עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. כמובן לא לקולנוע ביתי מלא, אבל נאמר להקרנת מצגות בחדר ישיבות ביתי או הקרנת סרטים מזדמנים (AVI) בחדר סטנדרטי חשוך. http://tinyurl.com/43x7cf2

  2. Started by Coca Cola,

    בדקתי בסיקור פה וכתוב משהו על MX500 אבל הנושא היה U2, ולא נאמר מילה על שאר הנגנים, ואני בקרוב מתכנן לקנות נגן פלאש קטן (ירדתי מהX5\L) וחשבתי על 1GB G3 ורציתי לדעת אם הוא מגיע עם אוזניות איכותיות. תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by alon83438,

    שלום! לפני כשבוע הלכתי לחנות בדיזינגוף סנטר והקשבתי לCX300. הצליל לדעתי היה מעולה, לפחות באותה איכות כמו הPX100 ואף יותר. לצערי, לא היה לי הרבה זמן להתרשם.. ולכן בדקתי את האזניות רק עם זוג אטמים אחד (מקבלים שלושה זוגות, גדול בינוני וקטן). בידוד הרעשים ממנו התרשמתי לא היה מי יודע מה.. הצלחתי לשמוע בקלות רעשים מבחוץ, גם כשהיה סאונד וגם כשהפסקתי אותו. השאלה שלי, היא האם בידוד הרעשים הגרוע היה תוצאה אולי של אטם שלא התאים בדיוק לאוזן, ואז בשימוש באטם אחר האוזניות מספקות בידוד רעשים טוב, או שפשוט האוזניות האלה לא מבודדות רעש בצורה טובה. אודה לתשובות מאנשים שמשתמשים באוזניות אלה.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום לכולם , ברשותי מערכת קולנוע ביתי עם רסיבר YAMAHA RXV 1000 ו DVD של YAMAHA דגם 796 . יש לי זוג קדמיים של MAGNAT ריצפתיים , סנטר על הפנים של ADC , זוג אחוריים של POLK AUDIO וסאב של JAMO . בכל מקרה המערכת בסרטים נשמעת מצויין ( כשאני אחליף סנטר זה ישמע טוב יותר אבל זה לא מה שדחוף לי עכשיו.. ) אני יודע שהרסיברים של ימהה ובכלל של קולנוע ביתי ברובם בינוניים מאוד למוזיקה . אני צריך את עזרתכם על איזה מגבר כדאי לי ללכת שיתן לי את הצליל הטוב ביותר מבחינת איכות ולא עוצמה..( 50 וואט לערוץ יספיק ) מחיר של עד 3000 שקל. אני מתכוון לחבר אותו כנראה לרמקולים מוניטורים קטנים של B&W . עדיפות למגבר אנגלי.. שאלה אחרונה - מה אתם חושבים שכדאי לי יותר ? יש לי הזדמנות לקנות את הרמקולים …

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by קומנט,

    1. הגעתי לפורום בעקבות בעיה זהה שגיגול קצרה העלה, ברשותי רסיבר של Denon שכבר אינו באחריות, הבעיה היא שכאשר אני מדליק אותו, לאחר 5 שניות הוא עובר ל Stand By. קראתי שזה סוג של מנגנון הגנה, העברתי החשמל, מכל המקורות, מהרמקולים וכו', כל מה שהציעו בפורומים, שום דבר לא עזר, גם לא טכנאי דרך הטלפון שהסביר איך לעשות ריסט. אני לא מתכוון לשלם את עלות התיקון שהיא כמעט כמו מחיר הרסיבר, לכן, לפני שהמכשיר הולך לאשפה, אין לי בעיה לעשות עליו משחקים וניסיונות רבים, במידה ואפתח את מכסה המכשיר, מה אפשר וכדאי לבדוק ולנסות לעשות, ואולי להצליח לבודד את הגורם שבגינו מופעל מנגנון ההגנה ? 2. יש לי בסלון ממיר DTT, יש באיזור קליטה טובה, אני מעוניין לקלוט את הערוצים גם במחשב הבנתי שיש סטיק קטן שמתחב…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. אהלן חברים, מחפש המלצה לטלוויזה בסביבות ה40 אינטצ', השימושים המרכזיים יהיו צפייה בסרטים וסדרות HD עם כתוביות דרך DOK, ומשחקי מחשב. הדרישות העקריות הן: ממשק WIFI, תמיכה בכתוביות, תמיכה במגוון פורמטים של שמע ווידאו, תמיכה ב DOK, עדיפות ללא מסך GLOSS, לג נמוך מחיפושים בפורום ראיתי את Philips 40PFL8605H LED ‏40, למרות שהיא עם מסך מבריק. אשמח להמלצות נוספות, תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by nahum8,

    מרחק צפייה 1.5-2 מטר, עדיפות על FHD בשביל XBOX360. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  8. Started by jambo7,

    יש לי לוח אם G7VAXP עם כרטיס קול מובנה AC97 עד עכשיו הייתי מחובר למער' סטראו עכשיו אני רוצה להעביר את הסטראו לחדר אחר אני רוצה המלצות איך אני יכול לנצל את הכרטיס קול שלי חיבורים איזה רמקולים לקנות ? צריך מגבר אקולייזר ? האם אני יכול להשתמש ברמקולים גדולים או שאני צריך לקנות רמקולים מיוחדים למחשב בקיצור אני רוצה להוציא סאונד איכותי ומחפש המלצות?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אני מעוניין במערכת רמקולים טובה של 4 רמקולים + סאב עים כרטיס קול 5.1 מה אתם מציעים ??? תודה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. אתה מוזמנים להכנס ולקרוא את הביקורת על הנגן המופלא והקטן הזה בלינק הבא: http://www.tgp-il.net/Reviews/iriverh10.php האתר מומלץ מאוד גם כן. אם יש לכם: הערות, הארות וכל שאר השאלות על הביקורת והמכשיר אתם מוזמנים לשאול אותי פה או בפרטי.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Tanya,

    הי. באתי היום לבאג לקנות משחק מחשב וראיתי רמקולים שנראו בצורה של פרח. לא התעמקתי בהם יותר מידי... ולכן לא שמתי לב לחברה. הגעתי הביתה וניסיתי לחפש עליהם מידע ולא מצאתי. מישהו יודע על מה מדובר? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שבוע טוב עשיתי סיבוב היום בחנויות חשמל ואלקטרוניקה על מנת לרכוש מסך LCD.רציתי סמסונג או LG אבל המוכר המליץ לי על 2 המסכים הנל בסכום שעד 3000 שח. אפשר לקבל חוות דעת? אני משתמש במסך בעיקר למחשב ושידורי טלוזיה(רק כדורגל). תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. Started by gshhar,

    האם הפאנל של הכרטיס הזה הוא בשחור?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by BlackDiablo,

    איך אני יכול להכניס קבצי ZIP או תיקיות או כל קובץ... כי פשוט חיפשתי בגוגל כבר יותר מחצי שעה ואני לא מוצא כלום...

  15. Started by oRBenDavid,

    לי יש את ה4121 וראיתי שלא מדברים עליו כמו על ה4121 ורציתי לדעת אם ההבדל בינהם גדול הוא שהם בערך אותו דבר .. תודה מראש

  16. Started by shelley duncan,

    אני שוקל לקנות בין שתי דגמים האלה (לא צריך סאב וופר) http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=753470 או http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=812499 איזה מהם עדיף? לכאורה אני נוטה לה altec lansing, אבל איך הוא מבחינת איכות השמע לעומת ה creative a60?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by aviad_el,

    היי, אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה ישנה של SONY (מהטלויזיות הגדולות הישנות... באסה.. :-\) לטלויזיה חיבור SCART וקומפוזיט(?) בלבד (3 בננות - צהוב, אדום, לבן). במחשב יש לי לוח Gigabyte MA78GM-S2H שבו יציאות DVI, HDMI, והחיבור הישן - RGB (?). מהי הדרך הכי טובה לחבר את המחשב לטלויזיה לטובת צפייה בסרטים?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  18. יש לי תכרטיס eול של Revolution 5.1 של M-AUDIO כבר חודש אני מחקה שיצא כבר באתר שלהם דריברים לווינדוס 7 ועד עכשיו לא יצא כלום!! וראיתי שלהרבה דברים הם הוציאו דריבר אבל רק לכרטיס קול לא אולי יש איזה קומבינה לעשות ? או אולי יש איזה הורדה זמנית מי האתר שלהם שיוכל להפעיל תכרטיס קול יש להם פרומים שם ובלאגן רק אני לא מבין אנגלית זה האתר שלהם www.m-audio.com זה לא בסדר שהם יותר מדיי מחכים עם הדריבר ראיתי שבאתר שלהם יש כול מיני הורדות יש מצב שיש פה הורדה שמתאימה ? אולי הורדה שבלנתיים תפעיל לי תכרטיס קול עד שיצא הדריבר MIDISPORT 1x1 11/14/2009 6.0.0_5.10.0.5131 MIDISport_6.0.0_5.10.0.5131.exe Micro 11/14/2009 6.0.2_5.10.0.5131 Micro_6.0.2_5.10.0.5131.exe Producer USB 11/14/2009 6.0…

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by YNT,

    שלום לאחר סינון ארוך נשארו 2 דגמים שאני מתלבט ביניהם: האחד הוא דיסקמן PANASONIC MP3 כולל ערכה לרכב SL-MP50 שהוא דגם חדש ואני יכול לקנות ב500 שקלים או השני הוא דיסקמן SAMSUNG MP3 דגם MCD-SM60 שזה הדגם הטוב יותר של סמסונג בארץ (הרגיל הוא 55) אני יכול לקנות אותו ב400 שקלים על מה אתם הייתם הולכים ? האם יש הבדל ביניהם שמצדיק 100 שקל ? השיקולים הם ככה: בעיקרון יש לי 500 שקל אבל הכסף גם תופס מקום ז"א אם אין כמעט הבדל ביניהם אז אני אלך על הזול אבל עם ההבדל קטן אבל קצת חשוב אני לא אתקמצן. תודה רבה יאיר

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Azalia link controller integrated in Intel® ICH6R chipset. 8-channel audio codec CMI9880L. - Compliant with Azalia 1.0 Spec. - Supports Multi-Streaming function. - Supports Universal Audio Jack (only Front Audio Jack). לא יותר מ600 ש"ח תודה...

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by pop,

    שלום! האם אפשרי לחבר לכרטיס הנ"ל רמקולים "רגילים" ללא מגבר? כוונתי האם המגבר של הכרטיס "יסחוב"? אנא תגובתכם..... http://europe.hercules.com/showpage.php?p=57&b=0&f=1

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Green,

    שלום אני מחפש אוזניות שנכנסות לאוזן (כמו אלו של הסוני אריקסון W800 עם הגומי הזה) או אוזניות קשת שגם נכנסות לאוזן שיהיה איכות טובה מחיר עד 500שח (יכול להיות שאני יקנה בארהב אבל לא בטוח) תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. איזה רמקולים מבחינת מחיר וביצועים הכי טוב מבין הבאים: 1. Altec lansing ATP-3 מחיר: 600 ש"ח לינק 2.Creative Inspire 4400 (4.1) black מחיר: 541 לינק 3.Creative Inspire 5200 (5.1) black מחיר: 842 לינק 4.Logitech Z-540 מחיר:538 לינק

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by dardar4,

    היי לכולם. עד לאחרונה היה לי מחשב ישן בסלון שדרכו ראיתי את כל הסדרות והסרטים (אבל לא באיכות HD) אך הוא שבק חיים. יש לי מחשב חדש יותר (בן חצי שנה לערך) שאני מאמין שיוכל לנגן HD אבל הוא לא יכול לשבת בסלון. האמת שעד היום לא כ"כ הבנתי מה תפקידו של הסטרימר. האם בעצם סטרימר יפתור לי את הבעיה שהמחשב מרוחק מהטלוויזיה? אשמח לקבל קצת הסבר על מה זה סטרימר והמלצה לאחד. תודה רבה לכולם

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by THE-MASTER,

    שלום לכולם! לפעמים באינטרנט אני שומע לדוגמא רדיו ומותר להקליט או שיר שמותר להקליט(לדוגמא ערוץ 7) עכשיו השאלה שלי איך אפשר להקליט את מה שאני שומע יש לי את התוכנה WINDOWS MEDIA PLAYER לדוגמא אני משמיע שיר ואני רוצה שהוא ישמר במחשב שלי או להקליט מרדיו כך שאני ייצר לי קובץ של השיר או של מה ששמעתי ברדיו עכשיו השאלה שלי איך אני עושה את זה ואם אי אפשר עם התוכנה הזאת תמליצו על תוכנות אחרות (חוקיות וחופשיות) ותנו לי קישור וגם כיצד לגרום לכך שהתוכנה הזאת תפתח כל זמן(ולא תוכנה שיש לי) שאני רוצה לשמוע משהו תודה מצפה לתגובות

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים