אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
המממ באוטו של אמא שלי יש מערכת רמקולים אחלה, אבל הבעיה שיש טייפ ולא cd. אמרו לי שיש דבר כזה מין קלטת שאתה מחבר אותה ליציאת האוזיות של הmp3 או דיסקמן או כל נגן אחר שיש לך, מכניס אותה לטייפ, וזה מנגן את המוזיקה שיש בנגן במערכת של האוטו. מישהו שמה על זה? אם כן איפה אפשר למצוא את זה? כמה זה אמור לעולות?
-
- 12 תגובות
- 988 צפיות
-
-
יש לי מחשב Lenovo THINKPAD SL510 2847-QBG למחשב הנייד יציאת SPDIF שהינה משותפת לשקע האוזניה . אני לא מבין כיצד אפשר לקבוע שהיציאה תהיה SPDIF אנא עיזרו בברכה שייקה
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אוזניות איכותיות המטרה: לשמוע מוזיקה ואולי לתקלט בקרוב ראיתי שהמון אנשים ממליצים על הסנהייזר HD 25 ראיתי שיש 2 דגמים: Sennheiser HD25 Sennheser HD25 II מה ההבדל בניהם חוץ מהעיצוב?
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
בשעה טובה רכשתי מחשב HTPC המבוסס על לוח אם GA-MA78GM-s2H, התקנתי ויסטה 32 וחיברתי אותי לLCD סמסונג HDready עם כבל HDMI. 2 בעיות / שאלות: א. לא הצלחתי לשמוע סאונד בLCD בחיבור ה-HDMI וגם בחיבור רמקולים של מחשב דרך היציאה האנלוגית (ראיתי בrealtek manager שהוא מזהה את הרמקולים אבל אין סאונד). אני מוריד עכשיו דרייברים עדכניים, אבל אני לא חושב ששם הבעיה. רעיונות ? ב. יש דרייבר ספציפי לLCD ? למשל אני לא יכול לבחור במחשב רזולוציה של 1366X 768 שהיא הNR של הLCD, אלא רק 1280X720 או 1280X768. איך הכי טוב להגדיר את הרזולוציות כך שאני אראה סרטים על כל המסך מבלי לעוות את התמונה ? תודה רבה. מסקנות לגבי המפרט בדיעבד: - מקדלת Adesso נהדרת ושווה כל שקל. - המאוורר שמגיע עם המעבד 4850e שקט ומ…
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם חיברתי ממיר DVBT (אפקס) חדש - ניסיתי מספר פעמים להפעיל סריקת תחנות - אך לא מצליח לקלוט אף תחנה. מה יכולה להיות הבעיה (האנטנה שמחוברת היא האנטנה הקטנה שבאה עם המוצר). תודה רבה !
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-
-
מייקרולאב השיקה שני דגמים חדשים לשוק הביניים , בעלי כניסות דיגיטליות TOSLINK ו- COAX עד היום היה לנו את Z5500 ,היורש Z906 ואף H600D שתמכו בטכנולוגיה הזאת , אך בשביל להשיג אותם היה צריך להכניס את היד עמוק לכיס גולת הכותרת הוא הדגם M-1910 בעל 5.1 ערוצים http://www.microlab.com/?r=51systemen&st=full&id=649 המחיר באמזון עומד על 164 דולרים. לצערי עדיין לא ראיתי אותם למכירה בארץ, נותר רק לקוות שבמידה והוא אכן יגיע יתמחרו אותו במחיר סביר. כמו כן, לא מצאתי ביקורות באנגלית על הדגם הנ"ל.. רק כמה ברוסית.. ועם התרגום העילג של גוגל התגובות נראות בסדר) ובאופן לא מפתיע הסרטון היחיד ביוטיוב גם ברוסית last but not least בצל מסתתר לו הדגם השני, שדווקא כן זכה לעלות ארצה …
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמספר ימים קניתי מחשב חדש, במחשב הזה יש כרטיס קול מובנה אשר יש לו בנוסף גם יציאה דיגטלית, בפועל כל העסק מחובר למגבר 5.1 של ימאהה, במחשב הישן לא הייתה לי יציאה אופטית, ובגלל זה רכשתי עבורו כרטיס קול של חברת AUDIOTRAK מדגם MAYA II, כרטיס מאוד איכותי לכל הדעות. עכשיו מכיוון שאת כל ההגברה וכל הסאונד מבצע המגבר (בגלל שמדובר ביציאה דיגטלית), רציתי לדעת אם יש טעם שאני ארכיב את הכרטיס הנ"ל במחשב החדש??? בתיאוריה אני יודע שאין הבדל באיכות ואין באמת צורך ממשי בשביל לעשות זאת. אך בכל זאת אני מעוניין בחוות דעתכם לפני שאני מקבל החלטה, אולי אפרסם למכירה את הכרטיס קול, או שאשתמש בו. תודה
-
- 3 תגובות
- 988 צפיות
-
-
היי אז יש לי את הרמקולים הללו כבר 5-6 שנים והייתי מאוד מרוצה מהם עד לאחרונה. הווליום פשוט נחלש ברמות מציקות ויש קפיצות עם הווליום, בדיקה מעמיקה גילתה שהחיבורים כנראה שחוקים כבר כי כל הזזה של החוטים מתקנת את המצב או יותר גרוע, מחמירה את המצב. אז אני מחפש רמקולים חדשים שיחליפו את המערכת הנוכחית עם דרישות מאוד ספציפיות. נתחיל בכך שאני מחפש רמקולים 2.1 עם אפשרות להפרדת שליטה בבאס והוליום כמו ברמקולים הנוכחים שלי, זה מאוד עוזר לבטל את הבאסים בלילות מבלי שזה יפריע לאחרים בסביבה. בתור לקוי שמיעה אני לפעמים נעזר באוזניות כדי לא להפריע לאחרים וברמקולים הנוכחים שלי יש מגבר עם חיבור ישיר לאוזניות (אפשר לראות בתמונות בקישור שצירפתי) המגבר הזה מאוד עוזר לי מכיוון שהוא מגביר את ה…
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם, בקרוב אני קונה מחשב חדש ויש לי כמה שאלות... גיימינג על מסך LCD 32 של טושיבה מומלץ? 8800GT יספיק? או שאני צריך 8800GTX? איך זה יהיה אם אני ארצה לא רק לשחק עליו אלא גם לגלוש באינטרנט? תודה מראש, שם.
-
- 14 תגובות
- 988 צפיות
-
-
רכשתי לא מזמן LG LED TV וצריך המלצה לרמקולים איכותיים שתתאים עד 700 ש"ח. תודה.
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
הכרטיס קול המובנה על הלוח התחיל משום מה לעשות לי רעשים הוא תיפקד כמו שצריך עד לא מזמן ועכשיו הוא משמיע מוזיקה וצלילים ממשחקים וכל אודיו שהוא עם רעשים והפרעות.מישהוא יודע ממה זה נגרם ומה אפשר לעשות נגד זה ?
-
- 3 תגובות
- 988 צפיות
-
-
חבר שלי צריך כרטיס קול חדש, והתקציב הוא עד 140 ש"ח. חשבתי אולי זה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=468972 או זה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=26978 למישהו יש המלצה לכרטיס קול?
-
- 7 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום, הזמנו מערכת קולנוע ביתי אולם ב מסתכלים בשידורים ב YES שמועים רק מה 2 רמוקלים הקדמים,האם זה בגלל שהשידור הוא סטריאופוני?
-
- 11 תגובות
- 988 צפיות
-
-
מכיוון שדי נהרסו לי האוזניות שקיבלתי עם האייריבר שלי (מרוסקות ליתר דיוק. עצה שלי, אם אתם אוהבים את האוזניות שלכם, אל תדרכו עליהן ), אני צריך אוזניות כפתור טובות חדשות. בדקתי באמאזון בקשר לSennheiser 500, והופתעתי לראות את המחיר הזעום שלהן http://www.amazon.com/gp/product/B00004Z0BO/ref=pd_kar/103-4890636-3713450?n=172282. הבנתי שאלה אוזניות לא רעות בכלל, ועם מחיר כזה זעום חשבתי שכדאי לי להזמין אותן. אבל אולי יש לכם המלצות אחרות. אני לא רוצה אוזניות יותר מדי יקרות (ע"ע Shure :-\), אבל אוזניות כפתור טובות שיחזיקו לי. תודה רבה מראש לעוזרים.
-
- 13 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מתכוון לקנות מערכת חדשה בקרוב. המליצו לי בחום לקחת את הרסיבר הזה : http://www.cambridgeaudio.com/540r_amp.html הוא עולה באזור 4000 שקל אבל אני חושב שאפשר ללחוץ לכיוון 3500 ש"ח. בהשוואה לרסיבר כמו YAMAHA , DENON , ONKYO אמרו לי שהוא הרבה יותר איכותי בעיקר באודיו וזה מאוד חשוב לי. אשמח לקבל חוות דעת שלכם עליו , ולגבי המחיר והתמורה. תודה.
-
- 5 תגובות
- 988 צפיות
-
-
לפני כמה ימים הצלחתי לשים את ידי על פטיפון יד שניה של טאיה (מודל cp 260), ויש לי כמה שאלות. קודם כל הוא מגיע עם יציאה שלא מתחברת ל-AUX, והבנתי שצריך לקנות מתאם פונו (phono stage) שעולה בסביבות ה-200 שקל. יש למישהו אולי המלצה למשהו ספציפי? או אולי מקום זול לקנות בו את המתאם? בנוסף שוכבים לי בבית כבר כמה חודשים רמקולים ממערכת מיני שזרקתי. אני משער שהרמקולים די מעפנים, אבל אני רוצה בכל זאת לנסות לחבר אותם לפטיפון ולראות מה ייצא. הבעיה היא שאין להם חיבור מולחם אליהם. מכל רמקול יוצאים שני כבלים (אדום ושחור) שמסתיימים בקצוות חשופים, שפשוט נדחפו לתוך המערכת מיני במקום מיוחד לזה. יש אפשרות להלחים אליהם איזה חיבור כדי שאני אוכל לחבר אותם לפטיפון? (אני משער שזאת צריכה להיות יציאה …
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אהלן.אין לי שמץ של מושג באוזניות והייתי רוצה{יותר נכון צריך }את עזרתכם. אני כרגע עם אוזניות של 16.90 מאופיס דיפו ואני חושב ששומעים בהם מעולה תודה דרך אגב האוזניות מחוברות לרסיבר JVC RX6042.
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-
-
טוב חברים, הקשבתי לעצתכם וחיברתי את הרמקולים שמצאתי במחסן של הורי, דעתי- הם מצויייייייינים ! הרמקולים הם: Sansui S-511,שלושה אלמנטים, יוצרו במערב גרמניה, לפני 22 שנה (1985). נ.ב מישהו אולי יודע איפה למצוא כתבה עליהם??? האתרים היחידים שמצאתי הם בגרמנית\פולנית (וגם אין לי מושג האם הם ביקורות או סתם דיונים) וגם אני לא מבין גרמנית. -רון
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
האם החלפת כרטיס קול מקצועי יפתור את הבעיה? כרגע מדובר בכרטיס מובנה בלוח.
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
יש לי מערכת רמקולים ADA880 יש לי כרטיס קול SB Live 5.1 עכשוי בחיבורים של הרמקולים יש חיבור דיגיטלי שהוא SPDIF. אני לא מוצא את החיבור הזה בכרטיס קול, ואני יודע שיש כזה חיבור. בכרטיס קול יש מלא חיבורים בצבעים שיונים אבל כולם מותאימים לאנלוגי. עכשיו אמרו שאני אצתרך מתאם, ויש לי מתאם אחד שיש לו 2 יציאות , אחת אדומה אחת לבנה. ניסיתי עם המתאם הזה וזה לא עבד. מישהו?
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
במקום להרחיב במילים, הנה הלינק - (אזהרה ענקית לבעלי 56K, העמוד פשוט עצום) Some cool shit
-
- 3 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות שני רמקולים וסאב אקטיבי למחשב תמליצו לי בבקשה על רמקולים בתקציב של עד 400 שקל... אם אפשר בכלל בתקציב כזה... תודה
-
- 6 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אני עוד מעט יורד לאילת ואני אהיה מעוניין לקנות רמקולים לטלוויזיה בסלון, אני לא כל כך בקיא בתחום וחשבתי שאולי 2.1 יתאים? התקציב, משהו בסיבות ה-750..500.. אני לי שמץ של מושג כמה תקציב לתת לרמוקלים אז אני אשמח אם תסבירו לי קצת
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
טוב בעקבות מותו של המסך שלי והרמקולים שהיו לו אני מחפש עכשיו איזה מערכת 2.1 נחמדה, לא משהו איכותי במיוחד, אבל שלא יהיה מאוד גרוע אז חשבתי על איזה מערכת 2.1 זולה,אז רציתי לדעת מה דעתכם על זאתי: https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=38_41_50&products_id=1253 (לאו דווקא מזיגזג, סתם ראיתי אותם שם) או אם תוכלו להמליץ לי בבקשה על מערכת 2.1 זולה (עד 300 ש"ח) אני אודה לכם מאוד
-
- 13 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי מאח שלי רסיבר jvc rx-5022v ועכשיו קניתי רמקולים omega audio olp-601... כל מה שנשאר לי זה לקנות מקור, התקציב שלי נמוך 500יש איזה שהם הצעות, אם אפשר גם דגמים ספציפיים, אני ישמח לשמוע את המערכת הראשונה שלי בפעולה בזמן הקרוב (בן 18 אין הרבה תקציב וזמן לפני הצבא ). תודה
-
- 8 תגובות
- 987 צפיות
-


