עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by אלי ירדני,

    שלום חברים. רציתי לשאול אם מישהו יודע כאן כמה שעות הקלטה אני מקבל פר ג'יגה בקידוד H.265. אם זה משנה מאיזה מצלמה, והאם הזמן שאין תנועה גם צורכת מקום. מדובר במצלמה Xiaomi Mi Home QDJ4058GL תודה רבה. (מקווה שהפורום מתאים)

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by alons73,

    שלום רב אני הורדתי מספר פעמים סרטים מקאזה בפורמט avi והצלחתי לראות את הסרטים הבעיה החלה כאשר הורדתי סרטים באורך מלא ואני רואה מסך שחור וכאילו הסרט רץ מדובר גם בפורמט avi ואני משתמש במס' תוכנות להצגת הסרט כמו: wmplayer ; powerdvd או divxplayer ובכל זאת אני רואה מסך שחור ניסיתי להפוך פורמט ל mpeg אך זה לא עוזר.... אני עובד עם מערכת הפעלה win98 לכן שאלתי האם מדובר בבעיה בסיסית במחשב שלי!!! או מדובר בבעיה ידועה שקיימת אצל כולם ועדיין אין לה פיתרון אודה לכם על העזרה אלון

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by fire15,

    מה זה משאבי מערכת כי המחשב שלי אחרי כמה זמן רשום 7% משאבי מערכת ויש לי 512 MB ורשום 220 MB פנויים אז מה זה משאבי המערכת זה מונע מימני להפעיל תוכנות אז מה אני עושה בקשר לזה? ו(וכרגע יש לי WIN98SE)

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. <נושא> תודה.

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  5. Started by Mr.wiz,

    איך יוצרים קבלים באורך 15 מטר לחוט rca 2 to rcq 2 ן-rca1 אם rca1 ?

    • 4 תגובות
    • 849 צפיות
  6. Started by yosisharaby,

    לפעמים אני שומע ציפצופים חזקים מהמחשב וזה לא מהדיסק הקשיח. זה יכול להיות בעיה של התחממות?

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  7. Started by mz155,

    פתחתי על זה כבר אשכול בפורום "לוחות ומעבדים", ואמרו לי להעביר לפה... אז ככה... יש לי מעבד e6600.. בתוכנה cpu-z הוא מראה שהמעבד משתמש רק ב1.5 ghz , מתוך ה2.4 שלו.. קראתי בפורום ואמרו שכאשר המעבד מתאמץ, הוא משתמש בכל ה2.4. אבל כשאני מקודד סרטים או דברים בסגנון (משחקים) והמעבד פועל הרבה, בתוכנה זה עדיין מראה לי שהוא מפעיל 1.5, מישהו יכול להסביר לי בבקשה למה זה קורה תודה mz155

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  8. Started by יוסייוסף,

    שלום חברים קיים ברשותי מחשב בעל תושבת 775 והחלטתי להחליף את המעבד מדגם e7300 לדגם q9400 כמובן שעדכתי את הביוס ולגרסה האחרונה אבל התופעה שמתרחשת היא או שמסך לא נדלק, ואם הוא נדלק אז המחשב נתקע בשלב ההתחלה של הwin אציין שהספק שלי הוא 400w של חברה זולה מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה כמובן ששמתי משכה טרמית אבל עוד לא הספקתי לראות טמפ אני חושב שזה ספק ? מה דעתכם תודה

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by LazyCat,

    יש לי הגה שעובד ב- 2axis 4 button controller אבל כשאני מגדיר אותו כך רשום לי שהוא לא מחובר (בכל מחשב עם XP). ב- WIN98/ME הוא עובד מצויין. החברה עצמה נעלמה קלילות (כנראה פשטה רגל), לכן אין למי לפנות... למישהו יש רעיונות?

    • 4 תגובות
    • 726 צפיות
  10. Started by shahar91,

    משך יומיים אני קם בבוקר ורואה מסך כחול: http://img534.imageshack.us/img534/3897/imag0072l.jpg חומר חדשה שלאחרונה חברתי: כרטיס קול - C-Media CMI8738/C3DX PCI Audio Device אחרי שהכרטיס קול המובנה של הלוח אם התקלקל לוח אם GIGABYTE P31-DS3L תודה רבה למי שעוזר :s05:

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  11. Started by Pure-Gold,

    לאחרונה שמתי לב שיש התנגשות בין השניים במקרים מסויימים. אחי קנה נייד והוא מחובר לנתב ברשת אלחוטית, כאשר יש תעבורה גדולה ברשת האלחוטית העכבר מתחיל לקטע בצורה מחרידה. לפי מה שהבנתי אמור להיות לעכבר מנגנון שצריך לטפל בבעיות כאלו. מישהו נתקל בבעיה כזו בעבר ? (הנתב נמצא די קרוב לעכבר ולמקלט, שינוי מקום לנתב ברגע זה לא אפשרית)

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  12. Started by sking,

    היום קניתי עוד 4GB(2*2GB( למחשב (DDR2 , 800MHz - כמו ה2GB שכבר היה מותקן) אבל כשמחוברים כולם יחד (6GB) הדרייבר של הכרטיס מסך לא מוכן לטעון את עצמו (ניסית לעדכון להחליף.. הכל) כשאני מוריד ל5GB הכל עובד תקין... הווינדואז אומר ש"Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)" מערכת הפעלה : windows server 2008 rc2 - הידוע גם כ win7 server 64bit מצורף סקרין שוט כשאני עובד עם 5GB ניסיתי למצוא אם יש אפשרות להגביל את הSHARED MEMORY ולא מצאתי.. נ.ב. איזה תוכנה מומלצת לבדיקת מידע על הזכרונות (שבאמת הם 800MHz, כי בBIOS כתוב 667- או לפחות ככה אני מבין את זה ) תודה מראש! עריכה: זה היה אמור להיות בפורום "תמיכה טכנית לתקלות חומרה " ובטעות נשלח לכאן.., אשמח א…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by nmt10,

    לאחרונה רכשתי מחשב חדש כמוכן יש לי ארדיסק בלי שום קשר למחשב שיש בו המון מידע שאלתי היא האם אני יכול לחבר אותו למארז כארדיסק נוסף לא חיצוני אלא פנימי ולעבוד איתו בלי שהמידע יאבד תודה

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  14. Started by Oprapc,

    יש לי את המפרט מימין וכמו רבים אני משתמש בכרטיס האונבורד שלי. לפעמים אך ורק בשירי MP3 יש מס' קולות כאלה של פאק במהלך השיר, כל כמה זמן די מתי שמתחשק לו וזה קורה בכל השירים. למה זה קורה? תודה לכל העוזרים!

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  15. צהריים טובים. יש לי מחשב נייד בן 5 שנים של דל, דגם inspirion 1525 (אני חושב שזה הדגם לא לידו כרגע). לפני כשבוע שדרגתי את האינטרנט בבית ל-10MB. החלפתי את המודם של בזק לאחד חדש d-link u2500. הראוטר הוא חדש גם של tplink. עבד כמה ימים מצויין ופתאום אתמול הנורית של ה internet הפסיקה לעבוד במודם. דיברתי עם השירות של בזק. בדקתי מולם כל מה שאמרו (כיבוי והדלקה, חיבור של המודם ישירות למחשב עם חייגן, בדיקת פינג שרשם שאין חיבור. ועוד ועוד...),לבסוף אמרו לי שכנראה מדובר בתקלה בכרטיס רשת במחשב הנייד. עשיתי עדכון לדריברים, הפסקתי והפעלתי את החיבורים במחשב. באמת ניסיתי להתחבר מהנייד לשיתוף רשת מהאייפון (אלחוטי) וגם לא עבד. מזהה את הרשת אך אין אינטרנט. שחיברתי את האייפון לנייד עם הכבל USB…

    • 4 תגובות
    • 3.6k צפיות
  16. Started by niva401,

    2 חיבורי USB מקדימה לא עובדים (נורת disk on key אינה נדלקת) חיבורי USB מאחורה תקינים במנהל התקנים לכל ארבע מצויין-'התקן זה פועל כראוי' גם התקנת הדרייברים מחדש (מתקליטור מקורי של לוח אם) לא פתרה את הבעיה מה ניתן לבדוק כדי לאתר את מקור הבעיה?

  17. Started by D.A.Y.C,

    שלום. על המחשב נייד שלי שלי (Aspire 5733) יש סיסמה על bios האם יש דרך לאפס את הסיסמה? ראיתי כמה מדריכים ביוטיוב שפותחים את המחשב ומשחקים שם קצת. יש דרך לאפס בלי לפתוח את המחשב?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום רc, אשמח לקבל את עצתכם, מדובר על לפטופ של DELL, לאחר עדכון שהווינדוס 10 עבר לפני מס' ימים האוזניות הפסיקו לעבוד, ניסיתי לעדכן גם את מנהל ההתקן שצריך וללא הצלחה אוזניות אלו עבדו לפני כן על אותו מחשב ועובדות גם במחשב אחר. נראה שחיבור האוזניה למחשב לא מזיז שום דבר, המחשב מוציא שמע כרגיל מהרמקול הפנימי שלו גם לאחר החיבור של האוזניה ולא נראה שהוא קולט אותה בכלל. פעמיים קרה שאחרי שהפעלתי מחדש את המחשב או הדלקתי כשהאוזניות היו מחוברות הן עבדו, עד הרגע בו ניתקתי אותן וכשחיברתי שוב כבר לא עבדו. אשמח לעצה או פיענוח של הבעיה תודה, בנימין.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by ScreameR,

    יש לי כרטיס Tornado G4 MX420 :-\ אבל יש לו טי.וי אאוט.... אני משתמש בזה אבל אני רוצה שאת מה שאני רואה במחשב אני יראה במסך.. יש איזה טוויק או משהו להוריד? תןדה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. הי, רכשתי מחשב נייד Lenovo IdeaPad 3-14ITL (i7 דור 11) ללא מערכת הפעלה. ניסיתי להתקין דרך USB (בעזרת הכלי של מיקרוסופט) כשהגעתי לאפשרות לבחור איפה להתקין את Windows קיבלתי הודעת שגיאה "לא נמצאו מנהלי התקנים חתומים". חיפשתי ומצאתי הצעת פתרון: בהתקנה לבחור "תיקון", להגיע לשורת פקודה, להקיש diskpart, להקיש list, להקיש select disk 0, להקיש clean. התוצאה: ה DOK 32GB שהיה מחובר ללפטופ נמחק (אני לא מצליח להכנס אליו או לפרמט אותו ) הבעיה לא נפתרה. עכשיו כשאני מגיע למסך "היכן ברצונך להתקין את windows"', רשום לי "לא מצאנו כוננים. כדי לקבל מנהל התקן לאחסון, לחץ על 'טען מנהל התקן'". לחיצה על "טען מנהל התקן" מבקשת להכניס DOK עם קבצי מנהל ההתקן". …

  21. Started by Axel Foley,

    המחשב שלי לא נכנס לשומר מסך והמסך לא נכבה אחרי 2 דקות של חוסר פעילות כמו שהגדרתי לו. אתמול התקנתי מקלדת ועכבר אלחוטיים של מיקרוסופט, יכול להיות שזה קשור? תודה.

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  22. Started by FIRE-KID,

    איך מכווצים משהו לתוך WINRAR כאילו שאני לוחץ על קובץ יש לי כמה אפשרויות ששיכות לWINRAR אבל זה רק להכניס את הקובץ לארכיון ווינרר בלי לקבץ אותו.. לעומת זאת אם אני בוחר דחס ושלח באימייל הוא כן מכווץ אותו.. איך אני מכווץ ומשאיר אותו לדוגמא על השולחן עבודה?

    • 4 תגובות
    • 4.4k צפיות
  23. Started by shay45,

    שלום. יש לי אר דיסק אחד בנפח 250 gb שמחולק :c: /f ב c מערכת ההפעלה win xp ב f שאר הקבצים במחשב חיברתי למחשב כונן חיצוני חדש. לאחר ההתקנה של הכונן המחיצה של f נעלם. בדקתי ב partition magic לא מצא אותו. וגם בניהול דיסקים הול לא מופיע. בניהול הוא מראה לי שהמחיצה הראשית c בנפח של 75gb תודה שי.

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  24. Started by gooz,

    לפני שעה עבדתי במחשב ולפתע צבעים מוזרים הופיעו לי על המסך בכל מיני צורות ופסים..עד שהמחשב כולו נכבה. לא הבנתי מה קרה חשבתי שזה משהו שקשור לכרטיס מסך עד שנגעתי במחשב והוא היה רותחחחח. ראיתי שמאוורר הספק לא עובד :\ פתחתי את המחשב הוצאתי את הספק ופתחתי גם אותו שימנתי את המאוורר איפה שצריך (מתחת לפקק הגומי) וזה עדיין לא עובד :\ למישהו יש רעיונות איך לסדר את זה? או שאני חייב לקנות חדש..ואם חדש אז איך אני מקרר את הספק בינתיים..ראיתי פה איפשהו פעם מישהו שהישתמש בשקית חלב קפואה ומגבת חח אבל אני חפש משהו קצת פחות מסוכן :] תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. יש לי וינדוס 7 וזה לא רק במדיה פלייר בכל תוכנה וזה גם בכל הסרטים שאני רואה, זה כאילו אני רואה 5 דקות ואז הוא נתקע אני ממשיך מאותו מקום עוד 5 דדקות אותו דבר

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים