עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אז ככה, אין לי בכלל ניסיון עם אוזניות, אז אני רוצה עזרה מכם, לאוזניות טובות שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר בטווח המחיר הזה. הם יחוברו לקראייטיב אודיג'י 2 ZS אגב, שמעתי אצל חבר שלי באוזניות של 150+ שקל של Numark והם נשמעות לא רע בכלל, אז יש מצב למצוא אוזניות טובות ב500 בערך? בכל אופן, תודה מראש לעוזרים.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by guybm,

    היי, רציתי לדעת איך פיצ'ר הוידאו ב-H340. - כמה זמן ניתן לצפות בוידאו בין הטענה להטענה? - האם האיכות טובה למטרות צפייה בקליפים ובסרטונים (שיהיה ברור - אני לא בונה על צפייה בסרטים באורך מלא במסך כזה) - האם זו סיבה טובה מספיק להעדיף את המכשיר ה-iAudio X5L, שהבנתי שבו הפיצ'ר מוצלח יותר.

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by THELAD,

    היי, בשנתיים האחרונות נהרסו לי 3 אוזניות של סנהייזר. הדגם האחרון שהיה לי הוא EH-150. משום מה יום אחד צד אחד הפסיק לעבוד לי. פתחתי כדי לראות אם השתחררה ההלחמה, אבל כלום. האוזניות נפלו לא מעט פעמים מהשולחן (גובה של מטר) אך הן המשיכו לעבוד רגיל. מה הסיבה לזה שצד אחד פתאום מפסיק לעבוד? אפשר לעשות משהו או פשוט לזרוק אותן? האם האוזניות של סנהייזר ידועות כאוזניות שנהרסות מהר? אני מרוצה מהמחיר שלהן ומהאיכות שלהן ובזכות זה המשכתי לקנות אותן, אבל לא ניראה לי שכדאי לי להמשיך לקנות אותן אם הן לא מחזיקות מעמד שנה בממוצע. על איזו חברה כדאי לי ללכת הפעם, אם אני מחפש אוזניות שיחזיקו לי מעמד לאורך שנים? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by gforce,

    שלום , בשעה טובה קניתי את הרמקולים creative inspire 5300 התקנתי אותם וחיברתי ל sound blaster live 5.1 שמתי dvd של הפעה חיה ואין לי שום מושג למה אני לא שומע מרמקול הסנטר איזה הגדרות אני צריך לשים ב control panel ואיזה הגדרות ב power dvd שלי ? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. טוב, רכשתי שלשום טלוויזיית Smasung UE46F6100 Smart TV/3D 46 עם עברית. בחנות הייתה גם מקלדת קטנה עם עכבר מובנה GPT בעלות 250 ש"ח (עם חריטה בעברית). השאלה אם ישנן מקלדות קטנות טובות יותר בעלות דומה או עד 350 ש"ח (עם עברית). תודה לסייענים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Gil28,

    חשבתי על ה-PX-100 של סנהייזר רק שאני לא מוצא אותם. ראוי לציין שאני נמצא בניו יורק וחוזר לארץ ביום שלישי. אם מישהו מוצא חנות אונליין\פיסית באזור אני אשמח. אם יש הצעה אחרת אני מוכן להקשיב. תודה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אני מחפש שניים כאלה http://www.ebay.com/itm/JBL-LE25-4-Tweeter-/151387127744?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item233f603fc0 גם LE25-2 יתאים. המחיר באיביי נראה לי מופרע. יש דרך אחרת לרכוש זוג?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. הציעו לי את המסך הנ"ל במחיר של 2500 ש"ח, הפרש של כ800 ש"ח מהמחיר ברוב החנויות כחדש. המסך נמצא בשימוש קבוע בחנות כשנה וחצי, לא מצאתי עליו פיקסלים מתים והוא נראה במצב טוב. מתחייבים על אחריות לשנתיים. האם כדאי? ועוד שאלה, המסך מגיע ללא שלט, האם אוכל להסתדר בלעדיו עם השלט האוניברסלי של HOT? שלט חדש מהחברה עולה עוד 170 עד כמה שהבנתי.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by overload,

    מה האוזניות הכי טובות שאני יכל להשיג בארץ ב250-300 שקל. אני לא צריך שיהיו ניידות. עדיף שיהיו סגורות. ואם אפשר, אני אשמח לכתובת לחנות בת"א שאני יוכל לשמוע בה כמה דגמים. יש הצעות?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by harrygol,

    מה הוא החיבור האידיאלי לחבר ממיר כבלים של hot, בעל יציאות מסוג: scart, composite, rf לטלויזית lcd-hd עם כניסות מסוג: hdmi, dvi, component, s-video, composite, rf? האם מעבר לחיבור ישיר מ-composite ל-composite, יהיה שיפור לחיבור מ-composite ל-s-video וכו'? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by crazy man,

    שלום לכולם.. אני מעוניין לדעת כיצד אני יכול להראות את הלייקריס של שיר מסוים בנגן של Ergotech. כבר הכנסתי את הקובץ lrc ומופיע לי בנגן מן T כזאת.. איך אני יכול להציג את המילים? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Toxin II,

    אהלן תנו לי לספר את סיפורי, ורק לאחר מכן לקפוץ עם הצעות: לפני משהו כמו 5 שנים קניתי מערכת 4.1 ג'נרית, של החברה WINNER...להפתעתי- איכות הסאונד של המערכת הזו היא ללא פשרות, והחלק היותר מצחיק הוא- שלא נתקלתי באף מערכת עם העוצמה, הבאס והאיכות של המערכת שיש לי. [ראיתי מס' מערכות של Creative, של JBL והיחידה שהתעלתה על שלי היא מערכת של BOSE...], קצת מפתיע בהתייחס לכך שזה מערכת ג'נרית... בכל מקרה, לאחרונה המערכת שלי התחילה לחרוק...במשחקים ובסרטים הוא "מורידה" צלילים, כאילו לא היו היו ועוד כל מיני בעיות מוזרות, ומכיוון וגם ככה בא לא להשתדרג [יום ראשון קונה מסך LCD רחב 20" ;D ], החלטתי שאני רוצה להחליף גם מערכת. התקציב הוא 300 ש"ח, ואני מחפש מערכת 2.1 או 4.1 טובה, עם עוצמה, עם…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Morphine,

    שלום, אני מתכנן לרכוש מחשב חדש ואני מתלבט אם לחבר לו מערכת סטריאו או סט רמקולים. המחשב יהיה עם כרטיס קול איכותי, ואני כמעט תמיד עובד עם אוזניות שאותן אני אחבר למערכת או לרמקולים. השימוש הוא לשמיעת מוזיקה, סרטים ומשחקים, לא עריכה מוזיקלית או משהו כזה. לרוב מערכת זה יותר יקר וגם יותר גדול, אבל האם זה מה שמתאים לי?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by alon83438,

    כמה יהיה המכס על נגן mp3 שעולה בארה"ב 300$? תודה..

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום לכולם. ברשותי אוזניות סנהייזר mx550 קצת ישנות ואני רוצה חדשות. אני מעוניין באוזניות כמה שיותר מאוזנות עם בס סביר למוסיקת רוק בעיקר מנגן mp3 בעיקרון התקציב די גמיש אבל נראה לי ש300 ש״ח אמור להיות מספיק. אם יש משהו ממש טוב ב400 אז גם זורם. לגבי הסנהייזר שלי- הסאונד סביר, חסר במה ונפח. נמוכים נשמעים טוב כשמכניסים את האוזניות ממש עמוק לאוזן אבל אם אני לא רוצה שהן יסתמו לי את האף אז טווח צליל די מוגבל. אוזניות כפתור ממוצעות... הקטע הכי מעצבן בהן זה השליטה על הווליום שממש רגישה. אחרי חודשיים התחיל לעשות לי קצרים באוזניות וצריך לשחק עם זה כדי שיהיה סאונד נורמאלי. אם אפשראזאני מעדיף אוזניות בלי כפתור ווליום... תודה לעוזרים וחג שמח!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. אז ככה יש לי מגבר לא הכי להיט של פיוניר דגם 418 אם אני לא טועה אבל רמקולים של ימאהה NS-10 וסאב של קליפש סנטר של אינפיניטי ורמקולים אחוריים של ארמן לפי מה שראיתי הכרטיסי שלי מוצאי במקס 48000hz אני ארגיש את הבדל ב192000hz בכרטיס קול חדש?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by מיקי בן יקיר,

    ברשותי מערכת lifestyle music system של boze עם סאב אקטיוי. האם אפשר לחבר את הסאב למגבר של jvc 5045 ואם כן כיצד לעשות זאת. אודה לתשובה

  18. אני קונה טלויזיה חדשה בגודל של 32 אינצ'. אני צופה במרחק של 2.5 מטר, התקציב הוא עד 3500. כרגע חשבתי על Sharp LC32LE600E. אשמח לעזרה בהמלצות, תודה רבה. **לא רלוונטי**

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by HORADRiM,

    אהלן, רציתי לשמוע חוות דעת על הרמקולים האלה ממי שמכיר או יש לו אותם. האם הם שווים 650 שקל (יד שניה במצב לא רע)? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by On Fire,

    שלום, כמו בכותרת, אני מחפש המלצה למערכת סטריאו ביתית בתקציב של כ2000 ש"ח. אודה לעזרה. תודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by CyberBot,

    LG LD420 לבין lg ld460 אם אפשר כמה שיותר מהר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by rroonnii,

    חיבור ל-PC .שימוש משחקים ומוזיקה. תקציב 650 שח. טוב, תחילה נתקלתי בMICROLAD X16 ,שמחירם 500 שח. ויש את הסולו C6 שמחירם 650 שח. אם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע . למוזיקה, בטח הסולו מובילים, מה בנוגע למשחקי מחשב? והאם שווים את תוספת המחיר בכלליות על הX16?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by אוריפ,

    קודם כל מה שלומכם? הכל סבבה? בכל מקרה, קניתי בחו"ל MINI-DISC חדש של SONY. הנגן הוא מהדור החדש של הMD - הHI-MD. זה אומר בעיקר שכל דיסק הוא 1GB... בכל מקרה, רציתי לשאול 2 דברים: 1. האם הנגן הוא טוב? מה התרשמותכם? 2. האם אפשר להוריד איזה שהוא FIRMWARE שהוא יוכל להציג עברית?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Lev-UFO-Child,

    :s05:

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Phuq,

    **אזהרת נאב** קניתי לי את המערכת 5.1 הנחמדה הזאת מבית קרייטיב. עכשיו, שמתי לב שיש לי במחשב רק 3 יציאות לרמקולים ומיקרופון.(היציאות העגולות האלה שאתה תוקע בהם את הפינים בקיצור). ומהמערכת יוצאים 3 חוטים ו3 פינים. עכשיו ב"אלוף מחשבים" אמרו לי פשוט לשנות את היציאה של המיקרופון לרמקולים. אבל אני משתמש במיקרופון הרבה לכן זה לא נשמע לי מה שהם אמרו. אז השאלות שלי הם כאלו: 1. יש יציאה לרמקול, למיקרופון ויש עוד אחת, מה היא? 2. האם ניתן להשתמש במפצל כך שבכל זאת יצוור סוראונד? תענו לי על שתי השאלות הללו ואז אני אפנה בעוד שאלה או שתיים. נ.ב בבקשה אל תעשו לי ותלכו במחשבות הללו ...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים