מידע על כרטיס הקול : http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-soundcard/information מה שרציתי לשאול זה איך אני יכול לקנפג את הדריבר של realtek כדי שכרטיס הקול שלי יוכל לתת ביצועים זהים לכרטיס הUSB ? נ.ב נסיתי לסמן V על אפשרות הvirtual surround בדריבר של REALTEK וזה הביא את זה למצב שקובץ הבדיקה שלי השמיע בצד ימין גם את צד שמאל ולהפך. עדכון : הנה השאלה והתשובה שקיבלתי במייל מ steelseries Q I have an…
-
- 0 תגובות
- 979 צפיות
-
-
יש לי מערכת סטריאו עם 2 רמקולים של 120 מחוברת למחשב. עכשיו קניתי מערכת קולנוע ביתי של lg לסלון אבל לא נראה לי שאני צריך את ה-2 רמקולים האחוריים. ואני רוצה לשים אותם בחדר שלי,אם אני מחבר אותם למערכת זה יחליש את העוצמה של הרמקולים האחרים? ואיך אני מחבר אותם כי במערכת שלי יש2 חיבורים רק ל-2 רמקולים...
-
- 1 תגובה
- 979 צפיות
-
-
אני אחד שאוהב לשמוע הרבה מוזיקה במחשב .... מה אתם אומרים לקחת אותם?
-
- 7 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את המחשב שלי לטלויזיה שיש לי בחדר ולוידאו... אני רוצה להגיע למצב שאני יכול לשים סרט במחשב לראות אותו בטלויזיה בחדר ולהקליט אותו עם קלטת וידאו... עם יש לכם מושג איך אני עושה את זה איזה תוכנות צריך איזה כבלים כמה עולה הכל ועוד מידע שימושי בבקשה תעזרו לי תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 978 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, ברשותי 2 כרטיסי קול: Creative SB Live! Player 1024 Sound Card Realtek ALC650 @ nVIDIA MPC2 - AUdio Codec Interfacea ברשותי גם רסיבר DENON AVR 1603 עד היום עבדתי עם הCreative כאשר הוא מחובר אנלוגית לרסיבר והרסיבר מוציא את האות לזוג רצפתי וזוג אחורי מדפי. אתמול הוספתי סאב וראיתי שאין לי יציאה לסאב בכרטיס קול. לכן חיברתי כבל אופטי לRealtek והגדרתי במחשב (בהגדרות AC3 של הסרטים) Prologic II וגם ברסיבר Prologic II וכעת הוא נותן לי הפרדה מלאה לרמקולים כולל הסאב וכל זה דרך כבל אופטי אחד. השאלה שלי היא האם אני מאבד פה את האיכות של כבל אופטי כי אני מחובר לכרטיס קול שהוא ON BOARD והאם עליי כעת לרכוש כרטיס קול נפרד שאחבר לPCI כדי לקבל את האיכות של כבל אופטי? פשוט …
-
- 7 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אני רוצה לשפר את איכות מערכת הסאונד בסלון, כשהמטרה העיקרית היא לשפר את המוזיקה במשחקים (מאקסבוקס) הדבר הכי חשוב אם כך הוא כניסה דיגטלית אופטית (רצוי שניים) וסראונד טוב ומדויק, מוזיקה בסטריאו ממש לא חשובה בנתיים יש לי 2000 שקל להשקיע ברסיבר, אחר כך נעבור להחלפת הרמקולים (JVC מעפנים ב200 דולר מהדיוטי פרי...) הצעות, דעות?
-
- 7 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים 2.1 לחדר בצבא משהו איכותי אבל קומפקטי שאני יוכל לחבר לנגן שלי שמתחבר לחשמל, לא על בטריות יש המלצות?
-
- 4 תגובות
- 978 צפיות
-
-
החלטתי לקנות מגבר מנורות,שיתאים לשם שינוי לדרישות ולהעדפות שלי. חשבתי על ה- hot rod deluxe של פנדר,שמעתי אותו בכלי זמר והוא נשמע בן זונה-אבל הוא מתוצרת מקסיקנית.יש שם גם את ה- hot rod devile,גם של פנדר, שיותר קורץ לי-אבל גם הוא מתוצרת מקסיקנית.עכשיו,בלי קשר שמעתי גם על ה FENDER Blues Reissue, שאולי קצת פחות מתאים לסגנון שלי כי אני לא מתקבע על בלוז. אז אני מניח שהשאלה שלי היא: א.מה אתם אומרים על שלושת המגברים הנ"ל? hot rod deluxe hot rod devile Blues Reissue ב.יש הבדל משמעותי בין תוצרת מקסיקנית לאמריקאית,מבחינת סאונד,איכות ועמידות? תשובות,בבקשה.. תודה
-
- 3 תגובות
- 978 צפיות
-
-
מה עדיף לקנות: muvo 2 של קרייטיב ב150 דולר: ( 4 ג'יגה) http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=90130892&loc=111&sp=2 או RCA RD2840B 40GB Lyra MP3 Player 40 ג'יגה ב210 דולר.. http://www.overstock.com/cgi-bin/d2.cgi?PAGE=PROFRAME&PROD_ID=881761 נא להתעלם מדמי משלוח כי מביאים לי את זה מארצות הברית... בבקשה תעזרו לי תודה מראש... :nixweiss: :nixweiss:
-
- 10 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אהלן חברים, היום קיבלתי סוף סוף את הרמקולים שלי !!!! נראים פשוט מעולה יפים מאוד, אני בטוח גם שאני לא אתאכזב, יותר מידי כתבות וביקורות קראתי עליהם אני חושב שהם יספקו אותי. ככה - עוד לא הרכבתי אותם יש לי כמה שאלות בנוגע למיקום. כמו שאתם כנראה יודעים זוהי מערכת 2.1 הרמקולים לא גדולים ממש אבל הם גם לא קטנטנים, אין לי בעיה של מקום בחדר השאלה שלי - מה המיקום הכי נכון לשים את הסאב אות הרמקולים ? קחו בחשבון אני יכול לתלות אותם על הקיר, השאלה האם זה כדאי או שפשוט לשים אותם על השולחן של המחשב משני הצדדים ? ולגבי הסאב - לשים אותו על הריצפה מתחת לשולחן מחשב או לשים אותו על השולחן מחשב עצמו ?
-
- 6 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני דגמים: הראשון Microlab FC330 2.1 והשני:Microlab SOLO 4C 2.0 הרמקולים ישמשו בעיקר למוזיקה משחקים וסרטים....והם יוצבו בסלון די בינוני...מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 978 צפיות
-
-
יש לי רסיבר RX-V490 YAMAHA הרסיבר מותאם לחשמל של ארה"ב110V http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID=200234&CTID=5000300 מה אני צריך על מנת שיעבוד בלי להשרף או לאבד איכות ? תודה לעוזרים. נ.ב. האם הרסיבר איכותי ? (שווה את המשלוח מארה"ב ?)
-
- 1 תגובה
- 978 צפיות
-
-
חבר שלי מעוניין לקנות אוזניות במחיר של עד 200 שקל. המטרות שלהן זה מוזיקה ומשחקים. תודה מראש :]
-
- 10 תגובות
- 978 צפיות
-
-
שלום לכם! אז ככה החלטתי לשאני רוצה קצת יותר ממה שהיה לי עד עכשיו ולפני כתיבת ההודעה הזאת בדקתי בפורום פה ובעוד איזה מקום וזה לא כזה עזר לי כי לא היה משו שמדבר אליי אז החלטתי לנסות פה שאולי תעזרו לי עם מה שאני רוצה לקנות. כרגע יש לי כ.קול און בורד והרמקולים זה של מערכת sansui לפני איזה 10 שנים או יותר וזה לא מספק אותי. אני צריך את השילוב של הכ.קול והרמקולים בשביל מוזיקה בעיקר מסוג טראנס פסיכודאלי ומטאל שיר לדוגמא: 02-double_r.e.l_-_scum_of_the_earth-jfk עדיפות לזוג רמקולים וגם החדר שלי לא גדול במיוחד 11 מ"ר אבל שבווליום דיי גבוה עדיין יהיה צליל באס איכותי ולא שעוד רגע יתפוצץ הרמקול. יש לי לוח אם של gigabyte ga-k8nf-9 האוזניות זה לאייפוד וידאו ה30 ג'יגה, אני מעוניין באוזניו…
-
- 13 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אז ככה, חבר שלי חוזר מארה"ב ויכול להיות שהוא יקנה לי רמקולים למחשב, הדבר היחיד שחסר לי כרגע... אז עשיתי בדיקה ב Newegg.com והנה מה שמצאתי לנכון: Altec Lancing 4100 4.1=100$ Creative Inspire 5300 5.1=80$ Logitech Z-560 4.1=136$ עכשיו לגבי הקריאטיב לא נראה לי כל כך, לא חברה הכי דגם לא הכי, אבל זה מה יש. לגבי הלוג'יטק זה מחיר יחסית גרוים, זה יוא בסביבות ה 650 ש"ח ובארץ היא עולה בערך 2000 ש"ח. ולגבי האלטק אני לא יודע כל כך כי אני לא מכיר את הדגם הזה, לא היה בניו אג משהו יותר טוב. אז מה אתם אומרים ? ורצוי לפרט בבקשה, העיסוקים שלי הם בעיקר משחקים מוזיקה.
-
- 5 תגובות
- 978 צפיות
-
-
האם קיימת תכנה שיכולה להסיר או לפחות להפחית רעש של תקליטים בהקלטה מפטיפון? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 978 צפיות
-
-
שלום לכולם (: אני צריך המלצה לאוזניות, לא כאלה: אלא כאלה: הכוונה היא שלא מאלה שחודרות לאוזן... התקציב הוא באזור ה 150 ש"ח... בנוגע לכבל, אני מחפש כבל מאריך לרמקולים, אני צריך משהו שיאריך את הסנטר והימני אחורי ב X530 יש כזה דבר? אם כן, אשמח לקבל קישור.. תודה מראש, יניב (:
-
- 13 תגובות
- 978 צפיות
-
-
נניח ואני שם במערכת שלי כרטיס קול זול [למשל כזה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=26978 ] סביר להניח שיהיה שיפור מורגש בסאונד? [אפילו אם השיפור הוא ממש קטן זה עדיין טוב בעיניי]
-
- 4 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אני משתמש במחשב נייד ומחפש כרטיס קול חיצוני usb2 שיתחבר למגבר שמחובר לרמקולים כדי לשפר תאיכות סאונד (היציאת קול הבנויה בנייד לא משהו ) אין לי תקציב כי אני מניח שרוב הכרטיסים יהיו באותו מחיר פחות או יותר מכיוון שאני לא מחפש משהו מקצועי רק משהו בסיסי אבל איכותי (משהו בפחות 100 דולר אני חושב שעד 100 אמור להספיק תקנו אותי אם אני טועה) אפשר גם להמליץ כל כרטיסים שניתן לקנות בארה"ב מכיוון שאני נמצא בארה"ב כרגע תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 978 צפיות
-
-
מחפש רמקולים חדשים כתחליף לרמקולים הישנים שלי (altec lansing vs2321) שלא עובדים כבר כ"כ טוב, בתקציב של עד 700 ש"ח. הרמקולים מיועדים בעיקר למוזיקה וגם למשחקים ולסרטים. הבנתי שרמקולים 2.1 עדיפים למוזיקה אז ההעדפה שלי היא שהרמקולים יהיו 2.1... הערה: לא צריך להשתמש בכל הסכום אם אין צורך אמיתי בכך... תודה לעוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 978 צפיות
-
-
בארץ דגם ה- DV-310-S נמכר גם ב zone 3 (ע"י מ. ברוכים ועוד). ט.ר. מוכרים zone 2. הרבה אתרי מכירה של DVD מדגישים את החשיבות לרכוש איזור 2. באתר של בורכים הם מכנים זאת multi zone למרות שעל האריזה כתוב zone 3. האם יש חשיבות לעניין? האם צפויות בעיות עם הדגמים שמיובאים ב- zone 3 האם הם קוראים כתוביות בעברית והאם ניתן לעדכן את הקשוחה לצורך כתוביות בעברית. באתר של ט.ר ישנה אזהרה שעדכון הקשוחה עבור zone 3 יכול לגרום זנק בלתי הפיך למכשיר. האם למשהו נסיון עם העניין? תודה מראש לעונים שי
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-


