אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
יש ברשותי akai am-2600 עכשיו הוא מחובר למחשב אני רוצה גם לחבר אותו לTV שלי יש לי יציאות של phono אבל שומעים בהם לא באיכות לא יודע למה אולי כי חברתי את הבננות לממיר של היס ולא לטלוויזיה עצמה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רק כדי להיות בטוח, אני רוצה לחבל ממיר HD (של הוט) לטלביזיה בלי HDMI אז אני מחפש HDMI to DVI, מה שאני צריך זה כבל זכר נכון?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, מבקש המלצה לאוזניות on ear איכותיות לשמיעת מוזיקה ב MP3/דיסקמן/מחשב. הייתי רוצה שלאוזניות יהיה סאונד נקי בלי יותר מידי באסים (מצטער אם זה כללי מידי, אני לא בקי בפרטים הקטנים). התקציב שלי עד 500 ש"ח. מודה על העזרה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך המלצה למערכת רמקולים איכותית למחשב. יש לי כרגע רמקולים של מערכת סטריאו ישנה JVC... והחלטתי שאני קונה מערכת רמקולים סראונד (4.1 או 5.1) איכותית, שתשמש אותי לצפייה בסרטי DVD ובשמיעת מוזיקה. הבעיה היא שהתקציב שלי די מוגבל.. 500 ש"ח. למישהו יש המלצות על משהו טוב?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ataac cd walkman d-ne800 זה מה שכתוב על האריזה מישהו שמע עלי? כי אני קניתי אותו ורציתי לשאול מה דעתכם עליו
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכרטיס קול חדש לחלוטין קיבלתי אותו מתנה ואין לי מה לעשות איתו , אני מבקש עליו סכום של 800 ש"ח .... שווה כל שקל ואין אותו עדיין בארץ ... כמובן שיש אחריות וקבלה מקוריים
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקנות את שניהם האותו מחיר מה עדיך מבחינת איכות כי לא שמעתי את שניהם.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום!אני כנראה אעבור לסטריאו בזמן הקרוב כי אני שם לב שאני לא משתמש בסראונד(creative t5900) ורק שומע מוזיקה ומה שמפריע לי זה הב-א-ס הם לא יורדים נמוך ואני כל פעם צריך לשמוע את השירים עם האוזניות שהן עוד איכשהו יורדות עד30HZ והסאב של הקריאייטיב "יורד" עד ל40-45 וביעקרון טוב מאוד ל"בום-באס" שישנו בטראנסים למיניהם אבל לא סוחב בבאס נמוך שנמצא במוזיקה שחורה ואני נאלץ לעבור לאוזניות(שגם משמיעות לי על הדרך כמה הכרטיס אונבורד גרוע עם כל הרעשי רקע) אז מה כדאי לי לקנות בסביבות ה1500-2000? רמקולים 2.1 או רגילים?(ויש לי מגבר סטריאו ישן של מרנץ בבית ככה שזה יכול לחסוך כסף)
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בלי שבכלל שמנו לב (לפחות אני לא) שחררה ברקולס כרטעס קול חדש DigiFire 7.1 לא היה לי כוח לבדוק את כל מה שיש בו אבל שמתי לב שיש לו 3 פורטים של פיירוייר הנה הקישור לעמוד של החברה: http://us.hercules.com/products/showpage.php?p=58&b=0&f=1
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Sorry for the English, I hope it ain't too much of a trouble. I am looking for IEM Headphones to go with my Cowon D2, the budget is up to 300 Shekels. The main use is during sports, so they need to have replaceable rubbers size so they will fit in well. I thought about the JBL Reference 220, and about a few models of AKG, but I could use your help. Thank you in advance guys, sorry again for the English. Have a great week.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אהלן מישהו יודע להגיד משהו על האוזניות של skullkendy? (עשיתי חיפוש והעלתי חרס...) הם נראות מגניבות, אבל מישהו שמע בהם משהו ויודע להגיד? לינק לאתר החברה לנוחיותכם...http://www.skullcandy.com/ תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, הכרטיס הנ"ל M audio audiophile 192 אני מעוניין לקנות אותו לשימוש של : 1. מוזיקה - מטאל 2. משחקים האם מתאים? האם הוא יותר טוב מה2496 בתחום הזה? בנוסף , הכבל שמגיע איתו: breakout cable איך קוראים לכבל הזה? אני פשוט רוצה לקנות אותו ממישהו ואין לו את הכבל הזה... מחנויות אודיו וארץ וכו'... מה השם המקצועי שלו? ולא מצאתי את הכבל הזה בשום מקום... ( חוץ מבאתר הראשי ששם ואין משם משלוח בינלאומי...) תודה!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שמעתי אותם בקשפ אלקטריק בקניון איילון לצד ה- MISSION M71 ואני חייב להגיד שה-JBL נשמעו הרבה יותר טוב...באס הרבה יותר עשיר ! (והם עולים 500 שקל פחות...) מחירם הוא 1500 ש"ח ! מישהו שמע אותם או יש לו ניסיון איתם ? אני מחשיב אותם כאפוציה בשבילי לרמקולים קדמיים לסטריאו. עריכה: הרמקול המדובר- http://www.jbl.com/home/products/product_detail.asp?ProdId=N26II&SerId=NOR&sCatId=BFS
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אבקש את עזרתכם בהתלבטות בין שתי האופציות הבאות: מסך LCD בגודל 24" של חברת DELL מדגם 2408WFP - שזהו למעשה מסך מחשב רב תכליתי שמשמש גם כטלוויזיה לכל דבר, בעל יכולת הצגה של תכנים ברזולוציה של Full HD כלומר 1080P, עלות המסך 3.5K או טלוויזית LCD בגודל 32" HD READY בעל יכולת הצגה תכנים ברזולוציה של 720P בתקציב של 5K (טרם נבחר דגם ספציפי). *הערה: התקציב אינו מהווה שיקול בבחירה מבחינתי. הייעוד של הטלוויזיה הוא אינו לשמש כמסך מחשב אלא כאמצעי להצגת סרטים מהמחשב וחיבור לממיר של YES בלבד, במקרה זה אני אמשיך להשתמש במסך המחשב הנוכחי שיש ברשותי כיום. לעומת זאת, הייעוד של מסך המחשב הוא לשמש כאמצעי להצגת סרטים, חיבור לממיר של YES וכמובן כמסך מחשב לכל דבר. כפי שניתן לראות, הייעוד של כל אח…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עכשיו קניתי לצחשב שלי שלוש דברים אדירים ששיפרו לי את איכות הכל בהרבה: 1. רמקולים של altec 5.1 דגם atp 2. כרטיס הקול של אודיג'י 2 של creative 3. windows media center(שלחו לי מארה"ב קרובים שלי)
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הרמקול נמכר כעת במבצע בבאג במחיר של 346 ש"ח . האם במחיר של עד 350 ש"ח ניתן להשיג רמקולים יותר איכותיים.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם! אז כמו שנאמר בכותרת אני מחפש המלצה למסך פלזמה 44 אינץ'... אני לא מבין בזה בגלל זה אני לא יכול להגדיר תקציב תתחילו להמליץ ואז נראה מה יהיה התקציב.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברה. וואלה אני חייב להגיד שאני כבר משתגע מכל עניין האוזניות הזה. עד לא מזמן השתמשתי בSTEELSERIES 5HV2 כי אני משחק במחשב יחסית הרבה אבל הן נשברו לי והחלטתי שאני רוצה לקנות משהו איכותי הפעם והיות ואני לא מבין גדול בסאונד אני בטוח שבתקציב כזה אוכל למצוא משהו שיספק אותי. אז התחלתי לחקור ואני פשוט לא מסוגל להחליט יש כל כך הרבה אפשרויות... סגורות, פתוחות, מלא חברות ומלא דגמים ואני כבר חסר כיוון. בכל מקרה כרגע אני נוטה לכיוון הHD555 למרות ששמעתי הרבה דברים טובים על הAUDIO TECHNICA AD700 למרות שהייתי מעדיף לקנות מהארץ אלא אם כן הAD700 באמת עדיפות בצורה משמעותית. עכשיו הבנתי גם ששתי הדגמים האלה זה אוזניות פתוחות ושאפשר יהיה לשמוע את מה שאני שומע, אז השאלה שלי היא עד כמה זה ח…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, האם משתמשים ב192 KHZ למוזיקה? אם כן אז למה? יש הבדל בין 48-44.1 KHZ (הכוונה להבדל איכות הנשמע לאוזן)? במה משתמשים למה ולמה? תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך מגבר ל2 ערוצים בכ500-600 ש"ח שיתחבר לכרטיס קול בכ300-400 ש"ח. חשוב (מאוד) שהכרטיס קול יתמך טוב בלינוקס (קרנל 2.6.20), חשוב לי הרבה יותר האיכות של המגבר+כרטיס יותר מהעוצמה שלהם. יש למישהו פה הצעות?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין Logitech X210 \ Logitech LS21 אוזניות :AKG K512 \ AKG K412P אני צריך את התשובה עד 3 כי אז אני קונה.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני קונה את זה בטורקיה אם אני אקנה המחיר שווה? (15 יורו) שזה בערך 90 שקל נראה לי
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות קולנוע ביתי לחדר, די קטן יחסית - לא סלון, אני חושב על משהו כמו 5 ערוצים, רסיבר סאב ודי וי די (לפי מה שאמרו לי בחנות לא חייבים סאב אם יש רסיבר אני לא הבנתי את זה אתם יכולים להסביר את הקטע הזה? :s05:) יש לי תקציב של לא יותר מ1500 שקל הייתי רוצה עזרה בבחירת מוצרים. תודה.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני יודע שזה אמור להיות למסכי מחשב,אבל אני מקווה שיוכלו לעזור לי גם לגבי טלויזיה. אני רוצה לקנות טלויזית 32" - למטבח. הטווח מחירים הוא 1,000-,2000 ש"ח, האם יש טלויזיות יותר טובות מאחרות? מבחינת ניגודיות,רזולוציה וכו'? אשמח לחוות דעת תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


