עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. ? כי עוד שבוע אני קונה פורטיסמו 2 ואני מחבר את זה למערכת מיני ויהיה לי מערכת 4.1 מדומה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by tomer512,

    הגעתי למסקנה שהגיע הזמן שיהיה רמקולים במחשב, אז אני מחפש משהוא פשוט,ביתי. שאני אוכל לשמוע בו מוזיקה ומשחקים אני לא יודע מה המחירים של רמקולים אז תביאו לי מה שאתם חושבים. וד.א. שלא ייהרס אחרי איזה חצי שנה...

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אהלן חברה, לפני כחודש קניתי את ה-D2 של IAUDIO ואני מאוד מרוצה מהנגן. כרגע אני משתמש באוזניות המקוריות שלו שהן בסדר גמור, ואני אמשיך להביא אותם לצבא. אבל אני צריך בכל זאת אוזניות טובות לשמיעה בבית, במחיר של כ-200-300 ש"ח. אני עדיין לא סגור אם אני רוצה אוזניות IN-EAR או הגדולות שמכסות את כל האוזן (שכחתי איך קוראים להן...), כך שאשמח אם תתנו הצעות מ-2 הסוגים. יש אפשרות להתפשר על המחיר, לכאן או לכאן. בתודה מראש, שרון

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. יש לי מערכת סטריאו של פיוניר עם רמקולים איכותיים ואני רוצה לקנות גם רמקולים למערכת קולנוע ביתית אבל התקציב שלי לא מאפשר שלי לקנות משהו יקר. אז עלה לי רעיון לקחת את הרמקולים של המערכת ולקנות רק רצפתיים וסנטר,אבל אני צריך לדעת אם הם מתאימים (מבחינת חיבורים).... הרעיון הכללי הוא לקנות רסיבר ואליו לחבר 5 רמקולים- 2 רצפתיים, 1 סנטר ועוד שניים מדפיים. או לחלופין לקנות מתאם SPDIF יש לי חיבור כזה בלוח אם- במקום הרסיבר אם זה לא יגרע מהאיכות של השמע) הנה הרסיבר שכנראה יהיה לי: http://walla.zap.co.il/model.asp?model_id=36432 *אני לא רוצה לדעת מחירים או משהו כזה אז לא צריך להוסיף תקציב לכותרת.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by itsik1231995,

    האוזניות הם בשביל נסיעות באוטובוס ודברים כאלה אני חושב שהכי כדאי INEAR אני יחבר אותם ל W705 (פלאפון של סוני) מקום האוזניות הרגילות שדיי מאכזבות באיכות שלהם ההספק שיוצא מהפלאפון ממש קטן שווה לנסות משהוא שישמע טיפה יותר טוב ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום רב , יש לי שאלה למומחים לפני כ-9 שנים קנית את הציוד הבא: 2 רמקולים DM602S3 B&W 1 סנטר LCR 60 S3 B&W 1 Bass -PSW-10 Polkaudio מגבר DENNON AVR1907 ועוד 2 רמקולים קטנים שלא שווים הרחבה נדמה לי warfdale פשוט עברתי דירה וצבעי הרמקולים לא מתאימים לסלון שלי ולכן אחרי כעשור אני עושה הערכת מצב מחודשת מה שאני שואל זה מספר שאלות: 1.כשקניתי לא ידעתי מה אני קונה,אך הציוד שמור ביותר. כמה לדעתכם שווים שלושת הרמקולים של B&W וכמה הBASS? כמה המגבר? 2.האם הציוד נחשב איכותי היום ? האם נחשב בעבר איכותי? 3.אני בעקרון מחפש רמקולים לבנים, מה המלצתכם? האם רק לשים עליהם טפט? האם לקנות חדשים ? 4.בקיצור מה להשאיר מה להעיף תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. יש לי כרטיס קול על הלוח אם שמחובר לטלויזיה ויש לי כרטיס של CREATIVE שמחובר לרמקולים, שניהם מותקנים בוינדוס. השאלה היא איך אני גורם לשניהם להציא סאונד בו זמנית?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by roeioved,

    היי, אני ממש מתלבט בין שני המכשירים... ??? מי עדיף יותר? מה ההבדלים הבולטים? תמיכה בעברית? תודה!!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. חיבור כבל אופטי המחשב לא אמור לזהות את הכבל או את המכשיר שמחובר אליו בכבל אופטי, אל תצפה לשמוע את צליל חיבור התקן שהווידווס משמיע בחיבור התקן חיצוני.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by black spider,

    איך עדיף להקליט למיני דיסק, כלומר איפה האיכות יותר טובה, או אותו דבר, דרך כבל usb או יציאה אופטית?

  11. יש לי מערכת עם מגבר, ולפטופ, אך מדי פעם אני מתנייד בחדר או סביבו ואין לי אפשרות למשוך איתי כבל למערכת. רציתי לשמוע הצעות להעברת אודיו בצורה איכותית למגבר. אם יש אפשרות גם ל 5.1 לסרטים זה יהיה נפלא (לפעמים אני מנגן איזה סדרת טלויזיה ב HD), אך לא חובה, עיקר הצרה זה שמיעת מוזיקה (2 ערוצים)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Arik.G,

    ניסיתי לשמוע מוזיקה שמשודרת דרך BLUETOOTH ומאוד התאכזבתי מהאיכות. מכאן השאלות שלי: מה איכות האות שמשודר? האם האות משודר כמו שהוא בצורתו הדיגיטאלית ומפוענח בעזרת D\A במקלט? או שהאות עובר עיבוד כל שהוא לפני שהוא משודר?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by דנדן,

    http://zap.co.il/search.aspx?keyword=AKG%20K324P

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by nice-1,

    אהלן, ההורים עוברים בקרוב דירה ולכן יתחדשו גם במע' קולנוע חדשה. תהיתי אם כדאי להרכיב להם מחשב HTPC שיודע לשדר HD ולהקליט לפי לוח שידורים מיס (לחקות את הפעולה של יס מקס). משום מה, אני לא מוצא שום מקום באינטרנט שבאמת מדבר על זה או אפילו מציע לך לקנות דרכו כך שאני לא יודע אפילו על איזו הוצאה מדובר והאם זה משהו ששני ההורים שלי ידעו להסתדר איתו מבחינת תפעול. א) יש חיה כזאת בארץ? מדיה סנטר שמקבל לוח שידורים מיס? ב) כמה יעלה לי מוצר כזה, עם מארז טוב ושקט ויכולות ניגון HD על המעבד של כרטיס המסך? ג) הקלטת HD חי היא תוספת יקרה? ד) איפה קונים? בגלל שזה להורים הייתי מעדיף לקנות את הכל במקום אחד שיתן להם שירות לשלוש שנים. ה) מישהו התנסה? למישהו כאן יש חוויות לחלוק? תודה ושנה טובה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אוזניות בנויות היטב שיושבות טוב על האוזן - עם עור ולא קטיפה אוזניות עם ווליום על הכבל אוזניות שמסוגלות להפיק צליל טוב ונקי לאורך כל התדרים. אוזניות שמחזיקות יותר זמן אוזניות שיגרמו לי לשמוע לכל פרט ושיגרמו לי להרגיש כאילו אני נוכח בחדר ההקלטות/סרט אוזניות שנותנות לי הרגשה טובה בלב במוח באוזניות (רק לא בארנק) מיועד למחשב, טלויזיה, מערכת סטריאו אוזניות עם אחריות-אם צריך? אל חוטי אני חושב שמאבד צלילים , תקנו אותי אם אני טועה מחיר מיועד בין 250-400 שקל

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. אהלן ברשותי כרגע טלויזית LCD של חברת MAG מדגם BF32-XP 3200 32 אינצ הביאו לי עכשיו טלויזיה נוספת שטוחה של חברת HAIER מדגם haier HTR-192 37 אינצ (אין לי מושג אם זה אלסידי או פלאזמה) תיקון טעות לדגם של חברת HAIER: על השלט רשום HTR-192 ובגב של הטלויזיה רשום: דגם L37A8A-A1 על שני מסכי הטלויזיה רשום HDTV אבל על חברת האייר רשום גם HDTV READY אני צריך לבחור מה נשאר אצלי, אני בקטע של ה37 אינצ אבל לא רוצה לרדת באיכות, אם כבר יש איכות באחת מהן אשמח לקבל תשובה איזה דגם עדיף בלי להתיחס לגודל תודה מראש דניאל

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. דגם 5900 .חיפשתי באתר של פיוניר ולא מצאתי-מי שמצא או שיש לו לינק אחר שיתן לי לינק ישיר- תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אחת הבעיות של כל האלחוטיות היא רעשים עם ההתרחקות מהמשדר. אני מחפש אוניות אלחוטיות סראונד דיגיטליות אבל שלא ירעישו לי כאשר אני מתרחק מהמשדר.כמובן שאני לא מצפה להיות 500 מטר ומעלה מהמשדר אבל מרחק חדר אחד יספיק לי.להפעיל בסלון ולשמוע בחדר שינה יש חיה כזאת? לא מצאתי משהו מומלץ בחיפוש בפורום

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. רמקולים עם באס של קריאטיב -חיבור בננה PL קטן >>> קונסולת הפלייסטיישן 3 - חיבור של 2 rca ניסיתי לחבר עם כמה מתאמים -זה מאבד את הסטריאו!!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by zoyaniv,

    שלום יש לי את הגרסא הראשונה של הכרטיס אני יודע שבנו ל-6.1 אין הבדל בחומרה אלא רק בדרייברים רציתי לדעת מול ה7.1 החדש האים יש הבדלים או שגם פה זה רק דרייבר ואם כן איך מחברים 7.1 ל RACK

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by approx,

    מה יותר קשה לדחפיה על ידי המגבר ? 8 אוהם או 4 ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by MDK,

    טוב בוא נראה לקחתי את הנגן לחבר שלי וחיברתי לכל מיני אמצעי שמע: סט רמקולים 5.1 של PEERLESS כולל רסיבר PROSOUND אני חושב - המכשיר שלי הרבה פחות חזק מאשר הIPOD MINI של החבר. צריך לשים VOL עד הסוף - 40 ואת המערכת בערך ב75 אחוז מהכוח כדי לשמוע בעוצמה סבירה! (השוונו לאותו שיר) קצת הופתעתי לגלות זאת האמת. האיכות היתה דומה, אבל לIPOD MINI היו באסים יותר טובים (שניהם על מצב EQUALIZIER רגיל בלי שום תוספת) ניסיתי את הנגן שלי עם עוד שתי אוזניות של החבר - אחת SONY MDR-V150 ואחת אחרת SONY פשוטות של 50 שקל, ועם שתיהן לא שמעו מספיק חזק והיה צריך להגביר לVOL 28 בערך (או לVOL 25 עם EQUALIZIER מכוון על ROCK) הV150 נשמעו מעולה עם הIPOD MINI אבל עם הIAUDIO שלי לא משהו. לא יותר טוב מהMDR…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. זה כרטיס קול שבא עם מקלדת שליטה, מתחבר ב USB הענין הוא כזה: בבורותי כי רבה עד עשכיו עבדתי עם הווליום של וינדוס על 100%, איש חכם אמר לי שזה הורס את הסאונד ואכן כשהקשבתי בעצתו קיבלתי שיפור ניכר בסאונד שיוצא מהמחשב, א-ב-ל, ככל שהסאונד של וינדוס יותר נמוך, ואני מגביר את הרמקולים כדי לפצות (אל אף שהם לא עוברים את ה 70% בעצמה) אני מקבל רעשים משונים, יותר נכון לכל צליל קצר מתווסף מין רעש לבן בהתחלה ובסוף, אני מקבל רעש רקע די משמעותי, והפרעות בלי סיבה פה ושם. זה לא קורה כשאני מחבר את הרמקולים לכניסת אודיו הרגילה. ניסיתי להסיר ולהתקין את הדרייבר, וזה לא שינה כלום. יש לזה פיתרון??

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by llivny,

    אני רוצה לחבר את המחשב לרמקולים של הטלויזיה. את כבל הSPDIF חיברתי מהכרטיס מסך ללוח אם לפי הוראות שמצורפות עם הלוח אם. המחשב מחובר לטלויזיה בחיבור HDMI, עכשיו השאלה שלי האם כבל HDMI יכול להעביר סאונד כשהוא מחובר לכרטיס מסך בעזרת מתאם לDVI??? נ.ב כרטיס מסך gigabyte nvidia geforce 9800GTX+ 1GB לוח אם asus p5kpl-cm תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום לכולם! אני רוצה לקנות רמקולים בסביבות ה 900-1000 שקל.... יש לי כרטיס קול ob של לוח p45-ds3.....ובנתיים אין לי תקציב לכרטיס קול איכותי יותר... עכשיו אני רוצה לדעת איזה רמקולים הכי טובים בתקציב הזה...והאם אני צריך להחליף כרטיס קול... תודה לכול העוזסרים ליאור!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים