אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
יש לי IHP120 ואני מעוניין לקנות משדר רדיו (כדי שיהיה אפשר לשמוע באוטו בלי כבלים מיותרים ובלי להחליף רדיו לאחד עם line-in) יש את ה-tunecast II , tunecast של Belkin ואת ה- IRock 400FM . מה שרציתי לדעת זה עם מישהו ניסה כבר אחד מהם או כול משדר אחר, ואם כן מה איכות הסאונד ואיך כמות הרעשים. האם יש בעיות עם התדרים הקבועים שלהם (88.1 , 88.3 , 88.5 , 88.7) בארץ ?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש טלוויזיה של 32״ בתקציב של 2000 ש״ח, עם אפשרות לחסוך כמה שיותר. ראיתי את ה32le340 של שארפ בחנות, ממש אהבתי את המסגרת הדקה יחסית אבל היה קשה להשוות את איכות התמונה (מי שם שידורי sd בחנות אלקטרוניקה??). היא נמכרת ב1600 באייבורי חוות דעת עליה אם אפשר ופתוח לאפשרויות נוספות
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה חיפשתי כרטיס קול חיצוני לשדך ללפטופ שלי, שכן הכרטיס קול הפנימי שלו לא מציאה גדולה. מחוסר אפשרויות או מגוון כרטיסים חיצוניים (usb) כאלה בארץ, החלטתי לבסוף לקנות את הכרטיס הנ"ל (כותרת) - וכן, אני מודע לזה שההתמחות שלו אינה בסטריאו, אבל שוב, זה היה בעיקר מחוסר אפשרויות כללי (לפחות המוכר לי), בנסיון למצוא משהו מעט יותר ראוי לשדך ל-audioengine a5. אז ככה: הכרטיס אמנם נשמע טוב יותר מהכרטיס המוטמע בלפטופ (Conexant HD Audio) - אך יש לציין שההבדל אינו משמעותי. הצליל אמנם מעט נקי יותר, וטיפה פחות עמום, אך התאכזבתי לגלות שאפילו ה-squeezebox3 נשמע טוב בהרבה משניהם - עם יותר נפח, צליל נקי ופתוח יותר, והרבה פחות עמום - וזאת למרות שה-sb3 נחשב אמנם למקור נקי, אך חסר…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
למי מכם שיודע האם קיים מיקרופון חוטי או אלחוטי שמתחבר למחשב ? ואם כן קיים איזה חברות טובות יש ועלויות ? רק רוצה לציין שזה לא להקלטות או משו פשוט סתם מיקרופון לבית לשיר בשביל הכיף.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.trustedreviews.com/multimedia/review/2008/01/03/Creative-Inspire-T10s/p1 http://www.trustedreviews.com/multimedia/review/2007/11/19/Creative-Gigaworks-T40-2-0-Speakers/p1 http://www.trustedreviews.com/multimedia/review/2008/01/22/Creative-Gigaworks-HD50/p1
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה אומרים אני צריך ביקורת תעשו לי טובה אם מישהו קנה..שמע..ראה את הרמקולים בפעולה שיגיד לי איך הם או לפחות ביקורת באינטרט בבקשה תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://ksp.co.il/?uin=10020 רציתי לדעת איך הרמקולים הנ"ל (ביחס למחיר). אני דיי סגור על לוג'יטק מסיבה שאני קונה את זה בזול יותר (יבואן וזה..), ולא מצאתי דגם מתקדם יותר (אם יש אשמח אם תציינו אותו). ההתלבטות היא בין Z523 לZ323 ככה שאני רוצה לדעת בכללי איך הסאונד שהם מספקים, והאם ההבדל במחיר ביניהם שווה אותו. אני לא רוצה לקנות רמקולים עם צליל שיאכזב אותי ומאוד חשוב לי שהסאב יהיה עוצמתי. ד"א אני נוטש את מערכת הקולנוע הביתי הישנה שלי (5.1) מחוסר מקום וצורך, רסביר עצום ויותר מדי כבלים וסיבוכים שלא מתאימים לחדר שלי.. הרמקולים האלו מספיק טובים בשביל להוות שיפור ממערכת קולנוע ביתית סטנדרטית? (יש צורך בדגם?)
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות בלוטוס, ונתקלתי באוזניות שנראות לי מתאימות מאוד לצורך שלי, אבל לא תומכות בAAC. השאלה שלי היא אם רוב הקבצים שאני משתמש בהם, הם עם קידוד אודיו AAC, והאוזניות עצמן לא תומכות ספציפית בקידוד הזה, מה קורה במצב כזה? האוזניות לא מנגנות שום סאונד, או שהן ממירות את הסאונד לסאונד בקידוד נתמך?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
בעיה עם סרט אני שומע את האפקטים והמנגיה אבל אני לא שומע את האנשים מדברים וגם אם אני הכי מגביר בארץ מה זה יכול להיות?????.. אנשים אתם חייבים לעזור לי תודה רבה הה והסרט הוא במחשב ויש לי רמקולים 5.1 תודה רבה אנשים
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, מחפש המלצה לאוזניות headset לאייפון 4S. בעיקרון אני עכשיו עם אוזניות In-ear מעפנות רצח... אני מעביר אליו שירי MP3 באיכות 320 קב"ש אז אני מאמין שאפשר להוציא ממנו יותר עם אוזניות איכותיות. אני צריך אוזניות שישמעו את הבסים כמו שצריך,שיהיו כמה שיותר אטומות לעולם החיצון ולצלילים שלו... ובעיקרון פשוט איכותיות,שיהיה סאונד טוב ושאם יש יותר מדי "רעש" וכלים שמנגנים בו זמנית שעדיין אפשר יהיה לשמוע את זה כמו שצריך וכל כלי ישמע בנפרד למרות העומס בסאונד. עדיף שהם לא יהיו מפלצתיות מבחינת הגודל שלהם ויהיו סבירות או שלפחות יהיה אפשר לקפל אותם. לגבי תקציב, עד 400 ש"ח, ואין לי בעיה לקנות בחו"ל ובאיביי לא במחירים של הארץ. אם אי אפשר להשיג משהו נורמלי במחירים האלה אז תגידו ומקסימום אני …
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למומחים שלום, יש ברשותי כבר קרוב ל-6 שנים את מערכת ה ATP3 "האגדית" והחלטתי שאני מעוניין להשתדרג למערכת קצת יותר רצינית למחשב. קצת רקע ופרטים: התקציב שלי הוא כ 1000 ש"ח (יחסית גמיש). החדר שלי קטן יחסית (כ 3X3) - לכן לצערי הרב פסלתי את ה SOLO 7C המומלצים בחום באתר זה ובמקומות נוספים. השימושים שלי הם בעיקר מוסיקה(מכל הסוגים) וסרטים. לאחר חיפושים מרובים ברשת צמצמתי את ההתלבטות שלי ל-2 הדגמים הבאים: 1. Altec Lansning MX6021 2. Corsair SP2500 על שני הסטים האלה קיימות סקירות באתר זה, אך לא ברור איזו עדיפה. מצד אחד הסט של Altec קיבל את "בחירת העורך", אבל באתרים אחרים בחו"ל די "קוטלים" אותו בטענה שמחירו גבוה מדי ביחס לתמורה. מצד שני, עושה רושם שהסט של Corsair לא מומלץ באופן חד משמ…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
על ה-SBS370 של Creative אפשר למצוא אין סוף המלצות. אבל השאלה היא האם כדאי להשקיע עוד כמה עשרות שקלים בשביל ה-SBS390, או שבכלל מדובר ברמקולים טובים פחות? האם יש רמקולים של חברות אחרות בטווח המחירים של 160-190 ש"ח שטובים מ-2 הדגמים של Creative? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש אזניות בתקציב של עד 500"שח למשחקים ונתקלתי באלו ב-rsm, מישהו מכיר אותם או שיש לו המלצה על אזניות טובות למשחקים (עדיף כאלה שכוללות סראונד וירטואלי).
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=7832207&type=2&product=1&category_name=%e0%e5%e3%e9%e5+%f0%e9%e9%e33 הנגן הזה נראה פשוט מדהים ובמחיר מעולה. לדעתי הרבה יותר איכותי מ-iriver. מישהו שמע על החברה הזאת?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כולם לחתום בלינק הזה: http://www.petitiononline.com/crtvhbrw/petition.html כדי שcreative ישימו עברית בנגני הmp3 שלהם (נפח מעל 1 GB) בבקשה לחתום! בבקשה להפיץ את הלינק, ולחתום בהמוניכם! גם אם לא אכפת לכם, בבקשה לחתום! עברית זה חשוב! בבקשה http://www.petitiononline.com/crtvhbrw/petition.html
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש טלויזיה בגודל של 46-47 אינץ עד סכום של כ 6000 ש"ח ( בלתי אפשרי לחרוג ועדיף מתחת). בנוסף אני אשמח לקבל המלצה ספציפית גם לטלויזיה של PHILIPS ( תקציב עד כ 7000) גם בגודל 46-47 אינץ. תודה רבה, עמית
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הבנתי שפה אתם הכי מומחים לעניינים האלה. בבקשה תעזרו לי
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז טלוויזיה ראשונה שאני קונה אין לי מושג מה עדיף LCD ?LED ? פלזמה ? מרחק צפייה 3 מטר תקציב 3-4 אלף שימושים: שידור SD חיבור למחשב כדי לראות סרטי HD
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חיבורים יש לי בטלויזיה ובמעכרת קולנוע אולי תמצא את הכניסה כי אין לי מושג מה לעשות כניסות ויציאות:של הטלויזיה כניסת HDMI כניסת Component שתי כניסות Composite כניסה למחשב: כלול Optical Digital Audio: יציאת שמע דיגיטאלית יציאה לאוזניות: יציאה לאוזניות חיבורים: של המערכת קולנוע Composite Component Video Audio L/R for AUX USB אנטנת FM
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מתכון לקנות את אחד מהסטים האלה ורציתי לשמוע את דעתכם עליהם. אני לא אודיאופיל ככה שרמקולים "סבירים" בשבילי יהיו מעולים כנראה. אם יש רמקולים יותר טובים במחיר נמוך יותר מהATP3 או באותו מחיר אשמח לדעת על כך. בכל מקרה השאלה הראשונית שלי היא מי מהרמקולים המצוינים בכותרת איכותי יותר ונותן תמורה יותר טובה לכסף
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני טס ללונדון ואני רוצה לקנות שם iriver h320 עכשיו מישהו מוכן להסביר בעצם מה ההבדל בין ה iaudio x5/l לiriver h320 ובאותה חנות שבה אני רוצה לקנות רשום באתר h320se מה פירוש הse ? האם הse זה אומר גרסה אמריקאית ואיך יודעים להבחין בחנות בין הגרסה האמריקאית לאירופאית כמו שבארץ ?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי תוכנה שממירה פורמטים של אודיו כגון wav, mp3, ogg, mpc, wma לכל שאר הפורמטים. מתוך רצון לפנות כמה שיותר מקום על ההרדיסק, איזה פורמט הוא הכדאי ביותר?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז אתמול כניסת ה HDMI הפסיקה לפעול לחלוטין ניסיתי כבלים שונים וניסיתי לחבר ל PS3 ול YES ואין כלום חיבור קומפוננט נותן רק תמונה ואין סאונד מי מכיר את הבעיה ויודע מה עלות תיקון של דבר כזה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בהשוואה לATP 3. אני יודע שהבקשה כוללנית מראש אז כל תגובה בנוגע לאחת המערכות תתקבל בברכה. אגב, מצאתי שהAX3021 בחנויות מסוימות עולה פחות מה ATP3. יש צדק בדבר? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש היום במחשב במערכת 5.1 ישנה של קריאייטיב (דגם inspire 5200) שסחבה איתי יפה כבר כמעט עשור. לאחרונה הזמן כנראה עשה את שלו והרמקול הימני-קדמי הפסיק לפעול. מבדיקות שעשיתי גיליתי שהיציאה של הרמקול דרך הסאב היא הלא תקינה. השימושים שלי ברמקולים הם מוזיקה\סרטים\משחקים ואני ניצב בצומת דרכים עכשיו, מצד אחד אני יכול לרכוש מערכת 5.1 ולהמשיך לקבל תמיכה בסראונד (על חשבון האיכות) ומצד שני הביקורות שקראתי על ה solo6 מעוררות תאבון לסאונד צלול ואיכותי. השאלה היא כזאת, האם יש אפשרות כלשהי לעשות שילוב מערכות ולהנות מ2 העולמות? (הרעיון הוא לרכוש צמד רמקולים בשביל הפרונט ולהשתמש בנותרים הישנים בשביל להשלים לסראונד). או שאולי מדובר ברעיון מופרך. מה אתם הייתם עושים?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-


