עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by iwm,

    מה אתם אומרים אם יש לי את האופציה שווה?

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  2. אין בכל העולם הגדול הזה אפילו חנות אחת שמוכרת את ה-Archos Jukebox Recorder FM 20 ועושה משלוחים לישראל ?! כן, אני יכול להזמין ישירות מהאתר של Archos, אבל לא בא לי לשלם 100-150 יורו יותר מאשר בכל חנות אחרת בעולם על הנגן עצמו, ועוד איזה 120 יורו על משלוח אומלל... מישהו מכיר אתר כלשהוא שמוכר את ה-Recorder FM 20 (שימו לב לגירסה המדוייקת.. ה-FM, ולא ה-Recorder הרגיל) ומוכן לשלוח אותו לישראל ? הרבה ישועות למי שימצא לי חנות כזאת.

    • 1 תגובה
    • 980 צפיות
  3. היום יצאתי למסע ציד של ציוד סטריאו ישן. הסיפור התחיל בכך שאשתו של חבר לעבודה איימה לזרוק ערימה של ציוד סטריאו ישן מהבית. זוג רמקולים רצפתיים, זוג מדפיים, נגן CD, מגבר, טיונר ונגן קסטות. כאחוז אמוק נסעתי מהר היום לבית של החבר לפני שאשתו תשליך לפח את כל האוצרות, והעמסתי הכל לתוך האוטו (תודה לאל על 5 דלתות). פרקתי את כל הסחורה בבית, והסתכלתי לראות איזה אוצרות אספתי אך אבוי, אכזבה. ראשונים בדקתי זוג רצפתיים עתיקים של Peerless, אלמנטים דנים שהורכבו בארץ. הממברנה של הוופר 12" התפוררה למגע יד קליל. הבאים בתור היו זוג Wharfedale Laser 130 עתיקים גם כן. בדיקה ויזואלית קצרה, כל האלמנטים נראים במצב שמיש. חיבור זריז למרנץ שלי שיגביר אותם, ונותן ב-Dire Straits מהמחשב הנייד. א…

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  4. Started by Stranger,

    אם פלאפון יושב ליד הרמקולים יש מן רעש מוזר כזה... רציתי לדעת עם זה יכול לפגוע ברמקול או באיכות הסאונד?? תודה

    • 10 תגובות
    • 980 צפיות
  5. Started by +Eliran+,

    היום הייתי בתערוכה של הרכב ובין הביתנים ראיתי גם את הביתן של הi-audio אז כמובן שהלכתי לראות אותו,בכל מקרה ראיתי נגן וידיאו שממש מצא חן בעיני של ROSELL ורציתי לדעת אם מישו שמע על החברה הזאתי? ואם יש לה נגנים אמינים? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 980 צפיות
  6. אני מחפש רמקולים למחשב עד 400 ש"ח. מיועד בעיקר למשחקים ולמוזיקה, וקצת לסרטים עם דגש על איכות סאונד כמה שיותר טובה. אני לא ממש מבין בנושא, אז אשמח לקבל עזרה

    • 5 תגובות
    • 980 צפיות
  7. הוידאו http://www.youtube.com/watch?v=YGHiBXmJ3Zs אז הסיפור כזה, מגבר של prosound סתם חרטא אבל עושה את העבודה (לפחות פעם עשה) כל פעם שאני רק מסתכל על הכיוון של הבאס הוא מתחיל לעשות רעשים ובתכלם ברוב הדברים שאני מסובב ומכוון .. באס טרבל באלנס וליום של הcenter ווליום של הרמקולים האחוריים חוץ מהווליום הראשי שזה שני הרמקולים הקדמיים אני חושב בכיוון של הפוטנציומטרים, לדעתי הם מקור הבעיה בעיה אחרת היא שאחרי זמן מסוים (40 דקות בערך) המגבר עושה את אותו הרעש לשניה ונכבה - יש ממסר בפנים שקופץ והרמקולים הקדמיים מפסיקים לנגן אם אני משחק עם הבאס זה חוזר לכמה רגעים ושוב נכבה אין תופעה של התחממות יתר על הרכיבים בפנים יש למישו רעיונות? אם זה הפוטנציומטרים אז אני מעדיף להזמין מ Ebay כמה…

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות
  8. Started by o.k,

    שלום לכולם!! רציתי לשאול מה דעתכם על הרמקולים TEAC X20 2.1 הנתונים: 2*6W +סאאב וופר אחד.- מחיר 135 ש"ח. בנוסף רציתי לשאול מה תפקידו של הסאאב וופר. תודה...

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  9. יש לי מערכת סטריאו של סוני (RXD8) והיא מחוברת למחשב שלי.... ושאלתי היא אם אני יוסיף כרטיס קול האם איכות הצליל תהיה טובה יותר בגלל שכבר המערכת עצמה היא אפשר לומר עושה את העבודה של כרטיס הקול .... אז רציתי לדעת אם הכרטיס ישפיע בכלל ואם כן איזה כדאי לי לקנות תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  10. האם יש אפשרות לחבר את המערכת הזו למחשב? כי הדי וי די משמש גם כ רסיבר אז רציתי לדעת אם אפשר לחבר ואם כן אז איך בדיוק אני יכול לחבר את זה? והאם צריך לקנות כרטיס קול מהדור האחרון בשביל זה? תודה

    • 9 תגובות
    • 979 צפיות
  11. שלום לכולם אני מחפש נגן mp3 שתהיה אפשרות לראות בו סרטים (לא מבין כל כך בתחום ,מחכה להצעות) חשבתי על ה psp בהתחלה.. אבל אי אפשר לצרוב לו דברים ... אז חשבתי על נגן עם קיבולת של 20gb נגיש שיהיה אפשר לאכסן בו סרטים ולראות אותם אם יש דבר כזה אני ישמח לשמוע.. או אלטרנטיבות..

    • 8 תגובות
    • 979 צפיות
  12. יש לי מערכת רמקולים של קריאייטיב S750 - החיבור הוא חיבור PL 3.5mm אז אני אצטרך כרטיס עם חיבורים כאלו.. כמובן שאם יש עוד חיבורים אני אשמח.. כרגע אני עם asus xonar d2x ואני לא מרוצה מהדרייבר שלו לחלונות 7 64 ביט.. הדרייבר מאד לא יציב ונוטה לקרוס כל כמה ימים אני מחפש כרטיס ברמה דומה ואולי אפילו יותר טוב.. כמובן שתומך ב 7.1 (לא וירטואלי ! ) מוכן להשקיע עד 2000 שקל (כן אני יודע זה הרבה) אבל אני חייב סאונד נקי "וקריספי" כמו כן שהעוצמה שלו תהיה גבוהה.. בררתי על כרטיסים של קריאייטיב אבל בעוצמה שלהם (מבחינת הספק הווליום שהם מספקים) הם פחותים מהאסוס כמו כן אני אשמח אם לכרטיס תהיה אפשרות הקלטה ממקורות pl לגיטרה וכו' (למרות שלא קריטי אם אין) אני לא משתמש ברסיבר\מגבר ככה שהכל יחובר יש…

    • 4 תגובות
    • 979 צפיות
  13. המגבר הוא: Audio analogue Puccini remote לקחתי אותו היום אחרי שמיעה מול ה-SA210 וה-205 אהבתי את הצליל שלו הרבה יותר מה-SA למיניהם.

    • 6 תגובות
    • 979 צפיות
  14. יש ברשותי כרטיס קול מובנה 5.1 של CMEDIA XEAR3D במחשב נייד LG LW60 EXPRESS חיברתי לו 2 זוגות רמקולים כל אחד ליציאה אחרת והגדרתי לו בכרטיס קול אותם כשאני בודק אותם דרך התוכנה של הכרטיס קול כל אחד עובד אבל שאני מפעיל שירים או כל דבר אחר שומעים רק מהL R ולא גם מLS RS האם יש דרך לפתור את זה? תודה

    • 6 תגובות
    • 979 צפיות
  15. Started by cams four,

    שלום שמתי לב לאחרונה שבאפליקציית yes + דווקא יש תכני סראונד דולבי דיגיטל אבל מעטים ביותר (מה שמצאתי זה westworld, nikki glaser stand up, last of us, fauda 4k) - רק סדרות אבל ללא סרטים, אז אני מתאר לעצמי שירחיבו עם הזמן את התכנים. הנקודה שלי שמבחינה טכנולוגית הכל עובד או אמור לעבוד - אז איך אני גורם לנטפליקס להוציא סראונד באותה פלטפורמה? אני אמור לחבר את הנ"ל ישירות לרסיבר תומך ואז זה יעבוד, או שבכל מקרה אין תמיכת סראונד של נטפליקס על גבי google tv/android tv?

    • 0 תגובות
    • 979 צפיות
  16. Started by ooooooo123asd,

    חג שמח חבר'ה. תגידו... *איך הZ-4e בהשוואה לATP3? (טוב בהרבה??) *איך הVS4121 בהשוואה לATP3? *איך הZ-4e בהשוואה לVS4121? בקיצור.. הZ-4e עולים 609 ש"ח ה4121 עולים 490 ש"ח הATP3 עולים כ400 ש"ח איזה הכי מומלץ מביניהם? (ולכל אלו שתוהים, איך לא קניתי את הרמקולים שרציתי [הATP3/Z10] - יתאפשר לי רק אחרי החגים, אז אני מנצל את הזמן בנתיים לבירורים נוספים).

    • 2 תגובות
    • 979 צפיות
  17. Started by zolder,

    האם הפאנל של הכרטיס הזה הוא בשחור או בכחול כי אני רוצה מאוד לקנות אותו וכל המארז שלי כולל הסי די רום והפלופי הם בשחור ואני ממש לא רוצה שזה יראה ממש מכוער.

    • 3 תגובות
    • 979 צפיות
  18. Started by lolerxd,

    אוקיי אז קניתי את הרמקולים האלה עכשיו כשחיברתי אותם אל הרסיבר שלי YAMAHA RXV361 ברמקול השמאלי הטוויטר לא עובד. ניסיתי להחליף כניסות, כבל וכו' אבל הטוויטר של הרמקול סירב לעבוד אבא שלי לקח את זה לחנות ושם הפלא ופלא שמעו בשניהם כמו שצריך. כאילו הטוויטר קם לתחייה ניסיתי לעשות מה שהנציג אמר לי בטלפון - לחבר את הרמקול בלי הגשרים - ואז לשמוע רק את הטוויטר במצב כזה שמעתי את הטוויטר לבד אבל ממש חלש, אבל לעומת הטוויטר של השני שעבד כמו שצריך לא שמעו כלום!!! בשביל לתת לכם מושג עד כמה הייתי צריך להגגביר - להגיע ל +5DB שהמקס זה +16 DB ברסיבר בשני על -30 כבר שמעו כמו שצריך למישהו יש רעיון מה אני אמור לעשות? מה הבעיה ? מה אני לא עושה נכון?

    • 0 תגובות
    • 979 צפיות
  19. Started by hal,

    הי, משתמש עם סנהייזר hd600 האם הvincent khv 111 יתאים להם? איך הוא עובד בתחום התדרים הנמוכים ? והאם יש לו הגדרה ודינמיות בצליל? קראתי ביקורות טובות עליו באתר אודיו וקולנוע ביתי. תודה.

    • 8 תגובות
    • 979 צפיות
  20. אני כבר זמן מה חוקר וחורש את האינטרנט בחיפוש אחר אוזניות איכותיות ואלחוטיות מסוג Over Ear בתקציב לא גבוה מדי. אני מוכן להוציא עד 600 שקלים ואולי לחרוג לכיוון ה-700 אם האוזניות שוות את זה. פיצ'ר כמו ANC לא מעניין אותי כל כך כי אני אני מעדיף לשמוע את הסביבה קצת, אז לא אכפת לי אם זה פיצ'ר שחסר. מה שחשוב מבחינתי זה שהן יהיו אלחוטיות (עדיף Bluetooth) עם אופציה לחיבור רגיל של 3.5 מ"מ, ניתנות לקיפול, נוחות על ראש גדול/אוזניים בינוניות, איכות חומרים טובה/אמינות בנייה (ראיתי ביקורות באמזון שהורידו לי לגמרי מדגמים מסויימים של סוני, סאנהייזר, טאוטרוניקס ועוד) וכמובן מקסימום איכות סאונד (במינימום כסף 😊). אשמח גם אם השליטה על האוזניות תהיה באמצעות כפתורים פיזיים ולא כפתורי מגע, אבל זה…

    • 0 תגובות
    • 979 צפיות
  21. היי אנשים , אחרי דיבור עם האנשים הנכונים נאמר לי שכדי לי לפתוח תרד ושם לשאול את השאלות שלי !... אז זה מה שאני עושה . לפני כמה ימים קניתי לי רסיבר של KENWOOD מודל V6080 כמו כן קיניתי איתו גם דיוידי של lg. הבעיה היא שאני לא יודע בדיוק איזה רמקולים באמת כדי לי לקנות למערכת זו . השימוש הכללי של המערכת תיהיה לסרטים אבל כמו כן גם למוזיקה שהיא בעיקר POP,R&B. כנראה שאת המערכת אני מרכיב בחדר ולא בסלון והגודל של החדרזה 4 על 9.5 מטר . הייתי רוצה לדעת על איזה רמקולים אתם ממליצים ... אני מוכן להשקיע 900-1200 דולר על כל הרמקולים וכנראה שאת כולם אני קונה בחול ... כמובן כמה שיותר זול כך יותר טוב . : : : : : : :

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  22. נפל לידי מקלט אינפרא (USB) של SigmaTel http://sunsway.com.hk/products/usb-irda-1.html אני רוצה להשתמש בשלט של איזה די וי די ששבק חיים כדי לשלוט במדיה סנטר... ראיתי שיש תוכנה בשם eICE ו-EvenGhost אבל לא הצלחתי להשתמש במקלט שלי איתן. מישהו מכיר על דרך?

    • 4 תגובות
    • 979 צפיות
  23. Started by Art Tatum,

    קניתי לאחרונה את הכרטיס. מהר מאוד גיליתי תופעה מטרידה של פצפוצים בקול שמופיעים בהתחלה של שידור סאונד. לדוגמא אם הסאונד של הוינדוס מוגדר להשמיע קליק כל פעם שעוברים מחיצה אז כל מה שצריך לעשות כדי לשחזר את הבעיה בתדירות גבוהה זה להיכנס למחיצה ואז לעשות BACK/FORWARD שוב ושוב. בכל פעם שהוינדוס עובר מחיצה הוא משמיע קול, ומדי פעם (אולי 1 ל10, לפעמים פחות לפעמים יותר) נוצר פצפוץ די חזק. הדבר קורה רק בהתחלה של שידור הסאונד ולא יופיע שוב בשידור רציף כמו מוזיקה או סרט רץ. במשחקים בגלל טבע השימוש בסמפלינגס התופעה גם מתרחשת לא מעט. בהתחלה ניסיתי לבדוק עם רמקולים אחרים ואוזניות, אחרי זה עם מערכות הפעלה שונות וגרסאות דריוורים שונים. הבעיה לא בתוכנה או ציוד חיצוני אלה בעית חומרה. באינטרנ…

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  24. Started by external,

    http://creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=28&product=16936 האם למשהו יצא לשמוע את הרמקולים הללו? הם מופיעים באתר של קריאטיב אבל אני לא מצליח למצא עליהם מידע.

    • 8 תגובות
    • 979 צפיות
  25. Started by tombraider,

    שלום , אפשר לקבל חוות דעת על אוזניות דגם Lexus DH100 UHF תודה ויום טוב.

    • 0 תגובות
    • 979 צפיות

דיונים חדשים בפורומים