תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
חייב עזרההה זה הנתונים של המחשב שלי. המחשב עובד מעולהחוץ מכמה מצבים.. שאני משחק leage of legends הוא מגיב נורא לאט. לפעמים גם שאני סתם גולש באינטרנט הוא מגיב לאט למספר דקות ואז חוזר להגיב מהר כאילו לא קרה כלום. מחקתי דרייברים של הכרטיס מסך והתקנתי מחדש זה הסתדר ואחרי שבוע שוב התחיל
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בסופו של דבר עשיתי עדכון ביוס דרך utility שהגיע על הדיסק שהגיע עם הבורד (משהו מאוד נחמד שרץ תחת וינדוס). בכל אופן, עבדתי לפי ההוראות בספר, עדכנתי, אני עושה restart, וחשכו עיניי! המסך שחור (למרות שעובד, הוא לא ב standby) לא קורה כלום, והלוח מודיע לי (בהודעה קולית - feature מאוד מגניב אגב...), "system failed due to CPU overclocking" אני לא עשיתי שום אוברקלוקינג ושום בטיח! אין לי מושג מה הוא רוצה ממני. הנחתי שההגדרות הבסיסיות נדפקו אז עשיתי reset ל Cmos לפי ההוראות, הפעם גם המסך לא נדלק בכלל (הוא נשאר ב standby) והCdrom מהבהב בנורה שלו כל כמה שניות, וככה זה תקוע. עשיתי כמה פעמים reset ובאחת מהן הוא הציג לי על המסך את ההודעות של השחזור ביוס, והוא כביכול שחזר את הביוס הישן מה…
-
- 4 תגובות
- 675 צפיות
-
-
היי יש לי רמקולים מסוג MICRO LAB 911 משום מה הרמקול השמאלי מזמזם לפעמים השאלה אם זו בעיה טכנית שאני צריך להחליף רמקולים או שאני צריך להתקין דרייבר כלשהו , למרות שהתקנתי דרייבר של HD REALTEK שקשור לשמע..
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא יכול לראות את הצורב(DVD) והכונן DVD(שנייהם LG) במחשב שלי ושום תוכנה לא יכולה להשתמש בהם(נרו לדוגמא) :-\ אין לי מושג מה לעשות,ואני אשמח אם מישהו יוכל לעזור : תודה מראש, עומרי
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, ברשותי לוח אם ASUS PSW DH אם התוסף הנחמד, ASUS WIFI SOLO, אשר מתפקד כראוטר אלחוטי... בעייתי היא כזו, באזורי ישנו אינטרנט אלחוטי, המחשב מזהה זאת, אני רואה זאת, אך, משום מה איני מצליח להכנס לאינטרנט. ברצוני להוסיף מספר פרטים חשובים, הסיגנל חזק ביותר. ויותר מזאת, הקו פתוח, הוא אינו מאובטח. אשמח אם תוכלו לעזור לי בהקדם להקים את הרשת כראוי. תודה
-
- 4 תגובות
- 757 צפיות
-
-
לפני כמה חודשים נשבר לי הPCB של ההארד דיסק והוא הפסיק לעבוד, אז פתחתי אשכול בHW ZONE ושאלתי איך אני יכול להחליף אותו ושהוא יעבוד לי שוב. אז הציעו לי להזמין PCB חדש ורק להחליף איזה צ'יפ מהPCB הישן ואחרכך ההארד דיסק יעבוד לי שוב. זה האשכול: http://hwzone.co.il/community/threads/537411-%D7%A0%D7%93%D7%A4%D7%A7-%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%A5-%D7%9C%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%93-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%99%D7%A9-%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D?p=4826062#post4826062 בכל מקרה, אני עכשיו רוצה להזמין את החלק שהציעו לי בתגובות ורציתי לשאול שוב אם זה יעבוד (לפני שאני מזמין ואולי מבזבז …
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום חברים, מותקן לי על המחשב WIN XP PROFESINOAL. כנראה שהייתה שם איזו בעיה והיום כשפתחתי את המחשב הופיעה לי ההודעה הבאה: Windows couldn't start because the following file is missing or corrupt: windows/system32/config/system ואז הוא אומר לי שכדי לתקן את זה אני צריך להכניס את ה CD של ההפעלה ולבחור במוד של ריפייר. ניסיתי להפעיל את המחשב עם SAFE MODE, לנסות לחזור לקונפגרציה הקודמת שעבדה אבל שום דבר לא עזר. כשאני מכניס את הדיסק של WINXP ולוחץ על REPAIR הוא פותח לי את c:/windows ואז אני יכול בעצם לכתוב כל פקודה שיש בספריה. מה אני אמור לעשות שם? איך מתקנים את זה? אם אני ינסה להתקין את ה XP מהתחלה, הוא ימחוק לי את כל הקבצים והתוכנות או ימשיך לעבוד כרגיל אחרי זה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לחבר את המחשב שלי לטלוויזיה. ללוח אין יציאת hdmi, אז חשבתי לקנות כבל hdmi-dvi. אבל לא יהיה לי סאונד דיגיטלי. לפי מה שהבנתי בפורומים יש כבל שכזה או מתאם שאני יכול לחבר את המחשב לטלויזיה ולשמוע סאונד בטלוויזיה, אבל זה לא מתאים לכולם. האם אפשר למצוא אחד שכזה שמתאים? לפני קניית כרטיס מסך מיותר. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חבר שלי חיבר למחשב שלו נגן mp3 (פשוט של Sandisk) אתמול, ומאז כל הרכיבים שמחוברים ב- USB הפסיקו לעבוד (כל הכניסות של ה- USB לא עובדות יותר). ניסיתי להתקין לו את הדריירבים מחדש אבל זה לא עוזר, כל פעם ה- Windows מודיע שיש איזה Unknown Device שמפריע לו (למרות שאני מחקתי את כל ה-USB מה- Device Manager והתקנתי מחדש) מצורפת תמונה - תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
-
-
לפני יומיים לקחתי את המחשב הישן שלי הוא יחסית טוב 1.7 GHz intel 512 sdram והשאר לא כ"כ חשוב עכשיו ניסיתי להפעיל אותו כשאני זוכר שהפעם האחרונה הייתה שבארד דיסק יש רק שטיות כלומר אין win אז ניסיתי להפעיל אותו הוא פשוט לא העלה כלום הכנסתי את הדיסק של ההתקנה של הווינדאוס וזה העלה מסך כחול של ההתקנה כשעשיתי נקסט כדי להמשיך הוא רשם שלא זוהה שום הארד דיסק. הוצאתי וחיברתי שוב וכלום לא עזר חיברתי אותו למחשב המקורי שלי הרגיל ושם המחשב פשוט נתקע בהתחלה איפה שמראים את הטמפרטורות החלפתי לכונן אחר כי יש לי 2 וכשהוא עוד הצליח להגיע לwin אז הוא חשב וחשב וחשב... וחשב שזה היה יותר מידי סגרתי את המחשב. אחרי שהשתגעתי איך זה יכול להיות הוצאתי אותו ולהפתעתי ראיתי שפין אחד נכנס פנימה כלומר הפין…
-
- 4 תגובות
- 838 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך Radeon 8500 אני לא יכול לראות גרפיקה, לדוגמא כאשר אני בשלוחן העבודה הכל בסדר אבל כשאני נכנס למשחק או משהו אז המסך משחיר. זהו הכרטיס מסך השני כבר עם אותה בעיה, בעבר היה לי 9600 שקרא לו בידיוק אותו דבר עד שהפסיק לעבוד ....! שאלתי היא מה הבעיה - אולי אין קירור מספיק טוב, או בעיה בלוח אם...?
-
- 4 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שלום רב, התקנתי צורב חדש אבל הוא לא נפתח! הוא מובר למתח והכל כמו שצריך אבל כשאני לוחץ על הכפתור (או מנסה EJECT דרך ה- WINDOWS) הוא לא נפתח. ה- WINDOWS מזהה אותו. יכול להיות שיש בעיה בדלת שלו? זה נראה לי לא הגיוני. תודה רבה רבה
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
קיצור החלתתי לפרמט את המחשב אז הכנסתי את ה דיסק של ה XP נכסתי לביוס סידרתי שהכונן יהיה הפרימרי מאסטר הפעלתי מחשב והתקנה של 'WIN XP עולה עכישו הוא שואל אותי עם אני רוצה להתקין לוחץ ENTER ואז הוא כותב שאין HD וצריך לודא שהכול מחובר אבל הכול מחובר בדקתי ה HD מחובר בקבל SATA (הוא כמובן SATA) יש חיבור חשמל הוכל מחובר וגם אני יכול לעלות את המחשב מה HD עם WINDOWS עכשיו אני יודע שיש בעיה כזאת שליפעמים שה XP לא מזהה HD SATA וצריך דריבר כזה ולהכניס איזה דיסק פלופי לפי מה שאנאמר לי להוריד http://dlsvr05.asus.com/pub/ASUS/misc/ide/via6410/VIA6410V210P1.zip ואז לחלץ התיקיה ולקחת את התיקיה DriverDisk מבפנים להחניס אותה לדיסק פלופי וככה הוא כן יזיה את HD SATA (דרך הגב ניסתי פעמיי…
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום חברים, חזרתי מהגולה Weeeeeeeeeee שמח וטוב לב לאחר שתוקן מחשבי אני בודק שהכל פועל כשורה אך גיליתי שכרטיס המסך שלי (ASUS G-FORCE 2 GTS) מקבל 1.48V מהלוח אם (CUV4X-C) כשהוא אמור לקבל 3.3 .... :-\ יש לציין שהמוארר של כרטיס המסך הוא קריסטל אורב שמחובר ללוח ואינו מקבל את ההספק מהכרטיס אלא ישירות מהלוח. האם הנתון אמור להדאיג אותי ? האם תהיה לי פגיעה בביצועים עקב וולטאג' נמוך ומה ניתן לעשות ע"מ לשנות וולטאג' ל-AGP.
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
נהרס החיבור שמחברים אליו את הרמקולים או המערכת בלוח אם (כרטיס אונבורד), האם יש אפשרות להכניס את הכבל לאחד החיבורים האחרים ולהגדיר שיקלוט שמע? או שיש פתרון אחר כלשהו? תודה!
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי לכולם אני צריך עזרה והבעיה שלי היא כזו יש לי שלושה ארדיסקים אחד מהם של IBM 13GB דיי ישן חילקתי אותו לשניים והתקנתי על החלק הראשון WIN98 ועל החלק השני WINXP עד אתמול הכל היה סבבה תוך כדי גלישה ב WINXP הופיע לי מסך כחול שהודיע שהיתה שגיאה קריטית ועל מנת למנוע נזק למערכת בלה בלה בלה השגיאה היא 0.00000001 אם אני לא טועה בעיה של זיכרון התחלתי את המחשב מחדש הרצתי את MMTEST86 לבדיקה ולא מצא כלום אחרי שעה בערך ניסיתי להפעיל את המחשב מחדש אבל הWINXP ניתקע מיד לאחר הבחירה בין שני המערכות (98-XP) ניסיתי לפרמט את החלק של XP עם PartitionMagic 8.0 הכל הלך יפה התקנתי את XP בלי בעיה וכאשר הרצתי את SP1 שוב מסך כחול אותה הבעיה ושוב לא יכולתי להפעיל את XP בגלל שהיתה לו בעיה עם …
-
- 4 תגובות
- 812 צפיות
-
-
שלום, לאחר פעמיים או שלוש שלא עולה אני מקבל את ההודעה הבאה ואז הכל כשורה: The CPU was previously shuten due to a thermal event (overheating). Please press enter to continue. מערכת XP מחשב וותיק. מה זה מי זה ומה עושים. פרט לכך המחשב מתפקד מעולה. בברכה ובתודה יהודה
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
לפני כחודש קניתי דיסק קשיח 320GB של Western Digital. העתקתי אליו את תכולת הדיסק הישן ועברתי לעבוד ממנו. במחשב יש ספק גנרי, 2 דיסקים קשיחים (IDE+SATA) ושני כוננים אופטיים (IDE+SATA) אחרי כמה ימים, הגעתי בבוקר למחשב, ומצאתי blue screen. אחרי שהעליתי את המערכת מדיסק הצלה (UBCD4Win), הצליחה רק תוכנה אחת (TestDisk של cgsecurity.org) לגשת למחיצות הישנות (מסתבר שנוצרו כמה Bad sectors במקומות קריטיים). אחרי כמה תיקונים וסריקת Bad sectors, הצלחתי לגשת לדיסק מה-windows שבדיסק הישן והתחלתי לגבות את המידע ממנו. במהלך הגיבוי של המידע החדש מהדיסק גיליתי שהוא נעלם מדי פעם מה-windows ורק כיבוי המחשב והדלקתו מחדש מחזירים אותו. כיון שהדיסק מופיע ונעלם לחלופין כבר בשלב ה-BIOS של עליית המחש…
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הי, מאז שרכשתי את הזיכרון SSD MX500 אני מקבל מדי פעם שגיאות בהפעלת המחשב (כותרת). הפעם הייתי באמצע משחק ופתאום הופיע מסך כחול. פתחתי את המחשב ונגעתי בכונן, נראה שהוא התחמם מאוד. האם חימום יתר יגרום לכונן SSD לקרוס? לא יודע כמה זה משנה, אבל לא הייתה לי מגשית לכונן, פשוט קשרתי אותו לאחת הצלעות מתכת של המארז. 🙁
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ננסה את חכמת ההמונים שתי שאלות בנוגע לג'ימייל: 1. ג'ימייל מקבץ מיילים על פי קריטריון מסוים. אני רוצה להעביר חלק מהקבוצות לחשבון ג'ימייל אחר. כשאני עושה העברה, זה מעביר רק את המייל האחרון בשרשור. האם יש אפשרות להעביר את כל הקבוצה? 2. לאחרונה הם שינו את התנאים שלהם וכל כניסה לחשבון מחייבת להיות ליד הפלאפון. האם יש דרך לבטל את זה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
הי, החידה עדיין בתוקפה. משהו קרה והוא לא מנצל את הCPU עד הסוף. מקסימום מגיע ל30%. אבל זה לא שהוא טס אלא הוא מרנדר בעריכה לאט לאט. פעם הוא היה טס. חשבתי שזו בעיה שלמערכת הפעלה וקניתי סיגייט טרה אחד, דנדש ומהיר, התקנתי עליו מערכת הפעלה ויסטה 32 מחדש ואת תוכנת עריכה, ועדיין. אולי מדובר בסטינגס לא מתאימים בביוס? יש שם משהו להגבלת שימוש בCPU? העלתי תמונות של CPUZ. אודה לתשובותיכם הטובות. חגי [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 805 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב הכל הולך חלק ברגע שזה מגיע להתקנה של הווינדוס המחשב מאתחל את עצמו (ריסט) כל פעם במקום אחר לפעמים זה מתחיל את ההתקנה ומאתחל את עצמו ולפעמים זה אפילו לא מגיע לזה... ניסיתי לנקות מאווררים וזה לא עזר ניסיתי אולי זה בעיה בזכרונות זה גם לא זה... אם יש למישהו מושג מה זה תודה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום, לפני חודש בערך קניתי מחשב חדש : AMD64 3000+ Geforce 6800 GT GB DDR וכו'.. אני משתמש בWindows XP Home Edition באנגלית + SP2. לאחרונה התקנתי את הדרייברים החדשים של nVidia : 66.93. ובכל פעם שאני משחק Fifa2005 \ POP2 המחשב עושה ריסט. כשהוא עולה חזרה אני מקבל הודעה : "המחשב שוחזר משגיאה חמורה בלה בלה בלה לדווח\לא לדווח". אחרי שאני מדווח על השגיאה הוא מפנה אותי לדף אינטרנט הזה : http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?SGD=f1805292-eb7f-46c1-bec6-5c0cd3e8e5fe&SID=11 מה לעשות? הבעיה קשורה לכרטיס מסך עצמו או לדרייבר ? לא בטוח אם הבעיה שלי מתאימה לפורום הזה , אם לא בבקשה להעביר את הנושא לפורום המתאים. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום אז ככה נדפק לי הכרטיס רשת שעל הלוח עצמו asrok m4 extreme זה הלוח כשאני מחבר את הכבל רשת יש נורה אחת ירוקה ואחת צהובה מהבהבת במחשב עצמו כתוב לי חיבור מוגבל עם סימן קריאה fun jin ft16-04b זה הכרטיס רשת שלקחתי ממחשב ישן אבל אני לא מוצא לו דרייבר אני מחבר אליו כבל רשת שתי הנורות ירוקות אבל במחשב עצמו יש על האינטרנט איקס דרייבר יפתור את זה אבל אני לא מוצא
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. בזמן האחרון יש לי בעיה שמידי פעם המחשב נתקע לי (זז לאט בטירוף ולא מגיב כמעט למעט תזוזות קלות של סמן העכבר) תוך כדי התקיעה יש ציפצוף רצוף כמו כאשר מקש במקלדת לחוץ ויוצר עומס על הזיכרון, כמובן שאין בעיה במקלדת, זה פשוט נשמע ככה. במצב כזה אין לי פשוט ברירה אלה לעשות ריסט וזה כמו שאתם יודעים די מרגיז ובנוסף אין לי אפשרות לשמור את החומר לפני הריסט. בעיה :'( האם מישהו יודע מה יכולה להיות מקור הבעיה? אולי נתקלתם בזה בעבר? אשמח לעצות ופיתרונים. תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


